Vasilis3797 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Καλησπέρα,Μου ήρθε πρόσφατα εκκαθαριστικός λογαριασμός της δεή σχετικά φουσκωμένος απότο συνήθως βάση της κατανάλωσης που κάνω, κοιτάζω στην πίσω όψη του λογαριασμού να δω την διαφορά στις KW και εγραφε 717 κατανάλωση απο την προηγούμενη φορά που έκανε ο υπάλληλος την καταμέτρηση,κατεβαίνω στο ρόλοι της δεή να το τσεκάρω και εγώ και τι να δώ...το ρολόι έγραφε εκείνη την στιγμή 91.425 ενώ στο λογαριασμό είχε καταχωρηθεί 91.730 την προηγούμενη καταμέτρηση ήταν 91.013 ...717 δηλαδή παραπάνω...στο ρολόι όμως έγραφε άλλα KW άρα έγινε λάθος στην καταμέτρηση του υπαλλήλου 300 KW παραπάνω...οπότε τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση παίρνω το λογαριασμό και πάω σε ενα κατάστημα τους έχοντας και μια φώτο απο τον μετρητή; Ας μου πεί κάποιος αν εχει την ανάλογη εμπειρία σε τέτοια περίπτωση τι μπορώ να κάνω.
SPY_oo7 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Πληρώνεις ηλεκρονικα ενα μέρος του ποσου(κατω απο 400 δεν στο κοβουν) και στην ημερομηνια επομένης καταμέτρησης δινει εσυ το σωστο νουμερο ετσι ωστε να γινει συμψηφισμός.Προϋποθέτει e bill 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα φίλε μου Καταμέτρηση δεν κάνει η ΔΕΗ αλλά το ΔΕΔΔΗΕ Άρα αν έκαναν λάθος καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να τους καλέσεις ή να δεις μέσω ιστοσελίδας πως θα το κάνεις προκειμένου να κάνουν σωστή καταμέτρηση να την δώσουν στην ΔΕΗ και να βγάλει σωστό λογαριασμό να πληρώσεις Τώρα κατά πόσο είναι εφικτό κάτι τέτοιο δεν το ξέρω...μπορεί να γίνει μπορεί και όχι. 800 400 400 11500 2111900500 σε αυτά τα τηλέφωνα γίνονται τα παρακάτω 1. ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ • Ενδείξεις τακτικής καταμέτρησης • Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί έναντι λογ/σμός αντί εκκαθαριστικού • Διόρθωση εκκαθαριστικού λογ/σμού • Επίλυση απόρριψης για έκδοση λογαριασμού Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2022 από ikorolis
Weiss Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Νομίζω δεν επιτρέπεται να μπεις στα γραφεία. Μιλά τηλεφωνικά με τον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ και βγάλε φωτογραφία την ένδειξη του μετρητή για να τη στείλεις ηλεκτρονικά
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Ναι αυτό ξέχασα Δεν επιτρέπεται η είσοδος στο κοινό Μιλάς τηλεφωνικά με τον ΔΕΔΔΗΕ και αυτοί θα σε καθοδηγήσουν για καλό/κακό βγάλε και μια καθαρή φωτογραφία του μετρητή με τις ενδείξεις.
Vasilis3797 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 30 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Πληρώνεις ηλεκρονικα ενα μέρος του ποσου(κατω απο 400 δεν στο κοβουν) και στην ημερομηνια επομένης καταμέτρησης δινει εσυ το σωστο νουμερο ετσι ωστε να γινει συμψηφισμός.Προϋποθέτει e bill Αν τον πληρώσω ολόκληρο το λογαριασμό στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση που είναι στις 10 οκτωβρίου θα δούνε πιθανότατα το λάθος και θα υπάρξει διόρθωση να υποθέσω στον μετέπειτα εκκαθαριστικό λογαριασμό σωστά;
SPY_oo7 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Ετσι ακριβως με την προυποθεση οτι θα μετρησει σωστα το παλικαρι..........
Vasilis3797 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 7 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Ετσι ακριβως με την προυποθεση οτι θα μετρησει σωστα το παλικαρι.......... Χμμμ κατάλαβα τι εννοείς...;) μάλλον θα τους πάρω αρχικά τηλέφωνο στο 800 400 400 που ανέφερε ο φίλος παραπάνω και θα δω τι θα μου πούν...
ekrepali Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 52 λεπτά πριν, Vasilis3797 είπε Ας μου πεί κάποιος αν εχει την ανάλογη εμπειρία σε τέτοια περίπτωση τι μπορώ να κάνω. Μη κάνεις τίποτα, πλήρωσε όλο το λογαριασμό. Οφελειμένος είσαι γιατί θα πληρώσεις μελλοντική κατανάλωση με τωρινές χρεώσεις. Φρόντισε όμως να γραφτείς στο ebill ώστε τον επόμενο μήνα να δώσεις εσύ ένδειξη έναντι. Εννοείται πως αν μέχρι τότε δε καλύψεις τις 300kw και ο μετρητής γράφει ας πούμε 91700... εσύ θα δηλώσεις 91750 (παραπάνω απ'την καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ).
Vasilis3797 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 2 λεπτά πριν, ekrepali είπε Μη κάνεις τίποτα, πλήρωσε όλο το λογαριασμό. Οφελειμένος είσαι γιατί θα πληρώσεις μελλοντική κατανάλωση με τωρινές χρεώσεις. Φρόντισε όμως να γραφτείς στο ebill ώστε τον επόμενο μήνα να δώσεις εσύ ένδειξη έναντι. Εννοείται πως αν μέχρι τότε δε καλύψεις τις 300kw και ο μετρητής γράφει ας πούμε 91700... εσύ θα δηλώσεις 91750 (παραπάνω απ'την καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ). Σε ευχαριστώ φίλε μου αυτο σκέφτομαι να πράξω και να γραφτώ στην υπηρεσία e-bill μέχρι πρότινος πλήρωνα με κάρτα μέσω του site της δεη
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 16 λεπτά πριν, ekrepali είπε Μη κάνεις τίποτα, πλήρωσε όλο το λογαριασμό. Οφελειμένος είσαι γιατί θα πληρώσεις μελλοντική κατανάλωση με τωρινές χρεώσεις. Φρόντισε όμως να γραφτείς στο ebill ώστε τον επόμενο μήνα να δώσεις εσύ ένδειξη έναντι. Εννοείται πως αν μέχρι τότε δε καλύψεις τις 300kw και ο μετρητής γράφει ας πούμε 91700... εσύ θα δηλώσεις 91750 (παραπάνω απ'την καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ). Δεν χρειάζεται να γραφτεί στο ebill για να δίνει ενδείξεις.Το κάνει και απο το https://deddie.gr/el/upiresies/katametrisi/kataxorisi-endeikseon-metriti/ Απλά πρέπει να προσέχει τις ημερομηνίες που έχει την δυνατότητα.
ekrepali Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, Vasilis3797 είπε Σε ευχαριστώ φίλε μου αυτο σκέφτομαι να πράξω και να γραφτώ στην υπηρεσία e-bill μέχρι πρότινος πλήρωνα με κάρτα μέσω του site της δεη Ποιο πρόγραμμα έχεις; Γ1 ή Εnter; Έχει μηνιαίο ή διμηνιαίο λογαριασμό; Αν έχεις διμηνιαίο λογαριασμό μπορείς να κάνεις αυτό που σου είπε ο από πάνω, να δώσεις ένδειξη στο ΔΕΔΔΗΕ. Θα σου πρότεινα πάντως να δώσεις στο ebill τον επόμενο μήνα. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2022 από ekrepali
Vasilis3797 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 3 λεπτά πριν, ekrepali είπε Ποιο πρόγραμμα έχεις; Γ1 ή Εnter; Έχει μηνιαίο ή διμηνιαίο λογαριασμό; Αν έχεις διμηνιαίο λογαριασμό μπορείς να κάνεις αυτό που σου είπε ο από πάνω, να δώσεις ένδειξη στο ΔΕΔΔΗΕ. Θα σου πρότεινα πάντως να δώσεις στο ebill τον επόμενο μήνα. Γ1 οικιακό τιμολόγιο διμηνιαίο έχω θα δώσω ένδειξη όπως πρότεινε ο φίλος παραπάνω.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Μου συνέβη πριν μερικούς μήνες με το ρολόι στο εξοχικό. Πήρα τηλέφωνο στον ΔΕΔΗΕ και ζήτησα να γίνει πάλι μέτρηση. Άφησα τον λογαριασμό απλήρωτο και πλήρωσα κανονικά τον επόμενο.
konstantin79 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Επειδή μου έτυχε κατι αναλογο με την παροχή της γιαγιάς που μετρήθηκαν 1000kw παραπάνω, απλά θα πάρεις ενα τηλ στον ΔΕΔΔΗΕ και θα πεις οτι εχει γίνει λάθος καταμέτρηση από τον υπάλληλο. Θα σου ζητήσουν να πεις τηλεφωνικά τις κιλοβατόρες σου και θα εκδοθεί νεος λογαριασμός που θα παραλάβεις εντός 10 ημερών. τον προηγούμενο τον αγνοείς. Δεν χρειάζεται να μπλέξεις με πλαγιους τρόπους, το εχουν προβλέψει οτι μπορεί να γίνει και καποιο λάθος 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα