Προς το περιεχόμενο

TWO TREES BLUER 3D


fotaras76

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρεται. Επειδή αρκετοί αγοράσαμε αυτόν τον εκτυπωτή σε προσφορά από tomtop ανοίγω θέμα εδώ και δεν το συνεχίζω στην κατηγορία προσφορές. Εδώ μπορούμε να ανταλλάσσουμε απόψεις και ιδέες για τον printer. 

Λοιπόν, o printer μου στοίχισε 105 ευρώ σύνολο (μαζί με την ασφάλιση δέματος). Από 3dprinting είμαι άσχετος. Η συναρμολόγηση δεν ήταν τόσο απλή αλλά ούτε και τόσο δύσκολη για κάποιον που πιάνουν λίγο τα χέρια του (βοηθάνε πολύ σχετικά βίντεο στο youtube). Στην αρχή έβρισκε άδεια την κάρτα micro sd που περιλαμβάνεται στην συσκευασία και έχει λίγα αρχεία για  print test. Τελικά την έβαλα σε pc μετέφερα τα αρχεία από τον υποφάκελο στον αρχικό φάκελο της κάρτας και όταν την έβαλα στον εκτυπωτή τα είδε. Έχει λίγο filament σε πράσινο χρώμα για τις πρώτες δοκιμές.

Μετά από λίγο ψάξιμο κατέληξα στα εξής:

Η επέκταση των αρχείων πρέπει να είναι gcode. Αρχικά βρίσκω έτοιμα αρχεία stl εδώ Thingiverse - Digital Designs for Physical Objects στη συνέχεια τα επεξεργάζομαι (π.χ αλλαγή μεγέθους) εδώ Dashboard | Tinkercad και αφού κάνω export σε αρχείο stl τελικά το μετατρέπω σε gcode εδώ  STL to G-CODE [cnc-apps.com] και το αντιγράφω στην micro sd.  Μετά βάζω την κάρτα στον εκτυπωτή , κάνω load filament και μετά επιλέγω να κάνω print το gcode αρχείο. Το αποτέλεσμα των πρώτων εκτυπώσεων φαίνεται στη φωτο . Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω ρυθμίσεις για καλύτερα αποτελέσματα αλλά είναι μια αρχή. Τα παιδιά μου γουστάρουν πάντως. 

Κάθε πρόταση για να κάνουμε σωστές εκτυπώσεις και να λύνονται προβλήματα με τον συγκεκριμένο εκτυπωτή είναι ευπρόσδεκτες. 

 

 

IMG_20221204_143729.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και απο εδω.

Ας μαζευτουμε και ας βοηθησουμε ο ενας τον αλλον για ομορφες εκτυπωσεις.

Για αρχη να πω οτι δεν χρειαζεται να γινεται ολη αυτη η διαδικασια με το Tinkercad.  Αυτο που θα κανετε ειναι να κατεβασετε εναν Slicer.