liakinen Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε σαν ανταλλακτικά μονο κομμένο.Για τον ίδιο λόγο που και ολόκληρο κουφάρι να παρεις απο ανακύκλωση θα είναι κομμένο.Γιατί το θες ολόκληρο; Αν θες ολόκληρο αγοράζεις ένα απο Ελλάδα , καταθέτεις πινακίδες και το κρατάς στον χώρο σου. Ώσπου κάποια στιγμή τα μαζευει ο παλιατζής για σκραπ για να καθαρίσει ο χώρος. Εγώ θα ήθελα να φέρω ένα ίδιο σε άριστη κατάσταση με αυτό που έχω για δικούς μου προσωπικούς / συναισθηματικούς λόγους. Για κυκλοφορία δηλαδή. Αυτό κατάλαβα ότι δεν γίνεται εκτός αν έρθει σαν ιστορικό (δεν ήμαστε σίγουροι ακόμα τι και πως). Από την άλλη και εγώ όπως και άλλοι θα θέλαμε να έχουμε στην άκρη κάποιο για ανταλλακτικά (σε καλή κατάσταση). Εκτός του ότι Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον τέτοια το ολόκληρο είναι εύκολο πχ αν υπάρχει Γκαράζ ή κτήμα. Στην ουσία μπορείς να το μετακινήσεις σε αντίθεση με το κομμένο που σε περιορίζει + ότι φαίνεται πολύ άσχημα στον χώρο που θα το βάλεις.
Morosana Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 40 λεπτά πριν, liakinen είπε Εγώ θα ήθελα να φέρω ένα ίδιο σε άριστη κατάσταση με αυτό που έχω για δικούς μου προσωπικούς / συναισθηματικούς λόγους. Για κυκλοφορία δηλαδή. Αυτό κατάλαβα ότι δεν γίνεται εκτός αν έρθει σαν ιστορικό (δεν ήμαστε σίγουροι ακόμα τι και πως). Από την άλλη και εγώ όπως και άλλοι θα θέλαμε να έχουμε στην άκρη κάποιο για ανταλλακτικά (σε καλή κατάσταση). Εκτός του ότι Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον τέτοια το ολόκληρο είναι εύκολο πχ αν υπάρχει Γκαράζ ή κτήμα. Στην ουσία μπορείς να το μετακινήσεις σε αντίθεση με το κομμένο που σε περιορίζει + ότι φαίνεται πολύ άσχημα στον χώρο που θα το βάλεις. Αν το θες σαν ιστορικό είναι αρκετά εύκολη διαδικασία και σχετικα φθηνή σε σχέση με ταξινόμηση νεότερου. Ο εκτελωνισμός αντικας είναι περίπου 300-500€. Μετά παιρνεις πινακίδες λεσχης, κάρτα Fiva, ΠΙΚΙΟ ασφάλεια ενός έτους με ένα κόστος 250 συν μια εγγραφή/συνδρομη στη λέσχη που ορισμένες φορές είναι δωρεάν. Μετά το ετήσιο κόστος είναι σημαντικά μικρότερο. Οι περιορισμοί είναι η ελεύθερη κυκλοφορία Κυριακές και μόνο εντός νομού (εκτοσ αν παιρνεις μέρος σε κάποια εκδήλωση εκτός) και καθημερινές επισκέψεις από και προς συνεργείο. 1
StavrosD Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, liakinen είπε Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν έχουμε εδώ Ελλάδα ένα παλιό αυτοκίνητο και βρούμε Γερμανία ένα ίδιο σε άριστη κατάσταση και θέλουμε να το φέρουμε ολόκληρο όπως είναι για ανταλλακτικά γίνεται; Υπάρχουν άτομα αρκετά που έχουν αυτοκίνητα που θέλουν για δικούς τους λόγους να τα κρατήσουν για αυτό ψάχνονται. Εδώ Ελλάδα τα ανταλλακτικά δυσκολεύουν πλέον μιας και στις ανακυκλώσεις έχουν πάει σχεδόν όλα (30 - 40 ετών) πρέσα και όσα υπάρχουν δεν αξίζει να βγάλεις ούτε βίδα. Το αγοράζεις, το φέρνεις στην Ελλάδα (με προσωρινές πινακίδες ενός μήνα) και μετά το παρκάρεις σε ιδιωτικό χώρο και δεν προχωράς με τον εκτελωνισμό. Δηλώνεις ακινησία. (πριν προβείς σε αγορά κάνε μια επαλήθευση με κάποιον πιο ειδικό επειδή η νομοθεσία αλλάζει από μέρα σε μέρα). Προσοχή όμως: 1. Το όχημα παραμένει χρεωμένο στο ΑΦΜ σου. Οι κληρονόμοι σου (έστω μετά από έναν αιώνα) θα πρέπει να βγάλουν άκρη με τα κληρονομικά. 2. Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σασί και τον κινητήρα. Έχουν αριθμό πλαισίου, για να τα τοποθετήσεις σε άλλο θα πρέπει να το δηλώσεις και πως θα το δηλώσεις αν δεν έχει ολοκληρωθεί ο εκτελωνισμός; 3. Όταν πλέον γεράσει και το αρχικό όχημα, για το οποίο αγόρασες το νέο για ανταλλακτικά, θα πρέπει να το δόσεις σε ανακύκλωση ώστε να πάρεις πιστοποιητικό καταστροφής προκειμένου να το διαγράψεις από την εφορία (είναι χρεωμένο στο ΑΦΜ σου). Επειδή δεν θα έχεις άδεια κυκλοφορίας και πιθανόν δεν θα είναι και λειτουργικό, δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις στην μάντρα αλά θα πρέπει να το μεταφέρεις με γερανό. Το κόστος μεταφοράς θα το χρεωθείς εσύ, μπορεί να πάει και 500€. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2022 από StavrosD 1
G.bar Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 21 ώρες πριν, liakinen είπε Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν έχουμε εδώ Ελλάδα ένα παλιό αυτοκίνητο και βρούμε Γερμανία ένα ίδιο σε άριστη κατάσταση και θέλουμε να το φέρουμε ολόκληρο όπως είναι για ανταλλακτικά γίνεται; Υπάρχουν άτομα αρκετά που έχουν αυτοκίνητα που θέλουν για δικούς τους λόγους να τα κρατήσουν για αυτό ψάχνονται. Εδώ Ελλάδα τα ανταλλακτικά δυσκολεύουν πλέον μιας και στις ανακυκλώσεις έχουν πάει σχεδόν όλα (30 - 40 ετών) πρέσα και όσα υπάρχουν δεν αξίζει να βγάλεις ούτε βίδα. Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο απο Γερμανία για να το φέρεις εδώ οδικώς πχ, βγάζεις προσωρινές πινακίδες με τις οποίες πρέπει να βγάλεις την Ελληνική άδεια. Αν περάσει η ημερομηνία που έχουν αυτές οι πινακίδες, το αυτοκίνητο διαγράφεται απο τη Γερμανία και δεν μπορεις να κάνεις τίποτα μετά. Οπότε το κρατάς για ανταλλακτικά. Πρίν προλάβει να πει κάποιος κάτι, να πω οτι προ 10ετίας είχα κάνει ταξίδι στην Ευρώπη με αυτοκίνητο που αγόρασα 1000€ απο Γερμανία με προσωρινές πινακίδες τριών μηνών, γύρισα με αυτό Ελλάδα κανονικά και το πούλησα 1000€ για ανταλακτικα. 1
ikaruga24 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 10/9/2022 στις 3:25 ΜΜ, tutuyo είπε Με στοργη και προδερμ, οσο παει Πάνω από 500.000 χλμ. με την δική του Toyota Corolla. Μία σχέση αγάπης! | TRACTION.GR Του πατέρα μου corolla lift back 1.3 του 91 έχει 1.350.000 χιλιόμετρα. Βέβαια το αμάξι ήταν δουλειάς και πάντα ήταν φορτωμένο οπότε έχει πολλά σημάδια ταλαιπωρίας άσχετα με τον κινητήρα. 1
liakinen Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Του πατέρα μου corolla lift back 1.3 του 91 έχει 1.350.000 χιλιόμετρα. Βέβαια το αμάξι ήταν δουλειάς και πάντα ήταν φορτωμένο οπότε έχει πολλά σημάδια ταλαιπωρίας άσχετα με τον κινητήρα. Έτσι πληροφοριακά εννοείς ότι έφτασε αυτά τα χλμ με την αρχική μηχανή; αν ναι θυμάσαι πόσες φορές είχε ανοιχτεί και πως λειτουργούσε γενικότερα πχ κατανάλωση λαδιού τράβηγμα κτλ.
ikaruga24 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, liakinen είπε Έτσι πληροφοριακά εννοείς ότι έφτασε αυτά τα χλμ με την αρχική μηχανή; αν ναι θυμάσαι πόσες φορές είχε ανοιχτεί και πως λειτουργούσε γενικότερα πχ κατανάλωση λαδιού τράβηγμα κτλ. Αρχική μηχανή ναι. Ο κινητήρας συνεχίζει και λειτουργεί νορμάλ. Φαντάζομαι τα 88 άλογα που αρχικά είχε κάποια ψόφησαν με τα χρόνια. Λάδι θέλει περίπου μισό λίτρο ανά περίπου 2500 χιλιόμετρα. Παραφλου θέλει κοίταγμα κάθε δίμηνο. Πριν καμιά δεκαετία ένας βλακας από ένα βενζινάδικο έπλυνε τον κινητήρα και δημιούργησε διάφορα θέματα με τις βαλβίδες και κάποια ηλεκτρικά και έπρεπε να γίνει αρκετή επισκευή για επαναφορά του (με το κόστος να βαραίνει τον βενζίνα). Σε κάτι βαριές βροχοπτώσεις πριν κάτι χρόνια έγινε χοντρή ζημιά στο εσωτερικό αλλά όχι στον κινητήρα (ζντοιν) και ήθελε επίσης μεγάλες αλλαγές στην καμπίνα. Γενικά το αμάξι για την ηλικία του, τα χιλιόμετρα και το ράπισμα που έφαγε (και τρώει) μου κάνει απίστευτη εντύπωση πως διάολο τρέχει ακόμα και μάλιστα αξιόπιστα. 1
liakinen Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, ikaruga24 είπε Αρχική μηχανή ναι. Ο κινητήρας συνεχίζει και λειτουργεί νορμάλ. Φαντάζομαι τα 88 άλογα που αρχικά είχε κάποια ψόφησαν με τα χρόνια. Λάδι θέλει περίπου μισό λίτρο ανά περίπου 2500 χιλιόμετρα. Παραφλου θέλει κοίταγμα κάθε δίμηνο. Πριν καμιά δεκαετία ένας βλακας από ένα βενζινάδικο έπλυνε τον κινητήρα και δημιούργησε διάφορα θέματα με τις βαλβίδες και κάποια ηλεκτρικά και έπρεπε να γίνει αρκετή επισκευή για επαναφορά του (με το κόστος να βαραίνει τον βενζίνα). Σε κάτι βαριές βροχοπτώσεις πριν κάτι χρόνια έγινε χοντρή ζημιά στο εσωτερικό αλλά όχι στον κινητήρα (ζντοιν) και ήθελε επίσης μεγάλες αλλαγές στην καμπίνα. Γενικά το αμάξι για την ηλικία του, τα χιλιόμετρα και το ράπισμα που έφαγε (και τρώει) μου κάνει απίστευτη εντύπωση πως διάολο τρέχει ακόμα και μάλιστα αξιόπιστα. Φλάντζα κεφαλής λογικά πρέπει να έχει κάψει κάποιες φορές. Δεν έχει ανοιχτεί για τσιμουχάκια - ελατήρια;
vste Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2022 Φιλε μου πριν απο μια εβδομαδα εδωσα αποσυρση ενα Huyndai Accent του 96. Το αυτοκινητο δουλευε απροβληματιστα 28 χρονια. Εγω το ειχα απο το 2013 και απο service, κλπ του ειχα κανει μονο τα απαραιτητα. Δεν με ειχε αφησει ποτε, ακομα και σε ταξιδια αρκετων χιλιομετρων, δεν ζητουσε τιποτα παραπανω απο λιγο συμπληρωμα λαδιου. Ο λογος που το απεσυρα ειναι το οτι πλεον ηθελε μαζικη αλλαγη πραγματων (καταλύτης, εξατμιση, ελαστικα, μπαταρια, κλπ) για να περασει το επομενο ΚΤΕΟ και ετυχε να αλλαξω δουλεια και να μου δωσουν εταιρικο αυτοκινητο. Απο εκει και περα αφου επεζησε στα δικα μου χερια ενα τετοιο αμαξι, στα χερια καποιου μερακλη που νοιαζεται βγαζει ανετα μισο αιωνα. 1
Bomber-21 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Αντίστοιχη αξιοπιστία εμφανίζει nissan almera που έχει συγγενής στην κατοχή του. 27 χρόνια, 350.000 χιλιόμετρα και δεν τσιμπάει σταγόνα λάδι και δεν έχει οποιαδήποτε άλλο πρόβλημα άξιο αναφοράς/ Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2022 από Bomber-21 1
Candela Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Τα Nissan Sunny του 1993-1995 που είχαν κάποιο πρόβλημα στο κεφαλάρι και ράγιζε, η Nissan το βρήκε το πρόβλημα και το διόρθωσε?
nik0laus Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, Candela είπε Τα Nissan Sunny του 1993-1995 που είχαν κάποιο πρόβλημα στο κεφαλάρι και ράγιζε, η Nissan το βρήκε το πρόβλημα και το διόρθωσε? Ναι τωρα τελευταία τα καινουργια καπάκια για τα N14 (τα οποία σταματησαν να παραγονται το1995) δεν εχουν αυτο το πρόβλημα Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2022 από nik0laus 1 1
Candela Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 12 ώρες πριν, nik0laus είπε Ναι τωρα τελευταία τα καινουργια καπάκια για τα N14 (τα οποία σταματησαν να παραγονται το1995) δεν εχουν αυτο το πρόβλημα Έχουν διαφορετικό κωδικό ως ανταλλακτικό τα καινούργια καπάκια για το Nissan Sunny N14?
Joshua21 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 37 λεπτά πριν, Candela είπε Έχουν διαφορετικό κωδικό ως ανταλλακτικό τα καινούργια καπάκια για το Nissan Sunny N14? Έρχονται ως ανταλλακτικό καινούργια καπάκια για το Nissan Sunny N14?
Insane84 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τα χιλιόμετρα είναι το κύριο κριτήριο για εμάς τους Έλληνες όταν θέλουμε να προσδιορίσουμε το όριο ζωής ενός αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα υπάρχει ένας μύθος ότι ένα αυτοκίνητο αντέχει μέχρι άντε το πολύ 200.000 χιλιόμετρα. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί δεν υπάρχουν μεγάλες αποστάσεις χιλιομετρικά στη χώρα μας και ένα μέσο αυτοκίνητο "παλιώνει" περίπου σε αυτά τα χιλιόμετρα ή και αρκετά λιγότερα. Αυτό είναι όμως μεγάλο λάθος. Το αυτοκίνητο δεν "παλιώνει" λόγω των χιλιομέτρων αλλά λόγω της φθοράς στο υπόλοιπο σύνολο λόγω των ετών όπως π.χ. πλαστικά, ταπετσαρίες, υπόλοιπα μηχανικά μέρη κτλ. Άρα όσο πιο καλά συντηρείς ένα αυτοκίνητο τόσο πιο πολλά χρόνια θα αντέξει. Ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος να βγάζει πολλά εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Π.χ. στην Αυστραλία τα αυτοκίνητα γράφουν 500.000+ χιλιόμετρα λόγω των μεγάλων αποστάσεων πριν προλάβουν να παλιώσουν τα υπόλοιπα μέρη του Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2022 από Insane84 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα