Προς το περιεχόμενο

Αποσυνδέσεις και λάθη σε 100αρα wind fiber γραμμή που ήταν σταθερή για τουλάχιστον 1 χρόνο. Μου προτείνουν υποβάθμιση.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Είμαι συνδρομητής της wind εδώ και 10χρόνια, έχω περάσει από αρχαία προγράμματα μέχρι και πριν από πάνω από ένα χρόνο σε wind fiber 100.

Όλα ήταν καλά και η γραμμή συγχρόνιζε και έπαιζε πάντα στο κατοστάρικο χωρίς κανένα πρόβλημα στο ZXHN H268N με voip. Η σύνδεση από το κουτί στο δρόμο μέχρι το router γίνεται με ένα θωρακισμένο ftp καλώδιο. Η καμπίνα του ΟΤΕ είναι περίπου 200 μέτρα από το σπίτι μου.
Πριν 2 μήνες σποραδικά υπήρξαν 2-3 reset την ημέρα και το πρόβλημα επιδεινώθηκε την τελευταία βδομάδα όπου έχω κοντά σε τριψήφιο αριθμό την ημέρα σε disconnects και ο συγχρονισμός έχει πέσει στα 80mbps, τα απογεύματα και τα βράδια το πρόβλημα μετριάζεται. Το πρόβλημα είναι σε όλο το χωριό ανεξαρτήτου πάροχου και απόστασης (ρώτησα τους γείτονες)

Δήλωσα τη βλάβη, ζήτησα και ένα ασύρματο υβριδικό router για να κάνω τη δουλειά μου το οποίο ποτέ δεν έστειλαν αν και επέμεινα γι' αυτό μετά από δυο μέρες που δεν έλαβα τον εξοπλισμό.

Στις 3 μέρες μετά τη δήλωση της βλάβης ο τεχνικός της wind ήρθε στο χώρο μου και αφού εξέτασε τη γραμμή εξωτερικά διαπίστωσε πως τα ίδια προβλήματα που έχω στο router υπάρχουν και στο κουτί έξω από το σπίτι μου.

2 μέρες μετά τον τεχνικό της wind ήρθε ο τεχνικός του οτε και διαπίστωσε τα ίδια πράγματα.

Σήμερα με παίρνει τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα της wind και μου προτείνει υποβάθμιση της γραμμής σε 50αρα με το ίδιο πάγιο που είχα πριν στην 100αρα και δέσμευση για 2 χρόνια συμβόλαιο.

Στην αρχή ταράχτηκα και τους είπα πως είναι απαράδεκτη η προσφορά τους και σίγουρα η 50αρα δεν μπορεί να έχει την ίδια τιμή με την 100αρα. Τους είπα πως δε θα πάρω κάποια απόφαση αυτή τη στιγμή και πως θα τους ενημερώσω άμεσα.

Στη συνέχεια αφού έλεγξα πως όντως οι προσφορές τους είναι σημαντικά διαφορετικές για 50αρα και 100αρα, πήρα τηλέφωνο το τμήμα προσφορών το οποίο μου απάντησε πως υποβάθμιση δεν είναι δυνατή αφού το τεχνικό τμήμα έχει εισηγηθεί του θέματος και αρμόδιοι για κάτι τέτοιο είναι μόνο το τεχνικό τμήμα.

Τρελάθηκα!

Τώρα δεν ξέρω τι να κάνω! Από τη μία πλευρά δεν τους εμπιστεύομαι πως μια υποβάθμιση θα λύσει το πρόβλημα, από την άλλη μπορώ απλά να αλλάξω πάροχο και να πάω ξέρω ΄γω στον οτε που διαχειρίζεται την περιοχή και να έχω και οικονομικότερη λύση και την πιθανότητα εύρεσης και διόρθωσης της πραγματικής βλάβης.

Να προσθέσω πως τα καλώδια της οπτικής ίνας περνάνε και εναέρια πάνω από μια γέφυρα και έχουν κάνει μια τεράστια κοιλιά και σε κάποια μέρη η εξωτερική θωράκιση είναι σπασμένη. Δεν είμαι ειδήμονας όμως και δε θα κάνω πως ξέρω αν επηρεάζει αυτό ή όχι την απόδοση ή αν έχει να κάνει σε τίποτε με το δικό μου πρόβλημα και βλάβη.

Το συμβόλαιό μου λήγει το Νοέμβριο. Δε γνωρίζω αν υπάρχει ρήτρα για φορητότητα αλλά θα ρωτήσω αύριο.
Η δικιά μου σκέψη για τη στιγμή είναι να μη με δεσμεύσουν σε κάποιο καινούριο συμβόλαιο και να αφήσω το πρόγραμμα να τρέχει 100αρα ως έχει και αν μπορώ να μεταβώ στον οτε χωρίς ρήτρα να το κάνω.

Αν κάποιος έχει γνώση ας με βοηθήσει παρακαλώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

60 με κινητό και επιδότηση στο πάγιο και θα πάει +7 ή +10 με eon

Επεξ/σία από vx53c
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...