Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Στις 6/9 έκλεισα εισιτηρια αεροπορικά με την Aegean για δύο άτομα ,από Κω για Αθήνα , για της 6/11 στις 19:00.

Στις 24/10 μου στέλνουν email ότι  άλλαξε η ώρα πτήσης για επιχειρησιακούς λόγους,και από 19:00 έγινε 20:05 η πτήση(αν και βλέπω ότι οι πτήσεις των 19:00 πέταξαν κανονικά ),την οποία αλλαγή έκανα αποδοχή .

Χθες 6/11 όπου και ήταν να πραγματοποιηθεί η πτήση,λόγο των καιρικών φαινομένων,ακυρώθηκε η πτήση που ήταν να γίνει 20:05, και την άλλαξαν για σήμερα 7/11 στις 12:30, όλες οι πτήσεις που ήταν να πραγματοποιηθούν στις 19:00 που ήταν η πρώτη κράτηση μου πραγματοποιήθηκαν κανονικά,μόνο η δικιά μας και έπειτα ακυρώθηκαν ,

Θα ήθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε ότι δικαιούμαι αποζημίωση ,λόγο του ότι είναι κάπως υπαίτιοι για την ακύρωση και ας είναι λόγο καιρικών φαινομένων ,γιατί αυτοί εξαρχής μας είχαν αλλάξει την ώρα, σας ευχαριστώ 

 

https://ibb.co/vzY0jQk

Επεξ/σία από scarface5323
Δημοσ.

Όχι, αποζημίωση λόγω καιρικών συνθηκών δεν δίνονται. 

Ειχε 2 πτήσεις προς Αθήνα, των 7 που πραγματοποιήθηκε και των 8:05 που ακυρώθηκε? 

  • Like 1
Δημοσ.

δεν δικαιούσαι αποζημίωση εφόσον αποδέχτηκες την αλλαγή ώρας σε νέα πτήση/νέα ώρα. 

Οι καιρικές συνθήκες είναι λόγος που έχει πάντα έδρα για αναβολή πτήσης, λόγω ασφαλείας. 

Αντίθετα δικαιούστε, αν δεν είχατε μόνιμη κατοικία στην Κω, διαμονή και σίτιση χθες (6 προς 7/11) με έξοδα της εταιρείας έως και πρωινό σήμερα. Αυτά εκτιμώ τα έδωσε σε όσους δεν είχαν κατοικία στο νησί. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

δεν δικαιούσαι αποζημίωση εφόσον αποδέχτηκες την αλλαγή ώρας σε νέα πτήση/νέα ώρα. 

Οι καιρικές συνθήκες είναι λόγος που έχει πάντα έδρα για αναβολή πτήσης, λόγω ασφαλείας. 

Αντίθετα δικαιούστε, αν δεν είχατε μόνιμη κατοικία στην Κω, διαμονή και σίτιση χθες (6 προς 7/11) με έξοδα της εταιρείας έως και πρωινό σήμερα. Αυτά εκτιμώ τα έδωσε σε όσους δεν είχαν κατοικία στο νησί. 

Η μόνιμη κατοικία είναι στον Βόλο,δεν είναι στην Κω, και δεν γινόταν να μην αποδεχτώ την αλλαγή την δεύτερη χθες δηλαδή,γιατί είχα στείλει το αυτοκίνητο με το καράβι Πειραιά,και κάποιος έπρεπε να το παραλάβει 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, scarface5323 είπε

Η μόνιμη κατοικία είναι στον Βόλο,δεν είναι στην Κω, και δεν γινόταν να μην αποδεχτώ την αλλαγή την δεύτερη χθες δηλαδή,γιατί είχα στείλει το αυτοκίνητο με το καράβι Πειραιά,και κάποιος έπρεπε να το παραλάβει 

το γεγονός αυτό του αυτοκινήτου δεν αφορά την εταιρεία όμως. Και η αλλαγή πτήσης για σήμερα πάλι επεβλήθη λόγω καιρού, οπότε πάλι δεν έχει ευθύνη. 

Η εταιρεία μπορούσε να παρέχει και θα παρείχε στέγαση κ σίτιση αν εσύ δηλωνες ότι δεν είχες να μείνεις στην Κω κάπου (κακώς έγραψα εγώ μόνιμη κατοικία, το σωστό είναι διαμονή νομίζω αν δεις τους γενικούς όρους ταξιδιού στις αεροπορικές μεταφορές). 

Αυτό αφορά όλες τις εταιρίες, δεν είναι προνόμιο μόνο της Aegean, εμένα μου είχε τύχει πχ στη Ryanair και ακολούθησε κανονικά τη νομοθεσία για περίπτωση ματαίωσης πτήσης λόγω καιρού η εταιρεία. 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι έπρεπε να δεχτείς την αλλαγή πτήσης. Νομίζω ότι στέλνουν τέτοιο μεηλ γιατί ίσως έχουν βγάλει παραπάνω εισιτήρια και προσπαθούν να μεταφέρουν μερικους σε άλλες πτήσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, mary είπε

Δεν νομίζω ότι έπρεπε να δεχτείς την αλλαγή πτήσης. Νομίζω ότι στέλνουν τέτοιο μεηλ γιατί ίσως έχουν βγάλει παραπάνω εισιτήρια και προσπαθούν να μεταφέρουν μερικους σε άλλες πτήσεις.

Δεν μου δίναν άλλη επιλογή νόμιζα ,είχε μόνο αποδοχή αλλαγής ,αλλά μάλλον βλακεία έκανα εξαρχής , σας ευχαριστω για τις απαντήσεις 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...