Προς το περιεχόμενο

Μάθημα drone


Mrsmoke95

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας , είμαι παντελώς άσχετος σε ότι αφορά drone . Λέω αυτές τις μέρες να παραγγείλω το dji mini 2 , διότι είμαι λάτρεις τις φωτογραφίας και του βίντεο . 
Υπάρχει κάποιος εμπειρος πάνω σε drone στην Θεσσαλονίκη έτσι ώστε να μου δείξει κάποια πράγματα και να το πετάξουμε μαζί ?(  εννοείται με αμοιβή ) . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Mrsmoke95 είπε

Καλησπέρα σας , είμαι παντελώς άσχετος σε ότι αφορά drone . Λέω αυτές τις μέρες να παραγγείλω το dji mini 2 , διότι είμαι λάτρεις τις φωτογραφίας και του βίντεο . 
Υπάρχει κάποιος εμπειρος πάνω σε drone στην Θεσσαλονίκη έτσι ώστε να μου δείξει κάποια πράγματα και να το πετάξουμε μαζί ?(  εννοείται με αμοιβή ) . 

με το που το σηκωσεις πρωτη φορα θα το μαθεις.παιχνιδακι ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι να το αγοράσεις κατέβασε και διάβασε το μανουαλ και όταν το πάρεις τραβά σε μια αλάνα, σήκωσε το σε ύψος που δεν θα έχει εμπόδια δένδρα, τοίχους καλώδια κλπ και ξεκίνα. 
Για απορίες που θα αποκτήσεις μπορείς εκτός από εδώ να μπεις και σε σχετικά γκρουπ στο φβ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά, ότι είπαν και τα παιδιά από πάνω. Το Μινι 2 είναι τόσο απλό σαν drone, που μέσα σε 5 λεπτάκια έχεις βρει όλα τα βασικά για να το πετάξεις. Σίγουρα και ένα care refresh μη πάθει κάτι, και βγες έξω να το ευχαριστηθείς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης υπαρχουν απειρα βιντεακια στα αγγλικα στο youtube, αλλα και σε περιπτωση που δεν ξερεις αγγλικα εχει και στα ελληνικα μερικα.

Συγκεκριμενα για το mini 2.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι γιατι ειναι κατω απο 250γρ.

Προσπαθησε να το πετας ομως μακρια απο κοσμο,γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινεται και πολλα ατομα ενοχλουνται απο την παρουσια του.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε