Προς το περιεχόμενο

Ο CEO της Toyota δεν έχει πειστεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το -μόνο- μέλλον


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, csontheline είπε

Τα ηλεκτρικά οχήματα ΕΙΝΑΙ το μέλλον. Ο τρόπος τροφοδότησης είναι το πρόβλημα. Κυψέλες υδρογόνου; Μπαταρίες; Επίκληση στον Cthulu;

Εγώ πιστεύω ότι το μέλλον είναι η αποίκιση νέων πλανητών, το FTL ταξίδι είναι το πρόβλημα. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη παρούσα μορφή τους είναι για τρίτο αυτοκίνητο κάποιου λεφτά, να πηγαινοέρχεται στο σούπερμάρκετ άντε το πολύ στην εταιρεία του και να το παίζει μοδάτος και περιβαλλοντικά υπεύθυνος (=καλός άνθρωπος). Το να λέμε "είναι το μέλλον" και να νιώσουμε επιβεβαίωση ΑΝ σε καμιά 20αριά χρόνια έρθουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τεχνολογίες που ακόμα είναι σε αρχικά concept και δεν έχουν καμία σχέση με ότι κυκλοφορεί τώρα, είναι εύκολο και ανούσιο.

19 ώρες πριν, gbras είπε

Οταν θα καταντησει σαν την Νοκια θα πειστει αλλα θα ειναι αργα. Ηδη το βλεπει το τραινο να απομακρυνεται ... Οι Κινεζοι ερχονται και σε αυτο τον τομεα να σαρωσουν. Ο προεδρος της toyota δεν παιρνει μαλλον χαμπαρι το τσουναμι που ερχεται απο απεναντι.

O άνθρωπος είναι απλά τίμιος και λέει την αλήθεια... θα μπορούσε να έχει μυριστεί και αυτός το χρήμα σαν τους κινέζους και να παράγει ηλεκτρικά σκουπίδια για να τα κονομήσει short-term από τους ηλίθιους και αυτοκαταστροφικούς ευρωπαίους που έχουν μπει για τα καλά στη μόδα του "ενεργειακά ουδέτερος" (εδώ γελάμε). Ή νομίζεις ότι οι κινέζοι (έχοντας το ένα τρίτο του παγκόσμιου carbon footprint) νοιάστηκαν ξαφνικά για το περιβάλλον και γι αυτό στράφηκαν στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Απλά ακολουθούν το χρήμα.

 

Επεξ/σία από kostool13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά ΙΧ είναι το μέλλον σε συνδυασμό με μια βελτίωση στο βάρος των μπαταριών.
Γιατί για άλλα οχήματα (βαρέως τύπου, λ.χ. φορτηγά, λεωφορεία κλπ) μέχρι και πλοία, το υδρογόνο ταιριάζει περισσότερο.

Επεξ/σία από hyperspaced
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Τα ηλεκτρικά ΙΧ είναι το μέλλον σε συνδυασμό με μια βελτίωση στο βάρος των μπαταριών.
Γιατί για άλλα οχήματα (βαρέως τύπου, λ.χ. φορτηγά, λεωφορεία κλπ) μέχρι και πλοία, το υδρογόνο ταιριάζει περισσότερο.

Βγαζοντας έξω το περιβάλλοντικο κόστος για την παραγωγή μπαταριών, εσένα σε αφήνει ικανοποιημένο το γεγονός πως για να πας Αθήνα Γιάννενα θα πρέπει να κάνεις δίωρη στάση (πληρώνοντας τα μαλλιοκεφαλα σου σε φορτιστή εθνικής και εάν θα βρίσκεις διαθέσιμο γιατί ηλεκτρικά δεν υπάρχουν). Για να πας Ζαγοροχώρια, δεν το συζητάω, θα πρέπει να κατεβαίνεις σε αστική περιοχή να φορτίζεις και να γυρνάς στο χωριό που έχεις νοικιάσει. Το ίδιο όταν πας Χαλκιδική, Μάνη, σε κάποιο μικρό νησί. 

Τα ηλεκτρικά είναι για; ποκλειστικη κίνηση στην πόλη, να πας τα παιδιά σχολείο, να πας στην δουλειά και τέρμα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, csontheline είπε

... Μία ενδιάμεση λύση είναι οι μικρές μπαταρίες που φορτίζονται από ΜΕΚ, αλλά η οδήγηση γίνεται από ηλεκτροκινητήρες (νομίζω η Honda το έχει κάνει), πράγμα το οποίο καθιστά την μετάβαση σε ηλεκτρικό εύκολη γιατί χρειάζεται μόνο η αλλαγή του τρόπου τροφοδότησης.

Η Nissan το έχει κάνει με το e-power, η Mazda εύχομαι να το παρουσιάσει με MEK τον δικό της Wankel!

22 ώρες πριν, verylife78 είπε

οσο η τεχνολογια της "μπαταριας" ως μοναδα αποθηκευσης δεν αλλαζει τεχνολογια ΔΕΝ ειναι καθολου πρασινες!!!
Στοιχιζουν και στην εξορυξη και στην παραγωγη αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι η μολυνση απο την μη δυνατοτητα ανακυκλωσης.
Αρα για τι πρασινο μιλαμε εκτος απο πρασειν αλογα?

Μπορεί να κατηγορούμε τους ευρωπαίους, αλλά είναι οι μόνοι στον κόσμο που τουλάχιστον κρατούν τα προσχήματα.

22 ώρες πριν, decentintocerberon είπε

αντι να αποθηκευεις την ενεργεια θα ηταν πιο οφέλιμο να μπορείς να τη μεταδωσεις ασυρματα.

Θα ξαναερθει αυτη η ωρα,οταν γεμίσουν οι τσέπες αυτών που πρέπει με όσα αυτοί κρίνουν :-)

μεχρι τοτε θα συζητάμε τρίχες .

21 ώρες πριν, james01gr είπε

Πως μπορείς να μεταδώσεις ασύρματα ενέργεια; θα περνάει μέσα από δένδρα, ανθρώπους και ζώα; θα φορτίζει και θα πολωνει τον αέρα; η λύση πρέπει να βρεθεί με κάποιο ανάλογο καύσιμο της βενζίνης που έχει ουδέτερο αποτύπωμα στο περιβάλλον. 

Φίλε μου το πρόβλημα ειναι η μπαταρια. Πρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο να παράγει την ενέργεια και όχι να αποθηκεύεται σε αυτό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με το υδρογόνο άμεσα. Εάν υπάρχει άλλη ιδέα την ακούμε. 

21 ώρες πριν, asmilon είπε

Ασυρματη μεταδοση ενεργειας σημαινει εξ ορισμου περισσοτερες απωλειες και μεγαλυτερο χρονο φορτισης. Καθολου πιο ωφελιμο.

15 ώρες πριν, asmilon είπε

Σε τι αναφερεσαι δηλαδη; Στην ασυρματη φορτιση χανεται σημαντικο ποσοστο ενεργειας στο περιβαλλον και ο αερας δεν ειναι σε καμια περιπτωση καλυτερος αγωγος απο ενα καλωδιο ωστε να γινεται πιο γρηγορα.

12 ώρες πριν, Haldol είπε

Τρομερή σπατάλη ενέργειας. Τα κινητά που φορτίζουν επαγωγικά απέχουν κάτι χιλιοστά απ'το πηνίο. Το "πάτωμα" σε ένα όχημα απέχει αρκετά εκατοστά απ' την άσφαλτο. Στην καλύτερη 20 εκατοστά, αν σκεφτείς ότι δε μπορεί να'ναι πάνω- πάνω το πηνίο. Εε θα θες κάτι μπόλικα kilo-watt για να πάρει το αμάξι... λίγα watt. 

Αχ, αυτή η ιδιοφυία ο ΤΕΣΛΑ (ο Νικόλας εννοώ, να ξηγιόμαστε!) πάντα επίκαιρος! Yπάρχει και η μεταφορά ενέργειας με laser. Για τα οχήματα, δείτε και αυτή την ιδέα!

22 ώρες πριν, geopapa είπε

Μ' αρεσει που μιλάμε κάποιοι εδω σαν ο Toyoda να ειναι κανας άσχετος ενω εμείς έχουμε μεταπτυχιακό στην μηχανολογία και στην περιβαντολλογικη τεχνολογία ασουμε..

Εντάξει γκεοπαπά να βλέπουμε τις μαρκετίστικες αηδίες των μεγάλων σοφών επιχειρηματιών εμείς οι αμόρφωτοι ουγκάνρωποι μουγκρίζοντας μόνο wow, μέχρι τουλάχιστον να πάρουμε τα μεταπτυχιακά μας ναούμ...

12 ώρες πριν, georgetsl είπε

για να εχει μελλον η ηλεκτροκινηση με 300kw ταχυφορτιστη φιλε μου, πρεπει να γεμισεις ολο σου το οδικο δικτυο για ολο τον πληθυσμο σου ολον και οχι μαγαζι γωνια στην Περαιως με ενα ταχυφορτιστη για τον εναν που θα τυχει να περασει με τεσλα , εφοσον εχεις αποφασισει να πας σε ηλεκτροκινηση απο το 2035 και μετα  . Αυτοι οι ταχυφορτιστες θελουν και ικανο δικτυο παραγωγης  να σηκωσουν τετοιες καταναλωσεις ταυτοχρονα σε ολη την επικρατεια και μονο με ΑΠΕ δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει αυτο εκτος και ενα αρχισουμε την κατασκευη πυρηνικων εργοστασιων  ...οπως και το προβλημα ψυξης των μπαταριων κατα την ταχυφορτιση σε τετοια φορτια που ειναι ενας σοβαρος λογος ασφαλειας για αυταναφλεξεις  . παρα κατω ειναι ενας συνδεσμος για να καταλαβει καποιος τι χρειαζεται στην ηλεκτροκινηση και πως λειρτουργει . Το οτι εβαλε η ΔΕΗ ταχυφορτιστη 300kw δεν μπορω νακαταλαβω την σκεπτικη σου περι "μελλον" .. το μονο που ειπες σε ελευθερη μεταφραση ειναι οτι η ΔΕΗ εβαλε ταχυφορτιστη με καταναλωση ρευματος μιας μικρης βιομηχανιας την οποια θα χρειαστει ΕΝΑ μονο αμαξι .. https://www.heliev.gr/τα-μυστικά-της-ταχείας-και-υπερταχεία/

12 ώρες πριν, georgetsl είπε

το πραγματικο προβλημα στα ηλεκτρικα αμαξια ειναι ο χρονος φορτισης των μπαταριων τους ... μεχρι ωρας αμαξι ηλεκτρικο που να σταματαει σε ταξιδι και να φορτιζει πληρως σε 1,5-2 λεπτα που θελει μια αντλια βενζινης να σου γεμισει το ρεζερβουαρ στο αμαξι με κινητηρα ΜΕΚ , δεν Υπαρχει ... επισης ενα αλλο ΜΕΓΑ προβλημα ειναι οτι ενα ηλεκτρικο αμαξι για να φοτισει σε λιγα λεπτα της ωρας εντελως , χρειαζεται ταχυφορτιστη για να γινει αυτο .... τουτεστιν οτι ενας ταχυφορτιστης σημερα εχει φτασει σε τιμες 120kw μεχρι 350kw .Τα νουμερα αυτα ειναι τεραστια εαν αναλογιστει καποιος οτι για να επανδρωσεις το οδικο σου δικτυο με τετοιους ταχυφορτιστες με καταναλωση τετοιων φορτιων  ,τοτε θα πρπει να σκεφτουμε την χρηση πυρηνικων εργοστασιων για παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας ... απο τον ΑΝΑ στον ΚΑΙΦΑ κοινως .... η ηλεκτροκινηση δεν ειναι το μελλον οπως το σκεφτονται οι περισσοτεροι ουτε μιλαμε για ηλεκτρικα πατινακια . 120kw/hour ειναι σα να εχεις μια μεγαλη  βιοτεχνια να δουλευει μηχανες , τα 350kw ειναι βιομηχανια ....καλο το αφηγημα της ηλεκτροκινησης αλλα για να το υποστηριξεις θελει τεραστια δυσαναλογα ποσα ενεργειας να δωσεις και χιλιαδες ταχυφορτιστες των 120kw και άνω  !

11 ώρες πριν, georgetsl είπε

θα σου αναφέρω απλώς , ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα με την χρήση κλιματιστων σε όλη την επικράτεια  το δίκτυο της χώρας δεν επαρκεί και εισάγει από τρίτες χώρες . δεν συμφωνώ ότι λύση θα υπάρξει σε 13 χρόνια από τώρα εφόσον το υπάρχον δίκτυο της ελλαδας μπλοκάρει σε πολλές περιπτώσεις με  υπερφόρτωση του δικτύου και αυτό συμβαίνει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης επίσης που δεν έχουν πυρηνική ενέργεια ... τα είδαμε και στις ειδήσεις προσφάτως το καλοκαίρι σε πολλές ξένες χώρες που έπεσε το δίκτυο τους ..... η υπαρχον παραγωγή ηλεκτρικης ενέργειας δεν ακολουθεί ήδη τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής πόσο μάλλον να επιφορτιστουν με χιλιάδες ταχυφορτιστες των 300kw με πολλές χώρες μεταξύ αυτών και η Ελλάδα...ήδη οι σχεδιασμοί βγήκαν εκτός χρονοδιάγραμματος και θα βγουν ξανά .

18 ώρες πριν, korakios είπε

2035 σταματά η πώληση (λένε) ,

στη μπανανία ΦΕΚ (επειδή είμαστε προχωρημένοι) για 2030  ,

μάλιστα βάλαμε και χέρι στην Κομισιόν το 2021 γιατί δεν έδινε ημερομηνία κατάργησης και το πρότυπο του euro7 😂

Να αγοράζουμε πετρέλαιο από Αμερικάνους-Ρώσους-Άραβες, οχήματα MEK από τους Γερμανούς-Ιάπωνες και ανταλλακτικά από τους Κινέζους είναι οκ; Ενώ να παράγουμε-αποθηκεύουμε-καταναλώνουμε την δικιά μας ενέργεια με ΑΠΕ-μπαταρίες-αντλιοταμιευτήρες-EVs θα μας κάνει μπανανία, εεε;

11 ώρες πριν, Usahh είπε

Ό,τι και αν επικρατήσει, γίνεται να έχει κιβώτιο ταχυτήτων;...

(Θα μιλήσω για MEK, στα EV η μετάδοση κίνησης είναι από άλλο πλανήτη). Καλά ρε φίλε, εξαιρουμένων των CVT, ιδίως της ΤΟΥΟΤΑ, έχεις ποτέ (πρόσφατα) συγκρίνει τα χειροκίνητα κιβώτια με τα αντίστοιχα Steptronic της BMW, 8G-Tronic της Mercedes, DSG του ομίλου VW; Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι τόσοι πολλοί προτιμάτε* αυτή την διαδικασία με το πάτημα του γκαζιού και φρένου ΜΟΝΟ! Ούτε καν η F1 δεν έχει συμπλέκτη! Μία λέξη μου έρχεται στο μυαλό με την μετάβαση στο αυτόματο: πολιτισμός!

* Δεν βάζω στην εξίσωση sport cars, super cars, αγωνιστικά κάθε τύπου. Αλλά αυτό είναι τέχνη, δεν είναι οδήγηση στη Θηβών δυόμιση το μεσημέρι!

Επεξ/σία από me00016
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, me00016 είπε

Αχ, αυτή η ιδιοφυία ο ΤΕΣΛΑ (ο Νικόλας εννοώ, να ξηγιόμαστε!) πάντα επίκαιρος! Επίσης, δείτε και αυτή την λύση!

Δε νομίζω ότι απασχόλησε ποτέ τον Νίκολα Τέσλα η αποδοτικότητα. :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δίκαιο έχει ο Akio και αυτά συμβαίνουν όταν η μονολιθική σκέψη της ΕΕ στη λογική των zero emissions, επιβάλει μέσω πολιτικής την εξέλιξη της τεχνολογίας. Θα έχει πλάκα να δούμε που θα μας βγάλει το 'με το ζόρι ηλεκτρικά'. Η  τεχνολογία θέλει το χρόνο της να ωριμάσει και χρειάζεται να της δωθεί και η ευελιξία να κινηθεί όπως ειναι εφικτό και συμφέρον οικονομικά. Δεν μπορείς να επιβάλεις συγκεκριμένο μονοπάτι εξέλιξης παρά μόνο αν ξέρεις πολύ καλά τί κάνεις.

Κινδυνεύουμε τα αυτοκίνητα να κάνουν 30Κ+, τα ηλεκτρικά να μην είναι η λύση και τελικά την ακραία αυτή ρύθμιση να την πληρώσει ο καταναλωτής και η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί έτσι.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Haldol είπε

Δε νομίζω ότι απασχόλησε ποτέ τον Νίκολα Τέσλα η αποδοτικότητα. :P

Ναι, αυτό πρέπει να απασχολήσει μάλλον τους σύγχρονους ερευνητές.

24 λεπτά πριν, getty είπε

... Κινδυνεύουμε τα αυτοκίνητα να κάνουν 30Κ+, τα ηλεκτρικά να μην είναι η λύση και τελικά την ακραία αυτή ρύθμιση να την πληρώσει ο καταναλωτής και η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί έτσι.

Δεν ζούμε στην δικιά μας φούσκα, ούτε οι μίζεροι Έλληνες, ούτε οι large Αμερικάνοι, ούτε οι ταλαίπωροι Ινδοί. In the meantime:
Στην Ελλάδα: Η ευρωπαϊκή ξηρασία ανησυχεί την Ελλάδα - «Υπάρχει κίνδυνος ερημοποίησης» λέει στο ethnos.gr ο Λαγουβάρδος | Έθνος
Στην Βόρεια Αμερική: Climate change in the United States - Wikipedia
Στην Ινδία: Climate change in India - Wikipedia

Επεξ/σία από me00016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, me00016 είπε

Να αγοράζουμε πετρέλαιο από Αμερικάνους-Ρώσους-Άραβες, οχήματα MEK από τους Γερμανούς-Ιάπωνες και ανταλλακτικά από τους Κινέζους είναι οκ; Ενώ να παράγουμε-αποθηκεύουμε-καταναλώνουμε την δικιά μας ενέργεια με ΑΠΕ-μπαταρίες-αντλιοταμιευτήρες-EVs θα μας κάνει μπανανία, εεε;

όταν αποκτήσουμε δίκτυο ,οκ , τώρα φυσικό αέριο μετά βιομεθάνιο μέχρι

και όχι μπαταρίες ,ούτε ανεμογεννήτριες απο siemens

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Black Demis είπε

Σαν κινητήρας είναι μονόδρομος (δεν υπάρχει κάτι καλύτερο αυτή την στηγμη από ηλεκτρικό κινητήρα για ένα όχημα από κάθε άποψη)

Αυτό που δεν πείθει είναι η τροφοδοσία τους η αλλιος παροχή ενέργειας, καθος μπαταρίες είναι πολύ πίσω τεχνολογικά κυψέλες υδρογόνου είναι ακριβές και δισκολες σαν σύνολο (από παραγωγή αποθήκευση και μεταφορά υδρογόνου), κλπ

Αν βρεθεί λύση σε αυτό θα αλλάξουν όλα

Για αυτό και η λύση για το υδρογονο (που την ερευνούν εδώ και καμιά δεκαετία) ειναι η παραγωγή υδρογόνου από το ίδιο το όχημα. Φουλάρεις δηλαδή οινόπνευμα, και το αυτοκίνητο κάνει την διαδικασία παραγωγής του υδρογόνου. Το οινόπνευμα προέρχεται είτε από καλλιέργειες (που σημαίνει πως δεν επιβαρύνεις με διοξείδιο την ατμόσφαιρα κατά την καύση του υδρογόνου) είτε συνθετικά στο εργαστήριο (που και πάλι είναι ουδέτερο περιβαλλοντικα). 

15 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Το «μέλλον» είναι εδώ 

 

https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/oι-πρώτοι-ταχυ-φορτιστές-έως-300-kw-dc-από-τη-δε/

 

στην Ελλάδα εννοώ..

Εάν έχεις 20 λεπτά δες εδώ. 
 


Σε αρκετές χώρες είναι κάτι που κερδίζει όλο και περισσότερο κοινό. 
Απλώς ακόμη κοστίζει 2.5 φορές το κόστος ενός καλού κιτ Υγραεριοκίνησης αλλά θα πέσουν οι τιμές σε λίγο όταν οι οικονομίες κλίμακος γίνουν μεγαλύτερες. 

Και δεν συζητάμε για hi end conversions όπως αυτό

 

με σημασία στην λεπτομέρεια (βλέπε «τάπα ανεφοδοασμού» ) 

Το video είναι μόλις 3 λεπτά …
Μια ακόμη μάτια και επιλογή στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση. 
Σε λίγο που η τεχνολογία θα εξελιχθεί περισσότερο οι μπαταρίες  θα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία, και τα κιτ αυτά θα είναι διαθέσιμη για τα περισσότερα μοντέλα που μέχρι  τώρα  χρησιμοποιούσαν ΜΕΚ. 

Για το κόστος φόρτισης δεν είδα να γράφει κάτι ούτε και για το πόσο εύκολο είναι να εγκατασταθουν σε νησιά πχ. Για φαντάσου να πας Ρόδο και να χρειαστεί να φορτισεις, η Σάμο. Ή σε ορεινές περιοχές που τον χειμώνα πέφτει η απόδοση των μπαταριών. Η ηλεκτροκινηση ειναι μια άθλια πρόχειρη λύση με τεράστιο κόστος και χρήσης αλλά και εγκατάστασης. Δεν μιλάμε καν για κόστος οχημάτων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, me00016 είπε

Αχ, αυτή η ιδιοφυία ο ΤΕΣΛΑ (ο Νικόλας εννοώ, να ξηγιόμαστε!) πάντα επίκαιρος! Yπάρχει και η μεταφορά ενέργειας με laser. Για τα οχήματα, δείτε και αυτή την ιδέα!

