Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Α κατάλαβα, για κάποιο λόγο νόμισα ότι ήρθε νέος ένοικος και δεν είχε εξ' αρχής ρεύμα.

Εντάξει, αντάλλαξες τσάμπα ρεύμα από το Σεπτέμβριο για 5 μέρες χωρίς, χαλαρά το έκανα. Ίσως έτσι ξεκουνιόμουν να κάνω επιτέλους και απόψυξη

Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν θα τακτοποιήσουμε την μεταξύ μας οφειλή; Δεν τα έχει ζητήσει αλλά εγώ έχω κάνει κίνηση να μου στείλει τους λογαριασμούς του να βγάλουμε άκρη.

Επίσης όχι, προσωπικά δεν ανταλλάζω τις οφειλές μου με 5 μέρες χωρίς ρεύμα.

  • Like 1
  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, somt είπε

Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν θα τακτοποιήσουμε την μεταξύ μας οφειλή; Δεν τα έχει ζητήσει αλλά εγώ έχω κάνει κίνηση να μου στείλει τους λογαριασμούς του να βγάλουμε άκρη.

Γιατί σου οφείλει απλά μια συγγνώμη και τίποτε άλλο.

Δεν επέλεξες εσύ να αλλάξεις πρόγραμμα, δε συμφώνησες με τους όποιους όρους συμβολαίου, δεν έκανες εσύ παρέμβαση, έστω και κατά λάθος, σε αλλουνού παροχή και σίγουρα δεν μένει αυτός χωρίς ρεύμα επειδή μαλακίστηκαν όλοι εκτός από αυτόν.

Επεξ/σία από Lucifer
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Ωραία. Πως γίνεται να δώσει εντολή ο ΔΕΔΔΗΕ όταν ο πελάτης Α με αριθμό παροχής Α επιλέγει σύνδεση η διακοπή στον μετρητή Α ο οποίος φυσικά λέει και τον αριθμό παροχής Α, αλλά αυτοί επεμβαινουν στον μετρητή Β με αριθμό παροχής Β που ανήκει στον πελάτη Β. 

εντολή δίνει ο πάροχος και ο ΔΕΔΔΗΕ εκτελεί

τώρα αυτό που έγινε είναι οτι η NRG έδωσε εντολή για τον πελάτη Α με αριθμό παροχή Α και την εκτέλεσε κανονικά ο ΔΕΔΔΗΕ

το όλο θέμα είναι οτι ο πελάτης Α είχε αριθμό παροχής Β και έπρεπε να το ελέγξει η NRG αρχικά

Αν

1. Η NRG αντλεί στοιχεία απο ΔΕΔΔΗΕ και ο ΔΕΔΔΗΕ έδωσε οκ , τότε φταίει ο ΔΕΔΔΗΕ

2. Ο ΔΕΔΔΗΕ κατά τη διακοπή κοιτά πάλι το , αν ο  πελάτης Α έχει ορθώς τον αριθμό παροχής ,τότε πάλι φταίει ο ΔΕΔΔΗΕ

 

Οι κινήσεις που μπορεί να κάνει είναι , είτε εξωδικαστικά για αποζημίωση , είτε μέσω ΣτΚ και ότι γίνει , αλλά φυσικά ο ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλλει όμως το πόρισμα χρησιμεύει δικαστικώς

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.

Απλά σήκωσε την ασφάλεια στο ρολόι κάτω μέχρι να σε συνδέσουν επίσημα

Γνωστοποίησε πρώτα και στο ΣτΚ και δεν ξέρω που αλλού την κατάσταση και λως θα κινηθείς. Όλο αυτό δεν είναι δικό σου λάθος και αν πουν τπτ από ΔΕΗ, σίγουρα έχεις πάτημα για τον μη έλεγχο από μεριά ΔΕΔΔΗΕ και NRG

Δημοσ.
2 ώρες πριν, somt είπε

Πέρσι τον Σεπτέμβριο ήρθε καινούργιος ένοικος στην πολυκατοικία όπου δήλωσε καταλάθος το δικό μας ρολόι ρεύματος στο όνομα του. Εμείς ενώ ήμασταν στην ΔΕΗ ξαφνικά βρέθηκε το ρολόι μας στην NRG και σε άλλον άνθρωπο (ο οποίος το πλήρωνε κανονικά).

Ο καινούργιος ένοικος βλέποντας το λάθος του έκανε διακοπή από την NRG προκειμένου να μείνει ελεύθερο το ρολόι και να το δηλώσουμε ξανά στο όνομα και στον πάροχο που επιθυμούμε.
 
Σήμερα ολοκληρώθηκε η διακοπή από την NRG και ήρθαν και μας έκοψαν το ρεύμα! Το ρολόι είναι στον "αέρα", δηλαδή σε κανέναν πάροχο. Το εξωφρενικό είναι ότι μας λένε πως για να πάρουμε ρεύμα από κάποιον πάροχο έχει διαδικαστικά που κρατάνε 4-7 μέρες!!!
 
Επειδή προσπαθώ να το χωνέψω, όντως το 2022 θα μείνω μια εβδομάδα χωρίς ρεύμα; Είναι δυνατόν να μην αναλαμβάνει κάνεις την ευθύνη στην μ€/&/@ία που μου δημιούργησαν και με κάποιον τρόπο να έρθουν να μου συνδέσουν το ρεύμα σήμερα;!;!;!

Μερικές απορίες από εμένα, ή μάλλον όχι και τόσο απορίες, δες τις καλύτερα ως τροφή για σκέψη.

1. Πως ακριβώς κατάφερε να "δηλώσει" καταλάθος τον δικό σου αριθμό παροχής στο δικό του όνομα? Τις 3 τελευταίες φορές που έκανα αλλαγή ονόματος (ΔΕΗ) μου ζητήθηκε και αποδεικτικό της σχέσης μου με το ακίνητο (ως ιδιοκτήτης το Ε9 και ως ενοικιαστής την απόδειξη υποβολής μίσθωσης) και αντίγραφο παλιού λογαριασμού. Επίσης σε μια άλλη πρόσφατη περίπτωση που ξέρω προσωπικά ενοικιαστής πήγε στην NRG με την απόδειξη υποβολής μίσθωσης που φαινόταν ο αριθμός παροχής και με μια φωτό του μετρητή που φαινόταν και ο αριθμός μετρητή και ο αριθμός παροχής, παρόλα αυτά του απαίτησαν αντίγραφο παλιού λογαριασμού γιατί στην φωτό δεν φαινόταν ο αριθμός διαδοχής (10ο και 11ο ψηφίο)... Ο νέος ένοικος με τι ακριβώς πήγε στην NRG? Με ένα χαρτάκι που έγραφε τον αριθμό παροχής και τίποτα άλλο?

Μήπως το λάθος δεν ήταν του νέου ένοικου αλλά κάτι άλλο, πχ να ήταν δηλωμένος λάθος παροχής στο Ε9/μισθωτήριο?

2. Εφόσον έγιναν όλα όπως τα περιγράφεις τότε μερικές ημέρες μετά την αλλαγή ονόματος εκδόθηκε για την παροχή σου από την ΔΕΗ τελικός λογαριασμός στο δικό σου όνομα, δεν σε έβαλε αυτό σε υποψίες?

3. Έστω δεν πρόσεξες ότι έγραφε τελικός, όμως από τότε μέχρι σήμερα θα έπρεπε να είχαν εκδοθεί στο όνομα σου τουλάχιστον 3 ακόμα λογαριασμοί (αν είχες κάθε δίμηνο), το ότι δεν σου ήρθε κανένας δεν σε έβαλε σε υποψίες?

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν έκανα τα κουμάντα μου και έχω ρεύμα. Είχα δει ότι είχαν ρίξει τον διακόπτη στο ρολόι μου αλλά δεν είχα προσέξει ότι είχαν βγάλει και ένα καλώδιο. Με πολύ προσοχή το ξαναέβαλα στη θέση του.

Τώρα για τις απορίες σας.

Είχε αργήσει όντως πολύ να έρθει λογαριασμός αλλά δεν δώσαμε σημασία (κακώς) λέμε θα έρθει. Τελικά μια μέρα εφόσον είχανε περάσει 2-3 κύκλοι λογαριασμών και δεν βλέπαμε να έρχεται τίποτα παίρνουμε την ΔΕΗ τηλέφωνο. Μας λένε το ρολόι σας δεν ανήκει σε εμάς. Παίρνω στον ΔΕΔΔΗΕ,  μου λένε το ρολόι σας ανήκει στο τάδε όνομα (ο άλλος ένοικος). Παίρνω τον πάροχο του άλλου ενοίκου, μου λένε έχει κάνει αίτηση διακοπής γιατί έχει γίνει λάθος. Βρίσκω τον ένοικο, του λέω τι κάνουμε τώρα, μου λέει τα έχω τακτοποιήσει εγώ. Δεν μένω σε αυτό, παίρνω τηλέφωνο και εγώ να δω τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσω. Στα τηλεφωνικά κέντρα επειδή μάλλον πρώτη φορά τους τύχαινε τέτοιο περιστατικό μου απαντούσαν στο περίπου, και δεν έπαιρνα σαφείς απαντήσεις για το τι πρέπει να κάνω. Τελικά έμεινα στο γεγονός ότι αρχές Ιουλίου θα φύγει το ρολόι από την NRG οπότε θα το δηλώσω ξανά στη ΔΕΗ . Που να φανταστώ να μυρίσω τα νύχια μου ότι θα έρθουν να κόψουν την παροχή. Θεώρησα ότι οκ θα μείνει χωρίς πάροχο αλλά ενεργό μέχρι να περάσει στον καινούργιο πάροχο ο οποίος και θα χρέωνε το μικρό διάστημα που έμεινε "ορφανό".

Ο τελευταίος λογαριασμός όντως γράφει Τελικός κάτι που το παρατήρησα τώρα που το είπες και το κοίταξα. Βέβαια και στην ώρα του να το έβλεπα δεν ξέρω αν θα του έδινα σημασία εφόσον δεν είχα αλλάξει κάτι.

Άντε όμως να δεχτούμε ότι εγώ τα έκανα όλα λάθος. Τα ερωτήματα που παραμένουν είναι:

  • Είναι τόσο εύκολο να πάρεις όποιο ρολόι γουστάρεις στην πολυκατοικία για δικό σου; Δεν γίνεται κάποιος έλεγχος κάποια διασταύρωση κάτι;
  • Από τη στιγμή που μένεις χωρίς ρεύμα για ΧΥ λόγους, είναι δυνατόν να πρέπει να περιμένεις μέρες για τα διαδικαστικά, αντί για ώρες; Δηλαδή πως θα τη βγάζαμε χωρίς ρεύμα 4-5 μέρες;

Αυτά και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Σε αναμονή του προστίμου τώρα που συνέδεσα μόνος μου το ρεύμα.

Επεξ/σία από somt
  • Moderators
Δημοσ.

Όταν έρθει το συνεργείο να σύνδεση (όταν κάνεις το νέο συμβόλαιο) , θα γίνει αναφορά για ρευματοκλοπη πόσο μάλλον όταν δεν σήκωσες μια ασφάλεια, αλλά έκατσες και σύνδεσες το καλώδιο

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, somt είπε

Πέρσι τον Σεπτέμβριο ήρθε καινούργιος ένοικος στην πολυκατοικία όπου δήλωσε καταλάθος το δικό μας ρολόι ρεύματος στο όνομα του.

Εμείς ενώ ήμασταν στην ΔΕΗ ξαφνικά βρέθηκε το ρολόι μας στην NRG και σε άλλον άνθρωπο

  Μα πώς έγινε αυτό; Για να αλλάξει πάροχο χρειάζεται το μισθωτήριο απ'το σπίτι που νοικιάζει (το οποίο αναγράφει τον αριθμό παροχής του) και λογαριασμό απ'το σπίτι του (το οποίο επίσης γράφει αριθμό παροχής του).

Φίλε βρες ένα καλό δικηγόρο και κάνε μήνυση:

α) Στον ενοικιαστή

β) Στην NRG

γ) Στον ΔΕΔΔΗΕ

Είναι όλοι υπεύθυνοι γι'αυτό που έγινε.

Ζήτα 5-10 χιλιάρικα αποζημίωση για αρχή...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, somt είπε

Αυτά και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Εις αναμονή του προστίμου τώρα που συνέδεσα μόνος μου το ρεύμα.

εννοείται αυτό  ,

ενημέρωσέ μας όταν κινηθείς νομικά για το αν φταίει ο πάροχος μόνο ή ο ΔΕΔΔΗΕ και φυσικά ποιο το αποτέλεσμα

γνώμη μου είναι να μη δεχτείς μόνο την επιστροφή του προστίμου και τα δικαστικά , θα στα πει δικηγόρος

Δημοσ.

Καλα, τα περι προστιμου μην τα εχετε σιγουρα. Εγω προτεινα να κανει ο φιλος αυτο το πραγμα, γιατι και η αδερφη μου μεσα στον χειμωνα που εκανε μετακομιση, την πηγαιναν απο μερα σε μερα, πριν καν φυγει απο το παλιο σπιτι. Ε εγινε η μετακομιση βαση του ραντεβου, και επρεπε καπως να λειτουργησει ψυγειο και θερμανση στο καινουργιο σπιτι. Δεν της ειπαν τπτ ομως γιατι φανταζομαι ειχαν ενημερωθει οτι υπηρχε θεμα (ειχαν γινει αρκετα τηλ, και στο καταστημα επισκεψεις)

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

1. Πως ακριβώς κατάφερε να "δηλώσει" καταλάθος τον δικό σου αριθμό παροχής στο δικό του όνομα? Τις 3 τελευταίες φορές που έκανα αλλαγή ονόματος (ΔΕΗ) μου ζητήθηκε και αποδεικτικό της σχέσης μου με το ακίνητο (ως ιδιοκτήτης το Ε9 και ως ενοικιαστής την απόδειξη υποβολής μίσθωσης) και αντίγραφο παλιού λογαριασμού. Επίσης σε μια άλλη πρόσφατη περίπτωση που ξέρω προσωπικά ενοικιαστής πήγε στην NRG με την απόδειξη υποβολής μίσθωσης που φαινόταν ο αριθμός παροχής και με μια φωτό του μετρητή που φαινόταν και ο αριθμός μετρητή και ο αριθμός παροχής, παρόλα αυτά του απαίτησαν αντίγραφο παλιού λογαριασμού γιατί στην φωτό δεν φαινόταν ο αριθμός διαδοχής (10ο και 11ο ψηφίο)... Ο νέος ένοικος με τι ακριβώς πήγε στην NRG? Με ένα χαρτάκι που έγραφε τον αριθμό παροχής και τίποτα άλλο?

Μήπως το λάθος δεν ήταν του νέου ένοικου αλλά κάτι άλλο, πχ να ήταν δηλωμένος λάθος παροχής στο Ε9/μισθωτήριο?

Θα μπορουσε ολα τα χαρτια να ειναι σωστα, αλλα να εγινε λαθος στην αιτηση προς ΔΕΔΔΗΕ απο τον υπαλληλο. Αν ξεραμε τι δαιδικασια ακολουθουν αυτοι μετα, ισως να εβγαινε ακρη

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, somt είπε

Λοιπόν έκανα τα κουμάντα μου και έχω ρεύμα. Είχα δει ότι είχαν ρίξει τον διακόπτη στο ρολόι μου αλλά δεν είχα προσέξει ότι είχαν βγάλει και ένα καλώδιο. Με πολύ προσοχή το ξαναέβαλα στη θέση του.

Τώρα για τις απορίες σας.

Είχε αργήσει όντως πολύ να έρθει λογαριασμός αλλά δεν δώσαμε σημασία (κακώς) λέμε θα έρθει. Τελικά μια μέρα εφόσον είχανε περάσει 2-3 κύκλοι λογαριασμών και δεν βλέπαμε να έρχεται τίποτα παίρνουμε την ΔΕΗ τηλέφωνο. Μας λένε το ρολόι σας δεν ανήκει σε εμάς. Παίρνω στον ΔΕΔΔΗΕ,  μου λένε το ρολόι σας ανήκει στο τάδε όνομα (ο άλλος ένοικος). Παίρνω τον πάροχο του άλλου ενοίκου, μου λένε έχει κάνει αίτηση διακοπής γιατί έχει γίνει λάθος. Βρίσκω τον ένοικο, του λέω τι κάνουμε τώρα, μου λέει τα έχω τακτοποιήσει εγώ. Δεν μένω σε αυτό, παίρνω τηλέφωνο και εγώ να δω τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσω. Στα τηλεφωνικά κέντρα επειδή μάλλον πρώτη φορά τους τύχαινε τέτοιο περιστατικό μου απαντούσαν στο περίπου, και δεν έπαιρνα σαφείς απαντήσεις για το τι πρέπει να κάνω. Τελικά έμεινα στο γεγονός ότι αρχές Ιουλίου θα φύγει το ρολόι από την NRG οπότε θα το δηλώσω ξανά στη ΔΕΗ . Που να φανταστώ να μυρίσω τα νύχια μου ότι θα έρθουν να κόψουν την παροχή. Θεώρησα ότι οκ θα μείνει χωρίς πάροχο αλλά ενεργό μέχρι να περάσει στον καινούργιο πάροχο ο οποίος και θα χρέωνε το μικρό διάστημα που έμεινε "ορφανό".

Ο τελευταίος λογαριασμός όντως γράφει Τελικός κάτι που το παρατήρησα τώρα που το είπες και το κοίταξα. Βέβαια και στην ώρα του να το έβλεπα δεν ξέρω αν θα του έδινα σημασία εφόσον δεν είχα αλλάξει κάτι.

Άντε όμως να δεχτούμε ότι εγώ τα έκανα όλα λάθος. Τα ερωτήματα που παραμένουν είναι:

  • Είναι τόσο εύκολο να πάρεις όποιο ρολόι γουστάρεις στην πολυκατοικία για δικό σου; Δεν γίνεται κάποιος έλεγχος κάποια διασταύρωση κάτι;
  • Από τη στιγμή που μένεις χωρίς ρεύμα για ΧΥ λόγους, είναι δυνατόν να πρέπει να περιμένεις μέρες για τα διαδικαστικά, αντί για ώρες; Δηλαδή πως θα τη βγάζαμε χωρίς ρεύμα 4-5 μέρες;

Αυτά και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Εις αναμονή του προστίμου τώρα που συνέδεσα μόνος μου το ρεύμα.

Καλησπερα... Αυτα τα λαθη γινονται .. Συνηθως οι παροχοι η οι πελατες που δινουν λαθος αριθμους παροχης στον Δεδδηε να εκτελεσει... Θα πρεπει να κανεις αιτηση επανανδυνδεσης.. Και οταν γινει θα εκτελεστει η εντολη απο τον Δεδδηε εντος 2-3 ημερων... Αν περασουν οτι  ειναι παραβιασμενη η παροχη και εχει ρευμα το προστιμο ξεκιναει απο 380 ευρω και πανω!!! Θεωρειται πλεον ρευματοκλοπη η παρανομη επανσυνδεση..

Δημοσ.

 

24 λεπτά πριν, somt είπε

Άντε όμως να δεχτούμε ότι εγώ τα έκανα όλα λάθος.

Όχι, δεν τα έκανες όλα λάθος, απλά δεν έδωσες/άργησες να δώσεις σημασία στα σημάδια, το μόνο λάθος ήταν που φαντάστηκες πως όταν κάποιος πελάτης κάνει αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης απλά λύνεται η σύμβαση και το ακίνητο παραμένει με ρεύμα μέχρι νεωτέρας.

24 λεπτά πριν, somt είπε

Τα ερωτήματα που παραμένουν είναι:

  • Είναι τόσο εύκολο να πάρεις όποιο ρολόι γουστάρεις στην πολυκατοικία για δικό σου; Δεν γίνεται κάποιος έλεγχος κάποια διασταύρωση κάτι;
  • Από τη στιγμή που μένεις χωρίς ρεύμα για ΧΥ λόγους, είναι δυνατόν να πρέπει να περιμένεις μέρες για τα διαδικαστικά, αντί για ώρες; Δηλαδή πως θα τη βγάζαμε χωρίς ρεύμα 4-5 μέρες;

Όσο για το πρώτο ερώτημα σου έχω απαντήσει παραπάνω, όχι δεν είναι τόσο εύκολο, ο πάροχος στον οποίο απευθύνεσαι απαιτεί δικαιολογητικά τα οποία τα ελέγχει. Μέχρι ενός σημείου βέβαια, γιατί αν πχ τα δικαιολογητικά έχουν λάθος στοιχεία δεν φταίει ο πάροχος.

Όσο για το δεύτερο ναι, έτσι προβλέπεται όταν το ρεύμα είναι κομμένο λόγω αίτησης διακοπής του πελάτη, και όχι όταν μένεις χωρίς ρεύμα για οποιοδήποτε λόγο όπως έγραψες.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα... Αυτα τα λαθη γινονται .. Συνηθως οι παροχοι η οι πελατες που δινουν λαθος αριθμους παροχης στον Δεδδηε να εκτελεσει... Θα πρεπει να κανεις αιτηση επανανδυνδεσης.. Και οταν γινει θα εκτελεστει η εντολη απο τον Δεδδηε εντος 2-3 ημερων... Αν περασουν οτι  ειναι παραβιασμενη η παροχη και εχει ρευμα το προστιμο ξεκιναει απο 380 ευρω και πανω!!! Θεωρειται πλεον ρευματοκλοπη η παρανομη επανσυνδεση..

πλην τα 380€ που ανέφερες , τα υπόλοιπα θεωρώ οτι δεν ήταν χρήσιμα

Πάμε για τα σχετικά

ο πάροχος αντλεί στοιχεία απο ΔΕΔΔΗΕ ?

Δηλαδή σήμερα κάνω αίτηση σε πάροχο με τα σχετικά δικαιολογητικά αλλά βάζω αριθμό παροχής τον δικό σου .

Ποιος ευθύνεται ? Ο πάροχος ? Ο ΔΕΔΔΗΕ ή και οι 2 ?

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Θα μπορουσε ολα τα χαρτια να ειναι σωστα, αλλα να εγινε λαθος στην αιτηση προς ΔΕΔΔΗΕ απο τον υπαλληλο. Αν ξεραμε τι δαιδικασια ακολουθουν αυτοι μετα, ισως να εβγαινε ακρη

Σαφώς, το μόνο σίγουρο είναι πως έχει γίνει κάποιο λάθος ή κάποια λάθη, τι ακριβώς όμως δεν το ξέρουμε.

Επίσης αν ξέραμε τι διαδικασία ακολουθούν μετά ποιοί? Αν εννοείς τον ΔΕΔΔΗΕ τότε η διαδικασία που ακολουθεί είναι να ελέγχει αν υπάρχει ΥΔΕ σε ισχύ, και αν ναι να προχωρά σε σύνδεση όπως ακριβώς του υπέδειξε ο πάροχος.

3 λεπτά πριν, korakios είπε

πλην τα 380€ που ανέφερες , τα υπόλοιπα θεωρώ οτι δεν ήταν χρήσιμα

Πάμε για τα σχετικά

ο πάροχος αντλεί στοιχεία απο ΔΕΔΔΗΕ ?

Δηλαδή σήμερα κάνω αίτηση σε πάροχο με τα σχετικά δικαιολογητικά αλλά βάζω αριθμό παροχής τον δικό σου .

Ποιος ευθύνεται ? Ο πάροχος ? Ο ΔΕΔΔΗΕ ή και οι 2 ?

Τον αριθμό παροχής δεν τον βάζεις εσύ, τον γράφουν πάνω τα δικαιολογητικά.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, korakios είπε

πλην τα 380€ που ανέφερες , τα υπόλοιπα θεωρώ οτι δεν ήταν χρήσιμα

Πάμε για τα σχετικά

ο πάροχος αντλεί στοιχεία απο ΔΕΔΔΗΕ ?

Δηλαδή σήμερα κάνω αίτηση σε πάροχο με τα σχετικά δικαιολογητικά αλλά βάζω αριθμό παροχής τον δικό σου .

Ποιος ευθύνεται ? Ο πάροχος ? Ο ΔΕΔΔΗΕ ή και οι 2 ?

Ο παροχος φταιει γιατι  το εδωσε.. Γιατι ο Δεδδηε δεν μπορει να ελεγξει...Του δινεται ενας αριθμος παροχης και θα πρεπει να τον εκτελεσει..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...