Προς το περιεχόμενο

To Mortal Kombat γιορτάζει 30 χρόνια με Fatalities, Friendships και Flawless Victories


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, KilliK είπε

να εκφρασω μια αμφιλεγομενηα αποψη.

Θωρω τα fatalities στα τελευταια παιχιδια, εχουν χασει την αιγλη των παλιων. Ναι ειναι τεχνικα πιο αρτια, πιο εντυπωσιακα, πιο μακαβρια, πιο σοκαριστικα. Οι animators εχουν πλεον την τεχνολογια να φτιαξουν οτι μπορει να φανταστουν, σε σημειο που ο ιδιος ο Ed Boon ειχε αναγκασθει να απορριψει τις πιο ακραιες ιδεες τους.

Και εκει ακριβως νομιζω ειναι που εχει χαθει το μετρο. Τα fatalities τω πρωτω παιχιδιων ηταν πιο αποτελεσματικα και πιο μνημειωδη, επειδη καταφερναν μεσ απο την απλοτητα και την αμεσοτητα τους, να δημιουργησουν μια αισθηση φοβου και μυστηριου, που ενισχυε την ολη σκοτεινη και αλλοκοτη ατμοσφαιρα αυτου του φανταστικου συμπαντος. Οταν ο Subzero σου ξεριζωνε την ρακοκοκαλια η σε εριχνε στην πισινα με το οξυ για να εμφανιστει ο σκελετος σου, ενιωθεςοτι ο κινδυνος παραμονευε παντου, καθε ματς ηταν μια μαχη μεχρι θανατου.

Αυτο λειπει απο τα σημερινα παιχνιδια. Και αυτο επειδη μαρκεταρονται ναναι πιο φανταχτερα, πιο hip and edgy, πιο Hollywood, για να ελκυσουν προφανως το νεοτερο κοινο. Για να δωσω ενα παραδειγμα στην διαφορα:

Ποιος δεν ξαφνιαστηκε οταν ειδε για πρωτη φορα τον Scorpion να αποκαλυφτει το προσωπο του, η οποια ηταν μια νεκροκεφαλη; και μετα να καει ζωντανο τον αντιπαλο του; Και να λεει wow ποσο cool ηταν αυτο; ποιος ειναι αυτος τυπος; γιατι ειναι ζομπι; πως μπορω να το κανω και εγω αυτο;

Ενω τωρα  εχουμε την Cassie Cage να βγαζει selfie με τον διαμελισμενο εχθρο της και να στελνει φιλακια στο twitter. Και αν θελεις να το κανεις το fatality με ευκολο τροπο, δωσε ενα ταλαρο να το ξεκλειδωσεις. Τρομαζεις με κατι τετοιο;

Διασκεδαστικ ατα νεα παιχνιδια μετα το reboot, τους λειπε αυτο το κατι ξεζωριστο που ειχαν τα παλια. Μακαρι να επεστρεφαν στις ριζες τους, και να μας δινανε κατι το ξεχωριστο παλι.

Τότε το έβλεπες για πρώτη φορά για αυτό και έχεις τόσο πολύ αυτήν την αίσθηση. Από τότε έχεις ένα σωρό πραγματα. Την ίδια αίσθηση και μεγαλύτερη έχει κάποιος που παίζει τα σημερινα πρώτη φορα. Δεν έχει να κάνει με την απλοτητα. Εξιδανικεύεις υπερβολικά τα τότε παιχνίδια.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Τότε το έβλεπες για πρώτη φορά για αυτό και έχεις τόσο πολύ αυτήν την αίσθηση. Από τότε έχεις ένα σωρό πραγματα. Την ίδια αίσθηση και μεγαλύτερη έχει κάποιος που παίζει τα σημερινα πρώτη φορα. Δεν έχει να κάνει με την απλοτητα. Εξιδανικεύεις υπερβολικά τα τότε παιχνίδια.

Iσως. Δεν διαφωνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μωρέ.. και εγώ παλιότατος φαν κυριοκεκτικά από παιδάκι.. μπορώ να πω πως μου αρέσει πάρα πολύ η κατάληξη τους.

Καθώς όλα πια από το 9 μοιάζουν, νομίζω το 9 τα εκμοντέρνισε άψογα και είναι πια το λιοντάρι των fighting games.

 

Πολύ όμορφα τα fatalities κατ εμέ. Επίσης το άμεσο με την ραχοκοκαλιά που αναφέρεις, υπάρχει. Μπρος πίσω Y αν θυμάμαι, σε απόσταση mid. :')

Ολόϊδιο με το παλιό, απλά με τέλεια γραφικά και μη ξεχνάμε τον ήχο..

 

Μπράβο τους, το αξίζουν να υπάρχουν 30 έτη στο χώρο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, petran79 είπε

Πλεον τα fatality μου προκαλουν αναγουλα οχι γιατι τα βλεπω αλλα γιατι ξερω πως στη netherrealm αναγκασαν τους animators να βλεπουν αληθινες σφαγες και εκτελεσεις ανθρωπων και ζωων για να τα αντιγραψουν στο fatality, προκαλωντας τους ψυχολογικα θεματα.

1000 φορες τα καρτουνιστικα fatality του 90

Για βάλε και μια πηγή από legit ιστιοσελίδα, να πάρεις και άλλο thank you!

2 ώρες πριν, polaki είπε

Υποστήριξε το και με ένα link αυτό. Το πρώτο ειδικά, αυτό με τους ανθρώπους. Μήπως είχαν και κονέ με το ISIS εκεί στη Netherrealm?

Great minds think alike!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

Για βάλε και μια πηγή από legit ιστιοσελίδα, να πάρεις και άλλο thank you!

Great minds think alike!

https://www.kotaku.com.au/2020/03/id-have-these-extremely-graphic-dreams-what-its-like-to-work-on-ultra-violent-games-like-mortal-kombat-11/

Το θέμα δεν το έχουν τοσο οι animators οι οποίοι δουλεύουν σε απλα μοντέλα στον υπολογιστή, αλλά οι καλλιτέχνες που πρέπει να προσθέσουν ρεαλιστικές υφές. 

Και επειδη στα βίντεο παιχνίδια το προσωπικό δεν έχει την πολυτέλεια να επιλέγει δουλειές αλλά αρπάζει από τα μαλλιά την πρώτη ευκαιρία που του δίνεται, ακόμα αλλάζοντας χώρες και ηπείρους, κάποιοι που προσλήφθηκαν, πιαστηκαν απροετοιμαστοι ψυχολογικά για τέτοιου είδους παιχνίδια. 

Έχει βέβαια ευθύνη και η nrs που δεν το διαχειριστικε καταλληλα,ποσο μαλλον όταν και μέσω της wb έχουν στελέχη ανθρώπινου δυναμικού. 

 

Αλλα επειδή το Kotaku δεν είναι και ότι καλύτερο σε ποιότητα, ένα παλιότερο άρθρο απο ένα αξιόπιστο ιστοτοπο δίνει περισσότερες λεπτομέρειες στην δημιουργία βίαιων παιχνίδιων από την πλευρά των δημιουργων

https://www.gamedeveloper.com/audio/how-working-on-gross-violent-games-can-mess-with-developers

αξίζει  η αναφορά στο Hatred που είχε προκαλέσει σάλο τότε. Από εκεί καταλαβαίνεις το χάσμα μεταξύ δημιουργών και παικτών και δημοσιογράφων. 

Όπως αναφέρει, το παιχνίδι αυτό καταφερνει να κάνει τους παίκτες να νιώσουν συμπόνια για τα θύματα τους,κατι που ομολογουμένως δεν το έχω ακούσει πουθενά αλλου. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, petran79 είπε

https://www.kotaku.com.au/2020/03/id-have-these-extremely-graphic-dreams-what-its-like-to-work-on-ultra-violent-games-like-mortal-kombat-11/

Το θέμα δεν το έχουν τοσο οι animators οι οποίοι δουλεύουν σε απλα μοντέλα στον υπολογιστή, αλλά οι καλλιτέχνες που πρέπει να προσθέσουν ρεαλιστικές υφές. 

Και επειδη στα βίντεο παιχνίδια το προσωπικό δεν έχει την πολυτέλεια να επιλέγει δουλειές αλλά αρπάζει από τα μαλλιά την πρώτη ευκαιρία που του δίνεται, ακόμα αλλάζοντας χώρες και ηπείρους, κάποιοι που προσλήφθηκαν, πιαστηκαν απροετοιμαστοι ψυχολογικά για τέτοιου είδους παιχνίδια. 

Έχει βέβαια ευθύνη και η nrs που δεν το διαχειριστικε καταλληλα,ποσο μαλλον όταν και μέσω της wb έχουν στελέχη ανθρώπινου δυναμικού. 

 

Αλλα επειδή το Kotaku δεν είναι και ότι καλύτερο σε ποιότητα, ένα παλιότερο άρθρο απο ένα αξιόπιστο ιστοτοπο δίνει περισσότερες λεπτομέρειες στην δημιουργία βίαιων παιχνίδιων από την πλευρά των δημιουργων

https://www.gamedeveloper.com/audio/how-working-on-gross-violent-games-can-mess-with-developers

αξίζει  η αναφορά στο Hatred που είχε προκαλέσει σάλο τότε. Από εκεί καταλαβαίνεις το χάσμα μεταξύ δημιουργών και παικτών και δημοσιογράφων. 

Όπως αναφέρει, το παιχνίδι αυτό καταφερνει να κάνει τους παίκτες να νιώσουν συμπόνια για τα θύματα τους,κατι που ομολογουμένως δεν το έχω ακούσει πουθενά αλλου. 

 

Το πήρα μέσα από το δικό σου άρθρο που παρέθεσες."You learn to deal with it if you want to work on these projects, he says, or you leave and work on something else. And that’s okay. Especially if you’re an artist, an animator...or a sound designer."  

Οπότε δεν καταλαβαίνω τον λόγο που γράφεις ότι η Netherealm τους "ανάγκασε" να τα κάνουν αυτά. Ήξεραν ποια ήταν η δουλειά τους και όσοι συμφώνησαν, απλά την έκαναν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, petran79 είπε

Δεν αναφέρει βέβαια ότι βλέπουν εκτελέσεις, αλλά βίντεο κρεμασμενων και φωτογραφίες δολοφονημένων (+ τη σφαγή αγελάδας). 

Εκ των πραγμάτων δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα να βλέπει κανείς, απ'την άλλη τί να πουν και όλοι αυτοί που ενεργά ασχολούνται με αυτά (πχ αστυνόμοι, πυροσβέστες, ακόμα και όσοι εργάζονται σε σφαγεία). 

Προφανώς τα πάντα είναι θέμα επιλογών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Vlad27 είπε

Η εκπληξη οταν εμαθα πως προεκυψε το ονομα του Noob Saibot!!!

Παρόλο fan από το 1993 δεν το ήξερα. Μου γέννησε απορία το σχόλιο σου και την έλυσα.😁😁😁  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, f3d0n είπε

Το πήρα μέσα από το δικό σου άρθρο που παρέθεσες."You learn to deal with it if you want to work on these projects, he says, or you leave and work on something else. And that’s okay. Especially if you’re an artist, an animator...or a sound designer."  

Οπότε δεν καταλαβαίνω τον λόγο που γράφεις ότι η Netherealm τους "ανάγκασε" να τα κάνουν αυτά. Ήξεραν ποια ήταν η δουλειά τους και όσοι συμφώνησαν, απλά την έκαναν. 

 

αυτός που είναι γνωστός μπορεί να είναι ευκολότερο να επιλέξει. Οι υπόλοιποι όμως μπορεί να μην έχουν την επιλογή και την οικονομική άνεση να κάνουν κατι άλλο, ιδίως όταν προέκυψε στην πορεία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, KilliK είπε

Oταν μεγαλωνεις και μαθαινεις οτι η αγαπημενη σου ΜΚ3 Sonya ηταν κουνελακι. αχ ❤️

kissofdeath4web.jpg?format=1000w

Τι είναι αυτό το σημερινό πιο πάνω έμαθα για το όνομα το noob saibot.

Τώρα αυτό... αν το ήξερα τότε και είχα και το ανάλογο υλικό όλα το κόμπο δεξιού, αριστερού χεριού καί λεβγιε θα τα είχα δοκιμάσει 😅🤣😂😅🤣😂 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, KilliK είπε

να εκφρασω μια αμφιλεγομενηα αποψη.

Θωρω τα fatalities στα τελευταια παιχιδια, εχουν χασει την αιγλη των παλιων. Ναι ειναι τεχνικα πιο αρτια, πιο εντυπωσιακα, πιο μακαβρια, πιο σοκαριστικα. Οι animators εχουν πλεον την τεχνολογια να φτιαξουν οτι μπορει να φανταστουν, σε σημειο που ο ιδιος ο Ed Boon ειχε αναγκασθει να απορριψει τις πιο ακραιες ιδεες τους.

Και εκει ακριβως νομιζω ειναι που εχει χαθει το μετρο. Τα fatalities τω πρωτω παιχιδιων ηταν πιο αποτελεσματικα και πιο μνημειωδη, επειδη καταφερναν μεσ απο την απλοτητα και την αμεσοτητα τους, να δημιουργησουν μια αισθηση φοβου και μυστηριου, που ενισχυε την ολη σκοτεινη και αλλοκοτη ατμοσφαιρα αυτου του φανταστικου συμπαντος. Οταν ο Subzero σου ξεριζωνε την ρακοκοκαλια η σε εριχνε στην πισινα με το οξυ για να εμφανιστει ο σκελετος σου, ενιωθεςοτι ο κινδυνος παραμονευε παντου, καθε ματς ηταν μια μαχη μεχρι θανατου.

Αυτο λειπει απο τα σημερινα παιχνιδια. Και αυτο επειδη μαρκεταρονται ναναι πιο φανταχτερα, πιο hip and edgy, πιο Hollywood, για να ελκυσουν προφανως το νεοτερο κοινο. Για να δωσω ενα παραδειγμα στην διαφορα:

Ποιος δεν ξαφνιαστηκε οταν ειδε για πρωτη φορα τον Scorpion να αποκαλυφτει το προσωπο του, η οποια ηταν μια νεκροκεφαλη; και μετα να καει ζωντανο τον αντιπαλο του; Και να λεει wow ποσο cool ηταν αυτο; ποιος ειναι αυτος τυπος; γιατι ειναι ζομπι; πως μπορω να το κανω και εγω αυτο;

Ενω τωρα  εχουμε την Cassie Cage να βγαζει selfie με τον διαμελισμενο εχθρο της και να στελνει φιλακια στο twitter. Και αν θελεις να το κανεις το fatality με ευκολο τροπο, δωσε ενα ταλαρο να το ξεκλειδωσεις. Τρομαζεις με κατι τετοιο;

Διασκεδαστικ ατα νεα παιχνιδια μετα το reboot, τους λειπε αυτο το κατι ξεζωριστο που ειχαν τα παλια. Μακαρι να επεστρεφαν στις ριζες τους, και να μας δινανε κατι το ξεχωριστο παλι.

Μην ξεχνάς πόσο απόρρητα ήταν τα fatalities κλπ, καθώς δεν υπήρχαν καπου γραμμενα και αυτό τα καθιστούσε ακόμα πιο μυστηριώδη

Μέχρι που κάποια περιοδικά ξένου τύπου, εξέδιδαν τους οδηγούς , κυρίως για τα mk2 και έπειτα.

.είχα έναν τέτοιο επικό οδηγό..

.spacer.png

 

 

1 λεπτό πριν, kariolikos είπε

Μην ξεχνάς πόσο απόρρητα ήταν τα fatalities κλπ, καθώς δεν υπήρχαν καπου γραμμενα και αυτό τα καθιστούσε ακόμα πιο μυστηριώδη

Μέχρι που κάποια περιοδικά ξένου τύπου, εξέδιδαν τους οδηγούς , κυρίως για τα mk2 και έπειτα.

.είχα έναν τέτοιο επικό οδηγό..

.spacer.png

 

 

Να ξεκλειδώνεις τον Smoke με τον κωδικό σε ουφάδικο και όλο το μαγαζί παγωτό..

Παγωτό μείναμε και εμείς βέβαια, οταν μπήκε και η αστυνομία για έλεγχο ηλικίας..Τόσο παλιά..

Επεξ/σία από kariolikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτη επαφή με το Mortal Kombat, λίγα χρόνια πίσω, το 1994, στο μαγαζί της γειτονιάς με τα arcades, και με μουσική υπόκρουση Belinda Carlisle: Leave a light on.

Από τότε και μέχρι σήμερα, όποτε βλέπω οτιδήποτε νοσταλγικό σχετικό με Mortal Kombat, το μυαλό μου σιγοτραγουδά Belinda Carlisle.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...