Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, pavlitakis είπε

Δεν είναι η Σαγκάη η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη. Η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη είναι η Αμερική και η Ευρώπη. Τα 26εκ της Σαγκάης είναι τίποτα για να κατευθύνει την αγορά. Άσε που δεν ξέρουμε ακριβώς τι γίνεται και στην ουσία η κοροϊδία περί μηδενικών ρύπων είναι μία φούσκα που είναι θέμα χρόνου να σκάσει όπως έσκασε η πράσινη μετάβαση.

Εγώ αναφέρθηκα για Ελλάδα που γνωρίζω τι γίνεται.

 

Για όλη την αγορά της Κίνας μιλάω απλά το ποσό δεν είναι ίδιο σε άλλες περιοχές της Κίνας με άλλο οικονομικό status. Και σε κάποιες απομακρυσμένες περιοχές της Κίνας που δεν έχουν πρόβλημα μόλυνσης όπως οι mega cities της. Σταδιακά όμως θα ισχύσει σε όλη την Κίνα αφού κεντρική απόφαση και έχουν γίνει επενδύσεις για τεράστια εργοστάσια ηλεκτρικών αυτοκινήτων βλέπε της BYD.

H BYD θα κυριαρχήσει στη αγορά των ηλεκτρικών ταξί γιατί ήταν από τις πρώτες που επένδυσε εκεί όταν πριν από πέντε χρόνια το Hong Kong απαγόρευσε όποιο ταξί δεν ήταν ηλεκτρικό.

Η Κίνα έχει συμφέρον να γίνει η ηλεκτροκίνηση μόνιμη κατάσταση στη Κίνα και όχι μόνο αφού έχει σπάνιες γαίες που απαιτούνται για αυτό. Οι άλλοι ; 

20 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

O Ελληνας θα αγαπήσει το ηλεκτροκίνητο αυτοκινητο οταν βγάλει η xiaomi

Την Ελλάδα δεν την συμφέρει η ηλεκτροκίνηση όπως είναι τώρα γιατί δεν διαθέτει λίθιο το οποίο στο μέλλον θα γίνει πανάκριβο. Το κοντινότερο ορυχείο λιθίου είναι στη Τσεχία και όλη την μελλοντική παραγωγή την έχει κλείσει ο Elon.

Την Ελλάδα την συμφέρει στο μέλλον ότι έχει σχέση με το φυσικό αέριο αν δεν το πάρουν οι Τούρκοι που το έχουν βάλει στο μάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Την Ελλάδα την συμφέρει στο μέλλον ότι έχει σχέση με το φυσικό αέριο αν δεν το πάρουν οι Τούρκοι που το έχουν βάλει στο μάτι.

Υπάρχει ΦΑ στην Ελλάδα; Ή εννοείς για εισαγωγή από Ρωσία; Αν μιλάμε για το 2ο, θα'λεγα ότι με τα γεγονότα των τελευταίων μηνών, η κατάσταση είναι τρομακτικά ρευστή για να πούμε ότι "συμφέρει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Υπάρχει ΦΑ στην Ελλάδα; Ή εννοείς για εισαγωγή από Ρωσία; Αν μιλάμε για το 2ο, θα'λεγα ότι με τα γεγονότα των τελευταίων μηνών, η κατάσταση είναι τρομακτικά ρευστή για να πούμε ότι "συμφέρει".

Έτσι λένε ειδικοί στο θέμα που έχουν στα χέρια τους και μετρήσεις που κόστισαν εκατομμύρια.

Εγώ δεν είμαι ειδικός αλλά η απλή λογική μου λέει ότι όταν η Τουρκία δίνει δισεκατομμύρια για να αγοράσει ήδη τέσσερα πλοία γεωτρύπανα σίγουρα κάτι σοβαρό υπάρχει για να θέλει να το αρπάξει και να βγει από το οικονομικό αδιέξοδο που έχει περιέλθει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aprile είπε

Έτσι λένε ειδικοί στο θέμα που έχουν στα χέρια τους και μετρήσεις που κόστισαν εκατομμύρια.

Δεν έχω παρακολουθήσει, οπότε και δε ξέρω, γι' αυτό ρώτησα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, Aprile είπε

Κίνα έχει συμφέρον να γίνει η ηλεκτροκίνηση μόνιμη κατάσταση στη Κίνα και όχι μόνο αφού έχει σπάνιες γαίες που απαιτούνται για αυτό. Οι άλλοι ; 

Συμφωνώ σε αυτό αλλά ήδη άρχισε η αμφισβήτηση της εξόρυξης σπάνιων γαιών ως πολύ ραδιενεργή και μολύνει πολύ το περιβάλλον. Επομένως ας λέει ότι θέλει η Κίνα, ο υπόλοιπος κόσμος είναι πιο ενημερωμένος για την κοροϊδία της πράσινης μετάβασης και λόγω ενέργειας θα σταματήσει σύντομα αυτό το μοντέλο γρήγορης μετάβασης μόλις ξεστοκαρουν τα ηλεκτρικά οι εταιρείες παραγωγής.

Την αγορά εκτός Κίνας δεν την ελέγχει η Κίνα. Στην ουσία τώρα το μέλλον θα είναι τα υβριδικά όπως τα φτιάχνει η Νισάν.

Μία υπερσυμπιεζόμενη γεννήτρια σταθερών στροφών που κινεί το αυτοκίνητο με ηλεκτρισμό, αλλά επειδή δεν ενδιαφέρει η ελαστικότητα έχουμε σταθερό αριθμό στροφών χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων όπου η απόδοση διπλασιάζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/7/2022 στις 5:19 ΜΜ, toyo73 είπε

Δηλαδη, η φορτιση στο σπιτι και στο πατρικο δεν ειναι εξοδο.Προτεινω να  κινεισαι μεταξυ πεθερας- κουνιαδας-κουμπαρας-1ο ξαδελφου κτλ με μηδενικη καταναλωση.Μολις θα σε βλεπουν θα χαιρονται.Μπαλαντεζες και απο κανενα γειτονα δεν πειραζει.Στην επαρχια ειναι ευγενικοι.

Είναι Μαν, γι’αυτό το υπολόγισα στην τιμή. 6,5€ από το ένα σπίτι και 6,5€ από το άλλο. Εννοείτε ότι τους άφησα χρήματα. Τώρα πήγαινε στο βενζινάδικο να δώσεις 120€ και τα λέμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Είναι Μαν, γι’αυτό το υπολόγισα στην τιμή. 6,5€ από το ένα σπίτι και 6,5€ από το άλλο. Εννοείτε ότι τους άφησα χρήματα. Τώρα πήγαινε στο βενζινάδικο να δώσεις 120€ και τα λέμε.

καλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
Στις 6/7/2022 στις 9:55 ΜΜ, Haldol είπε

Εάν είχε ηλεκτρικά μοντέλα η Toyota, θα ήταν και τότε "υπερεκτιμημένα" τα ηλεκτρικά, ή όχι; Ρωτάω εγώ τώρα, σαν αφελής που είμαι. Σαν εταιρεία έριξε όλο το βάρος της στα υβριδικά, αγνοώντας τα αμιγώς ηλεκτρικά, οπότε τώρα που μπήκαν όλοι δυνατά σ' αυτό το κομμάτι, τρέχει και δε φτάνει, αλλά πετάει και... "βατράχια"!

Αυτά μιλώντας για το γενικό - πολιτισμένο - κόσμο, διότι στη χώρα μας μέχρι και 10 χρόνια μετά, Yaris του '99 των 999cc θα παίρνουμε και θα λέμε "αμαξάρα"! :P

 

 

Το έχασε το τρένο η toyota και προσπαθεί να το σώσει. Οι Ιάπωνες φημίζονται για την ηθική τους αλλά τελικά όλα για το χρήμα γίνονται. Κανονικά θα έπρεπε να κάνει χαρακίρι. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...