Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για omv6


Son^Goku
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από darkthan,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χρειάζομαι βοήθεια με το omv6. Ας πάρω την ιστορία από την αρχή. Έχω ένα rpi3 με ένα usb dock και ένα 4tb δίσκο με πολυμέσα. Είχα περασμένο το omv4 και το λειτουργούσα σαν nas, dlna server και torrent client. Παίρνω πρέφα ότι έφτασε eol και περνώ το 6. Είμαι στην διαδικασία setαρισματος και δεν έχω για κανένα λόγο πρόσβαση στα αρχεία μέσω samba. Dlna παίζει κανονικά. Torrent client θα στήσουμε τον transmission μέσω docker αλλά να λύσουμε το samba πρώτα. Ρώτησα και σε ξένο φόρουμ και δεν βρήκα άκρη. Θεωρήστε ότι είμαι εξαιρετικά αρχάριος με το θέμα Linux, άδειες, χρήστες και αρχεία όποτε απολογουμαι προκαταβολικά για χαζές ερωτήσεις. Έχω 2 χρήστες α και β αυτή την στιγμή, έτσι έλεγε ο οδηγός που ακολούθησα για να περάσω το 6, και με τον β προσπαθώ μέσω του υπολογιστή με win 10 να δω τον νας. Βάζω username/pass μου εμφανίζει τον κυρίως φάκελο τον επιλέγω και δε με βάζει μέσα γιατί δεν έχω πρόσβαση. Από το ξένο φόρουμ με ρώτησαν αν έχω πρόσβαση μέσο ssh. Μπαίνω με τον α σε ssh δίνω cd τον εξωτερικό φάκελο με βάζει. Αλλάζω χρήστη με ssh δίνω cd και δε με βάζει.

"cd /srv/dev-disk-by-uuid-99baafdb-8488-45a9-8cbd-440352e7354d/Vault

sh: 1: cd: can't cd to /srv/dev-disk-by-uuid-99baafdb-8488-45a9-8cbd-440352e7354d/Vault"

Τι κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jim_p είπε

Τι permissions εχει ο συγκεκριμενος φακελος? Θα το δεις με

ls -l /srv/dev-disk-by-uuid-99baafdb-8488-45a9-8cbd-440352e7354d/

Σε ευχαριστώ για την απάντηση και για την εντολή. Συνήθως με ρωτάνε και με αφήνουν να το βρω μόνος μου και το εκτιμώ πάρα πολύ. Το αποτέλεσμα είναι αυτό

drwxrwsrwx+ 1 TouchMe users 146 May 21 00:00 Vault

drwxrwsrwx+ 1 root users 0 May 24 11:22 ext-vault

arisgoku@rpi3:~ $

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)