greengr21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Εφυγε τον Ιουλιο ο τελευταιος νοικαρης απο το σπιτι που νοικιαζα,η παροχη ρευματος κοπηκε και βρηκα νεο νοικαρη,για καποιο λογο για επανασυνδεση χρειαζεται λογαριασμος τελευταιου εξαμηνου για να ξαναμπει η παροχη,το θεμα ειναι οτι προφανως ο παλιος νοικαρης ειναι εξαφανισμενος και δεν μπορω να τον βρω και αυτη τη στιγμη καθομαι και παρακαλαω κυριολεκτικα και μεταφορικα τον παροχο που ηταν ο νοικαρης στα τηλεφωνα να βγαλει ενα λογαριασμο απο ενα σπιτι που μου ανηκει για να ξανασυνδεθει το ρευμα.Ειλικρινα εχω σοκαριστει απο τη γραφειιοκρατια και τον παραλογισμο,προφανως η τηλεφωνικη εξυπηρετηση ειναι οτι να ναι με τον καθενα να λεει τα δικα του.Ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω και μιλαμε εχουν σοκαριστει και οι νεοι νοικαραδες και εγω με αυτην την κατασταση.
takoulou Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, greengr21 είπε Εφυγε τον Ιουλιο ο τελευταιος νοικαρης απο το σπιτι που νοικιαζα,η παροχη ρευματος κοπηκε και βρηκα νεο νοικαρη,για καποιο λογο για επανασυνδεση χρειαζεται λογαριασμος τελευταιου εξαμηνου για να ξαναμπει η παροχη,το θεμα ειναι οτι προφανως ο παλιος νοικαρης ειναι εξαφανισμενος και δεν μπορω να τον βρω και αυτη τη στιγμη καθομαι και παρακαλαω κυριολεκτικα και μεταφορικα τον παροχο που ηταν ο νοικαρης στα τηλεφωνα να βγαλει ενα λογαριασμο απο ενα σπιτι που μου ανηκει για να ξανασυνδεθει το ρευμα.Ειλικρινα εχω σοκαριστει απο τη γραφειιοκρατια και τον παραλογισμο,προφανως η τηλεφωνικη εξυπηρετηση ειναι οτι να ναι με τον καθενα να λεει τα δικα του.Ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω και μιλαμε εχουν σοκαριστει και οι νεοι νοικαραδες και εγω με αυτην την κατασταση. Γιατί χρειάζεται να βρεις τον λογαριασμό;; Να βρεις τον αριθμό παροχης σου.. Αυτό χρειάζεται.. Και θα πας σε έναν προμηθευτη... Για την επανασυνδεση.. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από takoulou
korakios Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 23 λεπτά πριν, greengr21 είπε για καποιο λογο για επανασυνδεση χρειαζεται λογαριασμος τελευταιου εξαμηνου για να ξαναμπει η παροχη ποιος το ζήτησε ?
greengr21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 7 λεπτά πριν, takoulou είπε Γιατί χρειάζεται να βρεις τον λογαριασμό;; Να βρεις τον αριθμό παροχης σου.. Αυτό χρειάζεται.. Και θα πας σε έναν προμηθευτη... Για την επανασυνδεση.. 2 λεπτά πριν, korakios είπε ποιος το ζήτησε ? Πήγαν με το νέο μισθωτηριο σε ιδιωτικό πάροχο και για κάποιο λόγο τους ζήτησαν υποχρεωτικά λογαριασμό της παροχής τελευταίου εξαμήνου..... ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο το θέλουν
takoulou Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 9 λεπτά πριν, greengr21 είπε Πήγαν με το νέο μισθωτηριο σε ιδιωτικό πάροχο και για κάποιο λόγο τους ζήτησαν υποχρεωτικά λογαριασμό της παροχής τελευταίου εξαμήνου..... ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο το θέλουν Ε τότε να πανε σε άλλο προμηθευτη... Υπάρχουν πολλοι έξω.. Τόσο δύσκολο είναι.. Μπορεί να μην τους ήθελαν σαν πελατες..
GREGORYMO Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, takoulou είπε Ε τότε να πανε σε άλλο προμηθευτη... Υπάρχουν πολλοι έξω.. Τόσο δύσκολο είναι.. Μπορεί να μην τους ήθελαν σαν πελατες.. Γνωστοί ταπατζηδες ?
korakios Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 14 λεπτά πριν, greengr21 είπε Πήγαν με το νέο μισθωτηριο σε ιδιωτικό πάροχο και για κάποιο λόγο τους ζήτησαν υποχρεωτικά λογαριασμό της παροχής τελευταίου εξαμήνου..... ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο το θέλουν έπρεπε να μιλήσεις με άλλον υπάλληλο ή κάποιον υπεύθυνο , πας αλλού τότες
Basilhs23___ Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Είναι η δεύτερη φορά που θυμαμαι τέτοιο πρόβλημα να αναφέρει χρήστης εδώ, ο πάροχος ήθελε τους τελευταίους λογαριασμούς του προηγούμενου νοικαρη ο οποίος δεν τους είχε. Να τους ξεκαθαρίσεις πως λογαριασμοί δεν υπάρχουν διότι δεν βρίσκεις τους παλιούς νοικαρηδες που τους είχαν κρατήσει. Όλα τα υπόλοιπα ειναι δικό τους θέμα. Ας ψάξουν άλλον παροχο.
washcloud Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, greengr21 είπε Πήγαν με το νέο μισθωτηριο σε ιδιωτικό πάροχο και για κάποιο λόγο τους ζήτησαν υποχρεωτικά λογαριασμό της παροχής τελευταίου εξαμήνου..... ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο το θέλουν ...αυτό που σε ρώτησε ο korakios, ήταν ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ ζήτησε αυτό που λες πως ζήτησε. Γιατί τα λες έτσι φλου; Τί πρόβλημα υπάρχει να πεις σε ποιον πήγαν και ποιος ήταν ο πάροχος στον οποίον ήταν ο προηγούμενος νοικάρης...; Πες λοιπόν για ποιους παρόχους μιλάμε, αν είναι δύο διαφορετικοί ή και ένας (ο ίδιος). Κατά τ' άλλα, δεν είναι δυαντόν να μην εξήγησαν ΓΙΑΤΙ ζητάνε αυτό ζητάνε. Ρώτα λοιπόν τους νέους νοικάρηδες να σου πουν. Κι αν δεν ρώτησαν/δεν κατάλαβαν/δεν συγκράτησαν, να ξαναρωτήσουν. Κατά τ' άλλα, όπως ήδη σου είπαν, υπάρχουν (...ακόμα...) πολλοί πάροχοι και αν αρνείται ένας να τους κάνει σύμβαση χωρίς "τους λογαριασμούς σε βάθος 6μήνου από τον προηγούμενο", μπορούν να ζητήσουν να πάνε σε άλλον. Οπωσδήποτε κάποιος θα βρεθεί που δεν θα θέλει. Τέλος, αν τυχόν ΔΕΝ είναι η ΔΕΗ ο,,,"ζόρικος" πάροχος, ή μάλλον, και να ΕΙΝΑΙ, ας καλέσουν την Teleperformance (24/7 και χωρίς χρέωση) στο 2111819403 και να ζητήσουν να πάνε ΔΕΗ μέσω αυτών (δεν θα πληρώσουν κι εγγύηση έτσι), καθώς πιθανώς δεν θα ζητήσουν "6μηνο λογαριασμό". Θα χρειαστεί να κάνουν χρήση υπολογιστή για την σύμβαση (επιβεβαιώσεις μέσω μέιλ, αν και τα πάντα θα γίνουν τηλεφωνικά βασικά). Σε κάθε περίπτωση ν' αποφύγουν παρόχους όπως (ειδικά) Ελπέντισον, Ήρωνα, Watt & Volt. Aς ρωτήσουν πχ στην Ελίν, αν δεν θα πάνε ΔΕΗ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα