Προς το περιεχόμενο

Τι ισχύει και τι όχι με την εγγύηση και το DOA


Marios2410
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από atheatos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας ελπίζω να είστε όλοι καλά. Ανοίγω αυτό το θέμα καθώς λίγο που έψαξα δεν μπόρεσα να βρω κάτι πρόσφατο σχετικά με αυτό. Πριν δύο μέρες αγόρασα το νέο iPad Pro  από το κατάστημα πλαίσιο και σήμερα διαπίστωσα ένα Καμμένο πίξελ στην οθόνη του. Έψαξα λίγο να δω τι ακριβώς συμβαίνει με την εγγύηση και σε τι διαδικασία πρέπει να μπω. Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να αιτηθώ άμεση αντικατάσταση από το κατάστημα ή αν πρέπει να μπλέξω με το service καθώς το προϊόν είμαι μόλις 2 ημερών…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Marios2410 είπε

Καλησπέρα σας ελπίζω να είστε όλοι καλά. Ανοίγω αυτό το θέμα καθώς λίγο που έψαξα δεν μπόρεσα να βρω κάτι πρόσφατο σχετικά με αυτό. Πριν δύο μέρες αγόρασα το νέο iPad Pro  από το κατάστημα πλαίσιο και σήμερα διαπίστωσα ένα Καμμένο πίξελ στην οθόνη του. Έψαξα λίγο να δω τι ακριβώς συμβαίνει με την εγγύηση και σε τι διαδικασία πρέπει να μπω. Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να αιτηθώ άμεση αντικατάσταση από το κατάστημα ή αν πρέπει να μπλέξω με το service καθώς το προϊόν είμαι μόλις 2 ημερών…

 

Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή - πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – και ισχύει για 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center»

Επεξ/σία από GATE123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, GATE123 είπε
 

Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή - πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – και ισχύει για 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center»

Ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση.. έκατσα και διάβασα λίγο τους όρους στο site και συγκεκριμένα στην παράγραφο 7 όπου αναφέρει το εξής:

  1. Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία ή αν εν γνώσει σας προμηθευτήκατε προϊόντα τα οποία έχουν ελαττώματα, ή έχουν επισκευασθεί. Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει επιπλέον των ανωτέρω υποχρέωση αποζημίωσης μόνο αν από υπαιτιότητα της προκλήθηκε το ελάττωμα. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας από την πώληση του προϊόντος από την Πλαίσιο σε εσάς.   
    Εγώ καταλαβαίνω ότι στο σημείο (α) έχεις το δικαίωμα αντικατάστασης.  Δεν ξέρω μπορεί να είμαι εγώ λάθος..

Επεξ/σία από Marios2410
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι, οκ, τι έκανες κ τι έγινε τελικά ? και δες τι ισχύει με τις οθόνες, περί pixel k subpixel κλπ

Επεξ/σία από Kthulhou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Kthulhou είπε

ναι, οκ, τι έκανες κ τι έγινε τελικά ? και δες τι ισχύει με τις οθόνες, περί pixel k subpixel κλπ

 Καλησπέρα! 

Μετα απο πολύ ψάξιμο και πολλά τηλεφωνα σε Apple (UK) και Πλαίσιο το συμπερασμα που έβγαλα είναι το εξής:

Δεν μπορεί το κατάστημα να πάρει καμία απόφαση σχετικά με την αντικατάσταση αν δεν δει - πιστοποιήσει την βλάβη ο επίσημος αντιπρόσωπος (infoquest).

Σχετικά με το σημείο στους ορους του Plaisio που αναφέρει οτι μπορώ να: α) ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ισχύει μόνο αν ο αντιπρόσωπος πει οτι ναι υπάρχει το πρόβλημα. Τότε εχω το δικαίωμα να πω ότι δεν δέχομαι επισκευή και θέλω καινούριο προϊόν.

(Αν υπήρχε κατάστημα της apple στην Ελλάδα γίνεται άμεσα αντικατάσταση) 

Υπάρχει ενα παραθυράκι που λέει οτι μπορώ να δηλώσω οτι μετάνιωσα για την αγορά αλλά και παλι πρέπει να γίνει ποιοτικος έλεγχος απο τον αντιπρόσωπο και να παρω τα χρήματα μου σε πιστωτικό για άλλη αγορά..(μετρητά δεν παίρνεις πισω ο κοσμος να χαλάσει)

Έμαθα και κατι κουλο που δεν ξερω αν ισχύει όντως γιατί είναι περίεργο. Αν εχεις πάρει το προϊόν με τιμολόγιο δεν δικαιούσαι το 2ο ετος εγγύησης αλλά μόνο 1 ετος... 🤷‍♂️

Ειλικρινα το θεμα μου, ειναι το 15νθημερο που πρέπει να περιμένω καθώς το Ipad το αγόρασα για επαγγελματικους λογους. 

 

Ας προσευχηθούμε ολοι το 15νθημερο να μην γίνει καλα Χριστούγεννα..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Marios2410 είπε

Υπάρχει ενα παραθυράκι που λέει οτι μπορώ να δηλώσω οτι μετάνιωσα για την αγορά αλλά και παλι πρέπει να γίνει ποιοτικος έλεγχος απο τον αντιπρόσωπο και να παρω τα χρήματα μου σε πιστωτικό για άλλη αγορά..(μετρητά δεν παίρνεις πισω ο κοσμος να χαλάσει)

Φίλε μου μόνο σε αυτό μπορείς να πατήσεις. Και πραγματικά με το κωλο-μαγαζο που έμπλεξες καλή τύχη. Τους είχα αφήσει πολλές χιλιάδες ευρώ και μια φορά που τους χρειάστηκα για παρόμοιο θέμα (καμένο πίξελ σε οθόνη) μου έβγαλαν τη πίστη!! 

Έγινε διαδικτυακά η αγορά η από το κατάστημα. Εάν είναι από το κατάστημα είναι λίγο πιο δύσκολο. 

Κοίτα να δεις τι ισχύει για τα καμένα πίξελ: υπάρχει ένα Iso το οποίο αναφέρει πόσα dead pixels επιτρέπεται να έχει μια οθόνη ανάλογα με το μέγεθος, το pixel density κλπ κλπ.! Το 1 καμένο πίξελ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ iso, οπότε δεν θεωρείται ελάττωμα.!! Οπότε μην περιμένεις να σου κάνει καμία αλλαγή η Apple (μακάρι δλδ να στο αλλάξει, αλλά όσο δουλεύα εγώ σε αντίστοιχο service, δεν τα άλλαζε με τίποτα και τα τρώγαμε εμείς)

Ωστόσο, αυτό το iso μπορεί να δουλέψει και προς όφελος σου. Δλδ δεν μπορεί να ισχυριστεί το πλαίσιο ότι το προϊόν έχει ελάττωμα. Οπότε θα ισχυριστείς ότι δεν σε ικανοποίησε η αγορά σου και θα ζητήσεις η πιστωτικό και πας σε άλλο πλαίσιο μετά από 2 μέρες και παίρνεις καινούριο ipad η τα λεφτά σου πίσω, τα οποία είναι υποχρεωμένοι να στα δώσουν. 

Να ξέρεις, θα μαλώσεις. Θα σου πουν ότι μαλακια μπορείς να φανταστείς για να μην φάνε το ipad. Μην το δεχθείς. Σαν τελευταίο χαρτί μπορείς να καλέσεις αστυνομία για καταγραφή συμβάντος στο κατάστημα (γιατί εννοείται θα σου πουν ότι βλακεία μπορείς να φανταστείς προφορικά) . Το είχε κάνει ένα παιδί εδώ στο φόρουμ αυτό και κατευθείαν λύθηκε το πρόβλημα του 😉 . Καλό κουράγιο και ενημέρωσε μας.!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/10/2022 στις 12:47 ΠΜ, Marios2410 είπε

 

Ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση.. έκατσα και διάβασα λίγο τους όρους στο site και συγκεκριμένα στην παράγραφο 7 όπου αναφέρει το εξής:

  1. Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία ή αν εν γνώσει σας προμηθευτήκατε προϊόντα τα οποία έχουν ελαττώματα, ή έχουν επισκευασθεί. Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει επιπλέον των ανωτέρω υποχρέωση αποζημίωσης μόνο αν από υπαιτιότητα της προκλήθηκε το ελάττωμα. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας από την πώληση του προϊόντος από την Πλαίσιο σε εσάς.   
    Εγώ καταλαβαίνω ότι στο σημείο (α) έχεις το δικαίωμα αντικατάστασης.  Δεν ξέρω μπορεί να είμαι εγώ λάθος..

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. 

Επεξ/σία από GATE123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. 

Αυτό εξηγώ πιο πάνω... Δεν είναι DOA το προϊόν. Δεν μπορεί δυστυχώς να απαιτήσει αλλαγή χρησιμοποιώντας το DOA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, filip123go είπε

Αυτό εξηγώ πιο πάνω... Δεν είναι DOA το προϊόν. Δεν μπορεί δυστυχώς να απαιτήσει αλλαγή χρησιμοποιώντας το DOA.

Αλλαγή εφόσον πρώτα περάσει από το  εξουσιοδοτημένο Service Center και δώσει το οκ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα!!

Σημερα αλλαξε το status του service και οπως θα δειτε στη φωτο απο την infoquest γραφει:  Το προϊόν είναι έτοιμο για παράδοση στον πελάτη. Ξερει κανεις τι σημαινει αυτο? (τωρα γυρισα απο δουλεια και δεν προκειται να βρω κανεναν στα τηλεφωνα για να μου πει τι εχει γινει τελικα)... Αυριο το πρωι θα μαθω σιγουρα.. 

image.png

Επεξ/σία από Marios2410
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Marios2410 είπε

Καλησπέρα!!

Σημερα αλλαξε το status του service και οπως θα δειτε στη φωτο απο την infoquest γραφει:  Το προϊόν είναι έτοιμο για παράδοση στον πελάτη. Ξερει κανεις τι σημαινει αυτο? (τωρα γυρισα απο δουλεια και δεν προκειται να βρω κανεναν στα τηλεφωνα για να μου πει τι εχει γινει τελικα)... Αυριο το πρωι θα μαθω σιγουρα.. 

image.png

Ότι σου άλλαξαν οθόνη και είναι έτοιμο να το πάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...