Uberalles_gr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, Δευτέρα μεσημέρι 25/7 παρέλαβε η μητέρα μου από μεταφορική μια τηλεόραση επειδή έλειπα. Την άνοιξα την Τρίτη βράδυ 26/7 και βλέπω ότι ήταν σπασμένη. Την επόμενη ημέρα το πρωί μιλάω μαζί τους και μου λένε στείλε φωτογραφίες από την τηλεόραση και την συσκευασία όπως και έκανα. Μέχρι και τώρα μου καλώ, τους λέω ότι θέλω άμεση αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων και μου λένε δεν το έχουμε δει και θα πρέπει να μιλήσουμε με την μεταφορική γιατί φαίνεται ότι έχει χτύπημα απέξω η συσκευασία και άλλα τέτοια. Η συσκευασία πράγματι από έξω έχει ένα ελάχιστο χτύπημα αλλά από την εσωτερική μεριά δεν έχει κάτι, το οποίο δεν δικαιολογεί και την σπασμένη τηλεόραση σε καμία περίπτωση. Τι κάνω τώρα παιδιά; Συνεχίζω τα τηλεφωνήματα; Πάω από ένα κατάστημα; Η παραγγελία έγινε από το eshop τους Ευχαριστώ, Βασίλης. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2022 από Uberalles_gr
korakios Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε Τι κάνω τώρα παιδιά; Συνεχίζω τα τηλεφωνήματα; Πάω από ένα κατάστημα; Συνήγορος του Καταναλωτή Δυστυχώς δεν τράβηξες βίντεο , να ξέρεις είναι κανόνας πλέον για το ξεπακετάρισμα 2 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε και θα πρέπει να μιλήσουμε με την μεταφορική γιατί φαίνεται ότι έχει χτύπημα απέξω η συσκευασία και άλλα τέτοια. δεν έχουν άδικο , εσένα φυσικά δε σε αφορά 2 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε Η συσκευασία πράγματι από έξω έχει ένα ελάχιστο χτύπημα αλλά από την εσωτερική μεριά δεν έχει κάτι, το οποίο δεν δικαιολογεί και την σπασμένη τηλεόραση σε καμία περίπτωση. μπορεί να βάλανε απο πάνω άλλα πράγματα και να πιέστηκε , δεν είναι απαραίτητο να χτυπηθεί . 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα