Προς το περιεχόμενο

Αγορά Κάμερας με τηλεχειριστήριο


anikologr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους

 

Θέλω τις γνώσεις σας. Ενδιαφέρομαι για αγορά κάμερας που να μπαίνει σε τρίποδο και το κυριότερο να μπορώ να τραβάω φωτογραφίες remotely. Ιδανικά θα ήθελα να έχει και flash. Έχω δει κάποιες φθηνές go pro like αλλά είναι με wide φακό. Θέλω να χρησιμοποιηθεί για φωτογράφηση εργαλείων (δημιουργία εργαλειοδοτηρίου)

 

Έχετε να προτείνεται κάτι γιατί είμαι παντελώς άσχετος και δεν το κατέχω? Κόστος από χαμηλά και να ανεβαίνουμε (προφανώς και δεν θέλω επιπέδου dsrl)

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, anikologr είπε

Καλημέρα σε όλους

 

Θέλω τις γνώσεις σας. Ενδιαφέρομαι για αγορά κάμερας που να μπαίνει σε τρίποδο και το κυριότερο να μπορώ να τραβάω φωτογραφίες remotely. Ιδανικά θα ήθελα να έχει και flash. Έχω δει κάποιες φθηνές go pro like αλλά είναι με wide φακό. Θέλω να χρησιμοποιηθεί για φωτογράφηση εργαλείων (δημιουργία εργαλειοδοτηρίου)

 

Έχετε να προτείνεται κάτι γιατί είμαι παντελώς άσχετος και δεν το κατέχω? Κόστος από χαμηλά και να ανεβαίνουμε (προφανώς και δεν θέλω επιπέδου dsrl)

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Πάρα πολλές φωτογραφικές μηχανές μπορούν να χρησιμοποιηθούν απομακρυσμένα.
Θέλεις να το κάνεις από κάποια συγκεκριμένη απόσταση; Θες να κάθεσαι  σε άλλο δωμάτιο και η μηχανή να τραβάει όποτε θες; Μπορείς με καλώδιο; Θες μέσω wifi;
Χρειαζόμαστε έξτρα πληροφορίες για τον ακριβή τρόπο που θα χρησιμοποιήσεις τη μηχανή.
Καλό θα είναι να αναφέρεις και το budget σου για να σε κατευθύνουμε ανάλογα.
 

Υ.Γ  εάν τα εργαλεία είναι μεταλλικά το φλας ενσωματομένο πάνω στη μηχανή δεν θα σε βολέψει.Έχεις φαντάζομαι ήδη σκεφτεί ότι θα χρειαστείς και τρίποδο για να στήσεις τη μηχανή.
 

Επεξ/σία από GQPhDFBI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε