Προς το περιεχόμενο

Toyta Yaris πρόβλημα…


mazdakiass

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου είναι μοντέλο 2006 με 250.000 χιλιόμετρα. Οταν βάζω βενζίνη πάνω από την μέση του ντεπόζιτου μου κάνει συχνά κοψίματα το αμάξι όχι συνέχεια αλλά μου κανει..αυτό γίνεται κάθε φορά που το γεμίζω . οταν είναι κάτω από την μέση δεν μου το κάνει.. έχει συμβεί σε κάποιον άλλον η κάτι παρόμοιο .μου είπανε κάτι για κάτι επιστροφές ότι πέρνει αέρα από κάπου αλλά δεν κατάλαβα ,όλες  οι γνώμες δεκτές…..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω συναντήσει τέτοιο πρόβλημα σε Fiesta που ποτέ δεν γέμιζε το ρεζερβουάρ του και όποτε ήθελες να γεμίσεις έκανε διακοπές. Δεν ξέρω ποια είναι η λύση καθώς το αμάξι ήταν leasing και το δώσαμε πίσω για άλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τέτοια ζητήματα είναι συνήθως πρόβλημα με την αντλία βενζίνης και ειδικότερα με τη βαλβίδα πίεσης.

με τόσα χιλιόμετρα καλό θα είναι να βρεις χρόνο να κατέβει το τεπόζιτο να λυθεί πλήρως και η αντλία και να γίνει ενα πλήρες καθάρισμα σε σίτες φιλτράκια και αλλαγή κατόπιν ελέγχου της βαλβίδας. κατά πάσα πιθανότητα ή έχει μαζέψει τρελή μάκα ή έχει φθαρεί και δε σφραγίζει όπως πρέπει.

αν ήταν θέμα αέρα στο κύκλωμα θα στο έκανε περισσότερο σε χαμηλή στάθμη και ανεξαρτήτως πόσο θα το γέμιζες. αν στο κάνει κυρίως με γεμάτο είναι η βαλβίδα που σου γράφω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, mazdakiass said:

Η βαλβίδα πίεσης που αναφέρεις ποια είναι η δουλειά της…. Και που ακριβώς βρίσκετε στο ντεπόζιτο ?

είναι εσωτερικά της αντλίας στα περισσότερα οχήματα. δουλεύει ως ρυθμιστής πίεσης ανάλογα τη παροχή καυσίμου που ζητάει ο κινητήρας. όταν πατάς γκάζι η αντλία εκτός από ρεύμα στη τρόμπα της για να σπρώξει το καύσιμο από το τεπόζιτο στη γραμμή καυσίμου προς τα μπεκ, έχει και αυτή τη βαλβίδα είτε με ηλεκτρονική ρύθμιση πίεσης είτε με κάποια μεταλλική βαλβίδα με ελατήριο αν είναι παλιότερης τεχνολογίας που σφραγίζει ή εκτονώνει το κύκλωμα ώστε να ρυθμίσει τα κυβικά εκατοστά που πρέπει να περνάνε στη μονάδα του χρόνου. 

αν η βαλβίδα δεν ανοιγοκλείνει σωστά, παρατηρούνται αυτά τα κοψίματα-λόξυγκας-διακοπή στο κινητήρα (προφανώς αν το υπόλοιπο κύκλωμα είναι υγιές).

 

πολύ χοντρικά πατάς τέρμα γκάζι, σπρώχνει η αντλία φουλ από το τεπόζιτο και η πεταλούδα γκαζιού ανοίγει τέρμα. αν η βαλβίδα δεν ισορροπήσει τη πίεση από την αναρρόφηση της αντλίας στο τεπόζιτο προς τη γραμμή καυσίμου έχεις κοψίματα.

 

αν θες να επιβεβαιώσεις οτι είναι η αντλία και η βαλβίδα της δοκίμασε να πατήσεις σε εθνική με τελευταία σχέση από ρελαντί και 5-10% γκάζι ξαφνικά 100% γκάζι και μετά απότομα άσε το γκάζι για 0%. αν εκτός από το κλασσικό επιτάχυνση επιβράδυνση νιώσεις και χτύπημα λόξυγκα στη λειτουργία σαν κόψιμο είναι σχεδόν σίγουρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω δοκιμάσει από ρελαντί σε τέρμα νκαζι πολλές φορές και δεν το κάνει. Τουλάχιστον οταν είναι κάτω από την μέση το ντεπόζιτο ,τώρα οταν το γεμίζω φουλ το ντεπόζιτο θα μου το κάνει η 1 μέρα η 2 όχι παραπάνω και μετά σταματάει μέχρι να αδειάσει κανονικά το ντεπόζιτο . Αν το γεμίζω μέχρι την μέση δεν το κάνει καθόλου με αποτέλεσμα να το γεμίζω συνέχεια μέχρι την μέση και έτσι να το έχω εδώ και μήνες. Ακούγετε κουλό το ξέρω αλλά αυτό κάνει.κάποιες αλλαγές που έχω κάνει στο αμάξι είναι. Μπουζι,πολλαπλασιαστές ,το σιτακι που έχει η αντλία βενζίνης όχι το φίλτρο βενζίνης γιατι δεν αλλάζετε αυτό μου είπαν και το μοτερακι έχω αλλάξει που είναι μέσα στην αντλία .Από δύναμη το αμάξι πάει μια χαρά δεν έχει χάσει καθόλου από απόδοση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα εχουν θεμα οι αντλιες στα yaris. κατι ψιλοκουφο και που μπορεις να ελενξεις εσυ τσεκαρε κατω απο τα καθισματα την φυσσα της αντλιας μηπως παιζει εκει κατι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mazdakiass είπε

Το έχω ελέγξει μια χαρά είναι….

Πίεση αντλίας έχεις μετρήσει τόσο στο ρελαντί όσο και στις 2000.

 

Γράψε κωδικό κινητήρα , χρονολογία και μοντέλο να δω τι δίνει ως τιμή αναφοράς ο κατασκευαστής .

Τα μπέκ βενζίνης έχουν ελεγχθεί - ογκομετρηθεί ;

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Πίεση αντλίας έχεις μετρήσει τόσο στο ρελαντί όσο και στις 2000.

 

Γράψε κωδικό κινητήρα , χρονολογία και μοντέλο να δω τι δίνει ως τιμή αναφοράς ο κατασκευαστής .

Τα μπέκ βενζίνης έχουν ελεγχθεί - ογκομετρηθεί ;

2006 μοντέλο 1300cc . Tα μπεκ όχι τίποτα από αυτά. Τα μπεκ αν είχαν πρόβλημα πιστεύω θα το έκανε και στο μισό ντεπόζιτο και οταν ήταν φουλ.

39 λεπτά πριν, akis_supernatural είπε

Δες αν το ντεπόζιτο σου είναι παραμορφωμένο όταν στο κάνει. Ή αν ανοίξεις την τάπα βενζίνης βγαίνει αέρας.

Αποτι θυμάμαι ναι οταν άνοιξα την τάπα βενζίνης βγήκε κανονικά αέρας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mazdakiass είπε

2006 μοντέλο 1300cc . Tα μπεκ όχι τίποτα από αυτά. Τα μπεκ αν είχαν πρόβλημα πιστεύω θα το έκανε και στο μισό ντεπόζιτο και οταν ήταν φουλ.

Εάν έχει το κινητήρα : 2SZ-FE  η πίεση πρέπει  να είναι 3,0-3,4 bar και εάν ελένξεις τα μπέκ οι τιμές αναφοράς 13,4 -14,2 ohm 

Eνώ εάν έχει το μοτέρ 1NR-FE η πίεση καυσιμου είναι ίδια ένω αλλάζει η ωμικη αντισταση των μπεκ πρέπει να 11,6-12,4 ohm 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mazdakiass είπε

2006 μοντέλο 1300cc . Tα μπεκ όχι τίποτα από αυτά. Τα μπεκ αν είχαν πρόβλημα πιστεύω θα το έκανε και στο μισό ντεπόζιτο και οταν ήταν φουλ.

Αποτι θυμάμαι ναι οταν άνοιξα την τάπα βενζίνης βγήκε κανονικά αέρας..

Για τσέκαρε δοχείο αναθυμιασεων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...