Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τουλαχιστον αυτοι προσπαθουν να διορθώσουν το συντομότερο δυνατο. Οχι οτι τους δικαιολογω αλλα οι HOGτζιδες ενα patch της προκοπης δεν λένε να βγάλουν .. Πριν κανα μηνα δωσανε ενα και εφτιαχνε λεει μεταξυ αλλων την κουκουβαγια... Ρε πατε καλα;; Εδώ ο κόσμος καιγεται με real.. tracing problems και εσείς φτιαξατε την κουκουβαγια;;;

 

Δηλαδή κάπου ωπα.. 

Επεξ/σία από Tablet
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@Tablet

Με το συμπάθιο φίλε αλλά με το RT καίγονται μία μειοψηφία. Η συντριπτική πλειοψηφία παλεύει να φτάσει τα 60.

Δημοσ.

Έπαιξα χθες 1 ώρα ένα chapter δεν κατέβηκε από τα 95fps όλα ultra και με το fix του ποντικιού είναι απολαυστικό. Αναμένω σημερινό fix που είπαν να δούμε πόσο ακόμα μπορούν να αποδεσμευσουν το load της cpu και να φτιάξουν και το memory leak σε λίγα σημεία που έχει έχει το παιχνίδι. Σε 20 μέρες έχουν καταφέρει να κάνουν το παιχνίδι πολύ πιο playable από όταν το δούλευαν τόσους μήνες. Είναι να απορείς. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλοι μας έχουμε εργαστεί (φαντάζομαι) σε κάποια επιχείρηση που εχει deadlines να βγάλει ένα product.

Το ξέρεις και το ξερουν βασικά όλοι, εργαζομενοι, καθαριστριες, θυρωροι, μέχρι και το αφεντικο/αφεντικά ότι αν βγει αυτό το προϊόν απλώς για να τηρηθούν οι ημερομηνίες, θα βγει ανέτοιμο, λαϊκά μιλώντας μισο*αμησι... Παρόλα αυτά ενώ τα έχεις προειδοποιησει όλα αυτά στον boss σου πετάει απλά και ξερά ένα "fuck it" και το προϊόν βγαίνει.

Δεν νομίζω πως είναι μακριά αυτό που τελικά συνέβη με το porting του tlou στο PC.

Θυμιζει έντονα Ελληνική σουρεαλ εργασιακή  πραγματικότητα.

Ακόμα και σε τουμπανα PC να το είχαν τεσταρει (αν είχαν testing team), τα προβλήματα σίγουρα ήταν εμφανή από τότε. Επιλογή ήταν που το έβγαλαν όπως το έβγαλαν. 

Θα φτιαχτούν σίγουρα τα περισσότερα θέματα του. Για loading times λίγο αμφιβάλλω ότι μπορεί να φτιαχτεί δραματικά η κατάσταση αλλά ας φτιάξουν τo vram issue όπως και το high cpu usage και ότι άλλο bug έχει μείνει. 

Την επόμενη φορά ας μην δωσουν άλλο game στην Iron Galaxy. Υπάρχει και η Nixxes.

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Όλοι μας έχουμε εργαστεί (φαντάζομαι) σε κάποια επιχείρηση που εχει deadlines να βγάλει ένα product.

Το ξέρεις και το ξερουν βασικά όλοι, εργαζομενοι, καθαριστριες, θυρωροι, μέχρι και το αφεντικο/αφεντικά ότι αν βγει αυτό το προϊόν απλώς για να τηρηθούν οι ημερομηνίες, θα βγει ανέτοιμο, λαϊκά μιλώντας μισο*αμησι... Παρόλα αυτά ενώ τα έχεις προειδοποιησει όλα αυτά στον boss σου πετάει απλά και ξερά ένα "fuck it" και το προϊόν βγαίνει.

Δεν νομίζω πως είναι μακριά αυτό που τελικά συνέβη με το porting του tlou στο PC.

Θυμιζει έντονα Ελληνική σουρεαλ εργασιακή  πραγματικότητα.

Ακόμα και σε τουμπανα PC να το είχαν τεσταρει (αν είχαν testing team), τα προβλήματα σίγουρα ήταν εμφανή από τότε. Επιλογή ήταν που το έβγαλαν όπως το έβγαλαν. 

Θα φτιαχτούν σίγουρα τα περισσότερα θέματα του. Για loading times λίγο αμφιβάλλω ότι μπορεί να φτιαχτεί δραματικά η κατάσταση αλλά ας φτιάξουν τo vram issue όπως και το high cpu usage και ότι άλλο bug έχει μείνει. 

Την επόμενη φορά ας μην δωσουν άλλο game στην Iron Galaxy. Υπάρχει και η Nixxes.

Τα loading ειναι 5 6 δευτερόλεπτα με τα τελευταία patches όταν αρχίσει να γυρνάει το κυκλακι. Μόλις πατήσεις το exe βασικά έχεις μπει σχεδόν άμεσα στο μενού κάνει 2 3 δευτερόλεπτα το νόμισμα στην αρχή. Πριν τα patch έκανε σίγουρα το διπλάσιο όπως και το κυκλακι στο loading. Και συμφωνώ με τα deadlines μαλακες αφεντικά μετά τρέχα καημένε υπάλληλε να βγάλεις το φίδι από την τρύπα. 

Δημοσ.

Είναι ενοχλητικό πως ακόμα και στα Ultra Settings του PC δεν βλέπεις διαφορά (πέρα από LOD και ανάλυση) από το PS5. 

Και είναι περίεργο γιατί έχουν βάλει πραγματικά πολλές ρυθμίσεις που θυμίζουν game για PC.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Είναι ενοχλητικό πως ακόμα και στα Ultra Settings του PC δεν βλέπεις διαφορά (πέρα από LOD και ανάλυση) από το PS5. 

Και είναι περίεργο γιατί έχουν βάλει πραγματικά πολλές ρυθμίσεις που θυμίζουν game για PC.

Έχεις όμως το ultrawide έχεις mouse keyboard εχεις reshade εχεις 90 100 150fps. Από μόνα τους αυτά είναι αρκετά για να διαλέξεις υπολογιστή. Καλο χρυσό το ps5 αλλά μέχρι εκεί που μπορεί. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχαχα τελείωσε η μνήμη και δε κατάφερε να φορτώσει textures σωστά στα μαλλιά. Οπότε τα γέμισε με λίγη απ'την περισσευούμενη πλαστελίνη ⚰️

Screenshot_2023-04-14-14-39-45-481_com.vanced.android.youtube.jpg

κέντρο 

Spoiler

Screenshot_2023-04-14-15-05-18-239_com.vanced.android.youtube.jpg.77b1abfedfa820af301547843e985cb7.jpg

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

ΑΥΤΟ το animation φτιάχτηκε;

 

 

Mουφα νουμερα δειχνει

3080.png.e1768629a1984d12c0d7fd0659873627.png

στοκ καρτα 4k ,high settings ,dlss performance

 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για παμε βλεπω παααααααρα πολυ πραμα

The Last of Us Part I v1.0.3.0 Patch Notes for PC

https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/14855044836884-The-Last-of-Us-Part-I-v1-0-3-0-Patch-Notes-for-PC

 

Spoiler

A patch for The Last of Us Part I is now live. This update addresses audio, UI, and visual fixes. It also includes new Audio Compatibility options and various improvements throughout the game.

Important note to Nvidia users: Please be sure to download the latest version of the GeForce Game Ready driver (531.61) here.

Added new Audio Compatibility options (Options > Audio > Compatibility)

Output Mode: Adjust which sounds are played through the OS spatial sound driver. Select different settings if you experience muffled, missing, or unusually quiet audio. If you are experiencing abnormally quiet music or dialogue during cutscenes, for example, try the Spatial mode instead of the Hybrid default.

Latency: Adjust the short period of delay between when a sound effect is requested and when it plays. Higher latency improves reliability of audio playback, especially on lower spec CPUs. Increase this value if you are experiencing pops, clicks, or distorted sound. Higher latencies also resolve issues with audio interfaces configured with large buffer sizes and some wireless headphones. Note: You must restart the game for this change to take effect.

Updated keyboard and mouse (KBM) controls to allow players to reassign arrow keys

Updated the 'Building Shaders %' user interface (UI) so progress is tracked more evenly

Restored audio in the End Credits that are accessed via the main game, Left Behind, or Extras Menu

Fixed a crash that may occur when opening a collectible in the backpack UI then attempting to restart or quit the game

Fixed a crash that may occur while sitting (for extended times) or entering into combat areas 

Fixed an issue where texture quality in-game appears lower then the targeted quality setting

Fixed an issue where the player's backpack UI could fail to render after altering Render Scale (Options > Display > Resolution Scaling > Scaling Mode > Render Scale)

Fixed an issue where an enemy NPC may T-pose if Joel performs a single input quickturn while holding said enemy

Fixed an issue where toggling player character's flashlight may cause the environment to visibly shift momentarily

Fixed an issue where using the flashlight in darker areas may make the lighting appear corrupted

Fixed an issue where lighting and fog may appear lower resolution on Ultra settings

Fixed an issue where VRAM usage UI did not properly update when lowering the display resolution

Fixed an issue where water reflections may appear corrupted or pixelated

Fixed an issue where the Quicktime Events UI prompts were not rendering on Minimum spec setups

Fixed an issue where rapidly moving left and right while aiming may cause unintended camera shifts

Fixed an issue where the Steam and Epic clients’ collectible tracking did not match the in-game collectible tracking, preventing achievements from unlocking

Fixed an issue where, if playing at a higher FPS, player animations may not play correctly

 

[Photo Mode] Fixed an issue where the Screen Reader would not register KBM 'Move' and 'Rotate' inputs

[Photo Mode] Fixed an issue where the Performance stats' heads-up display (HUD) would still be visible after hiding the menu

[Lakeside Resort, Bus Depot] Increased active loading to reduce load times during gameplay

[Bill's Town] Fixed an issue where players may lose the ability to cancel their reload while hanging in Bill's trap

[Tommy's Dam] Fixed an issue where interacting with the Training Manual forces the player to pick up the El Diablo gun and locks camera movement

[The University] Fixed an issue where, after Joel kicks the door open, the melee prompt disappears while he struggles with an enemy NPC

[Lakeside Resort] Fixed an issue where a loading screen may display during combat

[Lakeside Resort] Fixed an issue where player is unable to melee with fists after the David boss fight

[Bus Depot] Fixed an issue where pieces of geometry would appear corrupted or explode

[New Game+] Fixed an issue where New Game+ mode would be ignored during chapter selection despite being the last loaded game

Left Behind Standalone

Restored audio in the final flashback cutscene with Ellie and Riley

Fixed a crash that occurs when turning on the generator while both Ellie and Joel have custom skins enabled

Fixed an issue in the mall where the banners above the collapsed Pixitek store visibly flicker after leaving the pet store

Fixed an issue where, after resizing the game to Windowed Mode, the Riley pendant would not maintain its aspect ratio while rotating

Accessibility

Fixed an issue where players were unable to use Screen Magnifier with KBM controls

Localization

[German] Updated the translation on the shaders UI

[Simplified/Traditional Chinese] Fixed an issue where glyphs would not render properly

Epic Games Store

Fixed an issue where the "Getting to Know You" achievement would not unlock during natural gameplay progression

Steam

Fixed an issue where spores in the world may appear corrupted or blocky

Steam Deck

Fixed an issue where the native UI overlapped the ‘Look’ prompt

Fixed an issue where the DualSense™ motion sensor function may not register the player shaking the camera to fix the flashlight when prompted

[Left Behind] Increased the size of the Arcade’s mini-game button user interface

AMD

Fixed an issue where toggling the player character's flashlight may cause the environment to appear corrupted momentarily if AMD FSR 2 was enabled

Nvidia

Fixed an issue where running the game on Ultra settings on Nvidia GPUs may cause graphical corruption or a crash during gameplay

Fixed a crash that may occur when loading into a save on an Nvidia GPU

Fixed an issue where changing NVIDIA DLSS Super Resolution Sharpening settings had no effect

[Nvidia 3070 GPU] Increased level of detail of characters' hair to appear less choppy

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...