Προς το περιεχόμενο

Η Tesla ανανεώνει το Model 3 σε μία προσπάθεια να μειώσει το κόστος παραγωγής


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liberostelios είπε

...Ίσα-ίσα, η Tesla έχει φτιάξει μία κουλτούρα που, στην ουσία, φτιάχνει fanboys που δυσκολεύονται να δουν την πραγματικότητα. Θυμίζει αρκετά Apple ιδίως πριν κάποια χρόνια: ένα εξαιρετικό προϊόν, με μία σκληροπυρηνική βάση χρηστών που διογκώνουν τα καλά και εξωραίζουν τα κακά, ενώ είναι διατεθειμένοι να την υπερασπιστούν στα πάντα. Πλέον, όμως, οι άλλοι κατασκευαστές (και ιδίως οι κινέζοι) έχουν αρχίσει να την πλησιάζουν επικίνδυνα και δεν είναι επ ουδενί μίλια μακριά από τους άλλους.

Φαντάζομαι πως ναι, έχουν εκπαιδεύσει τους χρήστες τους στη 'εταιρική πίστη' αλλά δεν μπορείς να έχεις ένα κακό αυτοκίνητο και ο χρήστης να το λατρεύει. Το ότι στις διάφορες έρευνες οι χρήστες Tesla βγαίνουν από τους πιο ικανοποιημένους, δεν μπορεί να είναι λόγω τυφλής λατρείας. Τίποτα δεν γεννιέται από το τίποτα - κάτι πρέπει να κάνουν σωστά κι αυτοί.

Όσο για την σύγκριση με την Apple, η Tesla πουλάει σε ένα εύρος λογικών τιμών. Δεν αγοράζει ένα VW να του βάλει μπροστά το σήμα της Apple για να το πουλήσει 3 φορές πιο ακριβό όπως έκανε λ.χ. η Apple με τα μηχανήματα της όταν φορούσε Intel επεξεργαστές. Αν φυσικά στο μέλλον η εταιρεία εκπέσει σε αυτή την κατηγορία (όπως το έκανε και η Apple μετά τα '90s) τότε φυσικά θα είναι για κράξιμο.

Επεξ/σία από teodoreh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

και τα μικρά σε χωρητικότητα ηλεκτρικά,  60kWh κάνα 300χλμ απόσταση τα έχουν άνετα με κλιματισμό και θα σου κάψουν κάνα 10€. Και μιλάμε για αμάξια 2 τόνων με 200 άλογα, όχι κουβαδάκια.

χμμ, οπότε απόσβεση 20-30χιλιάρικα διαφορά τιμής σε πόσα χρόνια θα την κάνουνε υπολόγισες?

Επεξ/σία από Mi_ka
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ένα ηλεκτρικό με 60kWh μπαταρία βγάζει 300χλμ εθνική και 370 σε πόλη/περιφερειακό. Καίνε περίπου 17kWh/100χλμ.

Με τί ταχύτητα/φορτίο/συνθήκες? Με τις πρότυπες δοκιμές που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τις συνθήκες οδήγησης?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως οι υπάλληλοι πρατηρίου με φορτιστή στον Ε65 μου λένε πως όλοι γκρινιάζουν για την κολοκύθια οικονομία στο ταξίδι με τις τρέχουσες τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, loypis είπε

τελικα συμφερουν τα ηλεκρικα ρε παιδια?

Εξαρτάται τι χρήση κάνεις σε χιλιόμετρα, αν δεν φορτίζεις σπίτι κλπ

Πχ αν φορτίζεις έξω έρχεται μια η άλλη με ένα diesel η με υγραέριο που δεν χρειάζονται ώρες για να γεμίσουν. Αν έχεις μονοκατοικία συμφέρει και κανείς πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mi_ka είπε

πάντως οι υπάλληλοι πρατηρίου με φορτιστή στον Ε65 μου λένε πως όλοι γκρινιάζουν για την κολοκύθια οικονομία στο ταξίδι με τις τρέχουσες τιμές

Νομίζω οι τιμές είναι λίγο τσιμπημένες στα 50 και 60 λεπτά την κιλοβατώρα όταν το οικιακό είναι 20 λεπτά. Σε ταξίδι φυσικά θα αναγκαστείς να πληρώσεις παραπάνω εκτός αν έχεις Τέσλα και φορτίζεις στο δίκτυο της που είναι δωρεάν ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, mariosCS είπε

Αν πάει κοντά στα $25000 όντως, τότε μιλάμε για επανάσταση στην αγορά. Αλλά χλωμό το βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο...

αμα  δεις την ποιοτητα συναρμογης  του σημερινου θα  κλαις απο τα γελια  αμα μειωσει το κοστος   κατασκευης θα γελασει ο καθε πικραμενος

9 ώρες πριν, Zarko2722 είπε

Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Στα 25.000-30.000 ευρώ θα κυμανθεί η τιμή του καινούριου φτηνού μοντέλου της Tesla όταν αυτό παρουσιαστεί, ίσως μετά από 2-3 χρόνια. Και θα είναι το μοναδικό μοντέλο της που θα προορίζεται για τη μεσαία τάξη. Ας το πάρουμε απόφαση, τα Tesla απευθύνονται αποκλειστικά στα βαθιά πορτοφόλια και δεν πιστεύω ότι η εταιρεία θα κατασκευάσει ποτέ κάποιο μοντέλο που να απευθύνεται στα χαμηλά εισοδήματα, π.χ. στα 15.000 ευρώ. Δεν έχει καμία ανάγκη για να κάνει κάτι τέτοιο, μια και έχει πάρει ήδη και τα σώβρακα από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. 😆

Ήδη για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ξεπέρασε σε κέρδη την Toyota που είναι πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως, μια και η Tesla κερδίζει αυτή τη στιγμή οχτώ φορές περισσότερα χρήματα από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, σε σχέση με την Toyota. Στο τέλος του 2023 η Tesla θα είναι η πρώτη σε καθαρά κέρδη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου...

ξεπερασε με 400 χιλιαδες  αυτοκινητα την τοyοτα που φτιαχνει  10 εκατομυρια  αμαξια το χρονο ,υπαρχει και αλλο ενα ανεκδοτο με τον τοτο................. ,θαυμασε ποιοτητα συναρμογης .....................................

0-02-05-2b205dfc4388349b8f07f27f3f13d6a66b699ffabba3c7a79394562a9ee1037e_f44b838cdcc7c11c.jpg

0-02-05-efb35d7bfcef82b4448a34ca7b5f53c5bc53c6f2511e3386b33e348a53f8826f_dcf2cf34f52c5d73.jpg

0-02-05-6c9647b791e60a3b41a5f5187c590df9c04acdbe551e8082f8917857662980d1_765c6cfb490e2b99.jpg

0-02-05-e3a51b0fe17fc16c1370311f61b5654e6090332c98d79744ddac87d06ca71036_1487ac72d5ea71fe.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, teodoreh είπε

Φαντάζομαι πως ναι, έχουν εκπαιδεύσει τους χρήστες τους στη 'εταιρική πίστη' αλλά δεν μπορείς να έχεις ένα κακό αυτοκίνητο και ο χρήστης να το λατρεύει. Το ότι στις διάφορες έρευνες οι χρήστες Tesla βγαίνουν από τους πιο ικανοποιημένους, δεν μπορεί να είναι λόγω τυφλής λατρείας. Τίποτα δεν γεννιέται από το τίποτα - κάτι πρέπει να κάνουν σωστά κι αυτοί.

Όσο για την σύγκριση με την Apple, η Tesla πουλάει σε ένα εύρος λογικών τιμών. Δεν αγοράζει ένα VW να του βάλει μπροστά το σήμα της Apple για να το πουλήσει 3 φορές πιο ακριβό όπως έκανε λ.χ. η Apple με τα μηχανήματα της όταν φορούσε Intel επεξεργαστές. Αν φυσικά στο μέλλον η εταιρεία εκπέσει σε αυτή την κατηγορία (όπως το έκανε και η Apple μετά τα '90s) τότε φυσικά θα είναι για κράξιμο.

Προφανώς, αυτό είπα. Είναι τρομερό vfm και σε επίπεδο τεχνολογίας (infotainment, εφαρμογή, OTA updates κλπ) είναι μακριά από όλους. Για αυτό και έχει κοινό που είναι κυρίως tech fans και όχι αυτοκινητιστές. Γιατί σε επίπεδο ποιότητας αμαξώματος, οδηγικής συμπεριφοράς, ποιότητας εσωτερικού σίγουρα δεν είναι κορυφαίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Με τί ταχύτητα/φορτίο/συνθήκες? Με τις πρότυπες δοκιμές που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τις συνθήκες οδήγησης?

Με περίπου 120χλμ/ώρα και κλιματισμό, 3 άτομα και βαλιτσες. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

Νομίζω οι τιμές είναι λίγο τσιμπημένες στα 50 και 60 λεπτά την κιλοβατώρα όταν το οικιακό είναι 20 λεπτά. Σε ταξίδι φυσικά θα αναγκαστείς να πληρώσεις παραπάνω εκτός αν έχεις Τέσλα και φορτίζεις στο δίκτυο της που είναι δωρεάν ακόμα.

Εξαρτάτε και τον τύπο του οχήματος. Πχ ένα Van e-ducato βan με 79 άρα μπαταρία αν σου βγάλει 120 με 130km φορτομενο. Δηλαδή αν θέλεις να πας μακριά και να φορτίσεις έξω βγαίνει πολύ ακριβό στα 51 ευρώ το γέμισμα για τόσο μικρή απόσταση.  Δηλαδή βγαίνει 39€ /100.1Αν φορτίζεις για κοντινές διαδρομές στην βάση σου 16 ευρώ δηλαδή 12,90/100. Το diesel καίει 8.5 με 9 στα 100 οποτε στα 16 ευρώ αν βάζεις το ακριβό diesel.

Αγορά το ηλεκτρικό 120000€ το diesel 40.000€. 

Φόρτιση πολλές ώρες το ηλεκτρικό ελάχιστα λεπτά το diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Με περίπου 120χλμ/ώρα και κλιματισμό. 

Οπότε ναι, με τις πρότυπες συνθήκες που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα.

Σε παλιότερη συζήτηση λέγαμε ότι τα μεσαία/μεγάλα ηλεκτρικά θα βγάλουν σκάρτα 400 σε πραγματικές συνθήκες (για το id4 με την 82ρα δίνουν 400 περίπου). Να πάνε τα μικρά στα 300...όριο...πολύ όριο, ειδικά με 2.5 άτομα μέσα.

Καταλαβαίνεις επίσης ότι τα 120...είναι κάπως πια.

Επεξ/σία από Πέτρος
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Πέτρος είπε

Οπότε ναι, με τις πρότυπες συνθήκες που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα.

Σε παλιότερη συζήτηση λέγαμε ότι τα μεσαία/μεγάλα ηλεκτρικά θα βγάλουν σκάρτα 400 σε πραγματικές συνθήκες (για το id4 με την 82ρα δίνουν 400 περίπου). Να πάνε τα μικρά στα 300...όριο...πολύ όριο, ειδικά με 2.5 άτομα μέσα.

16 φορές έκανα το καλοκαίρι ταξίδι 305km, με 3 άτομα και αποσκευές, κάπου στα 120χλμ μέσο όρο με φουλ κλιματισμό με ένα 58kWh, και έφτανα με περίπου 10%. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gjp1000 είπε

αμα  δεις την ποιοτητα συναρμογης  του σημερινου θα  κλαις απο τα γελια  αμα μειωσει το κοστος   κατασκευης θα γελασει ο καθε πικραμενος

ξεπερασε με 400 χιλιαδες  αυτοκινητα την τοyοτα που φτιαχνει  10 εκατομυρια  αμαξια το χρονο ,υπαρχει και αλλο ενα ανεκδοτο με τον τοτο................. ,θαυμασε ποιοτητα συναρμογης .....................................

0-02-05-2b205dfc4388349b8f07f27f3f13d6a66b699ffabba3c7a79394562a9ee1037e_f44b838cdcc7c11c.jpg

0-02-05-efb35d7bfcef82b4448a34ca7b5f53c5bc53c6f2511e3386b33e348a53f8826f_dcf2cf34f52c5d73.jpg

0-02-05-6c9647b791e60a3b41a5f5187c590df9c04acdbe551e8082f8917857662980d1_765c6cfb490e2b99.jpg

0-02-05-e3a51b0fe17fc16c1370311f61b5654e6090332c98d79744ddac87d06ca71036_1487ac72d5ea71fe.jpg

Εγώ φίλε τα είδα και τα έγραψα .

 Βγαλε και καμία από μέσα και δειξτους γιατί χωρίς να ξέρουν και μιλάμε και φατσούλες και καλά τι γράφει βάζουν …

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...