Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με υπερχρέωση νερού (Περαία Θεσ/νίκης), πως να κινηθώ?


tzitzikas2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. Το πρόβλημά μου αφορά σε υπερχρέωση νερού (Περαία Θεσ/νίκης). Το πρόβλημα εδώ κρατεί χρόνια καθώς δεν έκαναν γενικά μετρήσεις, με αποτέλεσμα οι λογαριασμοί που εκδίδονται τώρα να αφορούν τις καταναλώσεις του 2021. δηλαδή ο τελευταίος λογαριασμός (πρόσφατα τον παρέλαβα) αφορά περίοδο 1/9/2021-31/12/2021. Σε κανένα λογαριασμό δεν αναγράφεται ημερομηνία καταμέτρησεις. Παλιά δεν υπήρχε τέτοιο πεδίο, στους τελευταίους 3 λογαριασμούς το έβαλαν, αλλα είναι κενό. Να σημειώσω οτι το διαμέρισμά μου είναι 60τ.μ σε όροφο (δεν έχω κήπο δλδ) και είμαστε ζευγάρι με ένα παιδί 8 ετών. Η χρέωση τους στα κυβικά είναι κλιμακωτή:

κλίμακα        χρέωση (Ευρω)/κυβικό
0-30m3:     0,32
31-70m3:     0,61
71-105m3:     0,85
106-140m3:     1,25
141-175m3:     1,86
175m3:+            2,48

οι προηγούμενοι 2 λογαριασμοί ήταν χαμηλοί, 55 ευρώ περίπου με αναγραφόμενη κατανάλωση της περιόδου (4 μήνες ο κάθε ένας για περιόδους του 2021) 43 και 42 κυβικά αντίστοιχα (αφορούσαν άνοιξη και καλοκαίρι που έχουμε και μεγαλύτερη κατανάλωση). Να σημειώσω οτι η κατανάλωσή μου είναι σίγουρα μεγαλύτερη, αλλά απο τα προφορικά στοιχεία που μου έδωσαν προφορικά απο την εταιρεία νερού δεν ξεπερνάει τα 100m3 (υποστηρίζουν οτι έχουν κάνει κάποιες μετρήσεις). Συνεπώς παίζω μέχρι και την 3η κλίμακα  71-105m3:     0,85 (Ευρω)/κυβικό. Παλιά ερχόντουσαν ξαφνικά και διπλοί λογαριασμοί, ενώ είχα πληρώσει και έριχναν το φταίξιμο στο ταχυδρομείο οτι καθυστερεί μήνες να παραδώσει τους λογαριασμούς. Είχα και μεγαλύτερους λογαριασμούς, οπότε οι 2 αυτοί λογαριασμοί 43 και 42 κυβικά είναι πολύ χαμηλή κατανάλωση που δεν αντιστοιχεί στην πραγματική μου. Πολλές φορές μπορεί και για πάρα πολλούς μήνες να μην έστελναν λογαριασμό, πράγμα που σημαίνει οτι συσσωρεύεται κατανάλωση που δεν τιμολογείται.

Ο τελευταίος λογαριασμός που ήρθε τώρα για την κατανάλωση 1/9/2021-31/12/2021, ανέφερε κατανάλωση 260m3!!!!! και ποσό πληρωμής 600Ευρώ!! Επαθα σόκ. Ούτε πισίνα να έχει. κατέβηκα στο ρολόι και είδα οτι η τωρινή μου ένδειξη είναι +120m3 απο την τελευταία ένδειξη που ανέφερε ως μετρούμενη αυτός ο λογαριασμός (χωρίς φυσικά να αναγράφει ημερομηνία καταμέτρησης). δηλαδή υποστηρίζουν οτι το διάστημα 4 μηνών 1/9/2021-31/12/2021 κατανάλωσα 260m3 και από 1/1/2022 ώς σήμερα (8+ μήνες) που μεσολάβησε και καλοκαίρι οτι κατανάλωσα μόνο 120m3. Με 260m3 όπως θα δείτε παραπάνω με χρέωσαν 35m3 με 1,25,86 Ε/m3, 35m3 με 1,86 Ε/m3, 85m3 με 2,48Ε/m3, και τα υπόλοιπα κυβικά ήταν στις 3 πρώτες κλίμακες.  Προφανώς θέλουν επειδή απο παλιά επειδή δεν μετρούσαν και δεν έβγαζαν λογαριασμούς κάποια διαστήματα, να φέρουν την κατανάλωση στα σημερινά νούμερα των ρολογιών.

Πήγα απο εκεί, ζήτησα εξηγήσεις και διόρθωση και τους ανέφερα οτι βάζοντας τους προηγούμενους 2-3 λογαριασμούς, αλλά και πιθανόν παλιότερους με μικρότερη χρέωση μου συσσώρευσαν τώρα πολλά κυβικά με αποτέλεσμα να παίζω στις υψηλές τελευταίες 3 κλίμακες πολλά κυβικά και να υπερχρεώνομαι και οτι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν μετρήσεις να αναγράφεται η ημερομηνία μέτρησης στον λογαριασμό ως οφείλουν και να πληρώνω την πραγματική κατανάλωση ώστε να μην είμαι πάνω απο την 3η κλίμακα. Δηλαδή αν στους προηγούμενους λογαριασμούς μου επιμέριζαν τα κυβικά που έχω καταναλώσει εκείνα τα διαστήματα δεν θα γινόταν αυτό. Ουσιαστικά έτσι με υπερχρεώνουν. Στην συνέχεια και καλά μου κάναν εξυπηρέτηση και είπαν να τα μοιράσουν στους επόμενους 2 και σε αυτόν, και προχώρησαν σε αλλαγή του λογαριασμού 600Ε και έβαλαν 127m3 αλλά και πάλι παίζω και στην 4η κλίμακα και βγαίνει λογαριασμός 190Ε.  Δηλαδή πάλι με απλά μαθηματικά φαίνεται οτι εγώ χάνω απο αυτούς. Εκανα ένσταση με αριθμό πρωτοκόλλου και αναγράφοντας πάνω τον παραπάνω συλλογισμό, και απαίτησα να μου αναγράφουν ημερομηνία καταμέτρησης όπως οφείλουν. Η ένσταση θα εξεταστεί είπαν σε 3 μήνες!!! Μάλιστα μου είπε με θράσος η υπάλληλος οτι να ξέρεις οτι δεν πρόκειται να πετύχεις κάτι καλύτερο και με την ένσταση. Να πώ επίσης οτι φεύγοντας κατεύθαναν και άλλοι καταναλωτές με υψηλές χρεώσεις 150-200m3 και μόλις πήγα να μιλήσω με αυτούς, ήρθε μια υπάλληλος να μου πει γιατί τους μιλάω!

Παρόλα αυτά και επειδή και οι επόμενοι λογαριασμοί θα ρθούν ψηλοί, θέλω να δώ τι δυνατότητες έχω να το κυνηγήσω αλλιώς. Χρήματα για δικηγόρους κτλ δεν έχω. Μίλησα με συνήγορο καταναλωτή, αλλά είναι με συνδρομή και θέλουν χρήματα και αυτοί. Μίλησα με γενική γραμματεία καταναλωτή οι οποίοι επειδή πρόκειται για δημοτική υπηρεσία ύδρευσης με παρέπεμψαν στον συνήγορο του πολίτη, ο οποίος μου είπε μέσα απο την σελίδα να κάνω σχετική αναφορά ανεβάζοντας και τα δικαιολογητικά που έχω και να έρθουν αυτοί σε επικοινωνία με την εταιρεία ύδρευσης αφού εξετάσουν τα στοιχεία.

Εσείς τι θα μου προτείνατε να κάνω. Θα μπορέσω να πετύχω κάτι ή τζάπα θα χάσω χρόνο. Καμιά άλλη πρόταση έχετε?

Με συγχωρείτε για το μακροσκελές κείμενο, ήθελα να παραθέσω όλα τα στοιχεία. Έχω εκνευριστεί πολύ και δεν θέλω να τους χαρίσω ευρώ. Ευχαριστώ πολύ!!!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι μπορείς να επιτύχεις κάτι πέρα από κάποιον διακανονισμό από την στιγμή που από ότι κατάλαβα η μέτρηση των κυβικών που σε χρέωσαν ανταποκρίνεται όντως στην πραγματικότητα. Δεν σου χρέωσαν δηλαδή νερό που δεν κατανάλωσες. Για τις κλιμακωτές χρεώσεις έχει δίκιο αλλά δυστυχώς είναι κάτι που συμβαίνει παντού. Ίσως είναι το μόνο που μπορείς να πατήσεις για να σου γίνει κάποια έκπτωση. Αλλά για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους τόσο καιρό που σου έρχονταν λογαριασμοί μικρότεροι από αυτό που κατανάλωσες δεν πήγες να κάνεις θέμα στην εταιρία. Δυστυχώς μονά ζυγά δικά μας δεν γίνεται. Συνήγορος του καταναλωτή δεν μπορεί να επιβάλει καμία ποινή ή απόφαση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kax54638 είπε

Αλλά για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους τόσο καιρό που σου έρχονταν λογαριασμοί μικρότεροι από αυτό που κατανάλωσες δεν πήγες να κάνεις θέμα στην εταιρία. Δυστυχώς μονά ζυγά δικά μας δεν γίνεται. 

Καλησπέρα. Απο την στιγμή που ποτέ δεν αναγράφουν την ημερομηνία καταμέτρησης και οι αναφερόμενες καταναλώσεις είναι πλασματικές δεν μπορώ εγώ να γνωρίζω τι κατανάλωσα πριν 1 χρόνο. Είναι υποχρέωσή τους να αναγράφουν τις καταμετρήσεις και να χρεώνουν τις τρέχουσες καταναλώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε

Καλησπέρα. Απο την στιγμή που ποτέ δεν αναγράφουν την ημερομηνία καταμέτρησης και οι αναφερόμενες καταναλώσεις είναι πλασματικές δεν μπορώ εγώ να γνωρίζω τι κατανάλωσα πριν 1 χρόνο. Είναι υποχρέωσή τους να αναγράφουν τις καταμετρήσεις και να χρεώνουν τις τρέχουσες καταναλώσεις.

Δεν ειμαι σίγουρος. 

Νομιζω ότι η ημερομηνια καταμετρησης είναι αυτή που λήγει η περίοδος κατανάλωσης που αναφέρεται στον λογαριασμό. 

Δεν γίνεται πχ να λέει περίοδος κατανάλωσης 1/1/2022 - 31/3/22 και η καταμέτρηση να έγινε 25/3/22. Θα σου έγραφαν 25/12/22 με 25/3/22.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια κάνανε σε χωριά στο Πήλιο που μάλλον δεν πέρνανε μετρήσεις χρόνια και εκδίδαν ότι να´ναι καταναλώσεις και ήρθε τώρα σε μας ήρθε ένα 1400άρι , μάλλον θα γίνει ομαδικά δικαστικώς κίνηση αν δε βρεθεί άκρη

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, korakios είπε

Τα ίδια κάνανε σε χωριά στο Πήλιο που μάλλον δεν πέρνανε μετρήσεις χρόνια και εκδίδαν ότι να´ναι καταναλώσεις και ήρθε τώρα σε μας ήρθε ένα 1400άρι , μάλλον θα γίνει ομαδικά δικαστικώς κίνηση αν δε βρεθεί άκρη

Ούτε cents να μην δώσετε. 

Απαίτηση για μείωση του ποσού εγγράφως, ούτε διακανονισμός.

Μετα δικηγόρος να δείτε τι μπορείτε να κάνετε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Basilhs23___ είπε

Ούτε cents να μην δώσετε. 

Απαίτηση για μείωση του ποσού εγγράφως, ούτε διακανονισμός.

Μετα δικηγόρος να δείτε τι μπορείτε να κάνετε. 

προς το παρών έγιναν ενστάσεις με αρ. πρωτοκόλλου και αναμένουμε

εννοείται δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσουμε οτιδήποτε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, washcloud είπε

Κλείσε ραντεβού να δεις τον δήμαρχο να του τα πεις.

Δεν νομίζω οτι θα δέχεται η δήμαρχος πολίτες. 

19 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Ούτε cents να μην δώσετε. 

Απαίτηση για μείωση του ποσού εγγράφως, ούτε διακανονισμός.

Μετα δικηγόρος να δείτε τι μπορείτε να κάνετε. 

στην δική μου περίπτωση αν διαβάσεις, πήγα και σπάσανε σε 3 λογαριασμούς τα κυβικά που υπερχρέωσαν, οπότε απο τις τελευταίες κλίμακες με κατέβασαν σε χαμηλότερες, αλλά και πάλι αν διαβάσεις τον συλλογισμό μου θα δεις οτι με υπερχρεώνουν πάλι. 

Χρήματα για δικηγόρο δεν έχω δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε

Δεν νομίζω οτι θα δέχεται η δήμαρχος πολίτες. 

...πώς λέγεται; Μαρία Αντουανέττα μήπως;

...μια χαρά δέχεται δήμαρχος/αντιδήμαρχος πολίτες. Στην δική σου περίπτωση, όταν το οικονομικό τμήμα μαλακίζεται, πρέπει να δεις τους προϊσταμένους τους. Δήμαρχο πχ. Σε ίδια περίπτωση (Αττική), αυτό έκανα, και τελικά αναγνωρίσανε την μαλακία τους και μου κόψανε την μισή χρέωση (από 200 πλήρωσα ένα κατιστάρι - όσα έπρεπε όντως δηλαδή, καθώς τόσα τα είχα υπολογίσει κι εγώ ότι έπρεπε να ήταν κανονικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...