Προς το περιεχόμενο

Ξενοδοχεία για φοιτητές στην Αθήνα/ενοικιαζόμενα


Alexandros Pappas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά. Είμαι φοιτητής και μένω σε εστίες,τις οποίες πρέπει να εγκαταλείψω λόγω κάποιων προβλημάτων (δεν υπάρχει εναλλακτική επιλογη όπως "κάνε υπομονή και μείνε", αναγκαστικά πρέπει). Επειδή το να νοικιάσω σπίτι με τα ενεργειακά και γενικά με τα ενοίκια (συμβόλαια, 2 μπροστά ενοικια κτλ) μου φαίνεται αδύνατο και είναι για τα δικά μου οικονομικά,ήθελα να ρωτήσω: Υπάρχει κάποια καλή επιλογή σε ξενοδοχείο που μισθώνει με τον μήνα ή για κανένα καλό Airbnb? Από έπιπλα δεν έχω τίποτα, έναν υπολογιστή μόνο, τα υπόλοιπα θα φύγουν υπόγειο (προσωρινά). Να τονίσω,ότι η όλη κατάσταση θα είναι προσωρινή,με το ζόρι ένα 3μηνο (δηλαδή αρχές του νεου χρόνου). Έχετε κάτι να προτείνετε; Δυστυχώς θα έψαχνα για συγκάτοικο αλλά δεν θέλω καν να σκέφτομαι να μείνω με κάποιον από το ίντερνετ και κάποιον γνωστό δεν έχω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω στη θεση σου θα προσπαθουσα να βρω καποιο airbnb (κατα προτιμηση οχι σε hot περιοχες, ακροπολες κουκακια κλπ) να μιλησω με τον ιδιοκτητη και να δω μηπως μπορεσω να κανω μια συμφωνια στο μιλητο, τυπου τρεις μηνες τοσα, και ισως επισης να βοηθουσε να εδινες και τα λεφτα μπροστα. Για ξενοδοχειο δε μου φαινεται τοσο καλη η ιδια ιδεα μιας που συνηθως δεν εχουν κουζινα οποτε θα πρεπει να τρως συνεχως απ'εξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολο και το airbnb, για τον ιδιο λογο. Δεν μπορει να σε βαλει μεσα για μεγαλο διαστημα με την Kwh/ΦΑ/πετρελαιο να παιζουν απο μηνα σε μηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το ενοίκιο ειναι πχ 100€  τον μηνα, το airbnb και το ξενοδοχείο ειναι 200-300€ τον μήνα. Δηλαδη διό και τρεις φορες πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού