Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενης φωτογραφικης μηχανης για φωτογραφιση ρουχων


MORBID21
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Liosp,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Aperture

For clothing photography, it’s ideal to shoot at a high f/stop, between f/8 and f/11. This will help you get a more focused shot on your apparel products.

Shutter speed

Shutter speed refers to how long your shutter will remain open. Ideally, you should set it around 1/125 when photographing clothing.

ISO sensitivity

When taking photos of clothing, the ideal ISO settings is between 400 and 800. This will depend on what type of light sources you’re using. If you’re using artificial lighting, set your ISO between 600 and 800 instead, allowing you to reduce the noise.

 

Αυτα διαβαζα σε ενα σαιτ περι φωτογραφισης ρουχων.Με δοκιμες απο κινητο  που προσπαθησα να αλλαξω ρυθμισεις να τις φερω οσο γινεται σε αυτα που γραφει οι φωτο εβγαιναν πολυ σκοτεινες αλλα υποθετω οτι αναφερεται σε dslr και δεν εχουν εφαρμογη στην περιπτωση μου.

Δυστυχως ειμαι ακομα σε ψαξιμο μιας και οι παραπανω προτασεις αγγελιων για τον α ή β λογο δεν ηταν διαθεσιμες και εντωμεταξυ διαβαζω οσο μπορω να αποκτησω μια σχετικη ιδεα ωστε να ειμαι λιγο λιγοτερο ασχετος αν και οταν βρω καμερα

Στις 15/12/2022 στις 4:58 ΜΜ, APPLEGEEK είπε

ο σενσορ ενως DSLR δεν εχει καμια μα καμια επαφη με τα κινητα εαν θες να κανεις pro work.

 

τωρα για insta FB - web stuff με κινητο γινεται μια χαρα

εαν παρεις μια δ200 + 50 φακο εισαι καλυμενος απλα θες φωτα καλα 

d200 100 euro + 150 lens 1.8 AFGS 

ΜΟΝΟΝ τα ρουχα ετσι ; οχι ατομο

Η d200 ειναι 10Mpixel. Δεν εναι αρνητικο αυτο σε σχεση με τις παραπανω προτεινομενες καμερες?

Αυτα με τους φακους ακομα δεν εχω βγαλει ακρη πως λειτουργουν και τι με βολευει.Για παραδειγμα αυτος που προτεινεις τι διαφορα εχει με εναν AF-P DX 18-55mm F3.5-5.6G VR ή εναν 18 - 105mm f/3.5-5.6G ED VR ή εναν 18-55 VRII EU11

Στις 12/12/2022 στις 8:08 ΠΜ, highpriest είπε


 

Αν κάνει ζουμ με το κινητό θα πιξελιαζει επειδή το ζουμ είναι ψηφιακό και όχι οπτικό. Οπότε με μια κάμερα με ζουμ φακό τουλάχιστον αυτό θα το λύσεις. Ναι, ίσως τελικά χρειάζεσαι κάμερα αν κάνει συχνά ζουμ.

Βεβαια μπορείς ακόμη και μια κόμπακτ να το λύσεις αυτό το πρόβλημα, με 200-250 €. Μια καινουρια canon sx620 powershot και καθάρισες. Αν πάλι θες κανονική dslr για να έχεις περισσότερες επιλογές σε φακούς αργότερα, οποιαδήποτε σου κάνει, απο καινούργια 2000D των 390 ευρώ, έως και οποιαδήποτε μεταχειρισμένη με φακό στα 300 ευρω απο εδω μέσα. Η ποιότητα (καθαρότητα εικόνας) που ψάχνεις δεν έχει να κάνει με την μηχανή, αλλά με τον φακο και την δυνατότητα να κάνει οπτικό ζουμ.

Για τους φακούς, (μπακαλιστικα) όσο πιο μεγάλο το νούμερο, απο τόσο πιο μακριά μπορείς να τραβήξεις με λεπτομέρεια. Αλλά μάλλον ούτε κάτι τέτοιο χρειάζεσαι. Δεν σου κάνουν σταθεροί φακοί αν χρειάζεσαι διαφορετικά ζουμάρισματα. Εγώ υπέθεσα πως στήνεις και τραβάς στατικά απο την απόσταση που προεπιλεγείς. Αν ζουμάρεις-ξεζουμαρεις θες η μηχανή να έχει ζουμ φακο.

Το πρόβλημα σου έρχεται απο το ζουμ που κάνεις με το κινητό, επειδή δεν είναι ζουμ, αλλά πρακτικά κροπ. Μόλις πάρεις οποιαδήποτε μηχανή με φακό που δεν θα είναι σταθερός αλλά θα μπορεί να κάνει ζουμ, το έλυσες.

 

οχι ζουμ δεν γινεται απο το κινητο ποτε για τους λογους που ειπες και εσυ.Ο σκοπος ειναι να βγαινουν φωτο απο στανταρ αποσταση σε τριποδο και με φωτα και με οτι μπορω να κανω καλυτερο για να βελτιωθει η ποιοτητα εικονας στα χρηματικα πλαισια παντα που "μπορω" και το λεω ετσι γιατι ακομα και τα 200-300 που λεω για μενα ειναι υπερβαση αυτη την περιοδο.

Θελω να σας ευχαριστησω πραγματικα ολους οσους με βοηθατε με ολη αυτη την περιπτωση και που ανεχεστε την αγνοια μου.Ξερω ειναι κουραστικο να πρεπει να εξηγεις βασικα πραγματα σε καποιον και να μην τα καταλαβαινει κιολας αλλα αληθεια προσπαθω και διαβαζω οσο μπορω

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, MORBID21 είπε

Aperture

For clothing photography, it’s ideal to shoot at a high f/stop, between f/8 and f/11. This will help you get a more focused shot on your apparel products.

Shutter speed

Shutter speed refers to how long your shutter will remain open. Ideally, you should set it around 1/125 when photographing clothing.

ISO sensitivity

When taking photos of clothing, the ideal ISO settings is between 400 and 800. This will depend on what type of light sources you’re using. If you’re using artificial lighting, set your ISO between 600 and 800 instead, allowing you to reduce the noise.

 

Αυτα διαβαζα σε ενα σαιτ περι φωτογραφισης ρουχων.Με δοκιμες απο κινητο  που προσπαθησα να αλλαξω ρυθμισεις να τις φερω οσο γινεται σε αυτα που γραφει οι φωτο εβγαιναν πολυ σκοτεινες αλλα υποθετω οτι αναφερεται σε dslr και δεν εχουν εφαρμογη στην περιπτωση μου.

Δυστυχως ειμαι ακομα σε ψαξιμο μιας και οι παραπανω προτασεις αγγελιων για τον α ή β λογο δεν ηταν διαθεσιμες και εντωμεταξυ διαβαζω οσο μπορω να αποκτησω μια σχετικη ιδεα ωστε να ειμαι λιγο λιγοτερο ασχετος αν και οταν βρω καμερα

Η d200 ειναι 10Mpixel. Δεν εναι αρνητικο αυτο σε σχεση με τις παραπανω προτεινομενες καμερες?

Αυτα με τους φακους ακομα δεν εχω βγαλει ακρη πως λειτουργουν και τι με βολευει.Για παραδειγμα αυτος που προτεινεις τι διαφορα εχει με εναν AF-P DX 18-55mm F3.5-5.6G VR ή εναν 18 - 105mm f/3.5-5.6G ED VR ή εναν 18-55 VRII EU11

οχι ζουμ δεν γινεται απο το κινητο ποτε για τους λογους που ειπες και εσυ.Ο σκοπος ειναι να βγαινουν φωτο απο στανταρ αποσταση σε τριποδο και με φωτα και με οτι μπορω να κανω καλυτερο για να βελτιωθει η ποιοτητα εικονας στα χρηματικα πλαισια παντα που "μπορω" και το λεω ετσι γιατι ακομα και τα 200-300 που λεω για μενα ειναι υπερβαση αυτη την περιοδο.

Θελω να σας ευχαριστησω πραγματικα ολους οσους με βοηθατε με ολη αυτη την περιπτωση και που ανεχεστε την αγνοια μου.Ξερω ειναι κουραστικο να πρεπει να εξηγεις βασικα πραγματα σε καποιον και να μην τα καταλαβαινει κιολας αλλα αληθεια προσπαθω και διαβαζω οσο μπορω

     Άσχετα με τις γνώσεις του καθενός , η D200 παραμένει μία εξαιρετική μηχανή ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα . Φυσικά με κάποιους τεχνικούς περιορισμούς , οι οποίοι δεν αφορούν όλους . 

    Σε ότι έχει να κάνει με τα μεγαπίξελ κι' επειδή τραβάω ακόμη και σήμερα και με μόλις 3 , είναι δεσμευτικό σε κάποιες περιπτώσεις , όχι σε όλες . Αν ήταν αλλιώς θα έπρεπε να κρατάμε όλοι στα χέρια μας σώματα με 50mp , τα οποία θα αλλάζαμε πολύ σύντομα με άλλα διότι θα είχαν βγεί νεότερα με 80mp ας πούμε και ο νοών νοείτω ........ για την ιστορία , το ελάχιστο απαιτούμενο για εκτύπωση 10 επί 15 ....... είναι τα 3mp . 

   Ένα σώμα φωτογραφικής μηχανής , έχει να κάνει και με την ανάλυση του αισθητήρα ( βλέπε mp ) αλλά και με πολλά άλλα πράγματα . 

   Συνήθως τα mp , έχουν την τιμητική τους αφού εμπορικά δίνουν άλλη πνοή , είναι πιο πιασάρικο να λες πως η μηχανή σου έχει 36 mp κι' ας μην έχεις ιδέα σε ποιά κατηγορία ανήκει ο αισθητήρας και φυσικά αν τον διάλεξες συνειδητά η έτσι έτυχε !!! 

   Συνήθως δουλεύω με CCD αισθητήρες , αλλά και με aps - c και Foveon . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

     Άσχετα με τις γνώσεις του καθενός , η D200 παραμένει μία εξαιρετική μηχανή ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα . Φυσικά με κάποιους τεχνικούς περιορισμούς , οι οποίοι δεν αφορούν όλους . 

    Σε ότι έχει να κάνει με τα μεγαπίξελ κι' επειδή τραβάω ακόμη και σήμερα και με μόλις 3 , είναι δεσμευτικό σε κάποιες περιπτώσεις , όχι σε όλες . Αν ήταν αλλιώς θα έπρεπε να κρατάμε όλοι στα χέρια μας σώματα με 50mp , τα οποία θα αλλάζαμε πολύ σύντομα με άλλα διότι θα είχαν βγεί νεότερα με 80mp ας πούμε και ο νοών νοείτω ........ για την ιστορία , το ελάχιστο απαιτούμενο για εκτύπωση 10 επί 15 ....... είναι τα 3mp . 

   Ένα σώμα φωτογραφικής μηχανής , έχει να κάνει και με την ανάλυση του αισθητήρα ( βλέπε mp ) αλλά και με πολλά άλλα πράγματα . 

   Συνήθως τα mp , έχουν την τιμητική τους αφού εμπορικά δίνουν άλλη πνοή , είναι πιο πιασάρικο να λες πως η μηχανή σου έχει 36 mp κι' ας μην έχεις ιδέα σε ποιά κατηγορία ανήκει ο αισθητήρας και φυσικά αν τον διάλεξες συνειδητά η έτσι έτυχε !!! 

   Συνήθως δουλεύω με CCD αισθητήρες , αλλά και με aps - c και Foveon . 

Προφανως και εχεις μεγαλυτερη εμπειρια και γνωση περι του θεματος απο εμενα.Επισης καταλαβαινω και το point σου για τα μεγαπιξελ αλλα στην προκειμενη περιπτωση αφου παμε στα ακρα 3 /50-80 μεγαπιξελ εγω λαμβανω υποψη μου τις αναλυσεις και τα μεγεθη τον σημερινων οθονων δηλαδη 3-10mp αλλα και το απαραιτητο ζουμ που θα κανει καποιος στην ανεβασμενη εικονα για να δει απο πιο κοντα καποια πραγματα.Στην περιπτωση της φωτογραφισης ρουχων οπως εδω,μια εικονα 10mp σε μια 27αρα 1440p(4mp) που ειναι ο μεσος ορος,συν την μεγεθυνση της που θα πατησει ο αλλος οπως ειπαμε για να δει καλυτερα το προιον ποσο περιθωριο εχει για να εμφανισει μια "crispy" που λενε,φωτογραφια?Δεν το ξερω,απλα υποθετω πως στο οριο της μια τετοια φωτογραφια θα εχει "θορυβο" σε σχεση με μια φωτογραφικη με τα διπλασια megapixels.Ισως καλυτερα να το πω ενας τετοιος σενσορας?Για να μην μπλεξουμε με την ποιοτητα των φακων κτλ το λεω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πόσο "crispy" θα είναι μια φωτογραφία δεν έχει να κάνει με τα megapixel αλλά πρωτίστως με την ικανότητα να τραβήξεις μια σωστή φωτογραφία + την ποιότητα του φακού.

Τα megapixel έχουν να κάνουν με το πόσο μεγάλη μπορείς να τυπώσεις μια φωτογραφία και πόσο μπορείς να κροπάρεις διατηρώντας μια καλή ευκρίνεια. Μπακαλίστικα αυτό, για να καταλάβεις που χρησιμευει το κάθε τι.

Για να βάλεις φώτο τα ρούχα σε ένα site δεν χρειάζεσαι ανάλυση παραπάνω απο 6-8megapixel. Καλό είναι να έχεις τα διπλάσια, επειδή μπορεί να χρειαστεί να κροπάρεις. Ή στην πολύ καλύτερη περιπτωση να έχεις τα τριπλάσια για να κροπάρεις έως και 1/3 μικρότερη φώτο απο όσο τραβάς. Απο εκει κει πάνω είναι υπερβολή για αυτό που θες.

Επίσης κανείς δεν κάνει μεγένθυση την εικόνα σε όλη την οθόνη 27 ιντσών και μετά σε αυτή την εικόνα περνάει και τον μεγενθυντικό φακό πάνω για να δει τι; Ούτε και σοβαρος επιχειρηματίας θα σου ζητήσει να του δώσεις φώτο 24 megapixel για e-shop. Τις θέλουν έτοιμες σε αρχείο για το site. Πολύ μικρότερες απο όσο υποθέτεις.

Η εικόνα συνηθως βρίσκεται σε ένα σημείο της οθόνης και καταλαμβάνει έναν φυσικό (πραγματικό) χώρο 10Χ15 εκατοστά (το μέγιστο) και απο εκει και πέρα αν κάποιος περάσει τον μεγενθυντικό πάνω, βλέπει εκεινο το σημείο σε μια ανάλυση μεγαλύτερη αλλά και πάλι κάτω απο 3000Χ2000 pixels. Σε όλα τα site που έχω συναναντήσει. 

H D200 αν δεν κάνω λάθος είναι 24 megapixel και aps-c. Δεν σε καλύπτει απλά, σε υπερκαλύπτει αν ξέρεις τι κάνεις.

Με έναν φακό 18-55mm είσαι κομπλέ για αυτά που θες.

 

Με μια προυπόθεση.

Θα κάτσεις να διαβάσεις πως βγαίνουν οι φώτο. Ειδικά με τεχνητό φως. Αλλιώς όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κόσμου να διαβάσεις και να συγκρίνεις μεταξύ μηχανών δεν θα καταλήξεις κάπου.

Προσωπικά θεωρω πως και με 12 μεγαπίξελ μηχανή θα κάνεις δουλειά. Αρκει να ξέρεις τι κάνεις.

To budget σου όμως είναι δυστυχώς πολύ σφιχτό για μηχανή και φακό όπως τα θέλεις. 

Χρηματικά είσαι για EOS 50D ή 60D η στην καλύτερη περίπτωση 1200D. Γύρω στα 150-200 ευρώ το σώμα. Και να την παντρέψεις  με ένα φακό 18-55 ef-s κάποια έκδοσης γύρω στα 50 με 80 ευρώ μεταχειρισμένο. Γυρω στα 250 ευρώ τα δύο μαζί. Οπότε θα έχεις 15 με 18 megapixel και έναν αρκετά χρήσιμο φακό.Αν δεν ανεβάσεις budget, σε τέτοια μοντέλα θα παίζεις. 8ετίας-10ετίας

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, MORBID21 είπε

Προφανως και εχεις μεγαλυτερη εμπειρια και γνωση περι του θεματος απο εμενα.Επισης καταλαβαινω και το point σου για τα μεγαπιξελ αλλα στην προκειμενη περιπτωση αφου παμε στα ακρα 3 /50-80 μεγαπιξελ εγω λαμβανω υποψη μου τις αναλυσεις και τα μεγεθη τον σημερινων οθονων δηλαδη 3-10mp αλλα και το απαραιτητο ζουμ που θα κανει καποιος στην ανεβασμενη εικονα για να δει απο πιο κοντα καποια πραγματα.Στην περιπτωση της φωτογραφισης ρουχων οπως εδω,μια εικονα 10mp σε μια 27αρα 1440p(4mp) που ειναι ο μεσος ορος,συν την μεγεθυνση της που θα πατησει ο αλλος οπως ειπαμε για να δει καλυτερα το προιον ποσο περιθωριο εχει για να εμφανισει μια "crispy" που λενε,φωτογραφια?Δεν το ξερω,απλα υποθετω πως στο οριο της μια τετοια φωτογραφια θα εχει "θορυβο" σε σχεση με μια φωτογραφικη με τα διπλασια megapixels.Ισως καλυτερα να το πω ενας τετοιος σενσορας?Για να μην μπλεξουμε με την ποιοτητα των φακων κτλ το λεω

 

4 ώρες πριν, highpriest είπε

Το πόσο "crispy" θα είναι μια φωτογραφία δεν έχει να κάνει με τα megapixel αλλά πρωτίστως με την ικανότητα να τραβήξεις μια σωστή φωτογραφία + την ποιότητα του φακού.

Τα megapixel έχουν να κάνουν με το πόσο μεγάλη μπορείς να τυπώσεις μια φωτογραφία και πόσο μπορείς να κροπάρεις διατηρώντας μια καλή ευκρίνεια. Μπακαλίστικα αυτό, για να καταλάβεις που χρησιμευει το κάθε τι.

Για να βάλεις φώτο τα ρούχα σε ένα site δεν χρειάζεσαι ανάλυση παραπάνω απο 6-8megapixel. Καλό είναι να έχεις τα διπλάσια, επειδή μπορεί να χρειαστεί να κροπάρεις. Ή στην πολύ καλύτερη περιπτωση να έχεις τα τριπλάσια για να κροπάρεις έως και 1/3 μικρότερη φώτο απο όσο τραβάς. Απο εκει κει πάνω είναι υπερβολή για αυτό που θες.

Επίσης κανείς δεν κάνει μεγένθυση την εικόνα σε όλη την οθόνη 27 ιντσών και μετά σε αυτή την εικόνα περνάει και τον μεγενθυντικό φακό πάνω για να δει τι; Ούτε και σοβαρος επιχειρηματίας θα σου ζητήσει να του δώσεις φώτο 24 megapixel για e-shop. Τις θέλουν έτοιμες σε αρχείο για το site. Πολύ μικρότερες απο όσο υποθέτεις.

Η εικόνα συνηθως βρίσκεται σε ένα σημείο της οθόνης και καταλαμβάνει έναν φυσικό (πραγματικό) χώρο 10Χ15 εκατοστά (το μέγιστο) και απο εκει και πέρα αν κάποιος περάσει τον μεγενθυντικό πάνω, βλέπει εκεινο το σημείο σε μια ανάλυση μεγαλύτερη αλλά και πάλι κάτω απο 3000Χ2000 pixels. Σε όλα τα site που έχω συναναντήσει. 

H D200 αν δεν κάνω λάθος είναι 24 megapixel και aps-c. Δεν σε καλύπτει απλά, σε υπερκαλύπτει αν ξέρεις τι κάνεις.

Με έναν φακό 18-55mm είσαι κομπλέ για αυτά που θες.

 

Με μια προυπόθεση.

Θα κάτσεις να διαβάσεις πως βγαίνουν οι φώτο. Ειδικά με τεχνητό φως. Αλλιώς όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κόσμου να διαβάσεις και να συγκρίνεις μεταξύ μηχανών δεν θα καταλήξεις κάπου.

Προσωπικά θεωρω πως και με 12 μεγαπίξελ μηχανή θα κάνεις δουλειά. Αρκει να ξέρεις τι κάνεις.

To budget σου όμως είναι δυστυχώς πολύ σφιχτό για μηχανή και φακό όπως τα θέλεις. 

Χρηματικά είσαι για EOS 50D ή 60D η στην καλύτερη περίπτωση 1200D. Γύρω στα 150-200 ευρώ το σώμα. Και να την παντρέψεις  με ένα φακό 18-55 ef-s κάποια έκδοσης γύρω στα 50 με 80 ευρώ μεταχειρισμένο. Γυρω στα 250 ευρώ τα δύο μαζί. Οπότε θα έχεις 15 με 18 megapixel και έναν αρκετά χρήσιμο φακό.Αν δεν ανεβάσεις budget, σε τέτοια μοντέλα θα παίζεις. 8ετίας-10ετίας

 

    Πολύ σωστά , όπου αν κάνεις crop σε ένα αρχείο το οποίο προέρχεται από αισθητήρα με ανάλυση 10mp ( τόσα έχει η D200 για την ιστορία ) θα αρχίσουν να φαίνονται καποιες αδυναμίες , σε σχέση με ένα αντίστοιχο το οποίο προέρχεται από αισθητήρα με 36mp , οπότε τώρα αρχίζεις να καταλαβαίνεις καλύτερα τον λόγο που τα smartphone έχουν τόσο μεγάλους αισθητήρες σε ανάλυση , διότι αν δεν είχαν , όταν θα έκανες crop θα έβλεπες το γενικότερο χάλι του αρχείου σε όλο του το μεγαλείο , οπότε με 100 και βάλε mp δύσκολα θα το δείς .

   Σίγουρα όπως λέει και ο @highpriest κανείς δεν θα σου ζητήσει να παραδώσεις αρχείο το οποίο δημιουργήθηκε από αισθητήρα 24 και βάλε mp , ακόμη αν προτιμάς και για λόγους ευκολίας και ταχύτητας στην μεταφορά του στο δίκτυο αλλά και μεταξύ μέσων , διότι το μέγεθος του αρχίζει να δυσκολεύει τα πράγματα .

  Δεν θα πάω πιο πέρα από αυτό το σημείο , αφού για την ώρα είναι αρκετά αυτά που αρχίζεις να καταλαβαινεις , ενώ συμφωνώ με την λύση μιάς eos 1200d η και 50d , με έναν aps - c αισθητήρα , σε συνδυασμό με με τον κιτ 18 - 55 , ένα σύνολο πού θα βρεθεί χοντρικά στα 250 ευρώ μεταχειρισμένο για ένα ξεκίνημα . 

  Επίσης είναι πολύ σωστή η προσέγγιση που σου προτείνει ο ίδιος , να ξεχάσεις δλδ την ανούσια σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών και να εστιάσεις στις τεχνικές που χρειάζονται για την δουλειά σου , βλέπε φωτισμό σε κλειστό χώρο κι' αυτό θα αρχίσει να υλοποιείται αμέσως μόλις αποκτήσεις ένα τυπικό φωτογραφικό σύνολο . Νωρίτερα από αυτό , ότι και να λέμε θα πάει στο βρόντο .

  Βρες ένα μηχανάκι , τσάκωσε το για να ξεκινήσεις . Γνωστός μου φωτογραφίζει είδη για σελίδες με την παλιά μου Olympus e - 420 στα 10mp με τον 17.5 - 45 και βγάζει δουλίτσα .

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, highpriest είπε

Το πόσο "crispy" θα είναι μια φωτογραφία δεν έχει να κάνει με τα megapixel αλλά πρωτίστως με την ικανότητα να τραβήξεις μια σωστή φωτογραφία + την ποιότητα του φακού.

Τα megapixel έχουν να κάνουν με το πόσο μεγάλη μπορείς να τυπώσεις μια φωτογραφία και πόσο μπορείς να κροπάρεις διατηρώντας μια καλή ευκρίνεια. Μπακαλίστικα αυτό, για να καταλάβεις που χρησιμευει το κάθε τι.

Για να βάλεις φώτο τα ρούχα σε ένα site δεν χρειάζεσαι ανάλυση παραπάνω απο 6-8megapixel. Καλό είναι να έχεις τα διπλάσια, επειδή μπορεί να χρειαστεί να κροπάρεις. Ή στην πολύ καλύτερη περιπτωση να έχεις τα τριπλάσια για να κροπάρεις έως και 1/3 μικρότερη φώτο απο όσο τραβάς. Απο εκει κει πάνω είναι υπερβολή για αυτό που θες.

Επίσης κανείς δεν κάνει μεγένθυση την εικόνα σε όλη την οθόνη 27 ιντσών και μετά σε αυτή την εικόνα περνάει και τον μεγενθυντικό φακό πάνω για να δει τι; Ούτε και σοβαρος επιχειρηματίας θα σου ζητήσει να του δώσεις φώτο 24 megapixel για e-shop. Τις θέλουν έτοιμες σε αρχείο για το site. Πολύ μικρότερες απο όσο υποθέτεις.

Η εικόνα συνηθως βρίσκεται σε ένα σημείο της οθόνης και καταλαμβάνει έναν φυσικό (πραγματικό) χώρο 10Χ15 εκατοστά (το μέγιστο) και απο εκει και πέρα αν κάποιος περάσει τον μεγενθυντικό πάνω, βλέπει εκεινο το σημείο σε μια ανάλυση μεγαλύτερη αλλά και πάλι κάτω απο 3000Χ2000 pixels. Σε όλα τα site που έχω συναναντήσει. 

H D200 αν δεν κάνω λάθος είναι 24 megapixel και aps-c. Δεν σε καλύπτει απλά, σε υπερκαλύπτει αν ξέρεις τι κάνεις.

Με έναν φακό 18-55mm είσαι κομπλέ για αυτά που θες.

 

Με μια προυπόθεση.

Θα κάτσεις να διαβάσεις πως βγαίνουν οι φώτο. Ειδικά με τεχνητό φως. Αλλιώς όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κόσμου να διαβάσεις και να συγκρίνεις μεταξύ μηχανών δεν θα καταλήξεις κάπου.

Προσωπικά θεωρω πως και με 12 μεγαπίξελ μηχανή θα κάνεις δουλειά. Αρκει να ξέρεις τι κάνεις.

To budget σου όμως είναι δυστυχώς πολύ σφιχτό για μηχανή και φακό όπως τα θέλεις. 

Χρηματικά είσαι για EOS 50D ή 60D η στην καλύτερη περίπτωση 1200D. Γύρω στα 150-200 ευρώ το σώμα. Και να την παντρέψεις  με ένα φακό 18-55 ef-s κάποια έκδοσης γύρω στα 50 με 80 ευρώ μεταχειρισμένο. Γυρω στα 250 ευρώ τα δύο μαζί. Οπότε θα έχεις 15 με 18 megapixel και έναν αρκετά χρήσιμο φακό.Αν δεν ανεβάσεις budget, σε τέτοια μοντέλα θα παίζεις. 8ετίας-10ετίας

 

Νομιζω συμφωνουμε σε ολα μιας και οπως λεει και ο φιλος απο πανω μιλαει για αισθητηρα 10 mp ή οπως περιεγραψα και εγω θα πρεπει να γινει και ζουμ στο σαιτ η φωτο, και πολυ πιθανον και crop οπότε οπως ειπες θα πρεπει να εχεις ενα περιθωριο σε ολο αυτο.Επισης πολυ συχνα επειδη ακριβως στα σαιτ δεν ειναι σε φουλ αναλυση οι φωτογραφιες,οι πελατες ζητανε φωτο για να δουν διαφορες λεπτομερειες οι οποιες δεν φαινονται καθαρα σε χαμηλες αναλυσεις μιας και μιλαμε για υφασματα παντος τυπου απο μαλλινα,σατεν,με μεταλλικες κλωστες μεσα,δαντελες κτλ.Ετσι και εγω υποθετω πως για να μην χρειαζεται να βγαζεις και 20 εξτρα φωτο απο καθε πιθανο σημειο θα πρεπει να εχεις μια αναλυση που να μπορει να γινει ζουμ που να περιεχει αυτες τις λεπτομερειες ως ενα βαθμο.Ισως το οριο να βρισκεται καπου εκει στα 15-18 mp

 

2 ώρες πριν, babisskg είπε

 

    Πολύ σωστά , όπου αν κάνεις crop σε ένα αρχείο το οποίο προέρχεται από αισθητήρα με ανάλυση 10mp ( τόσα έχει η D200 για την ιστορία ) θα αρχίσουν να φαίνονται καποιες αδυναμίες , σε σχέση με ένα αντίστοιχο το οποίο προέρχεται από αισθητήρα με 36mp , οπότε τώρα αρχίζεις να καταλαβαίνεις καλύτερα τον λόγο που τα smartphone έχουν τόσο μεγάλους αισθητήρες σε ανάλυση , διότι αν δεν είχαν , όταν θα έκανες crop θα έβλεπες το γενικότερο χάλι του αρχείου σε όλο του το μεγαλείο , οπότε με 100 και βάλε mp δύσκολα θα το δείς .

   Σίγουρα όπως λέει και ο @highpriest κανείς δεν θα σου ζητήσει να παραδώσεις αρχείο το οποίο δημιουργήθηκε από αισθητήρα 24 και βάλε mp , ακόμη αν προτιμάς και για λόγους ευκολίας και ταχύτητας στην μεταφορά του στο δίκτυο αλλά και μεταξύ μέσων , διότι το μέγεθος του αρχίζει να δυσκολεύει τα πράγματα .

  Δεν θα πάω πιο πέρα από αυτό το σημείο , αφού για την ώρα είναι αρκετά αυτά που αρχίζεις να καταλαβαινεις , ενώ συμφωνώ με την λύση μιάς eos 1200d η και 50d , με έναν aps - c αισθητήρα , σε συνδυασμό με με τον κιτ 18 - 55 , ένα σύνολο πού θα βρεθεί χοντρικά στα 250 ευρώ μεταχειρισμένο για ένα ξεκίνημα . 

  Επίσης είναι πολύ σωστή η προσέγγιση που σου προτείνει ο ίδιος , να ξεχάσεις δλδ την ανούσια σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών και να εστιάσεις στις τεχνικές που χρειάζονται για την δουλειά σου , βλέπε φωτισμό σε κλειστό χώρο κι' αυτό θα αρχίσει να υλοποιείται αμέσως μόλις αποκτήσεις ένα τυπικό φωτογραφικό σύνολο . Νωρίτερα από αυτό , ότι και να λέμε θα πάει στο βρόντο .

  Βρες ένα μηχανάκι , τσάκωσε το για να ξεκινήσεις . Γνωστός μου φωτογραφίζει είδη για σελίδες με την παλιά μου Olympus e - 420 στα 10mp με τον 17.5 - 45 και βγάζει δουλίτσα .

 

 

 

Παλι συμφωνουμε σε ολα εκτος απο το 'ανουσια' συγκριση αφου οπως περιγραφουμε και οι τρεις υπαρχει λογος και οριο για αυτη την συγκριση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, MORBID21 είπε

Νομιζω συμφωνουμε σε ολα μιας και οπως λεει και ο φιλος απο πανω μιλαει για αισθητηρα 10 mp ή οπως περιεγραψα και εγω θα πρεπει να γινει και ζουμ στο σαιτ η φωτο, και πολυ πιθανον και crop οπότε οπως ειπες θα πρεπει να εχεις ενα περιθωριο σε ολο αυτο.Επισης πολυ συχνα επειδη ακριβως στα σαιτ δεν ειναι σε φουλ αναλυση οι φωτογραφιες,οι πελατες ζητανε φωτο για να δουν διαφορες λεπτομερειες οι οποιες δεν φαινονται καθαρα σε χαμηλες αναλυσεις μιας και μιλαμε για υφασματα παντος τυπου απο μαλλινα,σατεν,με μεταλλικες κλωστες μεσα,δαντελες κτλ.Ετσι και εγω υποθετω πως για να μην χρειαζεται να βγαζεις και 20 εξτρα φωτο απο καθε πιθανο σημειο θα πρεπει να εχεις μια αναλυση που να μπορει να γινει ζουμ που να περιεχει αυτες τις λεπτομερειες ως ενα βαθμο.Ισως το οριο να βρισκεται καπου εκει στα 15-18 mp

 

Παλι συμφωνουμε σε ολα εκτος απο το 'ανουσια' συγκριση αφου οπως περιγραφουμε και οι τρεις υπαρχει λογος και οριο για αυτη την συγκριση

    Οι λόγοι υπάρχουν , όμως είναι δυσδιάκριτοι , ειδικά για κάποιον που ξεκινάει να ασχοληθεί . Όλα τα φωτογραφικά σύνολα έχουν συν και πλην , αλλιώς θα βρίσκαμε εύκολα ποιό έχει μόνον συν . Μην ξεχνάμε πως εμπλέκεται το οικονομικό το οποίο είχε ανέκαθεν βαρύνουσα σημασία . 

   Η ουσία του θέματος βρίσκεται στο ότι πρέπει να προχωρήσετε σε μία αγορά , μάλλον μεταχειρισμένου υλικού , ώστε να ξεκινήσετε να δουλεύετε . Αυτό είναι το μείζον σήμερα . Λύσεις υπάρχουν , λεφτά δεν υπάρχουν ( συνήθως ) . 

   Μία οικονομική αγορά , με την μορφή μεταχειρισμένου υλικού , είναι το πρώτο βήμα . Τώρα , αν το σώμα έχει αισθητήρα με ανάλυση 18 η 24 mp ......... ΟΚ , αν δεν βρείτε κάποια Canon σε βολική τιμή , υπάρχουν οι Nikon D3200 / 3300 με 24 από χέρι mp . 

  Ξεκινάτε να δουλέψετε και στην πορεία όποιες και αν , τυχόν ελλείψεις θα τις γνωρίσετε και αργότερα , όταν το επιτρέψουν τα οικονομικά , προχωράτε σε άλλη πιο στοχευμένη αγορά , έχοντας πλέον και την σχετική εμπειρία . 

   Σήμερα , ακόμη και Nikon Z9 να είχατε ευχέρεια να αγοράσετε , μαζί με έναν δύο φακούς , πρώτον δεν θα ξέρατε πως να την αξιοποιήσετε χώρια που και πάλι δεν θα γνωρίζατε για τις απαιτήσεις σε φωτισμό που χρειάζεστε για την δουλειά σας . Σε όλα τα πράγματα , προχωράμε βήμα βήμα ....... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Οι λόγοι υπάρχουν , όμως είναι δυσδιάκριτοι , ειδικά για κάποιον που ξεκινάει να ασχοληθεί . Όλα τα φωτογραφικά σύνολα έχουν συν και πλην , αλλιώς θα βρίσκαμε εύκολα ποιό έχει μόνον συν . Μην ξεχνάμε πως εμπλέκεται το οικονομικό το οποίο είχε ανέκαθεν βαρύνουσα σημασία . 

   Η ουσία του θέματος βρίσκεται στο ότι πρέπει να προχωρήσετε σε μία αγορά , μάλλον μεταχειρισμένου υλικού , ώστε να ξεκινήσετε να δουλεύετε . Αυτό είναι το μείζον σήμερα . Λύσεις υπάρχουν , λεφτά δεν υπάρχουν ( συνήθως ) . 

   Μία οικονομική αγορά , με την μορφή μεταχειρισμένου υλικού , είναι το πρώτο βήμα . Τώρα , αν το σώμα έχει αισθητήρα με ανάλυση 18 η 24 mp ......... ΟΚ , αν δεν βρείτε κάποια Canon σε βολική τιμή , υπάρχουν οι Nikon D3200 / 3300 με 24 από χέρι mp . 

  Ξεκινάτε να δουλέψετε και στην πορεία όποιες και αν , τυχόν ελλείψεις θα τις γνωρίσετε και αργότερα , όταν το επιτρέψουν τα οικονομικά , προχωράτε σε άλλη πιο στοχευμένη αγορά , έχοντας πλέον και την σχετική εμπειρία . 

   Σήμερα , ακόμη και Nikon Z9 να είχατε ευχέρεια να αγοράσετε , μαζί με έναν δύο φακούς , πρώτον δεν θα ξέρατε πως να την αξιοποιήσετε χώρια που και πάλι δεν θα γνωρίζατε για τις απαιτήσεις σε φωτισμό που χρειάζεστε για την δουλειά σας . Σε όλα τα πράγματα , προχωράμε βήμα βήμα ....... 

Με καλυψες πληρως.και εγω τις συγκεκριμενες ψαχνω που ανεφερες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/12/2022 στις 5:20 ΜΜ, nickolas είπε

To εξηγείς λίγο αυτό? Υπάρχει κάποιο εγγενές πλεονέκτημα σε σχέση με παράδειγμα το 1/200s (εφόσον προφανώς το φως είναι αρκετό)

Έχει να κάνει με την ποσότητα των "φωτονίων" που φτάνουν στον αισθητήρα. Όσο έχεις ανοικτό το κλείστρο γράφει φως. Με 1/50s γράφει 4πλάσιο φως σε σύγκριση με 1/200. Μπορεί τα ISO και το διάφραγμα να σου δίνουν σωστή έκθεση ακόμα και με 1/1000, αλλά δεν αρκεί, δεν είναι ποιοτικό το χρώμα. Στον τεχνητό φωτισμό, που έχουμε πολλές μονοχρωματικές ακτίνες και όχι πλήρες φάσμα ορατού φωτός, χρειάζεται αρκετός χρόνος έκθεσης για να αποφύγουμε φαινόμενα κακού χρωματισμού και χρωματικού θορύβου. Τα μεγάλα ISO δεν είναι λύση, είναι τεχνητά και όσο ανεβαίνεις χάνεις δυναμικό εύρος (σε όλες τις μηχανές).

Στο φυσικό φως ή στο φλας δεν έχουμε τέτοια προβλήματα γιατί το λευκό προέρχεται από πλήρες φάσμα.

Για να πετύχεις καλό τεχνητό φως πρέπει να έχεις λάμπες αλογόνου (πχ φλας) ή πιστοποιημένες λάμπες φθορίου ή LED με πολύ υψηλό CRI, τουλάχιστον 95 και θερμοκρασία κοντά στα 5600K.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υποθετικά θες να τραβήξεις με F/2.0 (για να απομονώσεις το θέμα σου) και στο base ISO σου βγαίνει ταχύτητα κλείστρου 1/500s για σωστή έκθεση, θα πρότεινες να χαμηλώσει ο φωτισμός ώστε να πέσει και η ταχύτητα του κλείστρου στο 1/100s για παράδειγμα? Αναφέρομαι σε τεχνητό συνεχές φως.

Επίσης αν τραβάει κάποιος με φλας, θα πρότεινες να ρίχνει ταχύτητα κλείστρου και ισχύ φλας ώστε να τραβάει στο 1/100s αντί για το 1/200s ή 1/250s που προσφέρουν οι περισσότερες μηχανές?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nickolas είπε

Αν υποθετικά θες να τραβήξεις με F/2.0 (για να απομονώσεις το θέμα σου) και στο base ISO σου βγαίνει ταχύτητα κλείστρου 1/500s για σωστή έκθεση, θα πρότεινες να χαμηλώσει ο φωτισμός ώστε να πέσει και η ταχύτητα του κλείστρου στο 1/100s για παράδειγμα? Αναφέρομαι σε τεχνητό συνεχές φως.

Επίσης αν τραβάει κάποιος με φλας, θα πρότεινες να ρίχνει ταχύτητα κλείστρου και ισχύ φλας ώστε να τραβάει στο 1/100s αντί για το 1/200s ή 1/250s που προσφέρουν οι περισσότερες μηχανές?

Για το συνεχή φωτισμό δε μπορώ να σου απαντήσω με βεβαιότητα, εξαρτάται από το CRI. Ας πάει η ταχύτητα ψηλά, αλλά καλύτερα να πειραματιστείς με τα φώτα σου και τις ρυθμίσεις της μηχανής και θα το βρεις. Γενικά αν δεν κινείται το θέμα ή η μηχανή, καλό είναι να μένει η ταχύτητα χαμηλά.

Για το φλας είναι τελείως διαφορετικά γιατί όσο χαμηλώνει η ταχύτητα κλείστρου αρχίζει και γράφει ο περιβάλλων φωτισμός και ανακατεύεται με το φως του φλας. Πάλι όμως εξαρτάται από την περίπτωση και το θέμα.

Στην περίπτωση του φίλου εδώ, είναι στατικό το θέμα και η μηχανή, οπότε είναι προτιμότερο να μείνουν χαμηλά ταχύτητα ISO.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τραβά κανείς σε σκοτάδι με φλας, ακίνητο θέμα και σε τρίποδο η κάμερα, έχεις λόγο να μην εξαντλήσεις το flash sync speed?

(υποθέτωντας ότι το θέμα είναι ακίνητο μεν αλλά "ζωντανό" πχ πορτραίτο προσώπου)

Εννοείται πως δουλεύεις "χαλαρά" το φλας σου

(τελευταίο post και συγνώμη για το offtopic)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nickolas είπε

Αν τραβά κανείς σε σκοτάδι με φλας, ακίνητο θέμα και σε τρίποδο η κάμερα, έχεις λόγο να μην εξαντλήσεις το flash sync speed?

(υποθέτωντας ότι το θέμα είναι ακίνητο μεν αλλά "ζωντανό" πχ πορτραίτο προσώπου)

Εννοείται πως δουλεύεις "χαλαρά" το φλας σου

(τελευταίο post και συγνώμη για το offtopic)

Ίσως να μην είμαστε και τόσο offtopic!

Όσο είσαι μέσα στους χρόνους έκθεσης που συγχρονίζονται μηχανή και φλας και με την απουσία περιβάλλοντος φωτισμού ("γράφει" μόνο το φλας δηλαδή), αρχηγός είναι το φλας. Εκεί ανεβάζεις ταχύτητα για να μην επιτρέψεις άλλη πηγή φωτός στην έκθεσή σου, οπότε ναι μπορείς να εξαντλήσεις το flash sync speed.

Το φλας έχει χρόνο έκθεσης που είναι μικρότερος από την έκθεση της μηχανής και είναι και ο ουσιαστικός χρόνος έκθεσης στη φωτογραφία σου. Πχ μια φλασιά 1/4 μπορεί να διαρκεί 1/500s ενώ το κλείστρο 1/200. Συνεπώς "παγώνει" την κίνηση γιατί η διάρκεια της λάμψης του είναι πάντα μικρότερη από τη διάρκεια έκθεσης του κλείστρου. Αν είναι και τα ISO χαμηλά έχεις μια ποιοτική λήψη με μεγάλο δυναμικό εύρος.

Άρα δεν επηρεάζει η ταχύτητα κλείστρου αυτή τη λήψη.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...