Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόλις έκανα και εγώ αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής με την Τράπεζα για παραγγελία κινητού από 5/2.

Μου είχαν πει από Perishop ότι τάχα μου θα φύγει η παραγγελία 19/2, μετά έγινε 27/2 και από τότε δεν απαντάνε σε email και τηλεφωνικές κλήσεις. 

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα αν κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής σε ποσό καιρό επιστρέφονται από την τράπεζα;

 

η συναλλαγή έγινε από Πειραιώς μέσω κάρτας εννοείται 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Nootropic είπε

Καλησπέρα αν κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής σε ποσό καιρό επιστρέφονται από την τράπεζα;

 

η συναλλαγή έγινε από Πειραιώς μέσω κάρτας εννοείται 

Καλησπέρα 

Θύμα και εγώ στη μακριά λίστα του Perishope
Άγχος, απογοήτευση, χάσιμο χρόνου  πανικός
ανησυχία, αγανάκτηση, θυμός, οργή είναι αυτά που ψώνισα απο το συγκεκριμένο μαγαζί και μάλιστα στην καλύτερη τιμή της Ελλάδας 
Αυτό που προτείνω είναι καταγγελίες παντού
σε τοπικό επίπεδο Εμπορικό Σύλλογο, Δήμο
Τοπικές εφημερίδες και site καθώς δυσφημίζεται και η πόλη στο πανελλήνιο
Από τον ΕΟΤ μάλλον πρέπει να βραβευτεί αφού αύξησε τον τουρισμό στην πόλη
Αναφορά της διαφήμισης του σε Google, FB, και όλα τα μέσα δικτύωσης, να σταματήσει να ψαρεύει κι άλλα θύματα
Να ενημερώσω ότι ο μεγαλύτερος Αριθμός Αμφισβητήσεων σε τράπεζες αφορούν το συγκεκριμένο μπακάλικο. Τα χρήματα από αμφισβήτηση επιστρέφονται τουλάχιστον σε ένα μήνα
Το ψέμα η αδιαφορία η εκμετάλλευση πρέπει να σταματήσει
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ

Επεξ/σία από K22
  • Like 1
Δημοσ.

Βλέποντας τις τιμές να είναι χώμα,το επόμενο βήμα είναι οι αξιολογήσεις του καταστήματος.

Όταν βλέπεις να έχει κάνει μία ή δύο κριτικές ο εκάστοτε "πελάτης" κ να έχει γράψει έκθεση,τότε 99,99% η κριτική είναι ψεύτικη.

Ε,στο συγκεκριμένο μαγαζί αυτό συμβαίνει κατά κόρον....

Δημοσ.

Eίναι απαράδεκτοι, εδώ και πολύ καιρό (λίγο λιγότερο από μήνα) δεν μπορώ να βρω κανέναν, σε κανένα τηλέφωνο. Είτε υπάρχει πρόβλημα με τις γραμμές, είτε μιλάνε, είτε δεν απαντάνε. Αδιάφορο. Η απάντηση ΌΤΑΝ κατάφερα να μιλήσω με κάποιον, επειδή είχα γνωστό στην Λάρισα και πήγε από εκεί, ήταν ότι το συγκεκριμένο κινητό έχει αργήσει και ότι θα χρειαστεί να περιμένω άλλο τόσο διάστημα (δηλαδή, 20 ημέρες ακόμη, από το 20ήμερο που έπρεπε να περιμένω εξαρχής ως εκτιμώμενο χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας, για ένα κινητό που το χρειαζόμαστε). Εντέλει, ακύρωσα την παραγγελία με χίλια ζόρια, πάλι λόγο του ανθρώπου που έστειλα να συνεννοηθεί από κοντά. Τώρα βρίσκομαι σε μία εβδομάδα αναμονής για την επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που τελικά δεν λάβω τα χρήματα μου θα κινηθώ δικαστικά. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ! Χαμηλές τιμές μας προσελκύουν αλλά στην τελική αυτές οι συσκευές δεν έρχονται ΠΟΤΕ! Ευτυχώς, φίλος που ασχολείται με αυτά μου εξήγησε πως έτσι λειτουργεί το συγκεκριμένο κατάστημα (PERI SHOP) όπως και πολλά ακόμη παρα εισαγωγής. Με σκοπό κυριολεκτικά την πώληση ΑΕΡΑ!!!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, thsakis είπε

Βλέποντας τις τιμές να είναι χώμα,το επόμενο βήμα είναι οι αξιολογήσεις του καταστήματος.

Όταν βλέπεις να έχει κάνει μία ή δύο κριτικές ο εκάστοτε "πελάτης" κ να έχει γράψει έκθεση,τότε 99,99% η κριτική είναι ψεύτικη.

Ε,στο συγκεκριμένο μαγαζί αυτό συμβαίνει κατά κόρον....

