Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Herald είπε

Eγώ το τελείωσα αλλά το έβαλα τις προάλλες με το καινούργιο patch, έχει ελαχιστοποιηθεί πολύ το ανώμαλο frame pacing που είχε πριν, πλέον είναι αρκετά playable. Δεν μου σπάει τα νεύρα όπως στις αρχές. Στις πρώτες εκδόσεις τα frametimes ήταν all over the place και με το ποντίκι όταν προσπαθούσα να στοχεύσω ήταν σαν να έχω mouse acceleration ανοιχτό

Το τελευταίο Patch όντως έστρωσε σε μεγάλο βαθμό τα spikes. Υπάρχουν άλλα σε μικρό βαθμό. Δεν είναι παιχνίδι που θέλει ακόμα ένα χρόνο για να στρώσει πλήρως. Δύο τρία ακόμα μεγάλα Patch και τέλος. Το θέμα με τα textures μην περιμένουν άτομα πχ με 6GB κάρτες ή 8GB να διορθωθεί και να παίξουν σε High ή Ultra. Τα 6GB θσ αρκεστούν στα χάλια Medium και αυτοί με 8GB στα αξιοπρεπή High. 

Έχει πάντως μία θολούρα το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν έτσι πρέπει να είναι η παλέτα. 

  • Like 2
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Το τελευταίο Patch όντως έστρωσε σε μεγάλο βαθμό τα spikes. Υπάρχουν άλλα σε μικρό βαθμό. Δεν είναι παιχνίδι που θέλει ακόμα ένα χρόνο για να στρώσει πλήρως. Δύο τρία ακόμα μεγάλα Patch και τέλος. Το θέμα με τα textures μην περιμένουν άτομα πχ με 6GB κάρτες ή 8GB να διορθωθεί και να παίξουν σε High ή Ultra. Τα 6GB θσ αρκεστούν στα χάλια Medium και αυτοί με 8GB στα αξιοπρεπή High. 

Έχει πάντως μία θολούρα το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν έτσι πρέπει να είναι η παλέτα. 

Προσωπικα θολουρα δεν βλεπω και τα ματια μου ειναι 20/20 (laser εχω κανει :P)

Εχεις κατεβασει film grain και ch. aberration στο 0? Εβγαλες motion blur?

Σε τι settings παιζεις? Εγω σε 4k dlss quality 35 sharpness ultra ολα, ειναι ολα pin sharp. 

1 ώρα πριν, Herald είπε

Eγώ το τελείωσα αλλά το έβαλα τις προάλλες με το καινούργιο patch, έχει ελαχιστοποιηθεί πολύ το ανώμαλο frame pacing που είχε πριν, πλέον είναι αρκετά playable. Δεν μου σπάει τα νεύρα όπως στις αρχές. Στις πρώτες εκδόσεις τα frametimes ήταν all over the place και με το ποντίκι όταν προσπαθούσα να στοχεύσω ήταν σαν να έχω mouse acceleration ανοιχτό

Ναι τα εγραψα και πιο πισω, ειναι πια playable με cap στα 60 που παιζω, αλλα και παλι εχει microstutters, εγω θα το θεωρουσα αυτο beta release οχι final, θελει ακομα 3-4-5 patches για να στρωσει τελειως.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε άμα δεν ήταν pin sharp σε 4k κάτι έχει πάει πολύυυυ στραβά. Προφανώς ο συμφορουμιτης μιλάει για χαμηλές αναλύσεις.

Και εννοείται film grain και λοιπά gimmicks πάντα κλειστά, με το πρώτο άνοιγμα, δεν χρειάζονται ερωτήσεις :D

  • Like 2
Δημοσ.

ουτε εγω βλεπω θολουρα παιζω  2Κ με Fsr 2 quality με sharper 50/ film grain 0 /aberration 0/ και με motion blur φυσικα κλειστο !!

image.jpeg.0589df149f43c1cbf5a302dbc73f9979.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.

@Apostol. @ultraex2003

Μιλάω για 1200p (ναι υπάρχουν ακόμα). Κλειστά μόνο το Film Grain και Medium Settings. 

Και η χρωματική παλέτα δες σας φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω σε τόνο; Πχ το πράσινο.

Το Fsr πραγματικά σε κίνηση πως το αντέχετε;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, liakinen είπε

@Apostol. @ultraex2003

Μιλάω για 1200p (ναι υπάρχουν ακόμα). Κλειστά μόνο το Film Grain και Medium Settings. 

Και η χρωματική παλέτα δες σας φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω σε τόνο; Πχ το πράσινο.

Το Fsr πραγματικά σε κίνηση πως το αντέχετε;

μιλας για εδω η γενικα.......μια χαρα μου παιζει το fsr σε γενικες γραμμες τωρα τα  microstutters δεν εχουν εξαλειφθει υπαρχουν και στην 1.05 !!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ultraex2003 είπε

μιλας για εδω η γενικα.......μια χαρα μου παιζει το fsr σε γενικες γραμμες τωρα τα  microstutters δεν εχουν εξαλειφθει υπαρχουν και στην 1.05 !!

Για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Δεν έχεις θόρυβο και Shimmering ή Ghosting στα κεφάλια των χαρακτήρων; Ίσως στις μεγαλύτερες αναλύσεις να μην είναι τόσο εμφανές.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, liakinen είπε

@Apostol. @ultraex2003

Μιλάω για 1200p (ναι υπάρχουν ακόμα). Κλειστά μόνο το Film Grain και Medium Settings. 

Και η χρωματική παλέτα δες σας φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω σε τόνο; Πχ το πράσινο.

Το Fsr πραγματικά σε κίνηση πως το αντέχετε;

7 ώρες πριν, liakinen είπε

Για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Δεν έχεις θόρυβο και Shimmering ή Ghosting στα κεφάλια των χαρακτήρων; Ίσως στις μεγαλύτερες αναλύσεις να μην είναι τόσο εμφανές.

1200p ε? 16:10 ωραιο aspect ratio ειχα πολλες, αλλα οχι για παιχνιδια.

Η παλετα μου φαινεται μια χαρα, βεβαια παιζω και σε oled, ισως να ειναι η οθονη σου, παντως υπαρχουν πολλα reshade.

Fsr δεν εχω βαλει παιζω με dlss, θα το βαλω παντως να δω διαφορα.Dlss παντως εχει και αυτο προβληματα, δεν εχει shimmering ουτε ghosting (ειδικα ghosting στο fsr2 ειναι γνωστο μειονεκτημα) αλλα εχει ενα αλλο artifact, που και που λαμπυριζουν διαφορα textures σαν να υπαρχουν ασπρες πυγολαμπιδες.

Παντως στην αποσταση που παιζω (tv 55") εχω προσπαθησει και δεν καταλαβαινω διαφορα μεταξυ 4k native και 4k dlss quality, εκτος απο εκεινο το artifact.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apostol. είπε

1200p ε? 16:10 ωραιο aspect ratio ειχα πολλες, αλλα οχι για παιχνιδια.

Η παλετα μου φαινεται μια χαρα, βεβαια παιζω και σε oled, ισως να ειναι η οθονη σου, παντως υπαρχουν πολλα reshade.

Fsr δεν εχω βαλει παιζω με dlss, θα το βαλω παντως να δω διαφορα.Dlss παντως εχει και αυτο προβληματα, δεν εχει shimmering ουτε ghosting (ειδικα ghosting στο fsr2 ειναι γνωστο μειονεκτημα) αλλα εχει ενα αλλο artifact, που και που λαμπυριζουν διαφορα textures σαν να υπαρχουν ασπρες πυγολαμπιδες.

Παντως στην αποσταση που παιζω (tv 55") εχω προσπαθησει και δεν καταλαβαινω διαφορα μεταξυ 4k native και 4k dlss quality, εκτος απο εκεινο το artifact.

 

Δεν ξέρω εάν είναι αυτό αλλά  σε κάποια σημεία του παιχνιδιού-χαρτη υπάρχουν όντως πυγολαμπίδες και  αναφέρεται η elie σε αυτές εκτός εάν εννοείς κάτι αλλο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apostol. είπε

1200p ε? 16:10 ωραιο aspect ratio ειχα πολλες, αλλα οχι για παιχνιδια.

Η παλετα μου φαινεται μια χαρα, βεβαια παιζω και σε oled, ισως να ειναι η οθονη σου, παντως υπαρχουν πολλα reshade.

Fsr δεν εχω βαλει παιζω με dlss, θα το βαλω παντως να δω διαφορα.Dlss παντως εχει και αυτο προβληματα, δεν εχει shimmering ουτε ghosting (ειδικα ghosting στο fsr2 ειναι γνωστο μειονεκτημα) αλλα εχει ενα αλλο artifact, που και που λαμπυριζουν διαφορα textures σαν να υπαρχουν ασπρες πυγολαμπιδες.

Παντως στην αποσταση που παιζω (tv 55") εχω προσπαθησει και δεν καταλαβαινω διαφορα μεταξυ 4k native και 4k dlss quality, εκτος απο εκεινο το artifact.

 

Ισχύει, λαμπιριζουν καποια textures με το dlss.. τουλαχιστον στην εκδοση 1.0.4 που το τερματισα. Γενικως παντως ειναι ok.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χμμ έβαλα Fsr / quality / default 35 και η εικόνα καθάρισε και έγινε περισσότερο sharpen σε σχέση με native 1200p. Εκλεισα επίσης τα πάντα στο Display (grain, lens dirt κτλ) κράτησα μόνο το camera shake (νομίζω έτσι το λέει). Στα graphics τα έχω default Medium. Πήρα με το Fsr και 10 fps στο περίπου πάνω. Μέχρι στιγμής η 1660 Ti κρατάει 60 Fps με κάποιες μικρές βουτιές (καλά ακόμα κάνω test στην αρχική περιοχή Slums δεν ξέρω παρακάτω τι θα γίνει). Τρώγεται από άποψη γραφικών πλέον και με την καμία δεν είναι παράγοντας να αφήσει κάποιος το παιχνίδι. 

Και το Fsr δεν έχει το χάλι που περίμενα. Δεν πάει το μάτι μου στα γνωστά προβλήματα που έχει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ.
7 ώρες πριν, liakinen είπε

Χμμ έβαλα Fsr / quality / default 35 και η εικόνα καθάρισε και έγινε περισσότερο sharpen σε σχέση με native 1200p. Εκλεισα επίσης τα πάντα στο Display (grain, lens dirt κτλ) κράτησα μόνο το camera shake (νομίζω έτσι το λέει). Στα graphics τα έχω default Medium. Πήρα με το Fsr και 10 fps στο περίπου πάνω. Μέχρι στιγμής η 1660 Ti κρατάει 60 Fps με κάποιες μικρές βουτιές (καλά ακόμα κάνω test στην αρχική περιοχή Slums δεν ξέρω παρακάτω τι θα γίνει). Τρώγεται από άποψη γραφικών πλέον και με την καμία δεν είναι παράγοντας να αφήσει κάποιος το παιχνίδι. 

Και το Fsr δεν έχει το χάλι που περίμενα. Δεν πάει το μάτι μου στα γνωστά προβλήματα που έχει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. 

δες και αυτα τα settings βοηθανε

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ultraex2003 είπε

δες και αυτα τα settings βοηθανε

 

Το έχω δει το συγκεκριμένο αλλά μου φαίνεται λίγο "ερασιτεχνικό". Επίσης για κατόχους δυνατών συστημάτων δεν "κάνει" γιατί το δηλώνει και ο ίδιος ότι τον ενδιαφέρει πρωτίστως το performance και όχι το quality. 

Digital Foundry & Hardware unboxed γιατί τόση καθυστέρηση, αδιαφορία για Optimized Settings video άραγε 🤔

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...