Προς το περιεχόμενο

Διέρρευσε η ημερομηνία λανσαρίσματος του Star Wars Jedi: Survivor


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την κυκλοφορία του Star Wars Jedi: Fallen Order για υπολογιστές και παιχνιδοκονσόλες ωστόσο οι φίλοι των παιχνιδιών Star Wars δεν πρόκειται να περιμένουν για πολύ καιρό ακόμα τη συνέχεια του καθώς πρόκειται να λανσαριστεί μέσα στο 2023.

Κατά τη διάρκεια του Star Wars Celebration τον περασμένο Μάιο είχε επιβεβαιωθεί ότι το Star Wars Jedi: Survivor βρισκόταν στα μισά της ανάπτυξης/παραγωγής (από την Respawn Entertainment) ωστόσο τώρα μαθαίνουμε πως πρόκειται να κάνει την εμφάνιση του στα Game Awards 2022.

Μέσω ενός tweet τη Δευτέρα, η EA ανακοίνωσε ότι πρόκειται να δώσει τη δυνατότητα στους φίλους του γνωστού franchise να πάρουν μία πρώτη γεύση για το gameplay του sequel του γνωστού παιχνιδιού από το 2019 κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της Παρασκευής.

Αλλά λίγο αργότερα, διέρρευσε μία καταχώρηση στο Steam, σύμφωνα με την οποία αναμένεται να δούμε το Star Wars Jedi: Survivor αρκετά νωρίτερα από το αναμενόμενο και πιο συγκεκριμένα στα μέσα Μαρτίου του 2023. Με τη σχετική καταχώρηση διέρρευσαν επίσης λεπτομέρειες όπως η ημερομηνία που θα ξεκινήσουν οι προπαραγγελίες καθώς και μία σύνοψη της ιστορίας του παιχνιδιού, μέσω της οποίας μαθαίνουμε ότι θα υπάρχουν νέες ικανότητες Force, νέοι πλανήτες και μεγαλύτερες περιοχές για εξερεύνηση.

rB9GU3tNsPnnApC7P72ejM-1200-80.jpeg.webp

Η σχετική περίληψη για την υπόθεση (εξελίσσεται πέντε χρόνια μετά τα γεγονότα στο Fallen Order), που όπως είναι φυσιολογικό, δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη, περιλάμβανε μία δυσοίωνη προειδοποίηση ότι πλησιάζουν «σκοτεινοί καιροί», τοποθετώντας ενδεχομένως τον πρωταγωνιστή Cal Kestis σε τροχιά σύγκρουσης με ισχυρότερους εκπροσώπους του τάγματος των Sith ενώ δεν αποκλείεται μία εμφάνιση του ίδιου του Αυτοκράτορα.

KvJS5m7EJjfe8gvRbRFqLW-1200-80.jpg.webp

Μόλις αντιλήφθηκαν τη διαρροή στο Steam, στην σελίδα του παιχνιδιού Star Wars Jedi: Survivor, όλες οι παραπάνω λεπτομέρειες και τα στοιχεία έγιναν αθέατα ενώ στη θέση της ημερομηνίας λανσαρίσματος μπήκε το «Προσεχώς». Να αναφέρουμε ότι το παιχνίδι είναι «next-gen» τίτλος και επομένως όσοι διαθέτουν PS4 ή Xbox One θα πρέπει να προχωρήσουν σε αναβάθμιση πριν την ημερομηνία διάθεσης του τίτλου εφόσον θέλουν να ξεκινήσουν να παίξουν από την πρώτη μέρα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Διέρρευσε η ημερομηνία λανσαρίσματος του Star Wars Jedi: Survivor"

Να φωνάξουμε υδραυλικό μπλατσανίσαμε στο Star Wars.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό και όταν το είδα είπα επιτέλους μια ωραία περιπέτεια τρίτου προσώπου σε Star wars σύμπαν.Πραγματικά το χάρηκα και μου είχε κάνει απο την πρώτη στιγμή εντύπωση απο όταν το είχα δει,βάζοντας το στα "must" για μελλοντικό παιχνίδι,παρόλα αυτά για διάφορους λόγους το ανέβαλλα και τελικά το έπαιξα μόλις πρόσφατα και "δωρεάν" με το Gamepass που  συνέδεσα με έναν νέο ΕΑ Account (που δεν το είχα κάνει πιο παλιά) για να παίξω και ορισμένα ακόμα της ΕΑ που ήθελα όπως το Squadrons.

Πολύ καλή αίσθηση και άμεσως χειρισμός με πολύ εντυπωσιακά σκηνικά και καλή ιστορία και ιδιαίτερους χαρακτήρες,πολύ καλή έκπληξη αυτό το νέο θα περιμένω με ανυπομονησία να δω τι έχουν κάνει 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακαρι να ειναι οντως next gen το παιχνιδι. ενω το 1ο παιχνιδι ειχε εξαιρετικο gameplay το μεγαλυτερο μου παραπονο ηταν οτι η εξερευνηση ηταν εντελως ανουσια απο τη στιγμη που οι ανταμοιβες αφορουσαν μονο cosmetics.

παντως εχοντας μια πολυ καλη βαση απο το 1ο μερος, πλεον μπορουν να δώσουν κατι εξαιρετικο με το σικουελ. Να δωσουν κατι παραπανω απο αποψη ιστοριας, με αξιομνημονευτους χαρακτηρες , ήρωες και villains που θα θυμομαστε για πολλα χρονια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, xotic είπε

Έχουμε και mando απο 1/3, μια χαρα θα περάσουμε.

Η αλήθεια είναι πως και γω δεν χορταίνω star wars content, όμως θα το ήθελα πιο προσεγμένο. Το Star Wars Jedi: Fallen Order κάνει μια απίστευτη αρχή, όμως γίνεται ψιλοαδιάφορο στην μέση και σε ανεβάζει πάλι πολύ ψιλά στο τελείωμα.

Στον χειρισμό υπήρχαν κάποια προβληματάκια, καθώς είχε και κάποια χαζά σημεία όπως όπλα των αντιπάλων τύπου flashbangs  που δεν σου έδινε την δυνατότητα να τα αποφύγεις και πατούσες σαν χαζός random πλήκτρα.
Skill Tree είμαι σίγουρος ότι θα δούμε και δω, το οποίο με χαλάει άπειρα, διότι απ' την μια σου δίνει την δυνατότητα να διαμορφώσεις τον χαρακτήρα όπως εσύ θες, απ' την άλλη χάνεις κομμάτια του παιχνιδιού, αφού δεν θα το έχεις ολοκληρώσει πλήρως μέχρι το τέλος.

Θα ήθελα εδώ να δούμε ένα λιγότερο bugy και λίγο πιο πολύπλοκο combat style  καθώς και να φύγει εντελώς το lockάρισμα του εχθρού, καθώς το lazy development δίνει και παίρνει. Προτιμώ το game να αντιλαμβάνεται σύμφωνα με την κατεύθυνση μου τον εχθρό που θέλω να χτυπήσω.

Άλλο πράγμα που θα προτιμούσα να δω είναι ο χαρακτήρας να "θυμηθεί" γρήγορα τα skills του παλιού παιχνιδιού και να μας δώσει το παιχνίδι μερικά καινούργια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, manolis940 είπε

Η αλήθεια είναι πως και γω δεν χορταίνω star wars content, όμως θα το ήθελα πιο προσεγμένο. Το Star Wars Jedi: Fallen Order κάνει μια απίστευτη αρχή, όμως γίνεται ψιλοαδιάφορο στην μέση και σε ανεβάζει πάλι πολύ ψιλά στο τελείωμα.

Στον χειρισμό υπήρχαν κάποια προβληματάκια, καθώς είχε και κάποια χαζά σημεία όπως όπλα των αντιπάλων τύπου flashbangs  που δεν σου έδινε την δυνατότητα να τα αποφύγεις και πατούσες σαν χαζός random πλήκτρα.
Skill Tree είμαι σίγουρος ότι θα δούμε και δω, το οποίο με χαλάει άπειρα, διότι απ' την μια σου δίνει την δυνατότητα να διαμορφώσεις τον χαρακτήρα όπως εσύ θες, απ' την άλλη χάνεις κομμάτια του παιχνιδιού, αφού δεν θα το έχεις ολοκληρώσει πλήρως μέχρι το τέλος.

Θα ήθελα εδώ να δούμε ένα λιγότερο bugy και λίγο πιο πολύπλοκο combat style  καθώς και να φύγει εντελώς το lockάρισμα του εχθρού, καθώς το lazy development δίνει και παίρνει. Προτιμώ το game να αντιλαμβάνεται σύμφωνα με την κατεύθυνση μου τον εχθρό που θέλω να χτυπήσω.

Άλλο πράγμα που θα προτιμούσα να δω είναι ο χαρακτήρας να "θυμηθεί" γρήγορα τα skills του παλιού παιχνιδιού και να μας δώσει το παιχνίδι μερικά καινούργια.

Για EA τίτλος ήταν ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, προσωπικά είμαι αισιόδοξος για την συνέχεια. (ponchos να μην έχει μόνο!!)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, xotic είπε

Για EA τίτλος ήταν ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, προσωπικά είμαι αισιόδοξος για την συνέχεια. (ponchos να μην έχει μόνο!!)

Χαχαχα ναι ρε συ τα ponchos. Είχα μια έκφραση wtf μόλις τα έβλεπα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...