Προς το περιεχόμενο

Tekken 8 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tekken-8.jpg

Η αυλαία του State of Play σόου του PlayStation σηκώθηκε με μια τεράστια ανακοίνωση. Συγκεκριμένα, η Bandai Namco αποκάλυψε το Tekken 8.

Ναι, το νέο κεφάλαιο της λατρεμένης και ιστορικής fighting σειράς είναι γεγονός. Στο πρώτο trailer είδαμε και gameplay πλάνα, με τη μάχη να ξεκινά αμέσως μετά από ένα cutscene με πραγματικά εντυπωσιακά γραφικά.

Θα κυκλοφορήσει για PS5, Xbox Series X|S και PC.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ευτυχώς που πάνε κατευθείαν για κονσόλες και υπολογιστή. Το πρώτο είχε βγει για arcades που ουσιαστικά ήταν κουτιά Windows μεσαίων επιδόσεων για την εποχή τους. αυτο μετέφεραν μετά σε κονσόλες και υπολογιστές, όταν κυκλοφόρησε το fated retribution λίγο αργότερα 

συγκεκριμένα το namco es3, ενώ το retribution στο révision x:

CPU: Intel Core i5 -3550S (3.00 GHz)

RAM: 8 GB DDR3 2400 MHz (Revision B) / 16 GB DDR3 2400 MHz (Revision X)

GPU: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti (Revision B) / GTX 680 (Revision X) PCIe 3.0 x16

Output: 1 DVI-I port, 1 DVI-D port, 1 HDMI port

Storage: HGST 250 GB 5400 RPM (HTS545025A7E680) SATA III HDD

Operating system: Windows Embedded Standard 7

Sound: Integrated HD Audio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως φανατικός οπαδός Tekken από μακρινές εποχές arcade, από αυτό που βλέπω τα τελευταία χρόνια μόνο χολή μπορώ να βγάλω.

Πρώτα απ' όλα το art style έχει πέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Οι αντρικοί χαρακτήρες μοιάζουν λες και είναι όλοι meme του GigaChad με copy/paste σώματα.

Προτιμούσα το πιο ρεαλιστικό approach των Tekken Tag Tournament (PS2) και Tekken 4. Κάθε χαρακτήρας είχε τη δική του ξεχωριστή σωματική διάπλαση η οποία ταίριαζε με το προσωπικό του fighting style. Από κει και μετά οι μυς άρχισαν να φουσκώνουν σαν μπαλόνια. Για ένα δυσκίνητο χαρακτήρα που βασίζεται στη δύναμη και στις λαβές όπως ο King να το καταλάβω. Όμως για χαρακτήρες που βασίζονται στην ταχύτητα και στην επιδεξιότητα όπως Law, Jin, Kazuya κλπ, ε καταντάει γελοίο να φαίνονται σαν bodybuilders σε διαγωνισμό Mr Olympia. Άντε με το καλό όλοι να φοράνε thongs στο Tekken 9.

Τώρα για τους γυναικείους δεν ξέρω τι θα δούμε αλλά αν κρίνω από την Nina μάλλον όχι κάτι καλό. Πήγαν και έβαλαν ένα χοντρό πέτσινο μπουφάν πάνω από ένα femme fatale φόρεμα. Τσίρκο.

Ούτε αυτές οι κινήσεις με τα πιστόλια μου άρεσαν. Style over substance... Για μένα το peak της σειράς όσο αναφορά το gameplay ήταν το Tekken 4. Κάθε χαρακτήρας είχε το δικό του βάρος, με πολύ πιο ρεαλιστικές κινήσεις και αντιδράσεις σε χτυπήματα. 

Μετά αρχίσαμε να πηγαίνουμε βήματα πίσω. Οι μάχες άρχισαν να γίνονται πιο καρτουνίστικες θυμίζοντας περισσότερο 2D gameplay. Το έδαφος σπάει σε κομματάκια με το που το ακουμπίσει κάποιος με την πλάτη(!) μόνο και μόνο για να επανέλθει μαγικά σε ένα δευτερόλεπτο (απορώ ποιος σκέφτηκε ότι αυτό ήταν καλή ιδέα). Yπερβολικές κινήσεις με εφέ από Dragonball και έντονα χρώματα παντού. Πλέον η φάση πιο πολύ μοιάζει με Street Fighter παρά με Tekken. Και όχι με την καλή έννοια γιατί το Street Fighter διατηρεί την ταυτότητα του μετά από τόσα χρόνια. Αυτό ήταν τότε, αυτό είναι και τώρα απλώς πιο βελτιωμένο. Το Tekken από την άλλη δεν ξέρει πλέον τι είναι.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Ως φανατικός οπαδός Tekken από μακρινές εποχές arcade, από αυτό που βλέπω τα τελευταία χρόνια μόνο χολή μπορώ να βγάλω.

Πρώτα απ' όλα το art style έχει πέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Οι αντρικοί χαρακτήρες μοιάζουν λες και είναι όλοι meme του GigaChad με copy/paste σώματα.

Προτιμούσα το πιο ρεαλιστικό approach των Tekken Tag Tournament (PS2) και Tekken 4. Κάθε χαρακτήρας είχε τη δική του ξεχωριστή σωματική διάπλαση η οποία ταίριαζε με το προσωπικό του fighting style. Από κει και μετά οι μυς άρχισαν να φουσκώνουν σαν μπαλόνια. Για ένα δυσκίνητο χαρακτήρα που βασίζεται στη δύναμη και στις λαβές όπως ο King να το καταλάβω. Όμως για χαρακτήρες που βασίζονται στην ταχύτητα και στην επιδεξιότητα όπως Law, Jin, Kazuya κλπ, ε καταντάει γελοίο να φαίνονται σαν bodybuilders σε διαγωνισμό Mr Olympia. Άντε με το καλό όλοι να φοράνε thongs στο Tekken 9.

Τώρα για τους γυναικείους δεν ξέρω τι θα δούμε αλλά αν κρίνω από την Nina μάλλον όχι κάτι καλό. Πήγαν και έβαλαν ένα χοντρό πέτσινο μπουφάν πάνω από ένα femme fatale φόρεμα. Τσίρκο.

Ούτε αυτές οι κινήσεις με τα πιστόλια μου άρεσαν. Style over substance... Για μένα το peak της σειράς όσο αναφορά το gameplay ήταν το Tekken 4. Κάθε χαρακτήρας είχε το δικό του βάρος, με πολύ πιο ρεαλιστικές κινήσεις και αντιδράσεις σε χτυπήματα. 

Μετά αρχίσαμε να πηγαίνουμε βήματα πίσω. Οι μάχες άρχισαν να γίνονται πιο καρτουνίστικες θυμίζοντας περισσότερο 2D gameplay. Το έδαφος σπάει σε κομματάκια με το που το ακουμπίσει κάποιος με την πλάτη(!) μόνο και μόνο για να επανέλθει μαγικά σε ένα δευτερόλεπτο (απορώ ποιος σκέφτηκε ότι αυτό ήταν καλή ιδέα). Yπερβολικές κινήσεις με εφέ από Dragonball και έντονα χρώματα παντού. Πλέον η φάση πιο πολύ μοιάζει με Street Fighter παρά με Tekken. Και όχι με την καλή έννοια γιατί το Street Fighter διατηρεί την ταυτότητα του μετά από τόσα χρόνια. Αυτό ήταν τότε, αυτό είναι και τώρα απλώς πιο βελτιωμένο. Το Tekken από την άλλη δεν ξέρει πλέον τι είναι.

Και δυστυχώς έχει καταντήσει να είναι  το μόνο αξιόλογο τρισδιάστατο παιχνίδι ξύλου. Dead or Alive, Soulcalibour, Virtua Fighter κ. α. εκτός συναγωνισμου πλέον με ελάχιστες πιθανότητες για νέο παιχνίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...