Προς το περιεχόμενο

Peugeot 207 πρόβλημα με λάδια και ψυγείο


VassoG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας, 

πριν λίγους μήνες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο peugeot 207 (2008, 1400 κυβ.) και αυτή τη στιγμή έχει πάνω του 184.000 χλμ. Το πρόβλημα ξεκίνησε με τα λάδια που έκαιγε, ο μηχανικός μου σύστησε να το πουλήσω όπως είναι, γιατί φοράει τη μηχανή της bmw, οι οποίες είναι ζημιάρικες. Στην πορεία ανακαλύψαμε ότι το ψυγείο του αυτοκινήτου χάνει νερά, αυτή τη φορά ο μηχανικός σύστησε να συμπληρώνω όταν πέφτει το παραφλού και να συνεχίσω έτσι, μετά από κάμποσα χιλιόμετρα σε αυτή την κατάσταση (1500 περίπου) άρχισε να τσιμπάει θερμοκρασία 97-100, ενώ η θερμοκρασία του ήταν πάντα γύρω στο 90 εκτός και εντός πόλης. Επιπλέον, το πρωί ρετάρει η μηχανή, θα πρέπει να δουλέψει για λίγο να ζεσταθεί και έπειτα να κινήσω το αυτοκίνητο, διαφορετικά μόλις σταματήσω και βάλω νεκρά το αυτοκίνητο σβήνει. Βέβαια αφού κλείσω και ανοίξω ξανά τη μηχανή το αυτοκίνητο πάει μια χαρά σα να μην συνέβη τίποτα. Για αρχή σίγουρα θα πρέπει να αλλαχτεί το ψυγείο, ρώτησα διάφορους μηχανικούς και οι περισσότεροι μου μίλησαν για επισκευή μηχανής με κόστος κοντά 2.000€ και ένας (που θεωρητικά ασχολείται με τις συγκεκριμένες μηχανές) μου είπε μάλλον φλάντζα με κόστος γύρω στα 600 - 700€ και σε περίπτωση που ανοίξει η μηχανή και βρει και άλλα θέματα το κόστος θα ανέβει... Σκέφτομαι μήπως τα κοψίματα της μηχανής προέρχονται από τα μπουζί, ενώ για τη θερμοκρασία η μη καλή λειτουργία του ψυγείου... Κάποια γνώμη μήπως και σώσουμε το αυτοκινητάκι και κανένα ευρώ; Δυστυχώς το μεταχειρισμένο μου βγήκε λαχείο (όχι από τα καλά...)

Επεξ/σία από VassoG
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να συμπληρώνεις υγρό στο ψυγείο το πιθανότερο είναι να  θέλει φλάντζα. Υπάρχει ειδικό μηχάνημα για να το ελέγξουν αυτό.

Οπότε σε άνοιγμα κινητήρα υπολόγισε σίγουρα ελατήρια στα πιστόνια εάν η κατανάλωση λαδιού οφείλεται μόνο σε αυτά και όχι σε πιστόνια και κύλινδρο. Μηχανουργείο για το καπάκι και μπλοκ, φλάντζες κτλ. Αυτά για ένα "απλό συμμάζεμα" ώστε να κάνεις την δουλειά σου.

Εάν υπάρχει κάποιος κινητήρας που δεν έχει το ίδιο εργοστασιακό πρόβλημα με το δικό σου καλύτερα να βάλεις έναν κινητήρα. Εφόσον το κόστος δεν είναι μεγάλο και σου εγγυηθεί ο μηχανικός ότι θα έχει καλή λειτουργία.

Είτε σε επισκευή κινητήρα, είτε σε αντικατάσταση πρέπει να έχεις έναν μηχανικό έμπιστο για να μην μπλέξεις όπως έγινε με την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορασες ενα αυοκινητο με 200.000 χιλ με προοπτική να παει που;

Τεσπα αν το παραφλου δεν φαίνεται να πέφτει κατω στο οδόστρωμα,τοτε μπαινει μεσα στον κινητήρα.

