ntinosterpsis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά. Δεν υπάρχει καμία εταιρεία που θα σου πούμε ότι βγάζει τα καλύτερα σασμάν. Το μόνο που θα σου πω είναι ότι όταν είναι κρύο το σασμάν θα πρέπει να οδηγάς ήρεμα, κυρίως στα διπλού συμπλέκτη. Εγώ προσωπικά αν θέλω να μάθω αν ένα αμάξι είναι αξιόπιστο, μπαίνω στο φόρουμ του εκάστοτε μοντέλου και διαβάζω για τυχών προβλήματα.
mak3don Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Golf 7 Diesel με 7αρι DSG του 2016 έχω 70.000χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το κιβώτιο παρόλο που νομίζω πως είναι το ξηρού τύπου με τα 1.7 λίτρα λάδι.. ρώτησα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιού στα 60.000 που ξέρω πως αλλάζουν τα αυτόματα και μου είπαν πως το συγκεκριμένο σασμάν δεν αλλάζει ποτέ τα λάδια και είναι εφ όρου ζωής.. δεν σκίζω πότε από στάση πάντα ξεκινάω ομαλά εκτός από 2φορες που ήταν αναποφευκτο και προσπαθώ να σταματώ τελείως πριν βάλω όπισθεν όταν είναι δυνατόν
Maurikycli Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 2 ώρες πριν, mak3don είπε Golf 7 Diesel με 7αρι DSG του 2016 έχω 70.000χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το κιβώτιο παρόλο που νομίζω πως είναι το ξηρού τύπου με τα 1.7 λίτρα λάδι.. ρώτησα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιού στα 60.000 που ξέρω πως αλλάζουν τα αυτόματα και μου είπαν πως το συγκεκριμένο σασμάν δεν αλλάζει ποτέ τα λάδια και είναι εφ όρου ζωής.. δεν σκίζω πότε από στάση πάντα ξεκινάω ομαλά εκτός από 2φορες που ήταν αναποφευκτο και προσπαθώ να σταματώ τελείως πριν βάλω όπισθεν όταν είναι δυνατόν Αυτά για τα εφ όρου ζωής λάδια κιβωτίου τα έλεγαν και για τα χειροκίνητα του ομίλου και όταν άλλαξα με δική μου επιμονή στα 180000, έγινε άλλο κιβώτιο! 1
stathis97 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς στις αντιπροσωπείες που εχω ερθει σε επαφη σε βλεπουν σαν ορθιο 50ρικο,αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να πουλησουν ανταλλακτικά. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2022 από stathis97
ikaruga24 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 11 ώρες πριν, mak3don είπε Golf 7 Diesel με 7αρι DSG του 2016 έχω 70.000χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το κιβώτιο παρόλο που νομίζω πως είναι το ξηρού τύπου με τα 1.7 λίτρα λάδι.. ρώτησα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιού στα 60.000 που ξέρω πως αλλάζουν τα αυτόματα και μου είπαν πως το συγκεκριμένο σασμάν δεν αλλάζει ποτέ τα λάδια και είναι εφ όρου ζωής.. δεν σκίζω πότε από στάση πάντα ξεκινάω ομαλά εκτός από 2φορες που ήταν αναποφευκτο και προσπαθώ να σταματώ τελείως πριν βάλω όπισθεν όταν είναι δυνατόν Παπαριες, τι ορίζεται "εφ όρου ζωής" από την εταιρία; Σίγουρα όχι η δική σου ζωή. Εντελώς μουφα γλώσσα.
mak3don Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Παπαριες, τι ορίζεται "εφ όρου ζωής" από την εταιρία; Σίγουρα όχι η δική σου ζωή. Εντελώς μουφα γλώσσα. Μην κολλάς σε λεπτομέρειες δεν θυμάμαι πως το είπε ακριβώς είπε ότι δεν χρειάζεται να το αλλάξεις πότε όπως και με τις βαλβολινες στα χειροκίνητα το εφ όρου ζωής το έγραψα εγώ.. τέλος πάντων ο καθένας ας κρίνει όπως νομίζει και ας πάρει ότι θεωρεί καλύτερο.. πάντως τα cvt και τα απείρων σχέσεων η όπως αλλιώς λέγονται πάσχουν στο τράβηγμα με λίγα λόγια πατιναρουν στο ξεκίνημα αν είναι φορτωμένα η τραβάνε κάτι από πίσω, ας το λάβουν υπόψη όσοι έχουν τροχόσπιτο βάρκα η τρέιλερ.. το δικό μου το 7αρι λέγεται και ξηρού τύπου παρόλο που έχει 1,7 λίτρα λάδι και για αυτό πάσχει και χαλάει γιατί ζεσταίνεται σε σχέση με το 6αρι που παίρνει παραπάνω λάδι. Εγώ από την μεριά μου προσπαθώ να ξεκινάω ήρεμα από στάση όμως σε πορεία δεν το λυπάμαι αν χρειαστεί σε ανηφόρα η προσπέραση κατεβάζει μονομιάς 2 ταχύτητες κάτω από 7 σε 5 Επίσης τα DSG και τα διπλού συμπλέκτη είναι αυτοματοποιημένα κιβώτια και όχι αυτόματα. Αυτόματα κιβώτια είναι τα απείρων σχέσεων όπως της Honda και τής Toyota άσχετα που εμείς τα λέμε όλα αυτόματα Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2022 από mak3don
jimmy1966 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 Στις 19/8/2022 στις 3:46 ΜΜ, aromeo είπε Α καλά. Ειδικά στα όρια με γρήγορο αυτοκίνητο ένα διπλοσύμπλεκτο σασμάν είναι 1000 φορές πιο αποδοτικό. Δεν θα επεκταθώ γιατί δεν έχει σχέση με το topic. Στον κατάλληλο άνθρωπο όλα επισκευάζονται. Γερμανός Θεσσαλονίκη για παράδειγμα. — Εγώ θα κοιτούσα αυτόματο με μετατροπέα ροπής που τα θεωρώ πιο σκυλιά. Επίσης καλά είναι και τα DSG τα 6αρια υγρού τύπου. Σε καμία περίπτωση δεν κοιτάς DSG 7 DQ200 που το φοράνε τα μικρά του ομίλου της VW, γιατί είναι για τα σκουπίδια. Επίσης προσωπικά δεν χωνεύω (και ας έχω) τα ημιαυτόματα. Όλα τα αυτόματα κάποια στιγμή θα βγάλουν κάτι, όπως βγάζουν και τα μηχανικά. Απλά στο αυτόματο θα πονέσεις πιο πολύ. Κατά τη γνώμη μου το πιο αξιόπιστο αυτόματο είναι της Toyota στα πιο τελευταία υβριδικά (όχι το απλό CVT). Αυτό μάλλον δεν βγάζει τίποτα αν κρίνω από κάτι Prius με 350k στο οδόμετρο. Καλημέρα.Εχω αυτοματο EAT6 και ολα πανε μια χαρα.Του γιου μου το 208 εχει ημιαυτοματο.Μεχρις στιγμης δεν του εχει βγαλει κατι.Επειδη οπως γραφεις εχεις ημιαυτοματο,θα ηθελα αν μπορεις να μου πεις περισσοτερα για την εμπειρια σου .Ευχαριστω εκ των προτερων
Maurikycli Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 10 ώρες πριν, mak3don είπε Μην κολλάς σε λεπτομέρειες δεν θυμάμαι πως το είπε ακριβώς είπε ότι δεν χρειάζεται να το αλλάξεις πότε όπως και με τις βαλβολινες στα χειροκίνητα το εφ όρου ζωής το έγραψα εγώ.. τέλος πάντων ο καθένας ας κρίνει όπως νομίζει και ας πάρει ότι θεωρεί καλύτερο.. πάντως τα cvt και τα απείρων σχέσεων η όπως αλλιώς λέγονται πάσχουν στο τράβηγμα με λίγα λόγια πατιναρουν στο ξεκίνημα αν είναι φορτωμένα η τραβάνε κάτι από πίσω, ας το λάβουν υπόψη όσοι έχουν τροχόσπιτο βάρκα η τρέιλερ.. το δικό μου το 7αρι λέγεται και ξηρού τύπου παρόλο που έχει 1,7 λίτρα λάδι και για αυτό πάσχει και χαλάει γιατί ζεσταίνεται σε σχέση με το 6αρι που παίρνει παραπάνω λάδι. Εγώ από την μεριά μου προσπαθώ να ξεκινάω ήρεμα από στάση όμως σε πορεία δεν το λυπάμαι αν χρειαστεί σε ανηφόρα η προσπέραση κατεβάζει μονομιάς 2 ταχύτητες κάτω από 7 σε 5 Επίσης τα DSG και τα διπλού συμπλέκτη είναι αυτοματοποιημένα κιβώτια και όχι αυτόματα. Αυτόματα κιβώτια είναι τα απείρων σχέσεων όπως της Honda και τής Toyota άσχετα που εμείς τα λέμε όλα αυτόματα Καλά το είπες γιατί το εγχειρίδιο στα αγγλικά το λέει life time.
ikaruga24 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 11 ώρες πριν, mak3don είπε Μην κολλάς σε λεπτομέρειες δεν θυμάμαι πως το είπε ακριβώς είπε ότι δεν χρειάζεται να το αλλάξεις πότε όπως και με τις βαλβολινες στα χειροκίνητα το εφ όρου ζωής το έγραψα εγώ.. τέλος πάντων ο καθένας ας κρίνει όπως νομίζει και ας πάρει ότι θεωρεί καλύτερο.. πάντως τα cvt και τα απείρων σχέσεων η όπως αλλιώς λέγονται πάσχουν στο τράβηγμα με λίγα λόγια πατιναρουν στο ξεκίνημα αν είναι φορτωμένα η τραβάνε κάτι από πίσω, ας το λάβουν υπόψη όσοι έχουν τροχόσπιτο βάρκα η τρέιλερ.. το δικό μου το 7αρι λέγεται και ξηρού τύπου παρόλο που έχει 1,7 λίτρα λάδι και για αυτό πάσχει και χαλάει γιατί ζεσταίνεται σε σχέση με το 6αρι που παίρνει παραπάνω λάδι. Εγώ από την μεριά μου προσπαθώ να ξεκινάω ήρεμα από στάση όμως σε πορεία δεν το λυπάμαι αν χρειαστεί σε ανηφόρα η προσπέραση κατεβάζει μονομιάς 2 ταχύτητες κάτω από 7 σε 5 Επίσης τα DSG και τα διπλού συμπλέκτη είναι αυτοματοποιημένα κιβώτια και όχι αυτόματα. Αυτόματα κιβώτια είναι τα απείρων σχέσεων όπως της Honda και τής Toyota άσχετα που εμείς τα λέμε όλα αυτόματα Θα σου πω γιατί, το προηγούμενο μου αμάξι είχε ακριβώς το ίδιο "εφ όρου ζωής" σκηνικό όμως το αμάξι ήταν κλεισμένο σε γκαράζ για 2 χρόνια. Όταν λοιπόν βγήκε και άρχισε να κινείται για το πρώτο δίμηνο ήταν οκ και μετά άρχισαν τα θέματα κιβωτίου με ταχύτητες να είναι κολλημένες λόγο ξηρασίας και να μην μπαίνουν. Ως αυτόματο λοιπόν μπήκε σε safe mode και όταν το πήγα για έλεγχο και τους είπα για το "εφ όρου ζωής" υγρό μου είπαν ότι αυτό ορίζεται με την εγγύηση του αυτοκινήτου και έως 160Κ χιλιόμετρα. Άρα όχι ακριβώς "εφ όρου ζωής". 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα