Προς το περιεχόμενο

Περιεργη συμπεριφορα πλατφορμας online shopping


lector

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους,

ανοιγω αυτο το θεμα για να επισημανω μια περιεργη συμπεριφορα που εχω παρατηρησει σε καποια πλατφορμα που λειτουργει ως διαμεσολαβητης για διαφορα e-shop. Ονοματα δε θα αναφερω για ευνοητους λογους ουτε δημοσιως ουτε ιδιωτικως.

Φυσικο καταστημα διατηρει και e-shop το οποιο συνεργαζεται με πλατφορμα μεσω της οποιας μπορεις να παραγγειλεις προϊοντα, να τα πληρωσεις και η πλατφορμα να αναλαβει τη διεκπεραιωση και την αποστολη της παραγγελιας σου απο το καταστημα. Εχει παρατηρηθει καποιες φορες ομως η πλατφορμα να στελνει παραγγελιες στο καταστημα, τις οποιες ο αγοραστης εχει προπληρωσει, για προϊοντα που δεν υπαρχουν στο καταστημα. Αυτο εχει ως αποτελεσμα ο αγοραστης να εχει προπληρωσει ενα προϊον το οποιο δε μπορει να παραλαβει, καθως δεν υπαρχει (τουλαχιστον αμεσα) διαθεσιμοτητα σε αυτο το προϊον, ουτε ενημερωση για προβλεπομενο ανοιγμα διαθεσιμοτητας. Τελικα ο αγοραστης ειτε θα χρειαστει να περιμενει αν και οταν υπαρξει διαθεσιμοτητα οποτε και θα του αποσταλει το προϊον, ειτε θα χρειαστει να ζητησει τα χρηματα του πισω απο την πλατφορμα, κατι το οποιο δεν πραγματοποιειται αμεσα. Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα.

Αν δε αυτη η πρακτικη δεν οφειλεται σε σφαλμα, ειναι σχετικα συστηματικη και μιλαμε για ενα σεβαστο πληθος πελατων που αντιμετωπιζει αυτο το θεμα, θα μπορουσε να υποθεσει καποιος οτι προκειται για εναν ογκο χρηματος ο οποιος δανειζεται για καποιο χρονικο διαστημα ατοκως.

Αν εχει καποιος παρατηρησει τετοιου ειδους συμπεριφορες θα ηταν ενδιαφερον να τις παραθεσει. 

Σε καθε περιπτωση, γενικα θεωρω οτι ειναι καλο να ειμαστε προσεκτικοι ολοι οσοι χρησιμοποιουμε το ιντερνετ για τις αγορες μας προκειμενου να αποφυγουμε καταστασεις σαν και αυτη, οπου προπληρωνουμε ενα προϊον χωρις να ειμαστε απολυτως βεβαιοι οτι θα το παραλαβουμε στο προβλεπομενο χρονικο διαστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

7 λεπτά πριν, lector είπε

Καλησπερα σε ολους,

ανοιγω αυτο το θεμα για να επισημανω μια περιεργη συμπεριφορα που εχω παρατηρησει σε καποια πλατφορμα που λειτουργει ως διαμεσολαβητης για διαφορα e-shop. Ονοματα δε θα αναφερω για ευνοητους λογους ουτε δημοσιως ουτε ιδιωτικως.

Φυσικο καταστημα διατηρει και e-shop το οποιο συνεργαζεται με πλατφορμα μεσω της οποιας μπορεις να παραγγειλεις προϊοντα, να τα πληρωσεις και η πλατφορμα να αναλαβει τη διεκπεραιωση και την αποστολη της παραγγελιας σου απο το καταστημα. Εχει παρατηρηθει καποιες φορες ομως η πλατφορμα να στελνει παραγγελιες στο καταστημα, τις οποιες ο αγοραστης εχει προπληρωσει, για προϊοντα που δεν υπαρχουν στο καταστημα. Αυτο εχει ως αποτελεσμα ο αγοραστης να εχει προπληρωσει ενα προϊον το οποιο δε μπορει να παραλαβει, καθως δεν υπαρχει (τουλαχιστον αμεσα) διαθεσιμοτητα σε αυτο το προϊον, ουτε ενημερωση για προβλεπομενο ανοιγμα διαθεσιμοτητας. Τελικα ο αγοραστης ειτε θα χρειαστει να περιμενει αν και οταν υπαρξει διαθεσιμοτητα οποτε και θα του αποσταλει το προϊον, ειτε θα χρειαστει να ζητησει τα χρηματα του πισω απο την πλατφορμα, κατι το οποιο δεν πραγματοποιειται αμεσα. Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα.

Αν δε αυτη η πρακτικη δεν οφειλεται σε σφαλμα, ειναι σχετικα συστηματικη και μιλαμε για ενα σεβαστο πληθος πελατων που αντιμετωπιζει αυτο το θεμα, θα μπορουσε να υποθεσει καποιος οτι προκειται για εναν ογκο χρηματος ο οποιος δανειζεται για καποιο χρονικο διαστημα ατοκως.

Αν εχει καποιος παρατηρησει τετοιου ειδους συμπεριφορες θα ηταν ενδιαφερον να τις παραθεσει. 

Σε καθε περιπτωση, γενικα θεωρω οτι ειναι καλο να ειμαστε προσεκτικοι ολοι οσοι χρησιμοποιουμε το ιντερνετ για τις αγορες μας προκειμενου να αποφυγουμε καταστασεις σαν και αυτη, οπου προπληρωνουμε ενα προϊον χωρις να ειμαστε απολυτως βεβαιοι οτι θα το παραλαβουμε στο προβλεπομενο χρονικο διαστημα.

Προπληρώνεις ένα προϊόν σε γνωστές Ελληνικές αλυσίδες που ξέρεις τι γίνεται.

Για όλα τα άλλα μέθοδο μόνο αντικαταβολή, χωρίς πολλές σκέψεις.

Αν τώρα αυτή η διαδικασία που αναφέρεις μιας και εγώ θα πω ότι όλα είναι υποθετικά αφού δεν υπάρχουν δεδομένα των επιχειρήσεων δεν έχουν αντικαταβολή τότε ως αγοραστής (γενικά) είσαι άξιος της τύχης σου με το να κάνεις αγορές / συναλλαγές.

 

Μφχ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kormos είπε

Προπληρώνεις ένα προϊόν σε γνωστές Ελληνικές αλυσίδες που ξέρεις τι γίνεται.

Για όλα τα άλλα μέθοδο μόνο αντικαταβολή, χωρίς πολλές σκέψεις.

Αν τώρα αυτή η διαδικασία που αναφέρεις μιας και εγώ θα πω ότι όλα είναι υποθετικά αφού δεν υπάρχουν δεδομένα των επιχειρήσεων δεν έχουν αντικαταβολή τότε ως αγοραστής (γενικά) είσαι άξιος της τύχης σου με το να κάνεις αγορές / συναλλαγές.

 

Μφχ

Σε γενικες γραμμες εχεις δικιο. Δυο παρατηρησεις ομως: Πρωτον, εχουν παρατηρηθει τετοια φαινομενα και σε γνωστες αλυσιδες, εχουν γραφτει και εδω μεσα απ'οσο θυμαμαι. Δευτερον, η πληρωμη με αντικαταβολη σιγουρα σε εξασφαλιζει οτι δε θα χασεις ή δε θα παρακρατηθουν για καποιο χρονικο διαστημα τα χρηματα σου μεν, οποτε ειμαστε οκ απο ασφαλεια, αλλα δε σου εξασφαλιζει την παραλαβη του προϊοντος στο αναμενομενο χρονικο διαστημα, ή και το αν θα παραλαβεις ποτε αυτο που παραγγειλες, δηλαδη δεν ειμαστε οκ απο εξυπηρετηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lector είπε

