top-gear Δημοσ. 21 Ιουνίου 2004 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2004 Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ! ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ-ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ΑΠΟ ΑΡΧΕΙΟ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Χειρισµός ∆ιαδικασίας D.O.A. ανά κατασκευαστή. •NOKIA Σύµφωνα µε την πολιτική της NOKIA, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 2 (δύο) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς και µε µέγιστο συνολικό χρόνο οµιλίας (εισερχόµενων & εξερχόµενων κλήσεων) όχι µεγαλύτερο των 5 (πέντε) λεπτών. •SONY ERICSSON Σύµφωνα µε την πολιτική της SONY ERICSSON, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 7 (επτά) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •SIEMENS Σύµφωνα µε την πολιτική της SIEMENS, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 5 (πέντε) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •SAMSUNG Σύµφωνα µε την πολιτική της SAMSUNG, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 2 (δύο) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •PANASONIC Σύµφωνα µε την πολιτική της PANASONIC, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 3 (τριών) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •MOTOROLA Σύµφωνα µε την πολιτική της MOTOROLA, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 10 (δέκα) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς και µε µέγιστο συνολικό χρόνο οµιλίας (εισερχόµενων & εξερχόµενων κλήσεων) όχι µεγαλύτερο των 30 (τριάντα) λεπτών. •ALCATEL Σύµφωνα µε την πολιτική της ALCATEL, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 5 (πέντε) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •LG Σύµφωνα µε την πολιτική της LG, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 7 (επτά) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •SAGEM Σύµφωνα µε την πολιτική της SAGEM, η συσκευή καλύπτεται µε εγγύηση σωστής λειτουργίας για χρονικό διάστηµα 12 µηνών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •SHARP Σύµφωνα µε την πολιτική της SHARP, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 7 (επτά) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •TELEMAX Σύµφωνα µε την πολιτική της TELEMAX, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 2 (δύο) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •CROFONE Σύµφωνα µε την πολιτική της CROFONE, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 2 (δύο) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. •GENERAL ELECTRIC Σύµφωνα µε την πολιτική της GENERAL ELECTRIC, η συσκευή µπορεί να αντικατασταθεί πλήρως εφόσον δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, µέσα σε χρονικό διάστηµα 2 (δύο) ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς της. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ SERVICE ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.