Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

I know buddy, έχω παίξει το game μπορεί και 10 φορες, απλά δεν μου αρέσει το planning, προτιμώ όπως κάτσει, ποτε δεν προσεγγίζω καταστάσεις με το ίδιο τρόπο και σίγουρα δεν θα σκεφτώ τα resources, όπως για παράδειγμα να  χρησιμοποιήσω molotov για μονο έναν infected, γιατί έτσι απλά μου βγήκε και ήθελα να ακούσω τσιρίδες πόνου. :P

Ναι όπως κατάλαβες ποτε, μα ποτε δεν έχω ασχοληθεί με achievements. :P

Επίσης το αγαπημένο μου hidden mechanic είναι όταν μπαίνουν σε plea φάση οι εχθροί και έχεις autolock headshot, so good. :D

Στο συγκεκριμενο ουτε εγω μπορω να αντισταθω να ειμαι ειλικρινης :P

Επισης καημο το ειχα να παιξω aggressive αλλα με το κοντρολερ δεν το ειχα και τωρα οταν το τσιμπησω θα το κανω και αυτο.Οταν το δοκιμασα στο ps4 συνηθως ετρωγα ψοφο :P το σημαδι μου με κοντρολερ ειναι κακο

  • Like 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε μένα μετά το τελευταίο patch δεν έχω φάει ούτε ένα crash σε 6 ώρες παιχνιδιού και το θέμα με το ποντίκι φαίνεται να είναι πολύ καλύτερο (ή ίσως το συνήθισα). 

Όσο για την δυσκολία, το ξεκίνησα σε medium και επειδή το πάω τέρμα αργά και προσεχτικά, είμαι συνέχεια full με shivs και σφαίρες. Οπότε σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να παίζεις σε hard ώστε να ξεμένεις απο υλικά και να έχεις κάποιο άγχος να βρεις άλλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω αυτο το ποντικι δεν εχω καταλαβει τι ακριβως κανει γιατι δεν εχει τυχει να παιξω καποιο παιχνιδι με το εν λογω προβλημα μπορει καποιος να εξηγησει?

Επεξ/σία από icenex
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, icenex είπε

Εγω αυτο το ποντικι δεν εχω καταλαβει τι ακριβως κανει γιατι δεν εχει τυχει να παιξω καποιο παιχνιδι με το εν λογω προβλημα μπορει καποιος να εξηγησει?

Είναι αυτό που είπα λίγο πιο πίσω. Το mouse jitter είναι λες και ενώ πχ έχω Average πάνω από 100 FPS, σαν να παίζω με 30FPS . Ένα πράγμα σαν input lag. Διορθώθηκε αυτό , αλλά το παιχνίδι εξακολουθεί να είναι stuttery σε σημεία. Micro-stutters κυρίως, που είναι αντιληπτά. Gsync ή locked fps δεν το διορθώνουν

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, tommybertsen είπε

Είναι αυτό που είπα λίγο πιο πίσω. Το mouse jitter είναι λες και ενώ πχ έχω Average πάνω από 100 FPS, σαν να παίζω με 30FPS . Ένα πράγμα σαν input lag. Διορθώθηκε αυτό , αλλά το παιχνίδι εξακολουθεί να είναι stuttery σε σημεία. Micro-stutters κυρίως, που είναι αντιληπτά. Gsync ή locked fps δεν το διορθώνουν

ΑΑα οκ..Το δοκιμασες στην 1080ti?Αν ναι πως παιζει εκει?

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tommybertsen είπε

Το mouse jitter είναι λες και ενώ πχ έχω Average πάνω από 100 FPS, σαν να παίζω με 30FPS.

Aμα δεν κάνω λάθος είναι camera panning stutter και συνήθως διορθώνεται με συνδυασμό fullscreen/exlusive fullscreen και v-sync on/off.

Σχεδόν όλα τα games το έχουν αυτό, αλλα δεν είναι εύκολα αντιληπτό, πρέπει επίτηδες να panning την camera για να το δεις. Μονο ένα game έχω παίξει που δεν υπήρχε λύση, Death Stranding DC.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, icenex είπε

ΑΑα οκ..Το δοκιμασες στην 1080ti?Αν ναι πως παιζει εκει?

Downloading right now!! Θα δοκιμαστεί όσω νούπω! 

 

21 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Aμα δεν κάνω λάθος είναι camera panning stutter και συνήθως διορθώνεται με συνδυασμό fullscreen/exlusive fullscreen και v-sync on/off.

Σχεδόν όλα τα games το έχουν αυτό, αλλα δεν είναι εύκολα αντιληπτό, πρέπει επίτηδες να panning την camera για να το δεις. Μονο ένα game έχω παίξει που δεν υπήρχε λύση, Death Stranding DC.

Μα δεν έχει exlcusive full screen το game :lol: Μόνο Borderless window!

Μπορεί να είναι αυτό που λες , σαν "jitter" το ξέρω εγώ , μπορεί να τα μπερδεύ,ω ό,τι κι αν ήταν, ήταν τρομερά εκνευριστικό! 

Τους συνδυασμούς τους δοκίμασα όλους.

Vsync, gsync, να χαμηλώσω settings (ώστε το vsync να'χει νόημα στα 165Hz), ό,τι σου'ρθει δοκίμασα :lol: 

Κάνω lock στα 120 (τις περισσότερες φο΄ρες τα πιάνω), και είμαι οκ αλλά μόλις πάω να πω "εδώ είμαστε" , θυμάται τα microstutters αυτά και θέλω να το σπάσω 😛 

Επεξ/σία από tommybertsen
Δημοσ.

Σύμφωνα με τις δικές μου δοκιμές στο δικό μου σύστημα, ο μόνος τρόπος για να μην κρασαρει το παιχνίδι στο πρώτο λεπτό σε κάρτα με 8GB Vram είναι να παίξεις σε 1080p. Οτιδήποτε παραπάνω και οδηγεί σε crash (πάντα χρησιμοποιώντας dlss). Ακόμα και στην τελευταία έκδοση που βγήκε σήμερα. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, icenex είπε

ΑΑα οκ..Το δοκιμασες στην 1080ti?Αν ναι πως παιζει εκει?

Δεν  ξέρω αν φταίει το ότι το έτρεχα από HDD. Θα πρέπει να δοκιμάσω και σε SSD αλλά δεν έχει (πλην του OS ) η γυναίκα. (πρέπει να της πάρω έστω έναν 250ρη για τα WoW, Frostpunk, Tropico που παίζει, αλλά αυτά δεν τον έχουν ανάγκη)

Έκανε περίπου 34 λεπτά compile shaders. Μέχρι να βγω έξω είχε sold 60 and more. Μετα΄το χάος. Δεν έβαλα όλα τα texture settings ultra. Γενικα όμως συνδυασμός high/ultra. Stutters πολλά. Πάρα πολλά. Χωρίς να κάνει exceed ta 12GB Ram και η VRAM στα 8.5GB. Σκαμπανεβάσματα στο framerate επίσης.

Θα τσεκάρω κι αύριο λογικά για λίγη ώρα, μέχρι κάποιο σημείο, να δω συμπεριφορά.. Αν από SSD πάει πιο καλά , μένει να φανεί! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, naruto14 είπε

Σύμφωνα με τις δικές μου δοκιμές στο δικό μου σύστημα, ο μόνος τρόπος για να μην κρασαρει το παιχνίδι στο πρώτο λεπτό σε κάρτα με 8GB Vram είναι να παίξεις σε 1080p. Οτιδήποτε παραπάνω και οδηγεί σε crash (πάντα χρησιμοποιώντας dlss). Ακόμα και στην τελευταία έκδοση που βγήκε σήμερα. 

Παιζω σε 2k με 8gb VRam, 0 crashes. Κάνε memtest86 στις μνήμες σου ή βγάλε το xmp (και οτιδήποτε άλλο έχεις σε OC). Αν και πολύ πιθανόν να φταίει που έχεις μόνο 16gb μνήμη. 

Επίσης σε πολλά forums λένε ότι και το DLSS μπορεί να φταίει για κάποια crashes, οπότε άλλαξε σε FSR.

Και γω μετά το χτεσινό patch έκανα όλα τα παραπάνω και αφού ολοκληρώθηκε το compile των shaders δεν έχω ξαναδει crash.

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
Δημοσ.
1 ώρα πριν, &gt;-Nosakos&lt;- είπε

Παιζω σε 2k με 8gb VRam, 0 crashes. Κάνε memtest86 στις μνήμες σου ή βγάλε το xmp (και οτιδήποτε άλλο έχεις σε OC). Αν και πολύ πιθανόν να φταίει που έχεις μόνο 16gb μνήμη. 

Επίσης σε πολλά forums λένε ότι και το DLSS μπορεί να φταίει για κάποια crashes, οπότε άλλαξε σε FSR.

Και γω μετά το χτεσινό patch έκανα όλα τα παραπάνω και αφού ολοκληρώθηκε το compile των shaders δεν έχω ξαναδει crash.

Σήμερα αγόρασα άλλα 16GB μνήμη και πλέον έχω 32, απλά ξέχασα να ενημερώσω την υπογραφή. Θα δοκιμάσω να βγάλω το overclock στο cpu αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτό, καθώς σε 1080p δεν μου κρασαρε όσο έπαιξα. Προφανώς δεν θα έχουν όλοι τα ίδια θέματα, αλλά σύμφωνα με όλες τις αναφορές ως τώρα, μάλλον είσαι από τις τυχερές εξαιρέσεις. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, xavier είπε

 

Πολύ πράγμα σε κάνα μήνα θα ειναι αστέρι εφόσον φτιάξουν και το jittering να παιχτεί όπως του αρμόζει. 

Δημοσ.

Κι εγώ πιστεύω σε βάθος χρόνου θα το στρώσουν από άποψη performance, αυτό που δεν βλέπω να γίνεται είναι να βελτιώνουν την κατανάλωση σε VRAM, που απαιτεί 8 γιγα για medium textures που δεν βλέπονται. Πραγματικά κάνει ελάχιστο scale σε κατανάλωση, ενώ ταυτόχρονα ρίχνει δυσανάλογα την ποιότητα.

Κάρτες σαν την 2070 αναγκάζονται να τρέξουν medium textures στα 1440p ή με dlss για να μην γίνεται χαμός από VRAM stutter, αλλιώς για high textures, στα 1080p

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...