Προς το περιεχόμενο

Θέμα με hp lazer


CoOliO
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από 29gk,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χρόνια πολλά σε όλους.. Να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω με τον εκτυπωτή! Αγοράσαμε έναν τον συνδέσαμε κανονικά στο HP smart και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα λίγο καιρό μετά άρχισε να βγάζει σφάλματα αλλάξαμε και τόνερ βάλαμε το αφεντικό του και μετά από λίγο πάλι ξανά άρχισε να βγάζει θέματα με το κουμπί κάτω από το WiFi που είναι το θαυμαστικό έκλεισα το WiFi το άνοιξα προσπάθησα να ξαναπεράσω τον εκτυπωτή και δεν μπορούμε να τον συνδέσουμε με το δικτυο δεν ξέρω και δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται σαν σφάλμα βγάζει αυτό ότι δεν συνδέεται με το δίκτυο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) με τον εκτυπωτη ανοιχτο μην τον κλεισεις απο το κουμπι αλλα βγαλτον απο την πριζα και αστον εκτος για πανω απο 2 λεπτα

2) αν δεν συνδεεται και παλι με το ρουτερ, κλειστα ολα κανονικα ( pc, printer και οποια αλλη συσκευη ειναι δικτυακη ) κλεισε και το ρουτερ και αστο εκτος για 5-10 λεπτα και μετα ανοιξε ρουτερ πρωτα και μολις ειναι ετοιμο ανοιξε μια μια τις συσκευες και δες αν παιρνουν wifi κανονικα. Εαν οχι εχεις θεμα με το ρουτερ.

3) αν ολα συνδεθηκαν αλλα οχι κι ο εκτυπωτης παρε στην HP να το δουν

Ολα τα παραπανω αν ΔΕΝ χρησιμοποιεις καποιο extender και ολες οι συσκευες συνδεονται απευθειας στο ρουτερ. Εαν ομως χρησιμοποιεις βλεπεις το extender αν λειτουργει σωστα και στο 2) ανοιγεις ρουτερ, μετα το extender και μετα ολα τα υπολοιπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, 29gk είπε

1) με τον εκτυπωτη ανοιχτο μην τον κλεισεις απο το κουμπι αλλα βγαλτον απο την πριζα και αστον εκτος για πανω απο 2 λεπτα

2) αν δεν συνδεεται και παλι με το ρουτερ, κλειστα ολα κανονικα ( pc, printer και οποια αλλη συσκευη ειναι δικτυακη ) κλεισε και το ρουτερ και αστο εκτος για 5-10 λεπτα και μετα ανοιξε ρουτερ πρωτα και μολις ειναι ετοιμο ανοιξε μια μια τις συσκευες και δες αν παιρνουν wifi κανονικα. Εαν οχι εχεις θεμα με το ρουτερ.

3) αν ολα συνδεθηκαν αλλα οχι κι ο εκτυπωτης παρε στην HP να το δουν

Ολα τα παραπανω αν ΔΕΝ χρησιμοποιεις καποιο extender και ολες οι συσκευες συνδεονται απευθειας στο ρουτερ. Εαν ομως χρησιμοποιεις βλεπεις το extender αν λειτουργει σωστα και στο 2) ανοιγεις ρουτερ, μετα το extender και μετα ολα τα υπολοιπα.

Extender δεν υπάρχει κ πάει απευθείας στο router αλλά δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση που να το επαναφέρει κ να γίνει η ρύθμιση του από την αρχή;Είναι αρκετά καινούργιο μοντέλο hp laser m110w

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
13 ώρες πριν, CoOliO είπε

Extender δεν υπάρχει κ πάει απευθείας στο router αλλά δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση που να το επαναφέρει κ να γίνει η ρύθμιση του από την αρχή;Είναι αρκετά καινούργιο μοντέλο hp laser m110w

Yπαρχει η ρυθμιση και με 2 τροπους.

Αφου συνδεθει στο δικτυο, ειτε μεσα απο το HP smart ειτε με την ip του εκτυπωτη απευθειας σε εναν browser, πηγαινεις στις ρυθμισεις και ψαχνεις για το "factory defaults". 

Εαν ομως δεν καταφερνεις να τον συνδεσεις στο ρουτερ και μετα απο το reset με το 1), τοτε τον συνδεεις στο pc με καλωδιο usb, κατεβαζεις το full πακετο των οδηγων απο την ΗΡ και κανεις την εγκατασταση απο την αρχη για να δει το pc τον εκτυπωτη και να μετατρεψεις την καλωδιακη συνδεση σε ασυρματη. Και μετα αφου συνδεθει αφαιρεις το usb.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...