Προς το περιεχόμενο

Κωτσόβολος Service


kiteclub

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

Μια gigabyte geforce 1660 Super μας άφησε χρόνους και επειδή ήταν μέσα στην εγγύηση την επέστρεψα στο κατάστημα του Κωτσόβολου που αγοράστηκε. Από τότε έχουν περάσει 40 ημέρες και σε κάθε επικοινωνία μαζί τους είναι ότι εχει σταλεί στην εταιρία για service και περιμένουν ενημέρωση. Όπως καταλαβαίνετε 40 ημέρες είναι υπερβολικός χρόνος για να γίνει ενας έλεγχος σε μια καρτα.

Παλιότερα όταν είχα μπλέξει πάλι με θέμα εγγύησης νομίζω οτι είχα βρει κάπου οτι μετα τις 40 ημέρες υποχρεούνται να σου αντικαταστήσουν το προϊόν με ιδιο και αν δεν υπάρχει διαθέσιμο με αντίστοιχο. Ισχύει κάτι τέτοιο; θυμάμαι καλα; 

Εχει κάποιος ανάλογη εμπειρία απο το service του Κωτσόβολου ή της gigabyte στην Ελλάδα;

 

Ευχαριστώ.        

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό θα ήταν να ξανακαλέσεις να δεις τι γίνεται .Προφανώς έφυγε με αποστολή στην Gigabyte γιατί σιγά μην έχουν απόθεμα και περιμένουν από εκεί αντικατάσταση προφανώς . Πάντως καλό είναι να πέρνεις τηλ 1 φορά την εβδομάδα να δεις τι γίνεται. 40 μέρες δεν είναι λίγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 18/10/2022 στις 11:38 ΠΜ, kiteclub είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Μια gigabyte geforce 1660 Super μας άφησε χρόνους και επειδή ήταν μέσα στην εγγύηση την επέστρεψα στο κατάστημα του Κωτσόβολου που αγοράστηκε. Από τότε έχουν περάσει 40 ημέρες και σε κάθε επικοινωνία μαζί τους είναι ότι εχει σταλεί στην εταιρία για service και περιμένουν ενημέρωση. Όπως καταλαβαίνετε 40 ημέρες είναι υπερβολικός χρόνος για να γίνει ενας έλεγχος σε μια καρτα.

Παλιότερα όταν είχα μπλέξει πάλι με θέμα εγγύησης νομίζω οτι είχα βρει κάπου οτι μετα τις 40 ημέρες υποχρεούνται να σου αντικαταστήσουν το προϊόν με ιδιο και αν δεν υπάρχει διαθέσιμο με αντίστοιχο. Ισχύει κάτι τέτοιο; θυμάμαι καλα; 

Εχει κάποιος ανάλογη εμπειρία απο το service του Κωτσόβολου ή της gigabyte στην Ελλάδα;

 

Ευχαριστώ.        

Κανονικά στις 15 μέρες πρέπει να σου δώσουν μια κάρτα να κάνεις τη δουλειά σου (το θέμα είναι αυτή η κάρτα αρκεί να δίνει σήμα στην οθόνη, δεν τους υποχρεώνει να είναι ιδίων επιδόσεων)

Από εκεί και πέρα αναμένεις μέχρι να γίνει η αντικατάσταση από gb

Εφόσον κριθεί ότι δεν επισκευάζεται η κάρτα, μπορούν είτε να σου δώσουν μια αντίστοιχων επιδόσεων, είτε να σου επιστρέψουν τα λεφτά που την αγόρασες, το αν γίνει αντικατάσταση η επιστροφή εξαρτάτε αρχικά από τι θα πει ο έλεγχος, τελευταία φορά που έκανα rma στη gb απάντηση από αυτούς πήρα περίπου 50 μέρες αφού παρέλαβαν την κάρτα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...