Σε ποια έκθεση αναφέρεστε Κύριε th-ana-sakis και δηλώνετε Περήφανα 5 η ώρα το πρωί ότι  είναι ψεύτικη;
Το αν κρύβεται "πελάτης" με ψυχολογία χώμα ή όχι πίσω από κάθε κριτική εξακριβώνεται πανεύκολα
Ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εσείς κρυφό καμάρι....
Τα "καλύτερα" έπονται...
Κατα κόρον.....

20240308_065540.jpg

  • Like 2
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, K22 είπε

Σε ποια έκθεση αναφέρεστε Κύριε th-ana-sakis και δηλώνετε Περήφανα 5 η ώρα το πρωί ότι  είναι ψεύτικη;

Νομίζω άδικα αρπαχτηκες. Νομίζω για τις ψεύτικες θετικες κριτικές μιλάει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Γεια χαρά σε ολους σας και από εμενα.

Όπως θα μπορέσετε να δείτε εχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο κατάστημα την άποψη μου , αλλα θα ήθελα να επανέλθω, μιας και προχώρησα και σε άλλη παραγγελία.

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Παραθέτω και μια φωτογραφία , μόνο για του λόγου του αληθές (χωρίς να είμαι αναγκασμένος βέβαια , αλλά για όποιον είναι δύσπιστος).

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Ειναι σωστο αυτό?Όχι.

Τέλος, προσωπική μου γνώμη, αν επρόκειτο για απατεώνες , ή για κατάστημα που θα ήθελε να ρίξει κανόνι, θα τα είχε μαζέψει όλα εν μια νυκτί, και θα την είχε κάνει για έξω.Δεν θα είχε ανοικτό κατάστημα σε επαρχιακή πόλη ακόμα , social media ενεργά κλπ.

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν προβλήματα με το καταστημα ,ταχεία λύση αυτών!

 

20240308_091752.jpg

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
3 minutes ago, sam187 said:

Γεια χαρά σε ολους σας και από εμενα.

Όπως θα μπορέσετε να δείτε εχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο κατάστημα την άποψη μου , αλλα θα ήθελα να επανέλθω, μιας και προχώρησα και σε άλλη παραγγελία.

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Παραθέτω και μια φωτογραφία , μόνο για του λόγου του αληθές (χωρίς να είμαι αναγκασμένος βέβαια , αλλά για όποιον είναι δύσπιστος).

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Ειναι σωστο αυτό?Όχι.

Τέλος, προσωπική μου γνώμη, αν επρόκειτο για απατεώνες , ή για κατάστημα που θα ήθελε να ρίξει κανόνι, θα τα είχε μαζέψει όλα εν μια νυκτί, και θα την είχε κάνει για έξω.Δεν θα είχε ανοικτό κατάστημα σε επαρχιακή πόλη ακόμα , social media ενεργά κλπ.

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν προβλήματα με το καταστημα ,ταχεία λύση αυτών!

 

20240308_091752.jpg

Κατανοητά όλα αυτά που λες, αλλά από ένα σημείο και μετά δεν είναι πρόβλημα μας το ότι είναι ανίκανοι να κάνουν τη δουλειά τους. Και όχι μόνο ανίκανοι, αλλά ο τρόπος αντιμετώπισης της ανικανότητας να ανταπεξελθουν είναι ποιος; Τα ψέματα; Η κοροϊδία; Η παραπλάνηση; Δεν νοείται να κάνουμε 85 τηλέφωνα κάθε μέρα για να πάρω απάντηση για τα σχεδόν δύο χιλιάρικα που έχω ξοδέψει εδώ και τρεις μήνες στο γαμωμαγαζο

  • Like 2
Δημοσ.

Δυστυχώς για όσους περιμένουν, η λογική λέει ότι τώρα που τον πέταξαν έξω από το bestprice, δεν θα βρίσκει νέα θύματα και η "πυραμίδα" θα καταρρεύσει.

Ίσως πρέπει να ερευνήσετε κατα ποσο ευθύνεται και το bestprice, γιατί αμφιβάλλω αν αυτός θα έχει λεφτά για να τους αποζημιώσει όλους. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μην αγχώνεστε παιδιά, πήρα τη συμβουλή μιας συμφορουμιτισσας πιο πάνω και οργάνωσα και εγώ ταξιδάκι σήμερα προς τα πάνω. Ας το πούμε εκδρομή αναψυχής. Ενημερώνω με τα νεότερα 

  • Like 2
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, sam187 είπε

Γεια χαρά σε ολους σας και από εμενα.

Όπως θα μπορέσετε να δείτε εχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο κατάστημα την άποψη μου , αλλα θα ήθελα να επανέλθω, μιας και προχώρησα και σε άλλη παραγγελία.