Η πρωτη συσταση του μηχανικου σου να το πουλήσεις ηταν και η καλύτερη εκτος αν καταβάσεις κινητηρα και πας για ολική επισκευή χιτώνια, πιστόνια, βαλβιδες ...κλπ ...κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

200.000 σε ενα αυτοκίνητο που δεν ειναι ντιζελ και αντε και ντιζελ να μην ειναι δεν φοράει και κάναν κινητήρα αντοχής....... το λες και λάθος αγορά.......... εκτός και αν το πήρες κανα 1000 και πέρα από την μηχανη ειναι σε καλη κατάσταση

 

και ναι πλήρες ανακατασκευή κινητηρα τοσο πάει 2,000 (αν σου αλλάξουν τα πάντα προφανώς)

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, VassoG είπε

Δυστυχώς το μεταχειρισμένο μου βγήκε λαχείο (όχι από τα καλά...)

αν το πήρες απο μάντρα και αν δεν έκανες έλεγχο γενικότερα , αναμενόμενο

5 ώρες πριν, VassoG είπε

Κάποια γνώμη μήπως και σώσουμε το αυτοκινητάκι και κανένα ευρώ;

Ξεκινάς με ψυγείο (υποθέτω βρήκε διαρροή εκεί) και αν συνεχίσει φλάντζα

βέβαια καταλαβαίνεις οτι μπορεί τελικά να είναι πιο σοβαρή η ζημιά , αλλά

5 ώρες πριν, VassoG είπε

πριν λίγους μήνες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο peugeot 207 (2008, 1400 κυβ.) και αυτή τη στιγμή έχει πάνω του 184.000 χλμ.

αν το πήρες απο μάντρα ,δες αρχικά αν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα να ξεμπερδεύεις γρήγορα , αλλιώς είναι υποχρεωμένος απο το νόμο να το επισκευάσει αν και προσωπικά θα έπαιρνα τα λεφτά πίσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

200.000 σε ενα αυτοκίνητο που δεν ειναι ντιζελ και αντε και ντιζελ να μην ειναι δεν φοράει και κάναν κινητήρα αντοχής....... το λες και λάθος αγορά.......... εκτός και αν το πήρες κανα 1000 και πέρα από την μηχανη ειναι σε καλη κατάσταση

 

και ναι πλήρες ανακατασκευή κινητηρα τοσο πάει 2,000 (αν σου αλλάξουν τα πάντα προφανώς)

Ολα τα μοτερ 2005-2009 βγαζαλε θεματα με λαδια. Μην πω για toyota.... 

Τα βενζινης με τοσα χιλιομετρα θελουν το μαζεματακι τους. Εγω με BMW πετρελαιο απο το 2014 εχω κανει 196.000 χλμ και δεν καιει σταγονα. Αλλαγες λαδιων ανα 30.000 χλμ. 

Βασικα στο τελευταιο service στα 193.000 χλμ ο μηχανικος της BMW μου ειπε οτι απο τα 164.000 χλμ στα 193.000 χλμ δεν εκαψε σταγονα.