Δεν ειπε κανεις οτι δεν υπαρχουν λυσεις, εγω μιλησα για αποδοτικοτητα. Αναγκαστικα θα υπαρχουν απωλειες και ειναι πολλες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, james01gr είπε

Η ηλεκτροκινηση ειναι μια άθλια πρόχειρη λύση με τεράστιο κόστος και χρήσης αλλά και εγκατάστασης. Δεν μιλάμε καν για κόστος οχημάτων 

ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Μπορεί κάλλιστα ο πρόεδρος της Toyota να βγάλει οτι θέλει. Άλλωστε δεν απαγορεύει κανείς τις άλλες τεχνολογίες. Αυτό που αναφέρει η νομοθεσία είναι το προϊόν αυτό να έχει μηδενικούς ρύπους. Αν σκεφτεί κατι καλύτερο και φθηνότερο, μαζί του να το δούμε και να το αγκαλιάσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα  έχει συζητηθεί επανειλημμένα σε χιλιάδες forums, ακόμα και οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης βλέπουμε σοβαρά προβλήματα στην μετάβαση.

Προσωπικά είμαι φίλος της ηλεκτροκίνησης και γενικότερα βλέπω την ιδέα των ΑΠΕ σε συνεργασία με αντιδραστήρες σχάσης (προς το παρών ίσως κάποτε να έχουμε και σύντηξη) την μοναδική οδό για το μέλλον μας, δεν μπορώ όμως να κρύψω τον φόβο μου  για τον τρόπο που αυτή η τεχνολογία μπαίνει στην ζωή μας και αναφέρομαι στο κόστος τον ηλεκτρικών ΙΧ και φυσικά τις υποδομές που δεν υπάρχουν ακόμα.

Φοβάμαι λοιπόν ότι η σημερινή κατάσταση που ένας μέσος εργαζόμενος μπορεί να αγοράσει ένα κουβαδάκι με 1000-2000 ευρώ και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του θα τελειώσει ανεπιστρεπτί. Φοβάμαι ότι τα κράτη που βρίσκονται στο τόξο των Βαλκανίων και που οι πολίτες αυτών των κρατών στην συντριπτική τους πλειοψηφία ζούνε σε συνθήκες "δουλειά-πληρωμή εξόδων διαβίωσης-δουλειά" δεν θα μπορέσουν ποτέ τους να κάνουν την μετάβαση και τελικά θα μείνουν δίχως ΙΧ και με μοναδική επιλογή την χρήση ΜΜΜ που δυστυχώς τουλάχιστον στην χώρα μας είναι συνώνυμο με την ταλαιπωρία και την εξαθλίωση. 

Κοινός δεν βλέπω κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρομοτέρ, ακόμα και αν τροφοδοτούνται από μπαταρίες σημερινής τεχνολογίας μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των περισσότερων, υποδομές μπορούν να γίνουν σε σχετικά σύντομο χρόνο (10~ χρόνια, αν υπάρχει θέληση και πρόγραμμα) αλλά σε όλα αυτά τα σχέδια δεν μπορώ με τίποτα να δω τον μέσω Αλβανό, Βούλγαρο,  Έλληνα, Ιταλό, Ρουμάνο, Τούρκο που ζει - ζούμε - ζω τα τελευταία 10+ χρόνια με το 1/3 ή και το 1/5 του μισθού ενός δυτικού Ευρωπαίου να καταφέρνει να κάνει την μετάβαση, φοβάμαι ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα υπερφορολογηθούν, οι χρήστες τους θα θεωρούνται από μερίδα ευκατάστατων συμπολιτών τους ως ρυπογόνοι παράγοντες και τελικά η οδήγηση θα γίνει σπορ για εισοδήματα 2000+ ευρώ /μήνα.

Τέλος και σχετικά με τις δηλώσεις του Toyoda, δεν μπορώ να ξέρω τι βλέπει ο Toyoda ή τι επιλέγει να αγνοήσει για όφελος της εταιρίας του αλλά εξετάζοντας προσεκτικά τις δηλώσεις του δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με το ότι είναι τρομερά κακή ιδέα να προχωρήσουμε σε μία και μόνο τεχνολογία, ζούμε σε καπιταλιστικό καθεστώς και σε αυτό το καθεστώς ο ανταγωνισμός είναι απαραίτητος, αν η Toyota μπορεί να αναπτύξει κάτι αντίστοιχο με διαφορετική τεχνολογία που θα εστιάζει σε διαφορετικές ανάγκες (πχ τεράστια αυτονομία λόγο υβριδικού συστήματος) τότε θα είναι μία ευχάριστη έκπληξη για αυτούς που το χρειάζονται. 

Επεξ/σία από orgixmh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Volga είπε

Σε μερικές χώρες η μετάβαση έχει ήδη τελειώσει. Κάνε μια βόλτα σε Νορβηγία, Σουηδία κλπ. Παρόλαυτά...

Δεν αλλάζει το γεγονός οτι σε 10 χρόνια θα βρίσκεις καινούριο ηλεκτροκίνητο με 13 χιλιάρικα πανω κάτω (όπως τώρα με τα εσωτερικής καύσης). Όλα τα βενζινάδικα θα έχουν φορτιστές, θα μπορείς και από το σπίτι να φορτίζεις και σε ορισμένες χώρες θα έχουν επαγωγικές λωρίδες φόρτισης για να φορτίζει εν κίνηση.

Τα αυτοκίνητα με κινητήρα ειναι ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ. Στα ηλεκτρικά σχεδόν δεν έχεις Service. Τακάκια αλλάζεις και ένα τσεκάρισμα κάνεις σε κάποια αστεία πράγματα. Αυτό ειναι το Service σου ως πελάτης, ούτε φίλτρα βενζίνης ουτε σασμάν ούτε δισκο πλατώ ούτε τίποτα.

Ο μόνος λόγος που η μάζα δεν έχει παει σε ηλεκτρικό είναι το αρχικό κόστος.

 

 

 

Καλα όλα αυτά συμφωνούμε 90% όμως γιατί ο λόγος δεν είναι μόνος το αρχικό κόσμος αλλά και που θα το φορτίζεις. Κουτσά στραβά το αγοράζεις. Μετά όμως τι; Μόνο αν έχεις πυλωτή/γκαράζ αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μελλον, ειναι στην πηγη που συγκριτικα με τις αλλες θα δινει γκαζια, αυτονομια και οδηγικη ευχαριστηση φτηνοτερα απο τις αλλες και χωρις αποτυπωμα ανθρακα.Αν το υδρογονο τα καταφερει ή οχι θα το δουμε.Μεχρι να βρεθει εκεινη που που θα εξασφαλισει με μηδενικο σχεδον κοστος τα παραπανω.Αλλα τοτε, ισως η μετακινηση μας να μην γινεται με αυτοκινητο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/12/2022 στις 1:28 ΜΜ, Armoral είπε

Γιατί ποιος έχει πειστεί;

Πάρα πολλοί άνθρωποι που νομίζουν ότι «ξέρουν»

Στις 27/12/2022 στις 3:28 ΜΜ, MetroStar είπε

Το μέλλον είναι λιγότερο ή και καθόλου αυτοκίνητο, και μέσα μαζικής μεταφοράς σε κάθε γωνιά των πόλεων μας και του πλανήτη. Με τα τόσα δισεκατομύρια που δίνονται παγκοσμίως για παραγωγή αυτοκινήτων και κατασκευή δρόμων θα είχαμε ήδη ένα δίκτυο που θα κάλυπτε όλες τις ανάγκες μας. Μέσα να σε πηγαίνουν παντού, με δρομολόγια κάθε 5 λεπτά να ξεχνάς ότι υπάρχουν. ΜΜΜ και ποδήλατο. Αυτό είναι το μόνο βιώσιμο μέλλον.  

Ίσως η πιο λογική άποψη σε αυτό το νήμα. Υπάρχουν κάποιες χώρες που το έχουν αντιληφθεί αυτό π.χ. Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Νορβηγία αλλά και Κίνα, Ταϊβάν κ.λπ. αλλά στον υπόλοιπο κόσμο πολύ απλά δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτοκίνητο, πόσο μάλλον στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...