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Παραθέτω και μια φωτογραφία , μόνο για του λόγου του αληθές (χωρίς να είμαι αναγκασμένος βέβαια , αλλά για όποιον είναι δύσπιστος).

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Ειναι σωστο αυτό?Όχι.

Τέλος, προσωπική μου γνώμη, αν επρόκειτο για απατεώνες , ή για κατάστημα που θα ήθελε να ρίξει κανόνι, θα τα είχε μαζέψει όλα εν μια νυκτί, και θα την είχε κάνει για έξω.Δεν θα είχε ανοικτό κατάστημα σε επαρχιακή πόλη ακόμα , social media ενεργά κλπ.

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν προβλήματα με το καταστημα ,ταχεία λύση αυτών!

 

20240308_091752.jpg

Απόλυτα σεβαστή η άποψή σας και κατανοητή η έκπληξη και η ένστασή σας
Σκεφθείτε όμως παρακαλώ και αυτό
Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει ανάγκη από θετικές κριτικές
Τα θετικά σχόλια λοιπόν εξασφαλίζουν με άψογη εξυπηρέτηση σε ένα μικρό αριθμό πελατών
Κατόπιν αρχίζουν να ζυγίζουν το σωρό
Μόλις κάποιος αντιδράσει με αρνητικό σχόλιο νομική παρέμβαση ή καταγγελία σπεύδουν να επικοινωνήσουν να απειλήσουν ότι αυτό θα δυσκολέψει την αποπεράτωση της παραγγελίας να δωροδοκήσουν να σε αναγκάσουν να μαζευτείς να αλλάξεις την αρνητική σου στάση απέναντι τους

Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουν και άλλα θετικά σχόλια που μαζί με την ανταγωνιστική τιμή τους πετυχαίνουν μεγάλο, πολύ μεγάλο αριθμό πελατών - θυμάτων
Συμπέρασμα εσείς με τη στάση σας διευκολύνετε όλη αυτή τη διαδικασία
Τυχαία βρεθήκατε σε αυτή τη θέση
Αναλογιστείτε όμως και τους υπόλοιπους

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, K22 είπε

Απόλυτα σεβαστή η άποψή σας και κατανοητή η έκπληξη και η ένστασή σας
Σκεφθείτε όμως παρακαλώ και αυτό
Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει ανάγκη από θετικές κριτικές
Τα θετικά σχόλια λοιπόν εξασφαλίζουν με άψογη εξυπηρέτηση σε ένα μικρό αριθμό πελατών
Κατόπιν αρχίζουν να ζυγίζουν το σωρό
Μόλις κάποιος αντιδράσει με αρνητικό σχόλιο νομική παρέμβαση ή καταγγελία σπεύδουν να επικοινωνήσουν να απειλήσουν ότι αυτό θα δυσκολέψει την αποπεράτωση της παραγγελίας να δωροδοκήσουν να σε αναγκάσουν να μαζευτείς να αλλάξεις την αρνητική σου στάση απέναντι τους

Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουν και άλλα θετικά σχόλια που μαζί με την ανταγωνιστική τιμή τους πετυχαίνουν μεγάλο, πολύ μεγάλο αριθμό πελατών - θυμάτων
Συμπέρασμα εσείς με τη στάση σας διευκολύνετε όλη αυτή τη διαδικασία
Τυχαία βρεθήκατε σε αυτή τη θέση
Αναλογιστείτε όμως και τους υπόλοιπους

Σεβαστά όλα αυτά που αναφέρετε !

Απλα δεν είναι η πρώτη μου παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα(Για την ακρίβεια είναι η πρώτη μου αξίας 1000 και άνω).

Έχω κάνει και άλλες και ουδέποτε υπήρξε προσπάθεια δωροδοκίας ή άλλης περίεργης προσέγγισης προς εμού.

Οπως και να έχει , ελπίζω να λυθούν όλα τα προβλήματα των συμφορουμιτών!!

 

  • Like 1
Δημοσ.
14 minutes ago, sam187 said:

Σεβαστά όλα αυτά που αναφέρετε !

Απλα δεν είναι η πρώτη μου παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα(Για την ακρίβεια είναι η πρώτη μου αξίας 1000 και άνω).

Έχω κάνει και άλλες και ουδέποτε υπήρξε προσπάθεια δωροδοκίας ή άλλης περίεργης προσέγγισης προς εμού.

Οπως και να έχει , ελπίζω να λυθούν όλα τα προβλήματα των συμφορουμιτών!!

 

Κάποιο κονε έχεις και μας το κρύβεις δεν εξηγείται αλλιώς. 

 

Πέρα από την πλάκα πάντως, τουλάχιστον χαίρομαι που κάποιοι βρίσκουν άκρη και δεν τραβάνε αυτά που τραβάμε οι υπόλοιποι 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...