Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Πούλησα μια μικρή ηλεκτρική συσκευή 18€ σε κάποιον στην Βόρεια Ελλάδα. Πριν τη στείλω τράβηξα φωτογραφίες, τη δοκίμασα και έγραψα και βίντεο για να είμαι σίγουρος να μην το αμφισβητήσει. Την παρέλαβε και σε μισή ώρα ζήτησε επιστροφή γιατί τάχα δεν άναβε όταν την έβαζε στο ρεύμα. Όταν του είπα ότι λέει ψέματα και έχω βίντεο που δούλευε πριν τη στείλω μαζί με φωτογραφίες, τα γύρισε και μου είπε ότι δεν λειτουργεί σωστά. Ζήτησε επιστροφή με τη διαδικασία μέσα από την πλατφόρμα. Την απέρριψα. Σε αυτή την περίπτωση έλαβα ένα email ότι θα παρέμβει η ομάδα support της Vendora να λύσει τη διαφορά. Πέρασαν πάνω από 10 ημέρες. Η συναλλαγή είναι σε παύση. Αυτός πήρε το προϊόν μου και το χρησιμοποιεί. Η Vendora πήρε τα χρήματα κι εγώ πήρα .... το μακρύτερο. Δεν απαντάνε στα email μου ούτε στο τηλέφωνο. Τι μπορώ να κάνω; Τα γραφεία τους είναι στο Κουκάκι σε μια πολυκατοικία. Είχα πάει παλιότερα. Είναι ένα παλιό διαμέρισμα με λίγα γραφεία και PC και μέσα βρίσκονται καμιά δεκαριά άτομα νεαρής ηλικίας με υπολογιστές. Καμία σχέση με σοβαρή εταιρεία. 
Αν είχα στείλει κανένα αντικείμενο αξίας εκατοντάδων ευρώ θα είχα μπλέξει πολύ άσχημα τώρα.
Που θα μπορούσα να απευθυνθώ να τους ελέγξει κάποια δημόσια αρχή;

Επεξ/σία από aristarhos
  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, aristarhos είπε

Καλημέρα. Πούλησα μια μικρή ηλεκτρική συσκευή 18€ σε κάποιον στην Βόρεια Ελλάδα. Πριν τη στείλω τράβηξα φωτογραφίες, τη δοκίμασα και έγραψα και βίντεο για να είμαι σίγουρος να μην το αμφισβητήσει. Την παρέλαβε και σε μισή ώρα ζήτησε επιστροφή γιατί τάχα δεν άναβε όταν την έβαζε στο ρεύμα. Όταν του είπα ότι λέει ψέματα και έχω βίντεο που δούλευε πριν τη στείλω μαζί με φωτογραφίες, τα γύρισε και μου είπε ότι δεν λειτουργεί σωστά. Ζήτησε επιστροφή με τη διαδικασία μέσα από την πλατφόρμα. Την απέρριψα. Σε αυτή την περίπτωση έλαβα ένα email ότι θα παρέμβει η ομάδα support της Vendora να λύσει τη διαφορά. Πέρασαν πάνω από 10 ημέρες. Η συναλλαγή είναι σε παύση. Αυτός πήρε το προϊόν μου και το χρησιμοποιεί. Η Vendora πήρε τα χρήματα κι εγώ πήρα .... το μακρύτερο. Δεν απαντάνε στα email μου ούτε στο τηλέφωνο. Τι μπορώ να κάνω; Τα γραφεία τους είναι στο Κουκάκι σε μια πολυκατοικία. Είχα πάει παλιότερα. Είναι ένα παλιό διαμέρισμα με λίγα γραφεία και PC και μέσα βρίσκονται καμιά δεκαριά άτομα νεαρής ηλικίας με υπολογιστές. Καμία σχέση με σοβαρή εταιρεία. 
Αν είχα στείλει κανένα αντικείμενο αξίας εκατοντάδων ευρώ θα είχα μπλέξει πολύ άσχημα τώρα.
Που θα μπορούσα να απευθυνθώ να τους ελέγξει κάποια δημόσια αρχή;

Στα γραφόμενα, κάπου νομίζω υπάρχουν κενά...

Ως πωλητής έχει κάθε δικαίωμα να κάνει έλεγχο και να εγκρίνει ώστε να λάβεις ή όχι τα χρήματα με τη σειρά σου, μέσα σε 2 ημέρες.

Αν ανέφερε ελαττωματικό ή έστω το μετάνιωσε, για δικούς του λόγους (που δεν εξετάζουμε τώρα) ακολουθεί τη διαδικασία επιστροφής είδους.

Δεν καταλαβαίνω γιατί αρνήθηκες την επιστροφή...

10 ημέρες μετά λογικά η αγγελία έχει κλείσει... Εδώ τι κενό υπάρχει για τη συνέχεια της ιστορίας;

 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, kormos είπε

10 ημέρες μετά λογικά η αγγελία έχει κλείσει... Εδώ τι κενό υπάρχει για τη συνέχεια της ιστορίας;

Δεν εχει κλεισει,ειναι σε παυση.
 

 

14 λεπτά πριν, kormos είπε

Ως πωλητής έχει κάθε δικαίωμα να κάνει έλεγχο και να εγκρίνει ώστε να λάβεις ή όχι τα χρήματα με τη σειρά σου, μέσα σε 2 ημέρες.

Ειναι νομιμο,αρα και ηθικο,σωστα;
Δικαιωμα λεει.

16 λεπτά πριν, kormos είπε

Στα γραφόμενα, κάπου νομίζω υπάρχουν κενά...

Ως πωλητής έχει κάθε δικαίωμα να κάνει έλεγχο και να εγκρίνει ώστε να λάβεις ή όχι τα χρήματα με τη σειρά σου, μέσα σε 2 ημέρες.

Αν ανέφερε ελαττωματικό ή έστω το μετάνιωσε, για δικούς του λόγους (που δεν εξετάζουμε τώρα) ακολουθεί τη διαδικασία επιστροφής είδους.

Δεν καταλαβαίνω γιατί αρνήθηκες την επιστροφή...

10 ημέρες μετά λογικά η αγγελία έχει κλείσει... Εδώ τι κενό υπάρχει για τη συνέχεια της ιστορίας;

 

Κενα εχουν τα δικα σου γραφομενα.

Φασκεις και αντιφασκεις λιγο ε;
Ο αλλος δλδ "εχει δικαιωμα" αλλα ο πωλητης δεν εχει;
Και εγω αν ηξερα οτι αυτο που εστειλα ηταν λειτουργικο,δε θα δεχομουν την επιστροφη.
Που ξερω εγω οτι δεν το χαλασε ή οτι δεν παει να μου πασαρει αλλο ιδιο χαλασμενο;

 

  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Ο αλλος δλδ "εχει δικαιωμα" αλλα ο πωλητης δεν εχει;

Και εγω αν ηξερα οτι αυτο που εστειλα ηταν λειτουργικο,δε θα δεχομουν την επιστροφη.
Που ξερω εγω οτι δεν το χαλασε ή οτι δεν παει να μου πασαρει αλλο ιδιο χαλασμενο;

ειδες τι εξυπνο συστημα εχει η βεντορα? Ολα για τον αγοραστη 😀👍 Να τη ξαναπροτιμησεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η υπόθεση έκλεισε υπέρ μου αφού τους πίεσα να συντομεύσουν. Με πήραν τηλέφωνο και είπαν ότι εγώ έχω δίκιο. Εγώ είμαι ο πωλητής. Ο αγοραστής μετάνιωσε και ήθελε να το στείλει πίσω με δόλιο τρόπο λέγοντας αρχικά ότι του έστειλα χαλασμένη συσκευή. Ας πούμε ότι η συσκευή αν χρησιμοποιηθεί γίνεται βρώμικη. Δεν μπορούσα να δεχτώ επιστροφή γιατί μου είπε ψέματα. Μπορεί να μου έστελνε μια κούτα με τούβλα. Είχε 2 αξιολογήσεις σαν αγοραστής ενώ έχω 50 και είμαι super πωλητής. Τέλος πάντων το συμπέρασμα είναι πως η εν λόγω πλατφόρμα δεν έχει support. 9 με 5 καθημερινές μόνο εργάζονται. Το βράδυ και τα ΣΚ δεν βρίσκεις κανέναν. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα συμβεί αν στείλω κάτι ακριβό όπως ένα κινητό και πέσω σε απατεώνα. Η γνώμη μου είναι πως η εν λόγω πλατφόρμα δεν είναι απολύτως ασφαλής και δεν έχει την απαιτούμενη οργάνωση ούτε προσωπικό.

Επεξ/σία από aristarhos
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, aristarhos είπε

Η υπόθεση έκλεισε υπέρ μου αφού τους πίεσα να συντομεύσουν. Με πήραν τηλέφωνο και είπαν ότι εγώ έχω δίκιο. Εγώ είμαι ο πωλητής. Ο αγοραστής μετάνιωσε και ήθελε να το στείλει πίσω με δόλιο τρόπο λέγοντας αρχικά ότι του έστειλα χαλασμένη συσκευή. Ας πούμε ότι η συσκευή αν χρησιμοποιηθεί γίνεται βρώμικη. Δεν μπορούσα να δεχτώ επιστροφή γιατί μου είπε ψέματα. Μπορεί να μου έστελνε μια κούτα με τούβλα. Είχε 2 αξιολογήσεις σαν αγοραστής ενώ έχω 50 και είμαι super πωλητής. Τέλος πάντων το συμπέρασμα είναι πως η εν λόγω πλατφόρμα δεν έχει support. 9 με 5 καθημερινές μόνο εργάζονται. Το βράδυ και τα ΣΚ δεν βρίσκεις κανέναν. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα συμβεί αν στείλω κάτι ακριβό όπως ένα κινητό και πέσω σε απατεώνα. Η γνώμη μου είναι πως η εν λόγω πλατφόρμα δεν είναι απολύτως ασφαλής και δεν έχει την απαιτούμενη οργάνωση ούτε προσωπικό.

Δεν θα έπρεπε να σκεφτείς καν να στείλεις κινητό μέσω του vendora. 

Το vendora, σαν πλατφόρμα, κάλυψε ένα μεγάλο κενό στην αγορά, αυτό της αγοραπωλησίας μεταχειρισμένων ειδών. Το market place δεν το προσμετρώ καν. 

Μία διαδικασία, που ούτως ή άλλως,  ενέχει το ρίσκο. 

Είναι πολύ καλό να βρίσκεις αντικείμενα παλαιά, βιβλία εξαντλημένα, cd, περιοδικά. 

Μπορείς να αγοράσεις παλαιές κονσόλες και χειριστήρια, όπως διαθέτει ο φίλος μας εδώ ο Stam, σε άψογη κατάσταση. 

Τι κάνω εγώ και δεν έχω πέσει σε απατεώνα; 

Κοιτάω αξιολογήσεις.

Αγοράζω αντικείμενα αξίας , που και θύμα απάτης να έπεφτα, δεν θα ερχόταν η συντέλεια του κόσμου. 

Και τέλος, ακολουθώ το ένστικτο μου.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, aristarhos είπε

Ας πούμε ότι η συσκευή αν χρησιμοποιηθεί γίνεται βρώμικη.

ΥΠΕΡβολικος.

 

2 ώρες πριν, aristarhos είπε

Είχε 2 αξιολογήσεις σαν αγοραστής ενώ έχω 50 και είμαι super πωλητής.

Ηρεμησε,ολοι ειναι super πωλητες.
Το πιστεψες οντως οτι ο τιτλος σημαινει κατι;

 

2 ώρες πριν, aristarhos είπε

Η γνώμη μου είναι πως η εν λόγω πλατφόρμα δεν είναι απολύτως ασφαλής και δεν έχει την απαιτούμενη οργάνωση ούτε προσωπικό.

Απεχει απο το ασφαλης.

Στειλαμε πισω κονσολα επειδη λειπαν τα μισα πραματα απο το πακετο,ο πωλητης δεν παρελαβε ποτε και η κονσολα ξαναρθε πισω. Μετα απλα μας ελεγαν οτι ψαχνουν να βρουν τον πωλητη.
Μετα απο 2 μηνες την πουλησαμε και τελος.

1 ώρα πριν, Rebelos2018 είπε

Και τέλος, ακολουθώ το ένστικτο μου.

 

Το πιο σωστο που εχω διαβασει.
Και κανεις δεν το καταλαβαινει.

 

1 ώρα πριν, Rebelos2018 είπε

Τι κάνω εγώ και δεν έχω πέσει σε απατεώνα; 

Κοιτάω αξιολογήσεις.

 

Αν δεν τις κοιταξεις 1-1 δεν κανεις και πολλα.

Ασε που εκει μεσα ειναι ολες ΓΤΠ.

5 αστερια ολοι επειδη βαριουνται να ασχοληθουν.

Επισης,δεν ξερεις αν ο αλλος εχει 100 πενταστερες σαν πωλητης η σαν αγοραστης.
Με το ζορι προσθεσαν το "καλυτερο πακεταρισμα",σιγουρα επαιξαν ρολο και οι πολλες δικες μου αναφορες.
Οι χειροτερες συναλλαγες μου σε ΟΛΕΣ τις πλατφορμες ηταν απο ατομα με  πολλες "καλες" αξιολογησεις.

Ειδικα ινσομνια,που φοβουνται να κανουν αρνητικη,επειδη θα φανε εκδικητικη.
 


 

Δημοσ.

Νομιζω οτι θα επρεπε να ειναι αυτονοητο στον καθενα να μην κανει συναλλαγες μεγαλης αξιας απομακρυσμενα με αγνωστους, οποια και να ναι η πλατφορμα. 

Δε μιλαω για καταστηματα, αλλα για ιδιωτες. Αν και, εδω που τα λεμε, ακομα και με καταστηματα (σκρουτζομαγαζα) παλι υπαρχουν αμφιβολιες.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Δεν εχει κλεισει,ειναι σε παυση.
 

 

Ειναι νομιμο,αρα και ηθικο,σωστα;
Δικαιωμα λεει.

Κενα εχουν τα δικα σου γραφομενα.

Φασκεις και αντιφασκεις λιγο ε;
Ο αλλος δλδ "εχει δικαιωμα" αλλα ο πωλητης δεν εχει;
Και εγω αν ηξερα οτι αυτο που εστειλα ηταν λειτουργικο,δε θα δεχομουν την επιστροφη.
Που ξερω εγω οτι δεν το χαλασε ή οτι δεν παει να μου πασαρει αλλο ιδιο χαλασμενο;

 

Δεν είναι θέμα ηθικής είναι θέμα όρων...κάτι που πιθανόν αγνοείς...
 

17 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε

ειδες τι εξυπνο συστημα εχει η βεντορα? Ολα για τον αγοραστη 😀👍 Να τη ξαναπροτιμησεις

Είναι όλα σχετικά αυτά, παντού θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε πλατφόρμα θεωρώ.
Και εδώ μέσα πχ έχουν ακουστεί για διάφορα θέματα...
 

15 ώρες πριν, aristarhos είπε

Η υπόθεση έκλεισε υπέρ μου αφού τους πίεσα να συντομεύσουν. Με πήραν τηλέφωνο και είπαν ότι εγώ έχω δίκιο. Εγώ είμαι ο πωλητής. Ο αγοραστής μετάνιωσε και ήθελε να το στείλει πίσω με δόλιο τρόπο λέγοντας αρχικά ότι του έστειλα χαλασμένη συσκευή. Ας πούμε ότι η συσκευή αν χρησιμοποιηθεί γίνεται βρώμικη. Δεν μπορούσα να δεχτώ επιστροφή γιατί μου είπε ψέματα. Μπορεί να μου έστελνε μια κούτα με τούβλα. Είχε 2 αξιολογήσεις σαν αγοραστής ενώ έχω 50 και είμαι super πωλητής. Τέλος πάντων το συμπέρασμα είναι πως η εν λόγω πλατφόρμα δεν έχει support. 9 με 5 καθημερινές μόνο εργάζονται. Το βράδυ και τα ΣΚ δεν βρίσκεις κανέναν. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα συμβεί αν στείλω κάτι ακριβό όπως ένα κινητό και πέσω σε απατεώνα. Η γνώμη μου είναι πως η εν λόγω πλατφόρμα δεν είναι απολύτως ασφαλής και δεν έχει την απαιτούμενη οργάνωση ούτε προσωπικό.

Χαίρομαι που βρέθηκε λύση! 🙂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kormos είπε

Είναι όλα σχετικά αυτά, παντού θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε πλατφόρμα θεωρώ.
Και εδώ μέσα πχ έχουν ακουστεί για διάφορα θέματα...

μα μονο η βεντορα κανει αυτα τα καραγκιοζιλικια, να πουλας και να στελνεις κατι, να το δοκιμαζει ο αλλος ποσες μερες, και αν  μεινει ικανοποιημενος μονο τοτε θα πληρωθεις. Καρπουζι με δοκιμη🤪

Επεξ/σία από fitsoulas2024
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, fitsoulas2024 είπε

μα μονο η βεντορα κανει αυτα τα καραγκιοζιλικια, να πουλας και να στελνεις κατι, να το δοκιμαζει ο αλλος ποσες μερες, και αν  μεινει ικανοποιημενος μονο τοτε θα πληρωθεις. Καρπουζι με δοκιμη🤪

Δεν ειναι καραγκιοζιλικι,αυτο ειναι το ιδιαιτερο feature της.
Το καραγκιοζιλικι ειναι οτι ενω λεει 2 μερες,δε λεει οτι η μερα που παραλαμβανεις δε μετραει.
Πριν μερικες μερες,ενα ρεμαλι παρηγγειλε καποιο χειριστηριο dualsense.
Παρελαβε 2 το πρωι δευτερας,αρα η δευτερα δε μετραει.
Ειχε δλδ 3 ολοκληρες μερες να δοκιμασει.
Παρ ολα αυτα,δεν πατησε ποτε επιθεωρηση,οποτε εγω περιμενα 3 μερες να πληρωθω και μου εβαλε και 4/5 χωρις λογο.
Φυσικα το ιδιο ειχα κανει και εγω,για την καθυστερηση.
Το σπασικο ηταν οτι οταν τον εκραξα που δεν πατησε επιθεωρηση ειπε,οπως πολλοι εδω μεσα,οτι η πλατφορμα του δινει το δικαιωμα,οποτε το κρατησε οσο μπορουσε για να δοκιμασει το χειριστηριο.
Αλλο καραγκιοζιλικι ηταν  οτι στις γιορτες των χριστουγεννων δεν ισχυε η αυτοματη αποδοχη  στις 2 μερες,το ειχαν βαλει 2 βδομαδες,επειδη "ελειπε προσωπικο".

Και το τελευταιο καραγκιοζιλικι,που δεν ξερουν οι απλοι χρηστες,ειναι οτι οταν εχεις επαγγελματικο λογαριασμο,η επιθεωρηση ειναι επισης  βδομαδες σε καθε αντικειμενο,σε περιπτωση που θες να κανεις υπαναχωρηση.
Αντι να σε πληρωσουν και αν χρειαστει υπαναχωρηση ( μια στις εκατο ) να το καλυψεις,σου κρατανε ΚΑΘΕ ΠΛΗΡΩΜΗ 2 βδομαδες.

Για αυτο το τελευταιο κλεισαμε τον επαγγελματικο λογαριασμο.

 

1 ώρα πριν, kormos είπε

Δεν είναι θέμα ηθικής είναι θέμα όρων...κάτι που πιθανόν αγνοείς...

 

Δεν ξερω πραγματικα τι να σου απαντησω σε αυτο το σχολιο.
Εκτος θεματος ρε φιλε.

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.

Σαν πωλητής, δεν υπάρχει πλαίσιο να με αναγκάσει να σου στείλω αυτό που λέω ότι πουλάω. Σαν αγοραστής, δεν υπάρχει πλαίσιο που να εξασφαλίζει ότι θα παραλάβω αυτό που νομίζω ότι πληρώνω. 

Το vendora απλά δίνει έναν κοινό τόπο να επικοινωνήσουν οι παραπάνω πλευρές, με κάτι ψευτοασφάλειες που έχουν να κάνουν με "κανόνες" του ίδιου του site. Οι οποίοι στην τελική δεν μπορούν και να επιβληθούν, καθώς δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο (όπως στις επιχειρήσεις). 

Οπότε η φερεγγυότητα έχει να κάνει με την καλή χρήση και την καλή πίστη των συμβαλλόμενων μερών. 

Άρα δεν υπάρχει φερεγγυότητα, άρα πληρώνω μέχρι τα λεφτά που δεν στεναχωριέμαι να χάσω.

Δημοσ.

Γειά σας  θέλω να ρωτήσω  κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ιδιώτη για αγορά μεταχειρισμένου προϊόντος είναι ασφαλής ή όχι;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Dennis077 είπε

Γειά σας  θέλω να ρωτήσω  κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ιδιώτη για αγορά μεταχειρισμένου προϊόντος είναι ασφαλής ή όχι;

μα οι περισσοτερες αγοραπωλησιες στο marketplace ή και εδω μεσα, ετσι γινονται

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fitsoulas2024 είπε

μα οι περισσοτερες αγοραπωλησιες στο marketplace ή και εδω μεσα, ετσι γινονται

Δεν το ήξερα νόμιζα ότι γινόταν και μέσω Paypal. Ξέρεις αν οι αποστολές γίνονται με track number ή εξαρτάται από τον πωλητή για μεγαλύτερη ασφάλεια το λέω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...