Προς το περιεχόμενο

Praktiker Online Παραγγελιες


vangelissymphonyx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου κανει εντυπωση πως δε βρισκω στο ιντερνετ κριτικες για τη διαχειρηση της εταιρειας Praktiker για τις online παραγγελιες της. Εγω θα αναρτησω εδω ο,τι εστειλα και σε αυτους για την εμπειρια μου για το ονλαην καταστημα και πως δε προκειται να ξαναπαραγγειλω τιποτα απο αυτους ξανα. Το κειμενο που τους εστειλα σημερα 03/11/22 ειναι το εξης:

"Το σχολιό μου εχει δυο σκελη. Επισης θα το αναρτησω στα σοσιαλ μου, εχω καθε δικαιωμα ωστε να γνωριζει ο κοσμος γιατι δε θα ξαναπαραγγειλω online!

1) Υποτιθεται πως μια τοσο μεγαλη εταιρεια θα γνωριζει τις διαθεσιμοτητες των προιοντων και ποσο καιρο θα κανουν να ερθουν απο τον προμηθευτη και θα ενημερωνουν αναλογα τον πελατη, εγκαιρα. Στη περιπτωση μου, το σαητ ελεγε 4-10 εργασιμες, το προιον ακομα να ερθει απο 18/10/22 που εγινε η παραγγελια και τωρα ειναι 09/11/22 και επρεπε να καλεσω ο ιδιος για να με ενημερωσουν το τι συμβαινει. Η εν λογω παραγγελια ειναι η 28482652. Επιπλεον, ειναι σε "περισυλλογη" τα προιοντα απο τις 30/10/22 και ακομα να σταλουν. φαινεται πως υπολειτουργει η εταιρεια σας.

2) Παμε στο θεμα της αλλης online παραγγελιας με αριθμο: 38555162 στις 24/10/22. Για την συγκεκριμενη εχω επιλεξει να την παραλαβω ο ιδιος απο το καταστημα Ελληνικου οπου ελεγε ξεκαθαρα στο σαητ "Διαθεσιμο για παραλαβη απο το καταστημα". Μου ερχεται ενα μηνυμα οτι θα σταλει και δευτερο να παω να παραλαβω τα προιοντα. Αφαντο το 2ο μηνυμα. Παω στο καταστημα να δω τι γινεται, μιας και ειμαι εκει να παραλαβω τα προιοντα. Με ενημερωνουν οτι 3 απο τα 6 τεμαχια ειναι στο καταστημα και μετα μου λεει μια κυρια εκει, κατι σαν υπευθυνη σε ενα γραφειο,το κορυφαιο "Θα ακυρωθει η online παραγγελια ωστε να ερθετε στο καταστημα για να κανετε τη παραγγελια εδω για να γινει περισυλλογη ολων των τεμαχιων και απο αλλα καταστηματα για να σας τα δωσουμε". "Ε; λεω; ειστε βλαμενοι;" Δεν εχω λογια και φευγω. Μιλησα στο τηλ παρολαυτα και ενημερωσα να ακυρωθει η συγκεκριμενη παραγγελια. Ακομα online ειναι δεν εχει ακυρωθει, χαρταετο πετανε εκει στο πρακτικερ. εν ετη 2022 μπραβο ρε, πολύ καλη εταιρεια."

Δεν περιμενω τιποτα η αληθεια ειναι απο αυτους. Το χαβα τους απο ο,τι εχω καταλαβει. Απλα το αναρτω εδω για να το συζητησουμε και φυσικα να μου πειτε, οποιος εχει/ειχε παρομοια εμπειρια και σαφως αν εγω ειμαι λαθος και γιατι. 

Ευχαριστω!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vangelissymphonyx είπε

Μου κανει εντυπωση πως δε βρισκω στο ιντερνετ κριτικες για τη διαχειρηση της εταιρειας Praktiker για τις online παραγγελιες της. Εγω θα αναρτησω εδω ο,τι εστειλα και σε αυτους για την εμπειρια μου για το ονλαην καταστημα και πως δε προκειται να ξαναπαραγγειλω τιποτα απο αυτους ξανα. Το κειμενο που τους εστειλα σημερα 03/11/22 ειναι το εξης:

"Το σχολιό μου εχει δυο σκελη. Επισης θα το αναρτησω στα σοσιαλ μου, εχω καθε δικαιωμα ωστε να γνωριζει ο κοσμος γιατι δε θα ξαναπαραγγειλω online!

1) Υποτιθεται πως μια τοσο μεγαλη εταιρεια θα γνωριζει τις διαθεσιμοτητες των προιοντων και ποσο καιρο θα κανουν να ερθουν απο τον προμηθευτη και θα ενημερωνουν αναλογα τον πελατη, εγκαιρα. Στη περιπτωση μου, το σαητ ελεγε 4-10 εργασιμες, το προιον ακομα να ερθει απο 18/10/22 που εγινε η παραγγελια και τωρα ειναι 09/11/22 και επρεπε να καλεσω ο ιδιος για να με ενημερωσουν το τι συμβαινει. Η εν λογω παραγγελια ειναι η 28482652. Επιπλεον, ειναι σε "περισυλλογη" τα προιοντα απο τις 30/10/22 και ακομα να σταλουν. φαινεται πως υπολειτουργει η εταιρεια σας.

2) Παμε στο θεμα της αλλης online παραγγελιας με αριθμο: 38555162 στις 24/10/22. Για την συγκεκριμενη εχω επιλεξει να την παραλαβω ο ιδιος απο το καταστημα Ελληνικου οπου ελεγε ξεκαθαρα στο σαητ "Διαθεσιμο για παραλαβη απο το καταστημα". Μου ερχεται ενα μηνυμα οτι θα σταλει και δευτερο να παω να παραλαβω τα προιοντα. Αφαντο το 2ο μηνυμα. Παω στο καταστημα να δω τι γινεται, μιας και ειμαι εκει να παραλαβω τα προιοντα. Με ενημερωνουν οτι 3 απο τα 6 τεμαχια ειναι στο καταστημα και μετα μου λεει μια κυρια εκει, κατι σαν υπευθυνη σε ενα γραφειο,το κορυφαιο "Θα ακυρωθει η online παραγγελια ωστε να ερθετε στο καταστημα για να κανετε τη παραγγελια εδω για να γινει περισυλλογη ολων των τεμαχιων και απο αλλα καταστηματα για να σας τα δωσουμε". "Ε; λεω; ειστε βλαμενοι;" Δεν εχω λογια και φευγω. Μιλησα στο τηλ παρολαυτα και ενημερωσα να ακυρωθει η συγκεκριμενη παραγγελια. Ακομα online ειναι δεν εχει ακυρωθει, χαρταετο πετανε εκει στο πρακτικερ. εν ετη 2022 μπραβο ρε, πολύ καλη εταιρεια."

Δεν περιμενω τιποτα η αληθεια ειναι απο αυτους. Το χαβα τους απο ο,τι εχω καταλαβει. Απλα το αναρτω εδω για να το συζητησουμε και φυσικα να μου πειτε, οποιος εχει/ειχε παρομοια εμπειρια και σαφως αν εγω ειμαι λαθος και γιατι. 

Ευχαριστω!

Κάπου λες ότι σήμερα είναι 09/11/22 ενώ σήμερα είναι 03/11/22, το γνωρίζεις ή έχεις μπερδευτεί και δημιουργείς αναστάτωση από λάθος?

 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Εχω αφησει σχολιο εδω 

αφορα την τηλεφωνικη παραγγελια. Και αλλα τοσα υπαρχουν στο google reviews τι να λεμε. Ειναι απραδεκτοι με την καθε εννοια, θα πρεπει να απαγορευτει να πουλανε εκτος καταστηματος (Online ή τηλεφωνικα). Ταλαιπωρεια σκετη για ψυγειο...

Μακαρι να ξερα τι μπορω να κανω μπας και το εμπεδωσουν οτι θα χασουν μεγαλη πελατεια εαν δεν λαβουν μετρα.

Και μιλαμε για σωστη εξυπηρετηση, η αργοπορια ειναι κατανοητη ως ενα βαθμο... αλλα να εισαι στο σκοταδι και να τους κυνηγας ειναι απαραδεκτο...

Google Reviews

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Παρομοια κατάσταση:

Παραγγελια καρέκλας γραφείου διαθεσιμη προς αποστολη στις 2 Μαΐου. μετα απο 2 μέρες βγαίνει μια διαθέσιμη. Κάνω υπομονή δύο βδομάδες και τους καλώ να δω τι γίνεται. Μου λένε προς τέλος του μήνα θα παραλάβουν από τον προμηθευτή. Καλώ πάλι τέλος του μήνα, μου λένε αρχή Ιουνίου. Τους ζήτησα να αλλάξουμε χρώμα στην καρέκλα αφού υπήρχε διαθέσιμη σε άλλο χρώμα, μπας και έρθει ποτέ. Η αλλαγή της παραγγελίας έγινε 31 Μαΐου και μου είπαν πως σε 5 εργάσιμες περίπου θα την έχω. Παίρνω πάλι σήμερα τηλέφωνο αφού πέρασαν 2 βδομάδες πάλι και μου λένε ότι έχει τιμολογηθεί η παραγγελία μου και είναι για να την παραλάβει η μεταφορική, αλλά μάλλον απο την επόμενη βδομάδα θα την έχω.

Εν ολίγης, τρέχα γύρευε. Ηλεκτρονική παραγγελία ποτέ ξανά απο πράκτικερ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...