Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Bullrich είπε

Τι επελεξες?

BMW X1 (αυτή που μόλις βγήκε)

13 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ο καθένας όπως βολεύεται.

Μπορείς να περιμένεις στο βενζινάδικο κάνα μισάωρο την φορά ή να δουλεύεις 8ωρα απλά και μόνο για να πληρώνεις βενζίνη. Διαλέγεις και παίρνεις.

Τρελλή υπερβολή. α) Στο χρόνο φόρτισης (τα 20 λεπτά του "βενζινάδικου" δε  σε φτάνουν ούτε για ξεπαρκάρισμα, DC φορτιστής άμα τον βρείς) και β) Στο τόσο μειωμένο κόστος του ρεύματος που νομίζεις. Ας μην το αναλύσουμε εδώ όμως, έχουν γραφτεί άπειρα threads. Θα δεχθώ ωστόσο αναμφισβήτητα το αυξημένο κόστος λειτουργίας. Μας ενημερώνεις ποιο ηλεκτρικό "καίει" 500 ευρώ τα 20.000 χλμ/έτος και έχει 0 σέρβις? Δηλαδή ούτε τακάκια/φρένα/αναρτήσεις κλπ βλάβες? Δε νομίζω.

Επεξ/σία από menthol1979
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, sania01 είπε

 

Πρόσφατα; :huh:

H είδηση είναι του 12/2020...

ΑΜΕΝ 

αλλά βάλε ένα σύνδεσμο, ξόδεψα ένα λεπτό στο google ! 

https://www.wsj.com/articles/toyotas-chief-says-electric-vehicles-are-overhyped-11608196665

εντομεταξύ ακριβώς το ίδιο κείμενο xD 

και δείχνει πόσο γερασμένο είναι το άρθρο από αυτό: https://www.thetealmango.com/featured/most-valuable-car-companies/

34 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εάν κάνεις περί τα 20.000 χλμ τον χρόνο μιλάμε για περίπου 3.000€ σε καύσιμο εάν σου καίει ~ 6lt\100χλμ, χώρια τα σέρβις και σήματα. 

Ενα ηλεκτρικό να σου κάψει ~ 500€ και δεν έχει σέρβις και σήματα.

Εάν εξοικονομείς 3.000€ τον χρόνο, σε 3 χρόνια και κάτι ψιλά είσαι στα 10.000€ κέρδος. Μιλάμε για απόσβεση/διαφορά τιμής με ένα κανονικό.  

Ο καθένας όπως βολεύεται.
Μπορείς να περιμένεις στο βενζινάδικο κάνα μισάωρο την φορά ή να δουλεύεις 8ωρα απλά και μόνο για να πληρώνεις βενζίνη. Διαλέγεις και παίρνεις.

Με τις τρέχουσες τιμές στο ρεύμα, αν το φορτίζεις σπίτι σου, θα θες 1000 ευρώ το μήνα :P

Ζω σε επαρχία και με 80 ευρώ πετρέλαιο βγάζω μήνα. Με τα βουνά που έχει το μέρος και τα κρύα που κάνει ακόμα και καλοκαίρι, τα 80 ευρώ θα γινόντουσαν τουλάχιστον 250 ευρώ σε ρεύμα εφόσον είχε την ίδια κατανάλωση, που δεν έχει, ίσα ίσα είναι γνωστό πόσο υποφέρουν σε ανηφόρες/κρύο... Οπότε και εγώ θα ήθελα γύρω στα 500 το μήνα για λογαριασμό ρεύματος, μόνο για το αμάξι. 
Επίσης το εννοείς δεν έχει σέρβις ?! Στο σέρβις μόνο κινητήρα ελέγχουν ; Και αν θες 10.000 ευρώ για μία αλλαγή μπαταρίας στα 8 χρόνια, Αυτό το ποσό, ισοδυναμεί με 10 χρόνια σέρβις. 

Ουσιαστικά είναι μία ή άλλη, απλά στα ηλεκτρικά φορτώνεις το περιβάλλον και το κόσμο με μία φουλ τοξική (στα υλικά και τη παραγωγή) μπαταρία. Συγχαρητήρια. 

Αν θες να σώσεις το περιβάλλον πάρε ποδήλατο, πάρε Μέσο Μαζικής Μεταφοράς. 

Επεξ/σία από loulakion
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, loulakion είπε

Με τις τρέχουσες τιμές στο ρεύμα, αν το φορτίζεις σπίτι σου, θα θες 1000 ευρώ το μήνα :P

Ζω σε επαρχία και με 80 ευρώ πετρέλαιο βγάζω μήνα. Με τα βουνά που έχει το μέρος και τα κρύα που κάνει ακόμα και καλοκαίρι, τα 80 ευρώ θα γινόντουσαν τουλάχιστον 250 ευρώ σε ρεύμα εφόσον είχε την ίδια κατανάλωση, που δεν έχει, ίσα ίσα είναι γνωστό πόσο υποφέρουν σε ανηφόρες/κρύο... Οπότε και εγώ θα ήθελα γύρω στα 500 το μήνα για λογαριασμό ρεύματος, μόνο για το αμάξι. 
Επίσης το εννοείς δεν έχει σέρβις ?! Στο σέρβις μόνο κινητήρα ελέγχουν ; Και αν θες 10.000 ευρώ για μία αλλαγή μπαταρίας στα 8 χρόνια, Αυτό το ποσό, ισοδυναμεί με 10 χρόνια σέρβις. 

Ουσιαστικά είναι μία ή άλλη, απλά στα ηλεκτρικά φορτώνεις το περιβάλλον και το κόσμο με μία φουλ τοξική (στα υλικά και τη παραγωγή) μπαταρία. Συγχαρητήρια. 

Αν θες να σώσεις το περιβάλλον πάρε ποδήλατο, πάρε Μέσο Μαζικής Μεταφοράς. 

Πες τα ρε φίλε γιατί εδώ κοντεύουν να μας πούν ότι αμα πάρεις ηλεκτρικό, κάθε 1η και 15 σου χτυπάει το κουδούνι ένας τύπος, σου σκάει ένα χιλιάρικο cash και φεύγει. Α, και φεύγοντας, αμολάει και δυο πόρδους και σου φουσκώνει και τα λάστιχα...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

του χρόνου θα λέει αλλλα ο πρόεδρος....ότι τον συμφέρει δηλαδη

και γιατί  δεν κατεβάζουν τις τιμές στα υβριδικά τους να πάρουμε και 'μείς ένα ??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, menthol1979 είπε

BMW X1 (αυτή που μόλις βγήκε)

Τρελλή υπερβολή. α) Στο χρόνο φόρτισης (τα 20 λεπτά του "βενζινάδικου" δε  σε φτάνουν ούτε για ξεπαρκάρισμα, DC φορτιστής άμα τον βρείς) και β) Στο τόσο μειωμένο κόστος του ρεύματος που νομίζεις. Ας μην το αναλύσουμε εδώ όμως, έχουν γραφτεί άπειρα threads. Θα δεχθώ ωστόσο αναμφισβήτητα το αυξημένο κόστος λειτουργίας. Μας ενημερώνεις ποιο ηλεκτρικό "καίει" 500 ευρώ τα 20.000 χλμ/έτος και έχει 0 σέρβις? Δηλαδή ούτε τακάκια/φρένα/αναρτήσεις κλπ βλάβες? Δε νομίζω.

Με τους 50kW που έχουμε, που είναι σε σχέση με το εξωτερικό από τους μικρότερους, έχεις σε μισή ώρα ένα 50%. Σε 120kW έχεις σε μισή ώρα 80%. 

Σχετικά με το ρεύμα, στο σπίτι εμένα προσωπικά έρχεται 0,11€ η κιλοβατώρα. Έαν το αμάξι έχει 60kW, μιλάμε για 6,6€ η φόρτιση που σε βγάζει ~300χλμ. 20.000χλμ/300χλμ = 66 φορτίσεις. 66x6,6€ = 435€ 

Σέρβις, στα ηλεκτρικά σπανίως αλλάζεις ακόμα και τακάκια, αφού ως επί το πλείστον φρενάρει με τον κινητήρα. Ο κινητήρας δεν ανοίγει όποτε δεν έχει σέρβις. 

Μπαταρια που αναφέρει ο @loulakion, εάν κάνεις σε μερικά κομμάτια της ανακατασκευή, σε καμία 15χρονια, ειδικά Ελλάδα που δεν έχει πολύ χειμώνα, θα σου πάει κάνα 3.000€. Επίσης τι 80€ τον μήνα ! Εγώ θέλω μόνο για πέρα δώθε στην δουλειά 250€.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εάν κάνεις περί τα 20.000 χλμ τον χρόνο μιλάμε για περίπου 3.000€ σε καύσιμο εάν σου καίει ~ 6lt\100χλμ, χώρια τα σέρβις και σήματα. 

Ενα ηλεκτρικό να σου κάψει ~ 500€ και δεν έχει σέρβις και σήματα.

Εάν εξοικονομείς 3.000€ τον χρόνο, σε 3 χρόνια και κάτι ψιλά είσαι στα 10.000€ κέρδος. Μιλάμε για απόσβεση/διαφορά τιμής με ένα κανονικό.  

Ο καθένας όπως βολεύεται.
Μπορείς να περιμένεις στο βενζινάδικο κάνα μισάωρο την φορά ή να δουλεύεις 8ωρα απλά και μόνο για να πληρώνεις βενζίνη. Διαλέγεις και παίρνεις.

 

1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε

Με τους 50kW που έχουμε, που είναι σε σχέση με το εξωτερικό από τους μικρότερους, έχεις σε μισή ώρα ένα 50%. Σε 120kW έχεις σε μισή ώρα 80%. 

Σχετικά με το ρεύμα, στο σπίτι εμένα προσωπικά έρχεται 0,11€ η κιλοβατώρα. Έαν το αμάξι έχει 60kW, μιλάμε για 6,6€ η φόρτιση που σε βγάζει ~350χλμ. 20.000χλμ/350χλμ = 58 φορτίσεις. 58x6,6€ = 382€  

Σέρβις, στα ηλεκτρικά σπανίως αλλάζεις ακόμα και τακάκια, αφού ως επί το πλείστον φρενάρει με τον κινητήρα. Ο κινητήρας δεν ανοίγει όποτε δεν έχει σέρβις. 

Μπαταρια που αναφέρει ο παρακάτω, εάν κάνεις σε μερικά κομμάτια της ανακατασκευή σε καμία 15χρονια, ειδικά Ελλάδα που δεν έχει πολύ χειμώνα, θα σου πάει κάνα 3.000€.  

Ένας (ακόμα) αντίλογος εδώ:

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pio-oikonomiko-to-hlektriko-akomh-kai-ean-fortizeis-mono----dhmosiws_227328.asp

Εννοείται πως έχει ανέβει η βενζίνη/πετρέλαιο έκτοτε, αλλά έχει ανέβει και το ρεύμα/η φόρτιση.

Με τα 350χλμ που αναφέρεις (επιτέλους, κάποιος που δεν μας δουλεύει ψιλό γαζί με 500+), για να πάω και να γυρίσω στο χωριό στην Πάτρα (470 πήγαινε-έλα, χωρίς να το κουνήσω), με μονοφασικό στο χωριό, αναγκαστικά θα ματώσω στον ψαθόπυργο ή θα ψάχνω σε όλο τον νομό να φορτίσω, κάνοντας περιττά χιλιόμετρα (αρκετές δεκάδες) και χάνοντας ώρα/ώρες. Με το 1.6ρι 18 ετών μου, πάω, κόβω βόλτες, γυρίζω, κι έχω κοντά στο 40% μέσα...χώρια που οποτεδήποτε χρειαστώ, έχω στα 5' να γεμίσω.

Για το καλοκαίρι, είτε Χαλκιδική (ουρανούπολη σχεδόν) , είτε Καβάλα-Παγγαίο, με την σύζυγο και φουλ μπαγκάζια (καλομαθημένοι), με AC, με 15+ σταμάτα-ξεκίνα (διόδια, καφές, ξεμούδιασμα, με 130-140 max,  θα φτάσω με ένα γέμισμα (ξανά και ξανά το έκανα, έχω >700 χλμ με 55ρι ρεζερβουάρ) και θα είμαι χαλαρός.

Πες ότι την ώρα του καφέ, φορτίζω τις 2 φορές που θα χρειαστεί...στα χωριά, μονοφασικό πάλι και φορτιστής αγνοείται.

Δεν υπάρχει η εξοικονόμηση που υπολογίζεις. Θα σου πω τη μισή, για να μην πάμε στο 1/3. Αν βάλεις και την ανάγκη για σχεδιασμό κάθε μα κάθε διαδρομής και τους χρόνους για φόρτιση (που δεν θα είναι και η ιδανική φόρτιση, συνήθως), γίνεται εξαιρετικά προβληματικό το όλο concept.

Μέσα σε μεγαλούπολη, γίνεται κάτι καλύτερο, αλλά μέχρι εκεί (μιλάμε για την επόμενη 5ετια).

Σκέψου το παρακάτω, όχι τόσο εξωφρενικό σενάριο. Για τον οποιονδήποτε λόγο, θέλω να πάω στο χωριό γρήγορα (μέχρι 150-160, όχι κάτι ιδιαίτερο),  αλλά αναγκαστικά με συνεχείς επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις λόγω κάποιας κίνησης, διοδίων κλπ. Ακόμα και με πλήρως φορτισμένο το αμάξι να ξεκινήσω, είτε με την ψυχή στο στόμα θα φτάσω, είτε καθόλου, είτε θα σταματήσω υποχρεωτικά ψαθόπυργο, χάνοντας την ώρα που παλεύω να κερδίσω (το έζησα πέρσι, με ένα σκηνικό που δεν θέλω να σκέφτομαι). Με βενζίνη/πετρέλαιο/υβριδικό...ούτε θα περάσει κάποια σκέψη.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

 

Ένας (ακόμα) αντίλογος εδώ:

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pio-oikonomiko-to-hlektriko-akomh-kai-ean-fortizeis-mono----dhmosiws_227328.asp

Εννοείται πως έχει ανέβει η βενζίνη/πετρέλαιο έκτοτε, αλλά έχει ανέβει και το ρεύμα/η φόρτιση.

Με τα 350χλμ που αναφέρεις (επιτέλους, κάποιος που δεν μας δουλεύει ψιλό γαζί με 500+), για να πάω και να γυρίσω στο χωριό στην Πάτρα (470 πήγαινε-έλα, χωρίς να το κουνήσω), με μονοφασικό στο χωριό, αναγκαστικά θα ματώσω στον ψαθόπυργο ή θα ψάχνω σε όλο τον νομό να φορτίσω, κάνοντας περιττά χιλιόμετρα (αρκετές δεκάδες) και χάνοντας ώρα/ώρες. Με το 1.6ρι 18 ετών μου, πάω, κόβω βόλτες, γυρίζω, κι έχω κοντά στο 40% μέσα...χώρια που οποτεδήποτε χρειαστώ, έχω στα 5' να γεμίσω.

Για το καλοκαίρι, είτε Χαλκιδική (ουρανούπολη σχεδόν) , είτε Καβάλα-Παγγαίο, με την σύζυγο και φουλ μπαγκάζια (καλομαθημένοι), με AC, με 15+ σταμάτα-ξεκίνα (διόδια, καφές, ξεμούδιασμα, με 130-140 max,  θα φτάσω με ένα γέμισμα (ξανά και ξανά το έκανα, έχω >700 χλμ με 55ρι ρεζερβουάρ) και θα είμαι χαλαρός.

Πες ότι την ώρα του καφέ, φορτίζω τις 2 φορές που θα χρειαστεί...στα χωριά, μονοφασικό πάλι και φορτιστής αγνοείται.

Δεν υπάρχει η εξοικονόμηση που υπολογίζεις. Θα σου πω τη μισή, για να μην πάμε στο 1/3. Αν βάλεις και την ανάγκη για σχεδιασμό κάθε μα κάθε διαδρομής και τους χρόνους για φόρτιση (που δεν θα είναι και η ιδανική φόρτιση, συνήθως), γίνεται εξαιρετικά προβληματικό το όλο concept.

Μέσα σε μεγαλούπολη, γίνεται κάτι καλύτερο, αλλά μέχρι εκεί (μιλάμε για την επόμενη 5ετια).

Σκέψου το παρακάτω, όχι τόσο εξωφρενικό σενάριο. Για τον οποιονδήποτε λόγο, θέλω να πάω στο χωριό γρήγορα (μέχρι 150-160, όχι κάτι ιδιαίτερο),  αλλά αναγκαστικά με συνεχείς επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις λόγω κάποιας κίνησης, διοδίων κλπ. Ακόμα και με πλήρως φορτισμένο το αμάξι να ξεκινήσω, είτε με την ψυχή στο στόμα θα φτάσω, είτε καθόλου, είτε θα σταματήσω υποχρεωτικά ψαθόπυργο, χάνοντας την ώρα που παλεύω να κερδίσω (το έζησα πέρσι, με ένα σκηνικό που δεν θέλω να σκέφτομαι). Με βενζίνη/πετρέλαιο/υβριδικό...ούτε θα περάσει κάποια σκέψη.

Ρε μεγάλε, κάνεις 5 ταξίδια τον χρόνο ΟΚ.

Τον υπόλοιπο καιρό δεν πας πουθενά ; Δεν καις 5lt\100χλμ, δεν πληρώνεις 10€\100χλμ και στο ηλεκτρικό 2€/100χλμ ;
Δεν πληρώνεις 5 φορές πάνω ; 

Ασε που και στα ταξίδια πάλι καις. 
Κάναμε 620χλμ πήγαινε-έλα με ηλεκτρικό και πληρώσαμε 13€, επειδή φύγαμε με 100% από το σπίτι και εκεί που πήγαμε φορτίσαμε στο πατρικό. Εσυ με 55αρι ρεζερβουάρ πληρώνεις 115€. Ίδιο είναι 20€ με 115€.

ΟΚ ναι, εάν φορτίζεις στον δρόμο είναι ακριβό, αλλά πόσες φορές θα συμβεί αυτό. Μόνο στα ταξίδια.

Και εάν όντως κανείς μεγάλα ταξίδια συνέχεια, μπορείς να δώσεις κάτι παραπάνω για 80kW μπαταρία να σε βγάζει κάνα 450χλμ για να μην κανείς στάσεις. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ρε μεγάλε, κάνεις 5 ταξίδια τον χρόνο ΟΚ.

Λίγο πιο χαλαρά, ναι?

17 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Τον υπόλοιπο καιρό δεν πας πουθενά ; Δεν καις 5lt\100χλμ, δεν πληρώνεις 10€\100χλμ και στο ηλεκτρικό 2€/100χλμ ;
Δεν πληρώνεις 5 φορές πάνω ; 

Ασε που και στα ταξίδια πάλι καις. 
Κάναμε 620χλμ πήγαινε-έλα με ηλεκτρικό και πληρώσαμε 13€, επειδή φύγαμε με 100% από το σπίτι και εκεί που πήγαμε φορτίσαμε στο πατρικό. Εσυ με 55αρι ρεζερβουάρ πληρώνεις 115€. Ίδιο είναι 20€ με 115€.

ΟΚ ναι, εάν φορτίζεις στον δρόμο είναι ακριβό, αλλά πόσες φορές θα συμβεί αυτό. Μόνο στα ταξίδια.

Και εάν όντως κανείς μεγάλα ταξίδια συνέχεια, μπορείς να δώσεις κάτι παραπάνω για 80kW μπαταρία να σε βγάζει κάνα 450χλμ για να μην κανείς στάσεις. 

Δεν αμφισβητώ τα πλεονεκτήματα που αναφέρεις, αλλά έχουν πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο εύρος εφαρμογής.

Δεν ζουν όλοι στις 4 μεγάλες πόλεις της χώρας, ούτε κινούνται συνεχώς εκεί γύρω.

Η 80ρα που αναφέρεις, φυσικά ανεβάζει αρκετά το κόστος, φυσικά αλλάζει την κατανάλωση λόγω αυξημένου βάρους, φυσικά αλλάζει όλους τους υπολογισμούς σου για απόσβεση κλπ. Τα 450χλμ, θα κάνουν τις 2 στάσεις για φόρτιση 1...ίσως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικα δεν ειναι για ολους ουτε για ολες τις καταστασεις/περιπτωσεις , τα υβριδικα ειναι μια μεσοβεζικη κατασταση μεχρι να σταματησουν/απαγορευτουν τα ορυκτα καυσιμα , το ζητημα με τις μπαταριες ειναι υπαρκτο και η λυση προς το παρον ειναι δυσκολη , το  τι θα επικρατησει θα εξαρτηθει απο πολλα , και σιγουρα θα υπαρξει πολεμος συμφεροντων 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Με τους 50kW που έχουμε, που είναι σε σχέση με το εξωτερικό από τους μικρότερους, έχεις σε μισή ώρα ένα 50%. Σε 120kW έχεις σε μισή ώρα 80%. 

Σχετικά με το ρεύμα, στο σπίτι εμένα προσωπικά έρχεται 0,11€ η κιλοβατώρα. Έαν το αμάξι έχει 60kW, μιλάμε για 6,6€ η φόρτιση που σε βγάζει ~300χλμ. 20.000χλμ/300χλμ = 66 φορτίσεις. 66x6,6€ = 435€ 

Σέρβις, στα ηλεκτρικά σπανίως αλλάζεις ακόμα και τακάκια, αφού ως επί το πλείστον φρενάρει με τον κινητήρα. Ο κινητήρας δεν ανοίγει όποτε δεν έχει σέρβις. 

Μπαταρια που αναφέρει ο @loulakion, εάν κάνεις σε μερικά κομμάτια της ανακατασκευή, σε καμία 15χρονια, ειδικά Ελλάδα που δεν έχει πολύ χειμώνα, θα σου πάει κάνα 3.000€. Επίσης τι 80€ τον μήνα ! Εγώ θέλω μόνο για πέρα δώθε στην δουλειά 250€.

Όπως σου είπε και ο Πέτρος έχεις υπολογίσει DC φορτιστές σε εθνικό δίκτυο, αμα βγεις σε επαρχιακό κλάφτα Χαράλαμπε, AC μπαλαντέζα και αν, οπότε πάμε 3ωρο και έχει ο θεός. Χώρια την αναζήτηση ή την αλλαγή διαδρομής που ακυρώνει ένα μεγάλο μέρος του σχεδιασμού σου.

Μετά, το αν θα βρεις διαθέσιμο κιόλας δεν το έχεις βάλει καν στην εξίσωση. Όπως επίσης δεν έχεις βάλει και την οδήγηση που επιβάλεται να ακολουθήσεις εαν δε θες να αφήσεις το αμάξι σου στη μέση του δρόμου και να βρεις να γυρίσεις. Ακόμα, δεν έχεις βάλει καν το ότι όλοι δεν έχουν την όρεξη να πάρουν σώνει και καλά αμάξια επιπέδου κια/skoda, άλλη κουβέντα αυτό.

Συνεχίζουμε, το 50% με την υπολοιπόμενη διαδρομή σε ζέστη/ac/κόσμο μέσα/παιδιά να γκρινιάζουν/ανηφόρες σημαίνει ότι μετά από λίγο ξανασταματάμε. Όχι ευχαριστώ, τέτοια ταλαιπωρία δεν τη θέλω, προσωπικά μιλώντας, να τρώω το μισό ταξίδι με το κινητό στο χέρι που θα ξαναφορτίσω.

Επίσης, το ότι δεν θέλεις τακάκια/δίσκους λόγω επιβράδυνσης από τη φόρτιση είναι εντελώς λάθος. Θα το καταλάβεις όταν χρειαστεί.

Για να γυρίσουμε στο αρχικό μας θέμα, ναι είναι θέμα επιλογών. Αλλά ότι εσύ θα το αποσβέσεις (!!) (όπως μας το λες θα βγάλεις κιόλας) και ότι στην άλλη πλευρά θα δουλεύεις 8ωρο μόνο για βενζίνη είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Η πραγματικότητα είναι στη μέση και ο καθένας τη ζυγίζει.

Επεξ/σία από menthol1979
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να βλεπει ασυμφορο σήμερα το ηλεκτροκίνητο προσωπικα ο ελληνας, του πενιχρου μισθού και των προβληματικών υποδομών είναι λογικό.

Το να προσπαθει να πεισει το εαυτό του οτι οι γκαζοτενεκεδες που κυκλοφορει παράγουν ευωδία και μελωδικούς ήχους στις πολεις μας και πως η ηλεκτροκινηση θα χαλάσει το φενγκ σουι της αθήνας ΔΕΝ είναι λογικό.

Επεξ/σία από Evangelos Anagnostou
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι άγγελιες πωλήσεων μεταχειρισμενων  ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον δικαιώνουν.....

Δεκάδες tesla 2020-21 πωλούνται....

Μόλις ανοίξεις με 40 βαθμούς τον αιρκοντίσιον,βάζεις στόχο να φτασεις Σκαραμαγκά για μπάνιο ....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, alexioannou είπε

Οι άγγελιες πωλήσεων μεταχειρισμενων  ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον δικαιώνουν.....

Δεκάδες tesla 2020-21 πωλούνται....

Για να σου λύσω τυχόν απορία ..

Τα οχήματα τα συγκεκριμένα έχουν πάρει αύξηση μερικά χιλιάρικα κ έχουν χρόνο παράδοσης κάνα έτος. Δλδ κάτι που πήρα 50000 το Νοέμβριο του 21 αν πας να πάρεις το ίδιο τώρα θες 56000 και θα το παραλάβεις σε 1 έτος. Εχουν παρει κ 5000 επιδότηση άρα βγήκε 45 000 σωστά ; Καλό ε..

Όταν μπαίνει σε  αγγελία θεωρητικά πιάνει πιο πολλά λευτα από όσα πλήρωθηκε καινούριο αν κ όταν βρεθεί αγοραστής.

Κάποιοι από αυτούς δε το κάνουν για κέρδος αλλά  δίνουν το model 3 για να πάνε στο y performance  

Άμα δε ξέρεις που να πάει το μυαλό σου λες μάπα βγήκανε κ τα δίνουν 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...