Προς το περιεχόμενο

Κολλησε ο πισω τροχος


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Klausx είπε

Αφού τα αλλάζουν ένα ένα λογικό να έχεις θέματα, έχει πολλά εξαρτήματα το σύστημα πέδησης όταν είναι με ταμπούρο. Ενημερωτικά σε οπελακι 25ετιας κόστισε 200 ευρώ να γίνουν όλα καινούρια πίσω. (ταμπούρο, σιαγώνες, ρουλεμάν, κυλινδράκια, ελατήρια, αλλαγή υγρά φρένων πραγματική όμως με 2-3 μπουκάλια 500ml).

10 ώρες πριν, fogeo933 είπε

Αξίζει παιδια να βάλω δισκόφρενα πισω και να βγάλω τα ταμπουρα?

7 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Όχι θέλει πατέντα και είναι μεγάλο το κόστος 

Για αυτόν τον λόγο άλλαξα τα ταμπούρα με δισκόφρενα στο προηγούμενο μου.

Μάλιστα βρήκα μεταχειρισμένο ολόκληρο τον πίσω άξονα, προφανώς από τρακαρισμένο, με κόστος 100€. Αλλάξαμε δίσκους, τακάκια και σωληνάκια με κόστος άλλα 150.

Στο επόμενο που πήρα έχει κι αυτό ταμπούρα και αν βγάλει βλάβη θα γίνει το ίδιο. Πολύ καλά τα ταμπούρα και δεν ασχολείσαι, 130χιλχλμ και ούτε το χειρόφρενο δεν χρειάζεται ρύθμιση, μέχρι την πρώτη βλάβη που στοιχίζει αρκετά. Φρενάρουν λίγο χειρότερα από τα δισκόφρενα, πλέον έχουν βελτιωθεί πολύ, και είναι πιο άσχημα...

Αν υπάρχει έκδοση με δισκόφρενα πίσω και μπορείς να βρεις από τα μεταχειρισμένα είναι αναβάθμιση...

 

Αυτό που μετάνιωσα ήταν που δεν έδωσα άλλα 50€ για να ανοίξουν τις δαγκάνες να αλλάξουν φλάτζες. Όχι ότι είχα πρόβλημα για τα επόμενα 50χιχλμ που έκανα, αλλά για το ψυχολογικό...

 

 

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για αυτόν τον λόγο άλλαξα τα ταμπούρα με δισκόφρενα στο προηγούμενο μου.

Μάλιστα βρήκα μεταχειρισμένο ολόκληρο τον πίσω άξονα, προφανώς από τρακαρισμένο, με κόστος 100€. Αλλάξαμε δίσκους, τακάκια και σωληνάκια με κόστος άλλα 150.

Στο επόμενο που πήρα έχει κι αυτό ταμπούρα και αν βγάλει βλάβη θα γίνει το ίδιο. Πολύ καλά τα ταμπούρα και δεν ασχολείσαι, 130χιλχλμ και ούτε το χειρόφρενο δεν χρειάζεται ρύθμιση, μέχρι την πρώτη βλάβη που στοιχίζει αρκετά. Φρενάρουν λίγο χειρότερα από τα δισκόφρενα, πλέον έχουν βελτιωθεί πολύ, και είναι πιο άσχημα...

Αν υπάρχει έκδοση με δισκόφρενα πίσω και μπορείς να βρεις από τα μεταχειρισμένα είναι αναβάθμιση...

 

Αυτό που μετάνιωσα ήταν που δεν έδωσα άλλα 50€ για να ανοίξουν τις δαγκάνες να αλλάξουν φλάτζες. Όχι ότι είχα πρόβλημα για τα επόμενα 50χιχλμ που έκανα, αλλά για το ψυχολογικό...

 

 

Και σε εμένα παίρνει μετατροπή αλλά αφού 15 χρόνια και 150,000 κάνω την δουλειά μου δεν υπάρχει λόγος. Η ζάντα είναι σχεδιασμένη να μην κάνουν μπαμ. Επίσης μετά δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλεύει σωστά το abs αφού πρέπει να αλλαχτούν και οι μπροστά με μεγαλύτερες για να είναι σωστή η μετατροπή από το επόμενο μοντέλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Klausx είπε

Και σε εμένα παίρνει μετατροπή αλλά αφού 15 χρόνια και 150,000 κάνω την δουλειά μου δεν υπάρχει λόγος. Η ζάντα είναι σχεδιασμένη να μην κάνουν μπαμ. Επίσης μετά δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλεύει σωστά το abs αφού πρέπει να αλλαχτούν και οι μπροστά με μεγαλύτερες για να είναι σωστή η μετατροπή από το επόμενο μοντέλο.

αν ο σερβομηχανισμός είναι ο ίδιος με αυτό του μεγαλύτερου μοντέλου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Και γιατί άλλωστε αφού όπως και να φρενάρει όταν θέλει να ενεργοποιήσει το abs σε κάποιο τροχό απλώς μειώνει την πίεση. Και μάλιστα με το δισκόφρενο θα γίνεται και πιο γρήγορη η αλλαγή θέσης του φρένου σε κάθε  αλλαγή της πίεσης.

Αν σε ικανοποιεί δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή. Μπορείς να δεις και σε μεταχειρισμένο για κάποια κομμάτια που θεωρητικά δεν χαλάνε...

Εμένα έχει πιάσει σε 7 χρόνια 130χιχλμ, με δύο χρόνια καραντίνας και τέτοια άρα ουσιαστικά 5μιση με 6... Στα 15 θα έχω πάνω από 300χιλχλμ οπότε πολύ πριν θα χρειαστώ κάποια αλλαγή. Και ναι αν κάνεις πολλά χλμ αξίζει το ταμπούρο γιατί βγάζει χλμ χωρίς να ζητήσει τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/8/2022 στις 10:57 ΠΜ, fogeo933 είπε

Chevrolet Aveo 2008 μοντελο. To ειχα παθει ξανα πριν 2 χρονια. Εβαλα ολοκαινουρια πισω... Το προχωρησα μετα απο 5 μετρα ξεμπλοκαρε...τωρα το πηγα σε ενα συνεργειο. Πισω αριστερα εχει το θεμα

200.000 χιλιομετρα εχω

που το ξερεις οτι ειναι ταμπουρο;Τα chervolet ειχαν θεμα με τα κυλινδρακια τους(κολαγανε).Δες μηπως εχει κολημενο αριστερο κυλινδρακι(αλλαξε το)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, jimmy1966 είπε

που το ξερεις οτι ειναι ταμπουρο;Τα chervolet ειχαν θεμα με τα κυλινδρακια τους(κολαγανε).Δες μηπως εχει κολημενο αριστερο κυλινδρακι(αλλαξε το)

Τελικά αλλαξε κυλινδρακι και σιαγωνες μαζι με υγρά φρενων... οντως είναι πρόβλημα των chevrolet?

Επεξ/σία από fogeo933
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, fogeo933 είπε

Τελικά αλλαξε κυλινδρακι και σιαγωνες μαζι με υγρά φρενων... οντως είναι πρόβλημα των chevrolet?

ναι ,στο Ματιζακι της κορης μου του 2009 εχουν κολλησει 2 φορες και τα εχω αλλαξει.Εχουν θεματακι,με τα κυλινδρακια

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...