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, VassoG είπε

Καλημέρα σας, 

πριν λίγους μήνες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο peugeot 207 (2008, 1400 κυβ.) και αυτή τη στιγμή έχει πάνω του 184.000 χλμ. Το πρόβλημα ξεκίνησε με τα λάδια που έκαιγε, ο μηχανικός μου σύστησε να το πουλήσω όπως είναι, γιατί φοράει τη μηχανή της bmw, οι οποίες είναι ζημιάρικες. Στην πορεία ανακαλύψαμε ότι το ψυγείο του αυτοκινήτου χάνει νερά, αυτή τη φορά ο μηχανικός σύστησε να συμπληρώνω όταν πέφτει το παραφλού και να συνεχίσω έτσι, μετά από κάμποσα χιλιόμετρα σε αυτή την κατάσταση (1500 περίπου) άρχισε να τσιμπάει θερμοκρασία 97-100, ενώ η θερμοκρασία του ήταν πάντα γύρω στο 90 εκτός και εντός πόλης. Επιπλέον, το πρωί ρετάρει η μηχανή, θα πρέπει να δουλέψει για λίγο να ζεσταθεί και έπειτα να κινήσω το αυτοκίνητο, διαφορετικά μόλις σταματήσω και βάλω νεκρά το αυτοκίνητο σβήνει. Βέβαια αφού κλείσω και ανοίξω ξανά τη μηχανή το αυτοκίνητο πάει μια χαρά σα να μην συνέβη τίποτα. Για αρχή σίγουρα θα πρέπει να αλλαχτεί το ψυγείο, ρώτησα διάφορους μηχανικούς και οι περισσότεροι μου μίλησαν για επισκευή μηχανής με κόστος κοντά 2.000€ και ένας (που θεωρητικά ασχολείται με τις συγκεκριμένες μηχανές) μου είπε μάλλον φλάντζα με κόστος γύρω στα 600 - 700€ και σε περίπτωση που ανοίξει η μηχανή και βρει και άλλα θέματα το κόστος θα ανέβει... Σκέφτομαι μήπως τα κοψίματα της μηχανής προέρχονται από τα μπουζί, ενώ για τη θερμοκρασία η μη καλή λειτουργία του ψυγείου... Κάποια γνώμη μήπως και σώσουμε το αυτοκινητάκι και κανένα ευρώ; Δυστυχώς το μεταχειρισμένο μου βγήκε λαχείο (όχι από τα καλά...)

Το πιο πιθανόν είναι να είναι φλάντζα κεφαλής . Όσο για το ψυγείο ίσως είναι βουλωμένο .

Υπάρχει τρόπος να πάρει δείγμα και να δεί εάν το αντιψυκτίκο έχει καυσαέρια.

Εάν θές πρίν το άνοιγμα του μοτέρ δοκίμασε να κάνεις ένα εσωτερικό καθαρισμό με χημικά και μετά να κάνεις αλλαγή λαδιού μαζί με φίλτρο λαδιού   και να το παρακολουθήσεις . Εάν συνεχίσει η κατανάλωση τότε αναγκαστικά κοιτάζεις τήν επισκευή ή κοιτάζεις να το δώσεις   Σου λαδώνει και τα μπουζί πλέον ;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν το πήρες απο μάντρα με τοσα χιλιόμετρα, υπολογισε τα διπλά οποτε καταλαβαινεις...Βρες κανενα σωστο μηχανικο γιατι το στυλ χανω παραφλου αλλα εσυ κάνε τον αδιαφορο ,δεν βοηθαει..Υστερα και με την γνωμη του μηχανικου ισως σε συμφέρει ειτε επισκευή ειτε αλλαγη μηχανης..

Σε καθε περιπτωση την πατησες και θα πρεπει να βάλεις βαθια το χερι στην τσεπη η να το πουλησεις ενημερώνοντας τον επομενο για τις βλαβες που βγαζει και να το δωσεις κοψοχρονια(με χασουρα)

Γι'αυτό λέμε πριν την αγορά πολυ ψαξιμο για να αποφυγουμε τετοιες δυσαρεστες καταστασεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν γράψεις στο google "peugeot 207 καίει λάδια" θα πάρεις ένα δισεκατομμύριο αποτελέσματα.

Δυστυχώς, αυτό το μοτέρ είναι για πέταμα. Είμαι παθών, έδωσα μια περιουσία και δουλειά δεν έκανα.

Είχα ανοίξει και αντίστοιχο θέμα εδώ.

Αν δεν θες/μπορείς να το πουλήσεις, υπάρχουν δύο επιλογές.

Είτε να αλλάξεις μοτέρ (το οποίο σε λίγα χιλιόμετρα θα σου κάνει τα ίδια) με κόστος λίγο πάνω από 1000άρικο είτε να κατέβει το μοτέρ και να γίνει ολικό ρεκτιφιέ με κόστος κοντά στα 2 χιλιάρικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, zio10 είπε

Σε αντιψυκτικό πόσο θεωρείται νορμάλ να συμπληρώνεις;

Κανονικά καθόλου. Αλλά μία ποσότητα πχ 150 - 200 ml το εξάμηνο θεωρείται και normal. Λίγο ένα κολάρο να χάνει ελάχιστα, μία από τα ίδια για την αντλία νερού, μπορεί να χρειαστεί να συμπληρώσεις λίγο. 

Ακόμα και ένα κολάρο που φαίνεται OK μπορεί να χάνει στην ένωση ελάχιστα και να θέλει σφιγκτήρα βαρέως τύπου για παράδειγμα. Μόνο με στεγνή χαρτοπετσέτα μπορείς να το καταλάβεις. Στην πίεση του αυτοκινήτου θα χάσει λίγο. Ε από τέτοιες περιπτώσεις μπορεί και να θέλει συμπλήρωμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά δεν χρειάζεται συμπλήρωμα ποτέ εάν δεν υπάρχει πρόβλημα ή διαρροή 

Θελει ψάξιμο εάν μπερδεύει τα λάδια με τα νερά 

Τα νερά με τα λάδια 

Τα καυσαέρια με τα νερά 

Η φλάντζα κεφαλής ανάλογα σε πιο σημείο θα καεί μπερδεύει και κάτι από τα παραπάνω μετά 

Αν έχεις κάψει φλάντζα κεφαλής, έχεις τρύπιο ψυγείο και έκαιγε και λάδια τότε το κόστος επισκευής θα φτάσει τα 1500€ άνετα όπως σου είπαν 

Θα βρείτε πρώτα το πρόβλημα να δείτε εαν συμφέρει να γίνει 

Αλλιως θα ψάξεις μια μεταχειρισμένη μηχανή για να συνεχίσεις να κανείς την δουλειά σου 

Εισαι διατεθειμένος να το πετάξεις στην άκρη και να πάρεις άλλο; 
Τι αξία έχει το όχημα σου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2000€ δεν είναι ιδιαίτερο ποσό για να φτιάξεις σωστά το αμάξι σου, από την άποψη ότι το να κλαίει κάποιος πάνω από χυμένο γάλα δεν είναι πρακτικό και δεν λύνει κάποιο πρόβλημα, εδώ συζητήσεις αν το πήρες δεν αγόραζες κάτι άλλο ή το τάδε θα είχαν νόημα προ της αγοράς τώρα καλώς ή κακώς το έχεις οπότε

-Εάν πας σε αγορά νέου αυτοκινήτου θα χρειαστείς σε αυτή την κατηγορία 20000€ τουλάχιστον, αν δεν υπάρχουν χρήματα τελειώνει η συζήτηση με ευχές δεν αγοράζεται τίποτα καθώς και με συμβουλές από φόρουμ..

- Στην κατάσταση όπου είναι τώρα το αυτοκίνητο δεν πωλείται και αν συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι συμπληρώνοντας ψυκτικό θα καταστρέψεις (αν δεν το έχεις ήδη κάνει) την κεφαλή και ρισκάρεις με μια υδραυλική να σπάσει το μοτέρ....

-Αν το πετάξεις και πας σε ανάλογο μεταχειρισμένο μιας ηλικίας και χιλιομέτρων πάλι 1500€ θα τα χρειαστείς πάνω κάτω σε μαζέματα αναλόγως της κατάστασης όπου αυτό είναι, αναρτήσεις, λάστιχα, μπαταρία , ιμάντες, γεννήτρια κοκ,

-Αν δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα το αφήνεις στην άκρη και το επισκευάζεις όταν μπορέσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...