Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ώ ναιιιιιιιιι για παμε ακομα ενα μεγαλο update το 1.0.5.0 εσκασε μυτη απο το πουθενα με πολυ καλο changelog για καλυτερο performance. Το 9ο κατα σειρα μην ξεχνιομαστε. Στα 10 ειχα πει θα εχει γινει παιχνιδια μερα με τη νυχτα συγκριτικα με το αρχικο release και οντως ειμαστε παρα πολυ κοντα. 

https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/15404598599444-The-Last-of-Us-Part-I-v1-0-5-0-Patch-Notes-for-PC

Spoiler

A patch for The Last of Us Part I is now live. This update primarily focuses on performance improvements, reduced shader building times, and texture fidelity on Low and Medium presets.

Downloading this patch will trigger a full shader rebuild.

For optimal improvements to your experience, please ensure you have the most up-to-date version of your respective driver. At the time of publishing these notes, the most recent versions are: 

AMD Software: Adrenalin Edition 23.4.3, which includes a fix for “longer than expected shader compilation time” in The Last of Us Part I

NVIDIA GeForce Game Ready Driver 531.79

Reduced shader building times

Optimized code to improve global CPU performance

Optimized content to improve performance across several levels

Improved level loading to help reduce the amount of 'Please Wait' and loading screens

Added a new Effects Density setting, which adjusts the density and number of non-critical visual effects (Options > Graphics)

Increased crowd sizes on Low and Medium Ambient Character Density settings and added a Very Low option (Options > Graphics)

Implemented additional scalability tuning for Low and Medium in-game Graphics settings

Reduced the VRAM impact of texture quality settings, allowing most players to increase their texture quality settings or experience improved performance with their current settings

Fixed a crash that would occur on boot on Windows 11

Fixed a crash that could occur on Intel Arc

Fixed a crash that may occur when starting a New Game in Left Behind prior to the completion of shader building

Corrected an issue where pointing the camera at the floor while aiming would cause the player and camera to visually stutter

Fixed an issue where Sniping Sensitivity settings were not applying to all scoped weapons. Additionally, Sniping Sensitivity has been renamed to Scoped Sensitivity (Options > Controls > Mouse Camera Sensitivity)

Fixed an issue where players could not click on 'Jump To Unbound' when prompted in the custom controls settings (Options > Controls > Input > Customize Controls)

Fixed an issue where changing Graphics settings (Options > Graphics > Graphics Preset) during gameplay wouldn't restart the player at the correct checkpoint

Fixed an issue where adjustments to Lens Flare (Options > Graphics > Visual Effects Settings > Lens Flare) were not not applied

 

[Pittsburgh] Fixed an issue where players may consistently fall out-of-world when restarting at the checkpoint in the bookstore

[Left Behind] Fixed an issue where players may get soft locked when jumping into the electrified water

AMD-Specific

Implemented improvements to load times

Fixed an issue where shaders may take an abnormally long time to load

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Εχουμε φτασει να πανηγυριζουμε για patch τωρα....

Βρε κανεις δεν πανηγυριζει λιγο κραξιμο ριξαμε τοσο καιρο? Αλλα επειδη το αγορασα θελω να το φτιαξουν να το παιξω να γουσταρω φουλ να μην εχω το παραμικρο stutter. Οποτε χαιρομαι που δινουν τετοια μεγαλα patches καλυτερα ειναι να το ειχαν παρατησει? Βγηκε χαλια το ξερουμε τους εκραξε ολος ο πλανητης απο εκει και περα εχει παρει 9 patch να μην χαρουμε για αυτα? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Arkin είπε

Βρε κανεις δεν πανηγυριζει λιγο κραξιμο ριξαμε τοσο καιρο? Αλλα επειδη το αγορασα θελω να το φτιαξουν να το παιξω να γουσταρω φουλ να μην εχω το παραμικρο stutter. Οποτε χαιρομαι που δινουν τετοια μεγαλα patches καλυτερα ειναι να το ειχαν παρατησει? Βγηκε χαλια το ξερουμε τους εκραξε ολος ο πλανητης απο εκει και περα εχει παρει 9 patch να μην χαρουμε για αυτα? 

Δεν το εγραψα προσβλητικα απλα εχουμε καταντησει να περιμενουμε πως και πως καποιο patch για να παιξουμε αξιοπρεπως.

Και βεβαια να χαρεις,εγω θυμαμαι οταν κυκλοφορησε το part 2 ειχα ανοιξει ενα Lagavulin απο την χαρα μου..

Για patch μπορει και να μην το ανοιγα ομως...😆

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν το εγραψα προσβλητικα απλα εχουμε καταντησει να περιμενουμε πως και πως καποιο patch για να παιξουμε αξιοπρεπως.

Και βεβαια να χαρεις,εγω θυμαμαι οταν κυκλοφορησε το part 2 ειχα ανοιξει ενα Lagavulin απο την χαρα μου..

Δεν το καταλαβα με συγχωρεις. Εκει εχει καταντησει το πραγμα με τα νεα releases αλλα αφου δεν μπορουμε να κανουμε κατι καποιοι συνεχιζουν να κανουν preorders ελπιζουμε μονο στα patch για στρωσιμο. Δες LOU 9 patch Hogwarts ειναι στα 5 τεραστια Jedi στο 4ο σε λιγες μερες γενικα χαμος. Οποτε αφου δεν γινεται να κοπουν τα preorders τουλαχιστον να ελπιζουμε να φτιαχνονται τα παιχνιδια με patches μακροπροθεσμα.

 

49GB το patch παρακαλω

FvtNEG-WIAk9-B3?format=jpg&name=large

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.

Επιτέλους κάποια πρόοδος δλδ;

Αν και το GPU usage ακόμα στον πάτο φαίνεται, οπότε μένει πολύ δουλειά ακόμα στο CPU optimization.

Επίσης σε GPU bound scenarios δεν υπάρχει καμία διαφορά από το launch πέρα από λίγο καλύτερη κατανάλωση VRAM. Δλδ εκεί θεωρούν δεν θέλει καθόλου δουλειά;

Δημοσ.

Πολύ καλό port δεν νομίζω να καταφέρει να γίνει ποτέ, εκτός αν συνεχίσουν για κανένα χρόνο αυτόν τον ρυθμό με patches. Ελπίζω τουλάχιστον όλη αυτή η δουλειά να βοηθήσει στο επερχόμενο multiplayer παιχνίδι, αλλά και στο part 2 όταν κυκλοφορήσει. 

Δημοσ.

Βελτιωσαν και τα textures στα ultra σε σημεια δεν το περιμενα. Και στη δευτερη εικονα τεραστιο jump στο performance σε amd cpu που λεγαμε οτι εχουν θεμα οπως 5600x πηραν 50% πανω. Αρα οταν θελουν ολα μπορουν να τα κανουν ουτε θεμα κακων developer ειναι ουτε τιποτα. Απλα τεμπεληδων + αχορταγοι μετοχοι που βιαζονται και οι devs αναγκαζονται να βγαλουν μισα παιχνιδια. Οποτε για οποιον θελει τωρα ειναι η ωρα να παιξει last of us. Kατι hogwarts και fallen order υπομονη να παρουν 4-5 patch ακομα και να τα παιξουμε οπως πρεπει. 

FvuovFaWcAA3MuM?format=jpg&name=4096x409

 

FvvMPupaMAEYSvL?format=jpg&name=medium

  • Like 7
Δημοσ.

Βελτιωθηκε πολυ η κατασταση και στο τελευταιο patch.

Επαιξα την τελευταια μαχη πριν το χειρουργειο εκει που ειχε πολλα microstutters, πολυ καλυτερα τα πραγματα με 60fps cap σχεδον locked 60fps 16.6ms

Επαιξα και απο την αρχη και ειχε drops και stutters αλλα παλι λιγοτερα, προβληματικες περιοχες στην αρχη οπως εκεινη την αποθηκη και πριν τον robert (εκει που περιμενεις τον πιτσιρικα να σου ανοιξει) παλι εχει frametime spikes αλλα λιγοτερα.

Αν βγαλω το cap και το αφησω unlocked εκει παλι τα πραγματα δεν ειναι καλα παλι under utilised η gpu, πολυ stutter και frametime spikes, οποτε επιδεχεται ακομα βελτιωσης οσων αφορα cpu, τουλαχιστον για οσους εχουν amd, intel τα πηγαινανε και απο πριν πολυ καλυτερα.

Οποτε θα ελεγα οτι ειναι playable με το occasional stutter απο εδω και απο εκει και διαφορα microstutters αλλα καμια σχεση με τα αισχη τα προηγουμενα. Βελτιωθηκαν και καποια textures που ειχα παρατηρησει οτι ελειπαν.

Βεβαια ακομα θεωρω οτι ειναι σε beta φαση, στον δικο μου επεξεργαστη (5950x) δεν μπορω να το παιξω ακομα unlocked χωρις stutters, αλλα τουλαχιστον παιζεται με cap στα 60.

Θελει πολλα patch ακομα για να ειναι finished, αλλα τουλαχιστον τωρα παιζεται.

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Apostol. είπε

Βελτιωθηκε πολυ η κατασταση και στο τελευταιο patch.

Επαιξα την τελευταια μαχη πριν το χειρουργειο εκει που ειχε πολλα microstutters, πολυ καλυτερα τα πραγματα με 60fps cap σχεδον locked 60fps 16.6ms

Επαιξα και απο την αρχη και ειχε drops και stutters αλλα παλι λιγοτερα, προβληματικες περιοχες στην αρχη οπως εκεινη την αποθηκη και πριν τον robert (εκει που περιμενεις τον πιτσιρικα να σου ανοιξει) παλι εχει frametime spikes αλλα λιγοτερα.

Αν βγαλω το cap και το αφησω unlocked εκει παλι τα πραγματα δεν ειναι καλα παλι under utilised η gpu, πολυ stutter και frametime spikes, οποτε επιδεχεται ακομα βελτιωσης οσων αφορα cpu, τουλαχιστον για οσους εχουν amd, intel τα πηγαινανε και απο πριν πολυ καλυτερα.

Οποτε θα ελεγα οτι ειναι playable με το occasional stutter απο εδω και απο εκει και διαφορα microstutters αλλα καμια σχεση με τα αισχη τα προηγουμενα. Βελτιωθηκαν και καποια textures που ειχα παρατηρησει οτι ελειπαν.

Βεβαια ακομα θεωρω οτι ειναι σε beta φαση, στον δικο μου επεξεργαστη (5950x) δεν μπορω να το παιξω ακομα unlocked χωρις stutters, αλλα τουλαχιστον παιζεται με cap στα 60.

Θελει πολλα patch ακομα για να ειναι finished, αλλα τουλαχιστον τωρα παιζεται.

Σε σημεια οπως εκει στην αποθηκη πρεπει να εχουμε θεματα memory leak τα ψαχνουν αυτα ακομα θα τα λυσουν αλλα δεν ειναι ευκολα σε τοσο κωδικα. Ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο την αρχη και στο shader compile στο 10λεπτο γινεται 100% και σε amd 50% πανω επιδοσεις. Ακομα επιδεχετε βελτιωσεων και θα παρει ακομα 4-5 patch οπως το βλεπω το καλο ειναι οτι δεν το αφησαν και μπραβο τους. Ενω πχ στο uncharted collection το mouse jitter δεν θα το διορθωσουν ποτε το αφησαν στη μοιρα του εδω ειναι αψογη η κινηση με το patch που πηρε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μπήκα και εγω παιδιά τελικά, στο 1.0.5 με το setup μου 120 fps (dlss quality) και 80 χωρίς.

Με τις κλασσικες βυθίσεις παει 70 π.χ στα docks. 

GPU 90-100% usage 

CPU 70% 

Ενα περιεργο ειναι οτι σπαει με το VSYNC ON είτε OFF εχει καποια άλλη ρυθμιση για αυτό;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Tablet είπε

Ενα περιεργο ειναι οτι σπαει με το VSYNC ON είτε OFF εχει καποια άλλη ρυθμιση για αυτό;

Μέσα από το παιχνίδι η ρύθμιση ή από το Control Panel; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Μέσα από το παιχνίδι η ρύθμιση ή από το Control Panel; 

πάντα απο το παιχνίδι  ρυθμίζω

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Tablet είπε

Ενα περιεργο ειναι οτι σπαει με το VSYNC ON είτε OFF εχει καποια άλλη ρυθμιση για αυτό;

Τι εννοεις με αυτο?Σε τι οθονη παιζεις? Vrr?

9 ώρες πριν, Arkin είπε

Σε σημεια οπως εκει στην αποθηκη πρεπει να εχουμε θεματα memory leak τα ψαχνουν αυτα ακομα θα τα λυσουν αλλα δεν ειναι ευκολα σε τοσο κωδικα. Ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο την αρχη και στο shader compile στο 10λεπτο γινεται 100% και σε amd 50% πανω επιδοσεις. Ακομα επιδεχετε βελτιωσεων και θα παρει ακομα 4-5 patch οπως το βλεπω το καλο ειναι οτι δεν το αφησαν και μπραβο τους. Ενω πχ στο uncharted collection το mouse jitter δεν θα το διορθωσουν ποτε το αφησαν στη μοιρα του εδω ειναι αψογη η κινηση με το patch που πηρε. 

Ναι οντως shaders εκανε εμενα 9 λεπτα απο 35 πριν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...