Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Giwrgosml είπε

Και στην τελική να σταματήσουμε να είμαστε όλοι παρτάκηδες, βλέπω πήγατε σβήσατε τα σχόλια κάποιοι, εγώ δεν τα σβήνω που να με πληρώσει.

Μα αυτό ακριβώς έγινε και πολλοι έσβησαν ή αλλαξαν τις αξιολογήσεις τους όταν πήραν το κουπονάκι και χάρηκαν. Μιλαμε κυριολεκτικά για πληρωμένες αξιολογήσεις, γιαυτό είχε 4+ αστέρια στο bestprice και στο google, και έτσι τη πατήσαμε οι περισσότεροι (εγώ τουλάχιστον σίγουρα). Διότι δεν κάθισα να διαβάσω ότι όλες οι "καλές" αξιολογήσεις γράφανε τα χειρότερα και απλά έγιναν επεξεργασία και αλλαγή βαθμολογίας μετα το κουπόνι..Μιλαμε για εξαγορά αξιολόγησης, αφου ο ίδιος απαιτούσε απο τους περισσότερους να αλλαξουν την βαθμολογία. Και φυσικά τα 🐑🐑🐑 το έκαναν, γιατί τόσο αξίζει η ταλαίπα που φάγανε.

  • Like 9
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ήμουν έτοιμος να παραγγείλω  το  ipad mini  https://perishop.gr/product/apple-ipad-mini-2021-6-generation-wifi-64gb-3gb-ram-starlight-eu/

αλλά  τελικά δεν είναι μόνο τα χρήματα    εάν το κατάστημα χάση την αξιοπιστία του είναι πρόβλημα  -  ευχαριστω  όλους για την ενημέρωση  

Δημοσ.

Είχα πάρει Νοέμβριο κάτι ακουστικά χωρίς να ξέρω το κατάστημα από το best price λόγω τιμής. 120 από 180 που ήταν αλλού. Η αλήθεια είναι ότι ήρθαν σε μια εβδομάδα με box. Μου έστειλαν email να κάνω κριτική στη Google και θα μου δώσουν 50 ευρώ δωροεπιταγη, όπως κι έγινε. Κάνω μια παραγγελία αρχές Φεβρουαρίου με την επιταγή κάνα 75 ευρώ και ευτυχώς έβαλα αντικαταβολή. Μετά από ένα μήνα την ακυρώνουν χωρίς ενημέρωση γιατί δεν υπάρχει το προϊόν το οποίο όμως μπορώ ακόμα και σήμερα να το ξανά παραγγείλω. 

Μετά το έψαξα για το κατάστημα και είδα τι χαμός γίνεται. Προσπάθησα να αλλάξω την κριτική στο Google για να μη πάρω άλλους στο λαιμό μου, αλλά δεν δέχεται την αλλαγή. 

Για μένα καθαρά φταίει το best price, αφού θεωρούσα ότι έλεγχε την αξιοπιστία των καταστημάτων που βάζει στην πλατφόρμα του. Εγώ απλά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. 

  • Like 3
Δημοσ.

ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΝΑ POCO X5 PRO ΜΑΥΡΟ ΣΤΙΣ 11/01/2024. ΜΕ ΔΕΛΕΑΣΕ Η ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.  ΣΤΗΣ 09/01 ΕΊΧΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΥΡΊΑ ΑΠΌ ΤΟ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΊΩΣΕ ΌΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΛΆΒΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΌ ΣΕ 3 ΜΕ 5 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΑΦΟΎ ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΊ MAIL. ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΚΆΠΟΙΑ MAIL ΚΑΙ ΚΑΤΌΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΉΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΠΛΕ ΚΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ. ΤΗΣ ΖΗΤΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΜΕ ΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ. ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΈΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΠΆΛΙ MAIL ΜΕ ΔΙΟΡΊΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΎ ΑΛΛΆ ΚΑΜΊΑ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΜΈΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ. ΈΧΩ ΚΡΑΤΉΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΕΣ ΠΟΥ ΕΊΧΑΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ EMAIL ΤΑ ΈΧΩ ΔΌΣΗ ΣΕ ΔΙΚΗΓΌΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΈΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΈΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΘΑ ΚΆΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΊΟΥ, ΈΧΟΥΝ ΠΕΡΆΣΕΙ ΔΎΟ ΜΉΝΕΣ ΚΟΡΟΪΔΊΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΉ ΈΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΊ. 

ΑΠΟΡΏ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΈΣ ΑΞΙΟΛΟΓΉΣΕΙ ΑΡΧΊΖΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΠΟΛΛΈΣ ΑΠΌ ΑΥΤΈΣ ΕΊΝΑΙ ΨΕΎΤΙΚΕΣ, ΓΙΑΤΊ ΤΟ GOOGLE ΔΕΝ ΔΈΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΉ ΠΑΝΤΟΣ ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΏΜΗ ΜΟΥ ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ ΑΥΤΌ ΤΟ ESHOP. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, Rebirth said:

Γειά σας παιδιά. Για να μην ανοίγω νέο θέμα, από JMCTech παραγγέλνουμε άφοβα (τιμολόγιο); 

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Rebirth said:

Γειά σας παιδιά. Για να μην ανοίγω νέο θέμα, από JMCTech παραγγέλνουμε άφοβα (τιμολόγιο); 

Απο εκλεκτο σε εκλεκτο

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Καλησπέρα συμφορουμίτες..

Μετά απο αναζήτηση κινητού για έναν φίλο έπεσα πάνω σε αυτό

image.png.9735cf7362a66c0e77d4d10660e61343.png

 

image.png.43528db8937d45da001718b846c69ff5.png

 

Μετά απο αναζήτηση του ΓΕΜΗ του καταστήματος μαντέψτε ποιανού τα στοιχεία εμφανίστηκαν!

 

 

  • Like 5
  • Sad 1
  • Haha 4
Δημοσ.
25 minutes ago, PoutsBlue said:

Καλησπέρα συμφορουμίτες..

Μετά απο αναζήτηση κινητού για έναν φίλο έπεσα πάνω σε αυτό

image.png.9735cf7362a66c0e77d4d10660e61343.png

 

image.png.43528db8937d45da001718b846c69ff5.png

 

Μετά απο αναζήτηση του ΓΕΜΗ του καταστήματος μαντέψτε ποιανού τα στοιχεία εμφανίστηκαν!

 

 

Αν έχει το θεό του παιδιά. 

  • Sad 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Αν έχει το θεό του παιδιά. 

Και είναι και στο skroutz σοβαρά? Δεν βλέπω να μένει πάνω από βδομάδα μόλις τον πάρουν χαμπάρι. 

  • Haha 1
Δημοσ.

Στο skroutz μπορείς να αγοράσεις από το κατάστημα, άλλα μέσω του καλαθιού του. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα το κανουμε κιολας...... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι πέρασε ξανά στη πλατφόρμα διαμεσολάβησης συναλλαγών αριθμός ΓΕΜΗ ίδιος με αριθμό που οι ίδιοι ξήλωσαν πρόσφατα, σηκώνει αγωγή σοβαρή κιόλας για την διαφάνεια και ασφάλεια συναλλαγών και πόσο νοιάζονται ή αν παίζουν κι αυτοί βρωμιά απέναντι στους καταναλωτές.

Δεν είμαι ο μάντης Κάλχας, αλλά αν είχα χρόνο και όρεξη θα είχα σκίσει το συγκεκριμένο ΓΕΜΗ και φυσικά την εταιρία μεσάζοντα που το περνάει 2η φορά εντός συστήματος.

Μαζευτείτε κατά τη γνώμη μου με ένα σοβαρό δικηγόρο, και κινήστε διαδικασίες και εναντίον bestprice skroutz για το δικό τους μερίδιο ευθύνης.

Άντε γιατί στην Ελλαδίτσα πλέον κανείς δε λογοδοτεί για τίποτα και κανείς δεν αντιδρά.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...