Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, erikiorai είπε

Λοιπόν παραγγελία τα Galaxy Buds 2 pro στης 22 Φεβρουαρίου και στης 28 Φεφρουαρια πλήρωσα για το προϊόν στο κατάστημα με μετρητά 120€ και μεχρι στιγμής είναι ακόμα σε επεξεργασία να πάω στο κατάστημα μαζί με ένα δικηγόρο να τα βρούμε νομικός ούτε τηλέφωνο ούτε live chat δεν λειτουργεί

Συγνώμη αλλά πήγες απο το κατάστημα και πλήρωσες χωρίς να παραλάβεις;Γιατί πλήρωσες;Οταν θα παραλάμβανες έπρεπε να πληρώσεις.

  • Like 7
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Συγνώμη αλλά πήγες απο το κατάστημα και πλήρωσες χωρίς να παραλάβεις;Γιατί πλήρωσες;Οταν θα παραλάμβανες έπρεπε να πληρώσεις.

Έτσι είπε ο κύριος και το κινιτο μου από εκη το παραγγελία αλλά ήρθε σε 16 μέρες

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, man22 είπε

Να ρωτήσω κάτι υπάρχουν άτομα που περιμένουν παραγγελία η τα χρήματα τους πίσω πάνω από 4 μήνες; 

Εγώ....

Και επειδή κάποιοι το παίζουν έξυπνοι, για πείτε δηλαδή, τι θα κάνατε στη θέση μου ; λέτε να μην έχω στείλει 100 μεηλ ή να μην έχω κάνει 100 τηλέφωνα; λέτε να μη πήγα στην αστυνομία; λέτε να μη μίλησα με δικηγόρο; λέτε να μην έκανα καταγγελία στο συνήγορο; δηλαδή τι πρέπει να κάνω παραπάνω; να ανέβω πάνω να φάω τα 500 ευρω της παραγγελίας να πάω να του σπάσω το μαγαζί; 

  • Like 2
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, ergotelis είπε

Εγώ....

Και επειδή κάποιοι το παίζουν έξυπνοι, για πείτε δηλαδή, τι θα κάνατε στη θέση μου ; λέτε να μην έχω στείλει 100 μεηλ ή να μην έχω κάνει 100 τηλέφωνα; λέτε να μη πήγα στην αστυνομία; λέτε να μη μίλησα με δικηγόρο; λέτε να μην έκανα καταγγελία στο συνήγορο; δηλαδή τι πρέπει να κάνω παραπάνω; να ανέβω πάνω να φάω τα 500 ευρω της παραγγελίας να πάω να του σπάσω το μαγαζί; 

Ο δικηγόρος τι είπε?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ergotelis είπε

Εγώ....

Και επειδή κάποιοι το παίζουν έξυπνοι, για πείτε δηλαδή, τι θα κάνατε στη θέση μου ; λέτε να μην έχω στείλει 100 μεηλ ή να μην έχω κάνει 100 τηλέφωνα; λέτε να μη πήγα στην αστυνομία; λέτε να μη μίλησα με δικηγόρο; λέτε να μην έκανα καταγγελία στο συνήγορο; δηλαδή τι πρέπει να κάνω παραπάνω; να ανέβω πάνω να φάω τα 500 ευρω της παραγγελίας να πάω να του σπάσω το μαγαζί; 

Αν είσαι μακριά τίποτα ότι έκανες μέχρι τώρα αν είσαι πιο κοντά πήγαινε πηδά μέσα από τον πάγκο και πάρε η το κινητό η τα λεφτά και οποίος είναι κοντά αυτό να κάνει πηγαίνετε 10 30 100 άτομα μιλήστε του ευγενικά όπως ξέρετε και πάρτε τα λεφτά σας πίσω άμεσα

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Raylan είπε

IMG_0026.jpeg.b8215d4129bcd975c2d0bb682ef801d1.jpeg   

Το έχει πάει σε άλλο level.. 😂

Θέλω να δω απο όσους παραλάβουν, πόσοι απο αυτούς θα γυρίσουν την μπιφτέκα και θα αρχίσουν τις κωλοτούμπες, αλλάζοντας κριτικές και αξιολογήσεις..ειδικά αν παίξει τζάμπα αναβάθμιση ή κουπόνι.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update μία μέρα μετά την παρακάτω δημοσίευση και απο mail το οποίο τους έστειλα περι ακύρωσης.

Μου τηλεφώνησε η κυρία "μεγαλύτερης ηλικίας" στην οποία έχουν αναφερθεί και άλλοι σε άλλα posts και με διαβεβαίωσε πως θα παραδοθεί εντός των 30 ημερών (η παραγγελία μου είναι στις 24 μέρες αυτη την στιγμή).

Εν ολίγης η απάντηση στην ερώτηση αν όντως θα παραδοθεί εντός των 30 ημερών ήταν
"Ναι θα παραδοθεί, στην χειρότερη αν για τον οποιοδήποτε λόγο χρειαστούν 1-2 μέρες επιπλέον, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς"

Την ενημέρωσα πως συνάδελφος μου έχει κάνει την ίδια παραγγελία και ειναι στις 45+ μέρες και πως να είναι δυνατόν η δικιά μου να παραδοθεί νωρίτερα απο την δική του μου απάντησαν πως "όλα ειναι πιθανά" the fuck ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Θα περιμένω μέχρι τις 30 μέρες και βλέπουμε 

Αναφορά σε κείμενο

Παραγγελία #60810

Μια απ' τα ίδια για παραγγελία 850+ € με απαλλαγή ΦΠΑ, κατάθεση σε τράπεζα.

Κάντε όλοι:

1. Ανώνυμη/Επώνυμη καταγγελία στην γενική γραμματεία εμπορίου 

https://kataggelies.mindev.gov.gr/καταγγελία/ελλάδα/γγε/

2. Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas

3. Αναφορά στο ΦΒ το προφίλ τους ως scam

Δεν είναι δυνατόν να γίνουν/γίνονται τόσες καταγγελίες και να μην επέμβει κάποιος αρμόδιος. Το γεγονός ότι έριξε το site η γενική γραμματεία εμπορίου (αν ισχύει αυτό) δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό --- ελπίζω να επέμβουν άμεσα γιατί πολύ κράτησε αυτό το πανηγυράκι. 

Δεν θέλει και πολύ για να ξεφύγει το όλο θέμα

 

 

Επεξ/σία από LSDtoSeeHD
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δε μπορώ να γράψω πολλά πράγματα δημόσια γιατί είναι σίγουρο πως τα παρακολουθεί τα θεματα αυτα. Να πληρώσει δε ξέρει αλλά στο ίντερνετ είναι πρώτος παντού. Για αυτό και εσείς όλοι προσέχετε τι γράφετε συνολικά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως εάν δούλευα αυτήν acs και έβλεπα το θέμα θα έριχνα μια ματιά να δω πόσα δέματα έχουν παραδοθεί  από το κατάστημα το τελευταίο 3μηνο.

Επεξ/σία από dkstopo
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.Επειδη και εγω την έχω πατήσει εχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής από τράπεζα Πειραιώς.Εχει πάρει κανείς τα χρήματα του πισω με αυτόν τον τρόπο;

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tom34 είπε

Καλημέρα σε όλους.Επειδη και εγω την έχω πατήσει εχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής από τράπεζα Πειραιώς.Εχει πάρει κανείς τα χρήματα του πισω με αυτόν τον τρόπο;

 

 

Με κατάθεση η κάρτα;

Δημοσ.

Αντε τωρα που αρχισε να στελνει και ομαλοποιησε να παραγγειλω και εγω ενα κινητακι.....

Τι οχι ???

χαχαχαχαχαχχα

αχαχαχχαχ

χαχαχαχαχαχ

  • Haha 3
Δημοσ.

γενικά όσοι έχουν αγοράσει τα προϊόντα, είναι αληθινά με σειριακό αριθμό κτλ; γιατί οι τιμές είναι λίγο χαμηλές.

Επίσης αν πάω αυτοπροσώπως στο μαγαζί για παραλαβή έχουν in-store προϊόντα;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...