Προς το περιεχόμενο

Προγραμματισμός


nikostz99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά,

Είμαι φοιτητής ακόμα πολιτικός μηχανικός και μπαίνω δεύτερο έτος.Το τελευταίο καιρό έχει περάσει η ιδέα του προγραμματισμού από το μυαλό μου και θα ήθελα την άποψη σας και να μου πείτε αν θα με βγάλει πουθενά.Γενικα εγώ θα ήθελα να εργαστώ στο αντικείμενο μου ωστόσο ο προγραμματισμός εξαπλώνεται ραγδαία και είναι κάτι που μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον.Θα ήθελα λοιπόν να μου πείτε πως μπορώ να ξεκινήσω και με τι.Το πλάνο το δικό μου είναι να πάρω κάνα βιβλίο να μπω και σε καμία διάλεξη άλλης σχολής και σιγά σιγά να μάθω.Δεν βιάζομαι θέλω δηλαδή σε βάθος χρόνων (4 5 ) να έχω μάθει κάποια κομμάτια σίγουρα δεν θα μπορώ να εργαστώ σαν προγραμματιστής. πιστεύεται μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο για έναν ερασιτέχνη προγραμματιστή ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλε

Είναι ένα μεγάλο θέμα αυτό που ανοίγεις, αλλά η σύντομη απάντηση είναι "ναι, φυσικά μπορεί να γίνει"

Τσέκαρε καποιο entry-level tutorial να δεις αν σου φαίνεται ενδιαφέρον.

Για να γίνεις καλός προγραμματιστής θέλει φυσικά χρόνο και κόπο, όπως και οποιαδήποτε άλλη τέχνη.

Αν γίνεις καλός, θα έχεις πάντα δουλειά.

Με την προϋπόθεση πάντα να σου αρέσει, οπότε δοκίμασε και δες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα Μάριε και σε ευχαριστώ πολύ,αν μιλάς από προσωπική πείρα μπορείς να μου προτείνεις κάνα βιβλίο η κάνα τουτοριαλ γτ έχω ακούσει απόψεις να διεισδαντε για το με ποια γλώσσα πρέπει να ξεκινήσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)