Moderators stormrain Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 2 ώρες πριν, UnusualAthlete92 είπε Κοίτα δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο κινδυνεύοντας να εκτροχιαστεί το θέμα. Μια μικρή νύξη ήθελα να κάνω μόνο για να κατανοήσω τον ψυχισμό αυτού του ανθρώπου, τους λόγους τους οποίους τον οδήγησαν στο να εξαπατήσει όλους εσάς και την πιθανή μεταστροφή του στο να αποζημιωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι και να αποκατασταθεί η ζημιά. 17 λεπτά πριν, UnusualAthlete92 είπε Προσπαθούσα να θυμηθώ από χθες το παλιό θέμα που είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο για αυτό δεν σας κάλυψα πλήρως με τις απαντήσεις μου. Τώρα όμως το βρήκα και όσοι δεν είστε της "πιάτσας", όπως δεν είμαι και εγώ, διαβάστε για να μορφωθείτε. Α)10 eshops «φαντάσματα» στην Ελλάδα δεν έστελναν προϊόντα - Τα πρόστιμα Β)Κόλπο γκρόσο με e-shops «φαντάσματα»: Ο εγκέφαλος με τη θαλαμηγό και η ζημία που φτάνει τα 5 εκατ. Γ)Καρμπόν υπόθεση του 2019: Οκ, τωρα που κατανοησαμε ολοι τους ψυχισμους ολων, προτεινω σε ολους, να κανουν χρηση καθε νομιμου δικαιωματος τους. Σε καθε περιπτωση, επιδειξτε ολοι προσοχη με τους χαρακτηρισμους σας προς τα μελη. 2
varg88 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, stormrain είπε Οκ, τωρα που κατανοησαμε ολοι τους ψυχισμους ολων, προτεινω σε ολους, να κανουν χρηση καθε νομιμου δικαιωματος τους. Σε καθε περιπτωση, επιδειξτε ολοι προσοχη με τους χαρακτηρισμους σας προς τα μελη. Σαφώς και όποιος νιώθει πως έχει εξαπατηθεί το καλύτερο που έχει να κάνει είναι πρωτίστως να καταφύγει σε καταγγελία και οτιδήποτε άλλο μπορεί... και μετά να έρθει εδώ να ψάξει πληροφορίες, βοήθεια κτλ. Πάντως με ένα "γρήγορο πέρασμα" στις προηγούμενες σελίδες αυτού του νήματος είδα πολλά ποστ διεστραμμένα, διορθωμένα κτλ. Για να μη με παρεξηγήσουν άτομα όπως ο Γιώργος () δε λέω πως είναι σωστή η τακτική του peris. Σίγουρα βρωμάει κάτι... απλά ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ πως θα υπάρξει αίσιο τέλος για όλους. Εάν η φάση είναι "τύπου πυραμίδας" όπως είπε κάποιος φίλος παραπάνω, μάλλον οι "τελευταίοι" θα χάσουν οριστικά τα λεφτά τους... Γιατί λογικά οι αναβαθμίσεις προϊόντων που κανει και τα 200€ κουπόνια που δίνει ο τύπος λογικά βγαίνουν από τα λεφτά του επόμενου θύματος. @Arkin Δεν είδα κάπου, ή κάποιον να προσπαθεί να τον βγάλει λάδι. Ίσως όλα τα σβησμένα σχόλια να είναι ένα λάθος, αλλά αυτό το ξέρουν μόνο όσοι τα διέγραψαν τελικά γιατί μόνο αυτοί ξέρουν τι συμφωνία έκαναν με τον τύπο. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2024 από varg88
nat10 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 8 ώρες πριν, Vassilkki_Tsogka είπε Παιδιά καλησπέρα είμαι κι εγώ παθούσα του perishop και έχω να καταθέσω τα εξής: Είναι η 4η φορά που παραγγέλνουμε από εκεί. Στις 2 πρώτες παραγγελίες (καλοκαίρι 2023) δεν αντιμετωπίσαμε κανένα θέμα. Την τρίτη φορά παραγγείλαμε ένα smartwatch το οποίο είχε καθυστερήσει γύρω στις 2 εβδομάδες να έρθει οπότε μετά από αρνητική κριτική στο bestprice επικοινώνησε μαζί μας ο ιδιοκτήτης και μας είπε οτι 1. θα στείλει την παραγγελία και 2. θα μας δώσει 200 ευρώ κουπόνι αν αλλάξουμε την κριτική. Το κάναμε και όντως εντός 2 ημερών λάβαμε την παραγγελία. Όπως καταλαβαίνετε 200 ευρώ είναι σημαντική έκπτωση και την αξιοποίησαμε για παραγγελία ενός iPhone που ήταν ήδη σε έκπτωση. Η παραγγελία έγινε 21 Γενάρη 2024. Αφού έστειλα να ρωτήσω πότε θα έρθει το κινητό μου λένε ότι παραγγελίες που γίνονται με κουπόνια θέλουν 30 εργάσιμες μέρες για να εξυπηρετηθούν (δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ στους όρους χρήσης αυτό). Έκανα υπομονή, εννοείται πέρασαν οι 30 εργάσιμες και το κινητό πουθενά. Φοβήθηκα να ακυρώσω την παραγγελία γιατί διάβασα ότι τα λεφτά δεν τα επιστρέφουν καν. Έστειλα γνωστή μου που μένει Λάρισα να ρωτήσει και ο ιδιοκτήτης απάντησε "σιγά 1.5 μήνας δεν είναι και πολύς καιρός" και "την επόμενη Παρασκευή θα το στείλω". ( σσ: η "επόμενη Παρασκευή" είναι σήμερα 15.3 και εννοείται δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενημέρωση) Έχω κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης. Αν είχατε κάποια εξέλιξη όσοι/όσες κάνατε καταγγελίες σας παρακαλώ πείτε μου Σε μήνυμα που τους έστειλα στην σελίδα τους στο φμπ, μου απάντησαν κ είπαν να περιμένω ακόμη..αν κ ο τρόπος που μου το είπαν σε φάση ; Αντί αυτού γράφετε αρνητικές κριτικές ενώ βρήκατε την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη! ενώ τους ελεγα ότι δεν σηκώνουν τηλέφωνα κ μου είπαν 1
nat10 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 1 λεπτό πριν, ougxar είπε Να σε μυρισει θελει... 😂😂
Arkin Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2024 Ναι με ενα mail τηλεφωνο ειχα στειλει πανω απο 20 mails παντου τηλεφωνο δεν ελαβα. Και επιασα κληση μετα την πρωτη φορα που ειχα βγαλει γρηγορα μετα απο 50 κλησεις. Παντα πηγαινε 40 δευτερα και εκλεινε η γραμμη μονη της. 2
kostas_dall Δημοσ. 16 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2024 Καλησπέρα παιδιά.Δυστυχώς παθών και εγώ..Παραγγελία και κατάθεση 861€ από Νοέμβριο με αίτημα επιστροφής χρημάτων από αρχές Φεβρουαρίου, 500 mail χωρίς καμία απάντηση κτλ τα γνωστά.. Να πω και εγώ δυο τρεις σκέψεις να υπάρχουν: 1)Είναι δεδομένο ότι τα κλαίμε τα λεφτά μας το έχω πάρει απόφαση. 2)Όταν άκουγα τέτοιες ιστορίες και εγώ αναρωτιόμουν, μα ποιος χαζός εμπιστεύεται τέτοιους ανθρώπους όμως συμβαίνει αλλά δεν είναι της παρούσης να το αναλύσω. 3)Από το να γράφουμε εδώ και σε συνήγορο του καταναλωτή (ανεβάζοντας απλά τον αριθμο 118(!!) των καταγγελιών) γιατί δεν κάνουμε μια ομαδική σε viber/messenger κτλ να βάλουμε όλοι οι παθόντες ένα ποσό και να πάρουμε έναν καλό δικηγόρο μπας και βγάλουμε άκρη; (Γιατί φαντάζομαι ο εν λόγω “CEO” πατάει στο γεγονός ότι «έλα μωρέ ποιος θα με τρέξει για τέτοια ποσα;») 4)Αναρωτιέμαι το εξής: Κάποτε στο χωριό μου φοβόμασταν να «κλέψουμε» μια τσίχλα γιατί θα μας έβρισκαν οι μεγαλύτεροι και η συνέχεια θα ήταν γνωστή.. Ο συγκεκριμένος που έχει ονοματεπώνυμο - επίγειο κατάστημα - Facebook κτλ, κυκλοφορεί ασκαστος;Δεν του έχει περάσει καμία περίεργη σκέψη από το μυαλό ότι μπορεί κάτι να τύχει; 5)Τέλος να κλείσω και με ένα αστείο: Η φάτσα μου είναι για Luben μόλις πάτησα στην προηγούμενη σελίδα και είδα την εν λόγω φάτσα στο Facebook, με ύφος μεγαλοεπιχειρηματία να κάνει διακοπές με τα λεφτά ΜΟΥ/ΜΑΣ, που τα βγάλαμε ο καθένας με τον ιδρώτα του. Καλά μας ξεμπερδέματα αν και έχω την αίσθηση ότι τα κλαίμε..(όσο βλέπω τις κριτικές του ενός αστεριού να ανεβαίνουν στο Google και να είναι εξαφανισμένος παντού, μάλλον το έργο έφτασε στο τέλος του και εμείς δεν θα φάμε ούτε τα σπόρια…) Υ.Γ.: Συγγνώμη για το σεντόνι και συγγνώμη αν επανέλαβα κάποιες σκέψεις άλλων παιδιών που μπορεί να έχουν επαναληφθεί. 2
Arkin Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 1 ώρα πριν, kostas_dall είπε Καλησπέρα παιδιά.Δυστυχώς παθών και εγώ..Παραγγελία και κατάθεση 861€ από Νοέμβριο με αίτημα επιστροφής χρημάτων από αρχές Φεβρουαρίου, 500 mail χωρίς καμία απάντηση κτλ τα γνωστά.. Να πω και εγώ δυο τρεις σκέψεις να υπάρχουν: 1)Είναι δεδομένο ότι τα κλαίμε τα λεφτά μας το έχω πάρει απόφαση. 2)Όταν άκουγα τέτοιες ιστορίες και εγώ αναρωτιόμουν, μα ποιος χαζός εμπιστεύεται τέτοιους ανθρώπους όμως συμβαίνει αλλά δεν είναι της παρούσης να το αναλύσω. 3)Από το να γράφουμε εδώ και σε συνήγορο του καταναλωτή (ανεβάζοντας απλά τον αριθμο 118(!!) των καταγγελιών) γιατί δεν κάνουμε μια ομαδική σε viber/messenger κτλ να βάλουμε όλοι οι παθόντες ένα ποσό και να πάρουμε έναν καλό δικηγόρο μπας και βγάλουμε άκρη; (Γιατί φαντάζομαι ο εν λόγω “CEO” πατάει στο γεγονός ότι «έλα μωρέ ποιος θα με τρέξει για τέτοια ποσα;») 4)Αναρωτιέμαι το εξής: Κάποτε στο χωριό μου φοβόμασταν να «κλέψουμε» μια τσίχλα γιατί θα μας έβρισκαν οι μεγαλύτεροι και η συνέχεια θα ήταν γνωστή.. Ο συγκεκριμένος που έχει ονοματεπώνυμο - επίγειο κατάστημα - Facebook κτλ, κυκλοφορεί ασκαστος;Δεν του έχει περάσει καμία περίεργη σκέψη από το μυαλό ότι μπορεί κάτι να τύχει; 5)Τέλος να κλείσω και με ένα αστείο: Η φάτσα μου είναι για Luben μόλις πάτησα στην προηγούμενη σελίδα και είδα την εν λόγω φάτσα στο Facebook, με ύφος μεγαλοεπιχειρηματία να κάνει διακοπές με τα λεφτά ΜΟΥ/ΜΑΣ, που τα βγάλαμε ο καθένας με τον ιδρώτα του. Καλά μας ξεμπερδέματα αν και έχω την αίσθηση ότι τα κλαίμε..(όσο βλέπω τις κριτικές του ενός αστεριού να ανεβαίνουν στο Google και να είναι εξαφανισμένος παντού, μάλλον το έργο έφτασε στο τέλος του και εμείς δεν θα φάμε ούτε τα σπόρια…) Υ.Γ.: Συγγνώμη για το σεντόνι και συγγνώμη αν επανέλαβα κάποιες σκέψεις άλλων παιδιών που μπορεί να έχουν επαναληφθεί. Πολυ σωστα ολα οσα εγραψες. Μια διορθωση στο "Η φάτσα μου είναι για Luben" ειναι του οχι μου. Στα υπολοιπα συμφωνω σε ολα. Στη ζωη κανουμε χιλιαδες συναλλαγες ποτε δεν μπορεις να προφυλαχτεις 100% απο τα παντα. Ακομα και αυτος που θα πει οτι εμενα δεν με εχουν κοροιδεψει ποτε πιθανοτερο να ειναι 15-20 χρονων το πολυ οποιοσδηποτε που ειναι 30+ και κανεις πολλες αγορες και συναλλαγες σιγουρα 1 φορα θα την εχει πατησει. Μονο αν ζουμε σε βουνο μονοι δεν θα την πατησουμε.
dtk-386 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Το θέμα είναι σε αυτή την χώρα τιμωρείται κανείς?
techon1 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Παραγγελία 58365 στις 22 Φλεβάρη, αλλά δεν βλέπω καμία πρόοδο. Δηλαδή, ούτε να περνάει στο στάδιο της διαλογής. Την Τρίτη που ανοίγουν οι τράπεζες θα κάνω το chargeback.
yahoostidis Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Τελικά οι καταγγελίες για το κατάστημα αυτό έχουν φτάσει τις162 στο υπουργείο ανάπτυξης και συνεχίζονται. Το περίεργο όμως είναι ότι λειτουργεί κανονικά και σαν φυσικό κατάστημα στην Λάρισα και φυσικά διαφημίζεται google, Facebook κ.α. για το eshop του.... Μόνο στην Ελλάδα η λέξη μαγκας αντικαθιστά το κοινός απατεώνας. 3
kalotina75 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Φαίνεται πάντως ότι έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο πελατολόγιο του καταστήματος με χιλιάδες αγορές και πολυ μεγάλο τζίρο
Nikbotsas78 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Καλησπέρα σε όλη την κομπανία. Κλασική περίπτωση αρπακτικού. Το χειρότερο είναι ότι ακόμα το γελοίο αυτό κατάστημα είναι ακόμα σε λειτουργία και δεν το έχουν μπουζουρωσει . Και εγώ δυστυχώς θύμα του Περιφανη. Από 9/1 περιμένω ακόμα να μου στείλουν το σωστό προϊόν. Έχω ένα λάθος μοντέλο κινητού με σωστή απόδειξη σύμφωνα με την παραγγελία. Τελευταία φορά πριν ένα μήνα που απάντησαν στο τηλέφωνο, θα μου έστελναν το σωστό με την κουριερ και θα τους έδινα το λάθος. Ούτε μέιλ ούτε τηλέφωνα. Στην αξιολόγηση στο Google απάντησε ότι δεν αναγνωρίζει τον κωδικό παραγγελίας ούτε το ονοματεπώνυμο στο ιστορικό παραγγελιών. Μιλάμε για μεγάλο παρτάλι.
xabos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Hashtagtrade... Έχει ήδη μια εβδομάδα που με κοροϊδεύουν... δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα κ οι αξιολογήσεις... όλες θετικές. Έχει κάποιος επιβεβαιωμένες αγορές... Με πιάνει κρύος ιδρώτας...
sotos_man Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2024 Καλησπέρα σας, έχω τοποθετημένες 2 παραγγελίες. Τώρα κατάλαβα τι έχει συμβεί, το βλέπω εν το μεταξύ παντού σε διαφημίσεις social και google τις τελευταίες ημέρες. Δεν θα ήθελα να πέσει κάποιος άλλος θύμα. Αναμένω νέα από άτομα που θα πάνε την Πέμπτη από το φυσικό κατάστημα. Καλή συνέχεια στην ομάδα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις