Προς το περιεχόμενο

Προβλημα κινητου - Εντος Εγγυσης // Τι δικαιουμαι;


AntoMast

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα,

Πριν ακριβως 11 μηνες αγορασα ενα Xiaomi 11 5G NE Lite. Πολυ καλο κινητο, 11 μηνες δουλευε σφαιρα, τελειο γενικα. Ωστοσο, πριν 10 μερες περιπου ξαφνικα αρχιζε να παρουσιαζει ενα προβλημα, εσβηνε και εκλεινε μονο του κτλπ. Μιλησα με το καταστημα που το αγορασα μεσω Skroutz, μου ειπαν να το στειλω σε ενα καταστημα service που συνεργαζονται. Προσπαθησαν να το επισκευασουν, λενε δεν ειναι hardware, και πως δεν ευθυνομαι εγω σε κατι. Το στελνουν πισω, μου λενε δοκιμασε Factory Reset και αν δεν δουλεψει κι αυτο τοτε θα γινει ειτε αντικατασταση ειτε επιστροφη χρηματων. Δεν δουλεψε, οποτε το εστειλα τωρα παλι πισω.

Η ερωτηση μου ειναι, αν γινει επιστροφη χρηματων, οφειλουν να μου επιστρεψουν το ακριβες ποσο που πληρωσα;

Ενω αν γινει αντικατασταση, πρεπει το κινητο να ειναι ακριβως το ιδιο

Κι αυτο γιατι το κινητο ηταν 11 μηνων. Οποτε δεν ηταν ολο καινουργιο ας πουμε.

Ρωταω γιατι ο κυριος δεν ακουστηκε πολυ χαρουμενος με το ολο ζητημα, και μου ελεγε φερτο πισω και θα δουμε πως θα κινηθουμε, ισως σου δωσουμε αλλο κτλπ. Φοβαμαι μηπως στειλουν ενα υποδεεστερο κινητο με λιγα λογια, ή μηπως η επιστροφη χρηματων δεν ειναι ολικη. 

Ωστοσο δεν γνωριζω τι 'δικαιουμαι', καθως οπως ειπα το κινητο ειχε μια ηλικια, εντος εγγυησης ωστοσο.

Επεξ/σία από AntoMast
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου δώσουν πιστωτικό ανάλογα του ποσού του κινητού για να πάρεις άλλο .

Αλλιώς εάν το κατάστημα είναι εντάξει θα σου δώσει όλο το ποσό (προφανώς).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν σου δώσουν το ακριβές ποσό οφείλουν να σου δώσουν εφάμιλλο σε χαρακτηριστικά ή και καλύτερο. Παραεισαγωγή λογικά η συσκευή μου μυρίζει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, DeVilMaYcRyGR είπε

Αν δεν σου δώσουν το ακριβές ποσό οφείλουν να σου δώσουν εφάμιλλο σε χαρακτηριστικά ή και καλύτερο. Παραεισαγωγή λογικά η συσκευή μου μυρίζει 

Δικαιούμαι όμως ολική επιστροφή χρημάτων; 

Για να πω και την αλήθεια είναι λίγο ακραίο. Με την έννοια του, το κινητό το είχα 11 μήνες. Δεν ήταν καινούργιο. Με το να μου δώσουν όλο το ποσό πίσω είναι σαν να είχα δωρεάν κινητό για 11 μήνες, ας πούμε. 

Τέλος πάντων, ιδανικά για μένα είναι να γίνει επιστροφή χρημάτων γιατί δεν θέλω να ξανά ασχοληθώ με αυτό το κατάστημα. Αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει αντικατάσταση, ελπίζω όχι με κατώτερης ποιότητας κινητό τουλάχιστον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούν να πάνε σε χειρότερο και πρέπει να σου δώσουν επιλογή. Έτσι τουλάχιστον έγινε σε αντίστοιχη περίπτωση σε μένα με επιπρόσθετη εγγύηση που είχα κάνει. Γενικά αν έχεις θέμα συμβούλεψε τον συνήγορο του καταναλωτή. Σίγουρα οφείλουν επισκευή ή αντικατάσταση με ίδιο αλλιώς νεότερο με ίδια χαρακτηριστικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...