Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.ff5fda86cd233d0acb3c0c987ea6c217.pngαρχική τιμή 400€

και αυτοί πουλάνε 160€ 

λογικα εχουν μοναδα παραγωγης στο υπογειο

Επεξ/σία από Titos301
  • Haha 4
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Titos301 είπε

image.png.ff5fda86cd233d0acb3c0c987ea6c217.pngαρχική τιμή 400€

και αυτοί πουλάνε 160€ 

λογικα εχουν μοναδα παραγωγης στο υπογειο

Με τιμολόγιο jmctech 130

"Σήκω και πάτα το"

 

  • Haha 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Titos301 είπε

image.png.ff5fda86cd233d0acb3c0c987ea6c217.pngαρχική τιμή 400€

και αυτοί πουλάνε 160€ 

λογικα εχουν μοναδα παραγωγης στο υπογειο

160€ δεν κάνει ούτε την οθόνη να αγοράσεις...

τι φάση, κλάπηκε κάνα φορτηγό Samsung και πήραν πλιάτσικο;

  • Haha 4
Δημοσ.
Στις 9/2/2024 στις 5:14 ΜΜ, nickarmy είπε

Σήμερα 13 ημερα από την ακύρωση της παραγγελίας,  στο τηλέφωνο λένε ότι θα μιλήσουν με το λογιστήριο... (άλλωστε είναι μέχρι 14 εργάσιμες). Έχει στείλει email ο δικηγόρος μου (χωρίς απάντηση) , θα προχωρήσει σε τηλέφωνο στον ίδιο τον ιδιοκτήτη 

Υπαρχει καποιο νεωτερο απο την περιπτωση σας γιατι προς αυτη την επιλογή, του δικηγορου, τείνω και εγω

Δημοσ.

Καλησπέρα παθών και εγώ με αριθμό παραγγελίας 44440 ένα iphone 15 pro από 21 Νοεμβρίου η παραγγελία και ακύρωση παραγγελίας για επιστροφή των χρημάτων από τις 17 Ιανουαρίου. Εννοείται μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει τίποτα. Έχω κάνει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στο υπουργείο ανάπτυξης. Επίσης έχω απευθυνθεί και σε δικηγόρο. Οποίος επιθυμεί να κάνουμε μια ομαδική αγωγή ας επικοινωνήσει μαζί μου να οργανωθούμε. 

Δημοσ.

Ακριβώς ίδιες περιπτώσεις με  μαγαζιά με τιμές χώμα έχουν γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν.Τα λέγαμε  εδώ και παλιότερα και η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται.Μαζευαν τα χρήματα από τους πελάτες και ξαφνικά χτύπαγαν κανόνι και άδειαζαν τα μαγαζιά τους σε μια νύχτα.Πολλά παιδιά έκλαιγαν τα λεφτά τους και έκαναν καταγγελίες χωρίς αντίκρισμα.Το κακό είναι ότι λόγω ότι είναι ΙΚΕ δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα αν δεν έχει ο ιδιοκτήτης κάτι στο όνομα του,που συνήθως δεν εχει.Οσοι πλήρωσαν με κάρτα visa η MasterCard είναι εξασφαλισμένο και με μια καταγγελία στην τράπεζα τους θα πάρουν πίσω τα χρήματα τους σε λίγο καιρό.Όσοι πλήρωσαν με λογαριασμό τα πράγματα είναι δύσκολα και εκεί έγκειται στην κλ άλλη διάθεση του ιδιοκτήτη αν θα τα δώσει πίσω και πότε.

1 ώρα πριν, thanospap1 είπε

Καλησπέρα παθών και εγώ με αριθμό παραγγελίας 44440 ένα iphone 15 pro από 21 Νοεμβρίου η παραγγελία και ακύρωση παραγγελίας για επιστροφή των χρημάτων από τις 17 Ιανουαρίου. Εννοείται μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει τίποτα. Έχω κάνει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στο υπουργείο ανάπτυξης. Επίσης έχω απευθυνθεί και σε δικηγόρο. Οποίος επιθυμεί να κάνουμε μια ομαδική αγωγή ας επικοινωνήσει μαζί μου να οργανωθούμε. 

Αν πληρωσες με κάρτα, αύριο πρωί κατευθείαν στην τράπεζα σου για καταγγελία,αν δεν το έχεις κάνει ήδη.Μονο έτσι θα πάρεις χρήματα πίσω.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Ακριβώς ίδιες περιπτώσεις με  μαγαζιά με τιμές χώμα έχουν γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν.Τα λέγαμε  εδώ και παλιότερα και η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται.Μαζευαν τα χρήματα από τους πελάτες και ξαφνικά χτύπαγαν κανόνι και άδειαζαν τα μαγαζιά τους σε μια νύχτα.Πολλά παιδιά έκλαιγαν τα λεφτά τους και έκαναν καταγγελίες χωρίς αντίκρισμα.Το κακό είναι ότι λόγω ότι είναι ΙΚΕ δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα αν δεν έχει ο ιδιοκτήτης κάτι στο όνομα του,που συνήθως δεν εχει.Οσοι πλήρωσαν με κάρτα visa η MasterCard είναι εξασφαλισμένο και με μια καταγγελία στην τράπεζα τους θα πάρουν πίσω τα χρήματα τους σε λίγο καιρό.Όσοι πλήρωσαν με λογαριασμό τα πράγματα είναι δύσκολα και εκεί έγκειται στην κλ άλλη διάθεση του ιδιοκτήτη αν θα τα δώσει πίσω και πότε.

Εγω πριν παρω τα χρηματα μου εκανα 10 φορες την αιτηση που εχουν στο site για την ακυρωση. Και την ιδια μερα το απογευμα μπηκαν. 10 φορες την μια πανω στην αλλη. Τωρα βλεπω δεν υπαρχει και στο bestprice καθολου δεν φαινεται πουθενα. 

Screenshot_2.png

Δημοσ.

Όσοι κάνατε αγορά με κάρτα γιατί δεν κάνατε μια απλή αμφισβήτηση συναλλαγής και να λήξει το ζήτημα; Τι κάθεστε και ασχολείστε τόσους μήνες με "φόρμες' και "οχλήσεις" μεσω email; Θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω χωρίς να μπλέξετε με το κατάστημα. 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Arkin είπε

Εγω πριν παρω τα χρηματα μου εκανα 10 φορες την αιτηση που εχουν στο site για την ακυρωση. Και την ιδια μερα το απογευμα μπηκαν. 10 φορες την μια πανω στην αλλη. Τωρα βλεπω δεν υπαρχει και στο bestprice καθολου δεν φαινεται πουθενα. 

Screenshot_2.png

Εισουν από τους τυχερούς!Και στο Σκρουτζ ήταν παλιότερα και μετά δεν ήταν και τώρα στο μπεστπραιζ,κάτι θα σκάσει...ίσως να κάνω και λάθος...

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mpampisaloniki είπε

Εισουν από τους τυχερούς!Και στο Σκρουτζ ήταν παλιότερα και μετά δεν ήταν και τώρα στο μπεστπραιζ,κάτι θα σκάσει...

Τους επρηξα κανονικα δεν εχω χασει ευρω εδω και 20 χρονια που ασχολουμαι με αγορες απο ιντερνετ. Και ηταν μαθημα να προσεχω περισσοτερο σε επομενες αγορες. Περιμενα 40 μερες για το tablet προχθες παρηγγειλα απο drele απο skroutz σημερα πρωι παρελαβα με τιμολογιο και ολα τελεια. 45 ευρω παραπανω εδωσα απο την τιμη του perishop. Οταν εκανα την αγορα ηταν 80 ευρω παραπανω. Οποτε παθαινεις και μαθαινεις. 

Δημοσ.

ΑΠΑΤΗ ΜΑΚΡΙΑ  , έχουμε παραγγείλει κινητό εδώ και ένα μήνα ΤΙΠΟΤΑ  απλά χάσαμε τα χρήματα μας , δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα ούτε στα email .

Δημοσ.

επιτέλους αυτό το μόρφωμα πετάχτηκε έξω από το bestprice.

Χαρά σε εμάς που χάσαμε ότι χάσαμε γιατί ο ιδιοκτήτης είναι άφαντος.

Κρίμα και ντροπή το θαυμαστό επώνυμο του -όποιος το ξέρει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...