vmaria Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα σας, Είδα στο φυλλάδιο (σελ.6) πως το Lidl έχει την βαφλιέρα της silvercrest στα 23ευρώ. https://www.lidl-hellas.gr/el/fyladia/11-08-lidl-nonfood/view/jumpmarks/page/6 Αν υπάρχει κάποιος-α ήδη κάτοχος, αξίζει τα χρήματά της?Είναι καλή? Ευχαριστώ πολύ :).
smpt Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 μια χαρά είναι. όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει δεν είχα πρόβλημα. Την αγοράζεις, την τεστάρεις και αν δεν σου κάνει την πας πίσω 2
Vault13 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Στο Βελγιο υπαρχουν οι κορυφαίες βαφλες. Γιατι; Γιατι εχουν κατι ψησταριες σαν να ψηνεις μπριζολα… βρες ποσο κανουν οι ακριβες μηχανες, και αν δεν ειναι match τα watt μην μπαινεις στον κοπο καν. Edit: 1200watt θες, παραπανω ναι οχι λιγοτερο. https://www.skroutz.gr/c/3016/vaflieres.html?from=autocomplete&o=βαφλιερα Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2022 από Vault13
vmaria Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 6 ώρες πριν, smpt είπε μια χαρά είναι. όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει δεν είχα πρόβλημα. Την αγοράζεις, την τεστάρεις και αν δεν σου κάνει την πας πίσω Τέλεια!! Ευχαριστώ πολύ
washcloud Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 9/8/2022 στις 12:32 ΜΜ, vmaria είπε Αν υπάρχει κάποιος-α ήδη κάτοχος, αξίζει τα χρήματά της?Είναι καλή? ...δεν έχει πολύ σημασία τί θα σου πουν άλλοι (είτε σου πουν καλά, είτε κακά). Αυτό που έχει σημασία είναι ότι όταν παίρνεις συσκευές από Lidl, τις δοκιμάζεις (...έως τις "ξεσκίζεις") και μέχρι ένα 3μηνο μπορείς να τις γυρίσεις πίσω και να πάρεις τα λεφτά που έδωσες, "with no questions asked" (το μόνο που θα σε ρωτήσουν είναι αν έχει πρόβλημα ή απλώς δεν σου κάνει). Προσοχή μη χάνονται οι αποδείξεις : φωτό επί τόπου με το που θα στην δώσει η ταμίας, σκανάρισμα ή φωτοτυπία με το που γυρνάς σπίτι, και μετά τις διπλώνεις έτσι ώστε να φαίνεται το "πίσω μέρος τους", σημειώνεις πάνω με μολύβι ή έστω στυλό ονομασία προϊόντος και ημερομηνία αγοράς, για να βρίσκεις αμέσως αυτή που ψάχνεις, τιμή και "ΙΑΝ", κλείσιμο μαζί με τις ήδη προϋπάρχουσες σε σακκουλάκι με "zip" κλείσιμο γιατί ξεθωριάζουν με τον καιρό τα στοιχεία τους αν μείνουν εκτεθειμένες σε αέρα/ήλιο/υγρασία, και βάλσιμο σε συγκεκριμένο συρτάρι που θα θυμάσαι ότι εκεί τις φυλάς). Επίσης : 3ετείς οι εγγυήσεις τους. Μεγάλο πράμμα αυτό (αλλού, είτε 2, είτε 1, είτε και,,,καθόλου). Υπ' όψιν ότι αν τις αγοράσεις με μετρητά, θα σου επιστραφούν μετρητά. Αν με κάρτα, θα πρέπει να δώσεις την κάρτα αγοράς για να περαστούν πίσω στον λογαριασμό (αν είναι Εθνικής, λίγο προσοχή γιατί συνήθως καθυστεράνε περισσότερο, μπορεί και βδομάδα, μπορεί και παραπάνω, μπορεί και,,,καθόλου - αν και το τελευταίο, σπάνιο). Αν τυχόν είναι κάρτα "ΚΕΑ", ΔΕΝ επιστρέφουν ποσά. Και τέλος, αν είναι προϊόν "-30%" (με το σχετικό κόκκινο στίκερ), επίσης ενδέχεται να σου πουν ότι δεν επιστρέφονται χρήματα, ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ (είναι και λίγο στον υπάλληλο/στο μαγαζί, όπως έχω καταλάβει, αυτό). Αν είναι προβληματικό, η επιστροφή γίνεται κανονικά (εκτός κι αν θες ν' απευθυνθείς φυσικά στο service για αντικατάσταση, και όχι χρήματα). Σε περίπτωση που περάσει το 3μηνο και έχει χαλάσει μια συσκευή, στέλνεις μήνυμα μέσα από την φόρμα του σάιτ (περιγραφή του τί έγινε/τί θέλεις και το "ΙΑΝ" του προϊόντος και τονίζεις ότι διαθέτεις απόδειξη), και σου απαντάνε είτε μέσω μέιλ είτε τηλεφωνικά (καλύτερα ζήτα επικοινωνία μέσω μέιλ), σε ποιο συμβεβλημένο service θα πρέπει να απευθυνθείς (να τους έχεις ζητήσει το μέιλ του service στην φόρμα - ο λόγος είναι να μην "χάσεις" τηλεφώνημα που θα σου κάνουν και λειτουργούν λίγες ώρες συνήθως στην ημέρα, και γενικά τα τηλεφωνήματα είναι "μπλέξιμο", ενώ μέιλ διαβάζεις/γράφεις ό,τι ώρα θες με την ησυχία σου). Τα service επίσης διαθέτουν ανταλλακτικά επί πληρωμή, αν κάτι είναι εκτός εγγύησης. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, αφού σου ζητήσουν την απόδειξη μέσω μέιλ, σου στέλνουν νέο προϊόν (αν φυσικά είσαι εντός εγγύησης) με "FedEx" αν έρθει από Γερμανία ή με εγχώρια κούριερ αν είναι ελληνικό το service, και δεν σου ζητάνε καν να παραλάβει το (κατά δήλωσή σου) προβληματικό ο κούριερ, ΣΥΝΗΘΩΣ. Υπάρχει και η περίπτωση το προϊόν να έχει βγει εκτός γκάμας και αντί για αντικατάσταση να σου επιστραφούν χρήματα (συνήθως συμβαίνει, ΑΝ συμβεί, κοντά στα 3 χρόνια από αγοράς), μέσω επιστολής που θα σου στείλει στο σπίτι μέσα σε μερικές βδομάδες η Lidl, την οποία θα προσκομίσεις σε οποιοδήποτε κατάστημα μαζί απαραίτητα και την συσκευή. Στα είπα όοοοολα νομίζω Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2022 από washcloud 2
vmaria Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2022 @washcloud χαχα όντως,τίποτα δεν άφησες 😛 Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα