Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχει RT παίδες, μην παίζετε την κολοκυθιά. Είναι τόσο καλοσχεδιασμένο όμως σε αυτό τον τομέα που δεν χρειάζεται RT.

Θα μείνω με την έκδοση του PS5 που την έχω με τη μηνιαία συνδρομή, να μείνει και κανένα φράγκο στην τσέπη.

 

  • Like 5
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει RT Reflections

Edit: Άκυρο δεν έχει τελικά, αλλά έχει πολύ υψηλής ανάλυσης SSR και cube maps που στην τελική παίζει να έχει το ίδιο perf hit με RT Reflections όπως γίνεται στο CP77 με το Psycho Screen Space Reflections 

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ.

Όταν ο prebaked φωτισμός και τα ssr είναι τόσο καλά που μπερδεύονται με RT 😂

Για αυτό το ac unity δείχνει τόσο ωραίο ακόμα και σήμερα. Και γενικά μια χαρά μπορείς να κάνεις παπάδες ακόμα με raster γραφικά.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, just getting started είπε

Όταν ο prebaked φωτισμός και τα ssr είναι τόσο καλά που μπερδεύονται με RT 😂

Για αυτό το ac unity δείχνει τόσο ωραίο ακόμα και σήμερα. Και γενικά μια χαρά μπορείς να κάνεις παπάδες ακόμα με raster γραφικά.

Στο last of us στην αρχή αρχή στο σπίτι που κατεβαίνεις στο σαλόνι βλέπεις αντανακλάσεις στο τζάμι του παραθύρου. Πως το κάνουν αυτό χωρίς RT; Ίσως κάτι σαν το forza horizon που κάνουν render ξανά το game πάνω στο παράθυρο έχοντας μία κάμερα να κοιτάει από το τζάμι προς τον παίκτη. Και στο RDR2 το κάνουν αυτό με τους καθρέπτες. Όχι ότι είναι φθηνό και αυτό και είναι και λιγότερο ακριβές. Στο CP77 τα RT Reflections έχουν 25% perf hit σε 4000 nvidia, έχουμε δει και χειρότερα (π.χ. volumetric clouds).

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αυτό το πράγμα που κάνει η Sony με τους companions πως τα καταφέρνει πάντα και σε κάνει να νοιάζεσαι. Ανεβαίνει η Ellie σε μια σοφίτα και μετά όταν ήταν να κατέβει επειδή ήταν κάπως ψηλά εμένα μου πήγε από ένστικτο να πάω τον Joel από κάτω για να την πιάσει και ήμουν σε φάση «το παιδί, το παιδί, θα πέσει το παιδί» χαχαχ. Ενώ σε αλλά games, γκουχ γκουχ Starfied γκουχ γκουχ ούτε που θα με ένοιαζε αν τους companions τους κατασπάραζαν εξωγήινα λιοντάρια…

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
8 hours ago, just_a_dude said:

Αυτό το πράγμα που κάνει η Sony με τους companions πως τα καταφέρνει πάντα και σε κάνει να νοιάζεσαι. Ανεβαίνει η Ellie σε μια σοφίτα και μετά όταν ήταν να κατέβει επειδή ήταν κάπως ψηλά εμένα μου πήγε από ένστικτο να πάω τον Joel από κάτω για να την πιάσει και ήμουν σε φάση «το παιδί, το παιδί, θα πέσει το παιδί» χαχαχ. Ενώ σε αλλά games, γκουχ γκουχ Starfied γκουχ γκουχ ούτε που θα με ένοιαζε αν τους companions τους κατασπάραζαν εξωγήινα λιοντάρια…

Είναι γιατί έχεις διαδραστικότητα άμεσα, στο άλλο τρως loading screen σε κάθε διάλογο οπότε ξεχνάς το τι είχε γίνει και έτσι δεν μπορείς να ενδιαφερθείς 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Είναι γιατί έχεις διαδραστικότητα άμεσα, στο άλλο τρως loading screen σε κάθε διάλογο οπότε ξεχνάς το τι είχε γίνει και έτσι δεν μπορείς να ενδιαφερθείς 

δεν φταίει το loading. στο last of us και στο encharted το game σου χτίζει σιγά σιγά τη σχέση με τον companion. Σε άλλα games (ακόμη και χωρίς να έχουν loading screens) σου πετάνε απλά τους companions και σου λένε "παίξτε μαζί". Στο last of us κάθε φορά που μας την πέφτουν εχθροί κοιτάω να δω αν είναι καλά η Ellie λολ.

Υ.Γ. Το Outer Worlds είναι τίγκα στο loading screen αλλά έχει ενδιαφέροντες companions.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δηλαδή τι να πει η Amicia που έβγαλε δυο games κρατώντας το χέρι του Hugo?! :P

Anyways, λάθος games συγκρίνεις, άλλο companions και άλλο followers. ;)

Εντάξει ναι απλά θέλω να πω ότι στα games της η Sony σε κάνει να νοιάζεσαι για τον άνθρωπο που σε ακολουθεί. Και στο Plague Tale υπήρχε αυτό απλά σε λιγότερο βαθμό, για μένα τουλάχιστον.

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εντάξει ναι απλά θέλω να πω ότι στα games της η Sony σε κάνει να νοιάζεσαι για τον άνθρωπο που σε ακολουθεί. Και στο Plague Tale υπήρχε αυτό απλά σε λιγότερο βαθμό, για μένα τουλάχιστον.

Χωρίς να έχω παίξει το last of us ακόμα, το plague tale μια χαρά πόνο ένιωθα για τον Hugo.

Spoiler

Ιδικά στο τέλος του Requiem βουρκωσα... αντιθέτως στο τέλος του innocence είχα χαρεί με το ending 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Χωρίς να έχω παίξει το last of us ακόμα, το plague tale μια χαρά πόνο ένιωθα για τον Hugo.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ιδικά στο τέλος του Requiem βουρκωσα... αντιθέτως στο τέλος του innocence είχα χαρεί με το ending 

 

Απλά στο Plague Tale είναι σαν να σε βάζει το game να νοιάζεσαι επειδή υπάρχει ήδη σχέση μεταξύ τους (είναι αδέρφια). Ενώ στο TLOU η Ellie στην αρχή είναι απλά ένα βλαμμένο που πρέπει να έχεις στην ευθύνη σου. Αλλά σιγά σιγά αρχίζεις και νοιάζεσαι γιατί περνάτε πολλά μαζί.

Και στο Plague Tale περνάτε από δέκα κύματα απλά δεν ξέρω δεν με άγγιξε τόσο. Ίσως επειδή έκανες συνεχώς τα ίδια και τα ίδια στο game και ήμουν συνεχώς βαριεστημένος ώστε να δώσω 100% προσοχή στο σενάριο και στους διαλόγους. Το Requiem εκεί που άρχισα να βλέπω πάλι τα ποτάμια από αρρουρια και να κρύβεσαι στα χόρτα για να αποφύγεις τους εχθρούς πάλι, έκανα rage quit. 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...