Προς το περιεχόμενο

σφάλμα σε windows 10 update Ενημέρωση δυνατοτήτων για τα Windows 10, έκδοση 21H2 (Σφάλμα λήψης - 0x80073701)


tzitzikas2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε

Απλά θα ήθελα να το αποφύγω αρχικά λόγω χρόνου. Επίσης επειδή αφορά λάπτοπ έχω ένα μικρό άγχος μήπως δεν εγκατασταθούν με το φορμάτ όλοι οι απαραίτητοι drivers για το λάπτοπ από τα Windows 10 και έχουμε κάνα θέμα.

Αποθηκεύεις τα αρχεία που θες, Media Creation Tool, clean installation των Windows. 

Πριν απο αυτό μπορεις να επισκεφτείς το παρακάτω Link, σχετικά με το προιον σου, βάζοντας το service tag και να ενημερωθεις για drivers κλπ. Στη νέα εγκατάσταση μπορεις να κατεβάσεις το Lenovo system update και να σου κατεβάσει όλους τους απαραίτητους drivers αν δε θες να το κανεις εσυ manually. 

https://pcsupport.lenovo.com/gr/el/products/laptops-and-netbooks/3-series/ideapad-3-15alc6?linkTrack=Homepage%3ABody_Search Products&searchType=3&keyWordSearch=IdeaPad 3-15ALC6 Laptop

Συμβουλή: οταν το pc προέρχεται απο επίσημο κατασκευαστή πάντα επισκεπτόμαστε το επίσημο site. 

Αν δεν έχεις χρόνο για τα παραπάνω, πηγαινε το  σε τεχνικό όπως σε συμβούλεψε ο @jumaru99.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά προχώρησα σε upgrade 22Η2 έκδοση μέσω του Windows Media creation tool. Άργησε αρκετά η διαδικασία, μου έσπασε τα νεύρα, κάνα μισάωρο πήρε περίπου. Φαίνεται να είναι οκ. 

10 ώρες πριν, alphacigi είπε

Αποθηκεύεις τα αρχεία που θες, Media Creation Tool, clean installation των Windows. 

Πριν απο αυτό μπορεις να επισκεφτείς το παρακάτω Link, σχετικά με το προιον σου, βάζοντας το service tag και να ενημερωθεις για drivers κλπ. Στη νέα εγκατάσταση μπορεις να κατεβάσεις το Lenovo system update και να σου κατεβάσει όλους τους απαραίτητους drivers αν δε θες να το κανεις εσυ manually. 

https://pcsupport.lenovo.com/gr/el/products/laptops-and-netbooks/3-series/ideapad-3-15alc6?linkTrack=Homepage%3ABody_Search Products&searchType=3&keyWordSearch=IdeaPad 3-15ALC6 Laptop

Συμβουλή: οταν το pc προέρχεται απο επίσημο κατασκευαστή πάντα επισκεπτόμαστε το επίσημο site. 

Αν δεν έχεις χρόνο για τα παραπάνω, πηγαινε το  σε τεχνικό όπως σε συμβούλεψε ο @jumaru99.

Θα κρατήσω τις οδηγίες σου, όταν χρειαστεί καθαρό φορμάτ να περάσω τους drivers. Ευχαριστώ όλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...