achilleashormovas Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Παιδιά καλησπέρα. Και εγώ την έχω πατήσει από το συγκεκριμένο μαγαζί με την αγορά ενός S24 Ultra 512GB, με παραγγελία από τις 12/02/2024 με αρ. παραγγελίας #56845 και πληρωμή με κατάθεση μέσω τραπέζης (δυστυχώς). Επειδή βρίσκομαι Βόλο και το κατάστημα Λάρισα, στη βδομάδα που μας έρχεται θα πάω σίγουρα από εκεί μια βόλτα, αν μέχρι τότε δε λάβω την παραγγελία μου. Οπότε όσοι θέλουν..................ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ!!!!!!! Ήδη έχω πάει μία φορά, αλλά δυστυχώς ήμουν πολύ ευγενικός!!!! Επίσης αν γνωρίζεται κάτι για ομαδική καταγγελία ή κάτι αντίστοιχο μπορείτε να με ενημερώσετε. Θέλω και εγώ να συμμετάσχω.
FarCry Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, erikiorai είπε Ένα κινιτο που πηρα από το perishop εμφανίζει αυτο I don't know this post is still live, but I am replying anyway : This app no longer works after 2021, because samsung serial numbers use the same year code in their serial numbers between 2021 and 2001, between 2022 and 2002, 2023 and 2003, etc... Since this app has not been updated, it will compare the production date of 2022 to the year code in the serial number (which it thinks is 2002) and give the message that they do not match and the phone is refurbished. https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-shop/samsung-s22-ultra-refurbished-check/td-p/5375300/page/2 Έχω αγοράσει και εγώ από αυτό το κατάστημα ένα τάμπλετ 120 ευρώ. Οι 30 ημέρες λήγουν την Παρασκευή στις 5 Απριλίου. Θα περιμένω και θα τους πάρω τηλέφωνο ή θα στείλω email να δω τι θα κάνουν, και αν δεν παραλάβω θα κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής. Με κάρτα χρεωστική έχω πληρώσει εξάλλου. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2024 από FarCry 1
BlaCkPit Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 On 05/03/2024 at 17:00, BlaCkPit said: Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες. Έκανα μόλις καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή καθώς και στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Έχει και η καλή πίστη (για να μη με χαρακτηρίσω χειρότερα) τα όριά της. Αν βγει άκρη μέσα από αυτούς τους φορείς, έχει καλώς. Αλλιώς, κλαίω τα λεφτά μου και πήρα το μάθημά μου σχετικά με τις καταθέσεις έναντι πληρωμών με κάρτα (που ανέφερε πολύ σωστά ο Fulgore μερικά posts νωρίτερα), καθώς και για τις κριτικές των μαγαζιών στις μεγάλες πλατφόρμες (αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Καλή τύχη σε όλους τους ομοιοπαθούντες. Σε απάντηση του παραπάνω post μου, μετά από τις καταγγελίες σε Συνήγορο και Υπουργείο Ανάπτυξης, από κριτική στο Google (όταν έγινε accept το review της κριτικής που ζήτησα), και από ΠΜ εδώ στο forum στον ιδιοκτήτη, μου επέστρεψε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό την επόμενη μέρα. Δε ξέρω τι απ' όλα λειτούργησε τελικά για την επίλυση (ίσως ο συνδυασμός όλων μαζί), αλλά τουλάχιστον έγινε η επιστροφή του πλήρους ποσού, το οποίο δεν ήταν μεν τεράστιο (κάτω από 100€), αλλά είναι δουλεμένα χρήματα όπως και να έχει. Μου προσφέρθηκε και ένα αρκετά μεγάλο κουπόνι δώρου και συγκεκριμένη ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που διάλεξα, αλλά τελικά δεν το επιδίωξα, καθώς αποφάσισα να μη ξοδέψω άλλο χρόνο με αυτή την υπόθεση. Ευχαριστώ όλους όσους επικοινώνησαν μαζί μου και με καθοδήγησαν για τις διαδικασίες, είτε με απάντηση σε posts, είτε με ΠΜ, και κινητοποιήθηκα για να ασχοληθώ. Εύχομαι η υπόθεση να έχει αίσιο τέλος για όλους όσους περιμένουν επιστροφή χρημάτων ή τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει.
LSDtoSeeHD Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Είναι καθόλου θετικό σημάδι το τηλέφνο που με πήρε η "μεγαλύτερης ηλικίας" κυρία απο το κατάστημα ? Έχει παραλάβει κανείς έπειτα απο το τηλεφώνημα ή απλά θέλουν να με καθυσηχάσουν ?
Voula27 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Καλημερα. Εχω κανει και εγω παραγγελια στις 17/3 ενα κινητο και αναμένω. Δεν σας κρυβω οτι εχω τρομοκρατηθει με ολα αυτα που διαβαζω για το καταστημα αυτο. Δεν μπορω να καταλαβω πως υπαρχουν τετοια αναξιοπιστα καταστηματα. Εννοειται δεν σηκωνουν τα τηλ και ο κυριος που το εχει δεν απαντησε καν στο μηνυμα που του εστειλα. Θα κινηθω και εγω νομικα αμεσα. 8 ώρες πριν, BlaCkPit είπε Σε απάντηση του παραπάνω post μου, μετά από τις καταγγελίες σε Συνήγορο και Υπουργείο Ανάπτυξης, από κριτική στο Google (όταν έγινε accept το review της κριτικής που ζήτησα), και από ΠΜ εδώ στο forum στον ιδιοκτήτη, μου επέστρεψε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό την επόμενη μέρα. Δε ξέρω τι απ' όλα λειτούργησε τελικά για την επίλυση (ίσως ο συνδυασμός όλων μαζί), αλλά τουλάχιστον έγινε η επιστροφή του πλήρους ποσού, το οποίο δεν ήταν μεν τεράστιο (κάτω από 100€), αλλά είναι δουλεμένα χρήματα όπως και να έχει. Μου προσφέρθηκε και ένα αρκετά μεγάλο κουπόνι δώρου και συγκεκριμένη ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που διάλεξα, αλλά τελικά δεν το επιδίωξα, καθώς αποφάσισα να μη ξοδέψω άλλο χρόνο με αυτή την υπόθεση. Ευχαριστώ όλους όσους επικοινώνησαν μαζί μου και με καθοδήγησαν για τις διαδικασίες, είτε με απάντηση σε posts, είτε με ΠΜ, και κινητοποιήθηκα για να ασχοληθώ. Εύχομαι η υπόθεση να έχει αίσιο τέλος για όλους όσους περιμένουν επιστροφή χρημάτων ή τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει. Καλημερα. Με τι τροπο στειλατε ΠΜ στον ιδιοκτητη απο το φορουμ;
BlaCkPit Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 44 minutes ago, Voula27 said: Καλημερα. Με τι τροπο στειλατε ΠΜ στον ιδιοκτητη απο το φορουμ; Μου έστειλε αυτός ΠΜ και ζήτησε αριθμό παραγγελίας για να δει την περίπτωση και να τη διευθετήσει. Μετά από νέο μήνυμά μου προχώρησε το θέμα, σε συνδυασμό και με όλες τις άλλες κινήσεις βέβαια, και αφού είχαμε ξεπεράσει κατά πολύ τους επιτρεπτούς χρόνους αναμονής. 1
techon1 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Για όσους έκαναν κριτική μέσω google αλλά κόπηκε αυτόματα, πηγαίνετε ξαναβρείτε την κριτική σας μετά από λίγες μέρες και πατήστε το κουμπάκι details. Ίσως να έχει εμφανιστεί η δυνατότητα για αίτημα επανεξέτασης. 1
stefanidisg Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, techon1 είπε Για όσους έκαναν κριτική μέσω google αλλά κόπηκε αυτόματα, πηγαίνετε ξαναβρείτε την κριτική σας μετά από λίγες μέρες και πατήστε το κουμπάκι details. Ίσως να έχει εμφανιστεί η δυνατότητα για αίτημα επανεξέτασης. Απορώ ποια πολιτική παραβαίνει τους όρους; Αν είναι έτσι να μην κάνουμε κριτικές.
infin1tyGR Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 1 minute ago, stefanidisg said: Απορώ ποια πολιτική παραβαίνει τους όρους; Αν είναι έτσι να μην κάνουμε κριτικές. Επειδή έγιναν πολλές αρνητικές μαζί, το Google το θεώρησε review bombing και αυτόματα τις έκοβε. Μετά από manual review συνήθως ανεβαίνουν κανονικά. 1
tzotzo Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Γκουγκλαρα "elaptops" και εμφάνισε χορηγούμενη peristore
nvoros Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Αυτος είναι; https://www.facebook.com/thanos.peri 1
BasilisLepiroglou Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 καλησπερα, εχω μπλεξει μαζι τους αρκετους μηνες συγκεκριμενα 6 μηνες και λογικα εχω χασει τα λεφτα μου . εχω κανει καταγγελιες και τιποτα ακομα δεν εχω τα λεφτα μου πισω .Τηλεφωνα φυσικα και δεν σηκωνουν οποτε δεν μπορω να τους μιλησω. Ειναι και μακρια για να μπορεσω να παω απο εκει να τους τα πω.Τι μπορω να κανω για να παρω τα λεφτα μου πισω αν ειχα κανει καταθεση? Να μιλησω με την τραπεζα μου? Θα μπορεσει να κανει κατι? η τα εχασα εντελως τα λεφτα μου? Ευχαριστω
KSV Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, έκανα παραγγελία #53911 προϊόντος στις 17/1/24 στο Perishop.gr, νυν Peristore.gr..Το προϊόν εννοείται δεν μου παραδόθηκε ποτέ ενώ η ενημέρωση που είχα εξαρχής ήταν ότι ήταν άμεσα διαθέσιμο και η παράδοση του θα γίνει το αργότερο έως 31/1/24.. πολλές προσπάθειες επικοινωνίας με τηλ., email, μυνήματα, άκαρπες δυστυχώς..1/3/24 προχώρησα σε ακύρωση παραγγελίας κι αίτηση επιστροφής των χρημάτων τα οποία δεν μου επιστράφηκαν ποτέ.. έχει ξεπεραστεί κατά πολύ και το νόμιμο χρονικό όριο της επιστροφής αλλά και το όριο της υπομονής μου.. Έτσι προχώρησα εννοείται σε καταγγελίες σε αρμόδιους φορείς, στο υπουργείο ανάπτυξης, στο συνήγορο του καταναλωτή και θα προχωρήσω σε μήνυση στην ασφάλεια της περιοχής μου ζητώντας την ποινική δίωξή του καθώς επίσης και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.. Απορώ με τόσες πολλές καταγγελίες με στοιχεία που έχουν βγει το τελευταίο διάστημα, πώς συνεχίζει να υφίσταται το συγκεκριμένο κατάστημα.. Εύχομαι να προστατευτούν οι επόμενοι...κι εμείς που έχουμε υποστεί όλη αυτήν την ταλαιπωρία να δικαιοθούμε... Επεξ/σία 1 Απριλίου 2024 από KSV
GamingMaster424 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Με τη Viva (μιας και αυτός είναι ο payment processor στην προκειμένη περίπτωση) επικοινώνησε κανείς σας να ρωτήσει γιατί συνεχίζει τη συνεργασία με το εν λόγω κατάστημα; Έχει λάβει επίσημη ενημέρωση για το τι συμβαίνει; Και αν ναι, τι έχουν να πουν; Θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω η απάντησή τους. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2024 από GamingMaster424
Προτεινόμενες αναρτήσεις