Σε γενικες γραμμες εχεις δικιο. Δυο παρατηρησεις ομως: Πρωτον, εχουν παρατηρηθει τετοια φαινομενα και σε γνωστες αλυσιδες, εχουν γραφτει και εδω μεσα απ'οσο θυμαμαι. Δευτερον, η πληρωμη με αντικαταβολη σιγουρα σε εξασφαλιζει οτι δε θα χασεις ή δε θα παρακρατηθουν για καποιο χρονικο διαστημα τα χρηματα σου μεν, οποτε ειμαστε οκ απο ασφαλεια, αλλα δε σου εξασφαλιζει την παραλαβη του προϊοντος στο αναμενομενο χρονικο διαστημα, ή και το αν θα παραλαβεις ποτε αυτο που παραγγειλες, δηλαδη δεν ειμαστε οκ απο εξυπηρετηση.

Από γνωστές αλυσίδες συνήθως λαμβάνεις ενημέρωση.

Αν πάλι δεις ότι σε εύλογο χρονικό διάστημα δεν έχεις λάβει το προϊόν μπορείς να αποχωρήσεις χωρίς ρήτρα...

Άρα πιστεύω μικρό το κακό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδαμε και τις γνωστες αλυσιδες...που εχουν πλαισιο στα καταστηματα τους τι γινεται ...
Ασε...
Τα ιδια παντου!!! Τα ιδια και με το κοινο, δυο βδομαδες που γυρνουσε τα χρηματα πισω, δυο βδομαδες τα ψαχναμε... οταν τα περνουν ομως ειναι αμεση η χρεωση.
και μιλαμε για απλα πραγματα, πχ λαθος πληκτρολογηση του ποσου. Ναι φταιω και εγω που δεν κοιταξα το pos πριν βαλω την καρτα.
Αλλα αυτο που περιγραφεις παει σε αλλα επιπεδα λαμογιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το λαθος ειναι 100% δικο σου. Οταν θελεις να παρεις κατι θα κοιτας την διαθεσιμοτητα. ΑΝ δεν γραφει, θα τους παιρνεις τηλεφωνο, το εχετε το ταδε ή οχι??

Μετα θα πληρωνετε με καρτα ή αντικαταβολη.

Ειδικα τα μικρα μαγαζακια δεν εχουν στοκ, περιμενουν πρωτα να πληρωσει ο πελατης και μετα να το παραγγείλουν απο τον προμηθευτη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, lector είπε

ανοιγω αυτο το θεμα για να επισημανω μια περιεργη συμπεριφορα που εχω παρατηρησει σε καποια πλατφορμα που λειτουργει ως διαμεσολαβητης για διαφορα e-shop. Ονοματα δε θα αναφερω για ευνοητους λογους ουτε δημοσιως ουτε ιδιωτικως.

Φυσικο καταστημα διατηρει και e-shop το οποιο συνεργαζεται με πλατφορμα μεσω της οποιας μπορεις να παραγγειλεις προϊοντα, να τα πληρωσεις και η πλατφορμα να αναλαβει τη διεκπεραιωση και την αποστολη της παραγγελιας σου απο το καταστημα. Εχει παρατηρηθει καποιες φορες ομως η πλατφορμα να στελνει παραγγελιες στο καταστημα, τις οποιες ο αγοραστης εχει προπληρωσει, για προϊοντα που δεν υπαρχουν στο καταστημα. Αυτο εχει ως αποτελεσμα ο αγοραστης να εχει προπληρωσει ενα προϊον το οποιο δε μπορει να παραλαβει, καθως δεν υπαρχει (τουλαχιστον αμεσα) διαθεσιμοτητα σε αυτο το προϊον, ουτε ενημερωση για προβλεπομενο ανοιγμα διαθεσιμοτητας. Τελικα ο αγοραστης ειτε θα χρειαστει να περιμενει αν και οταν υπαρξει διαθεσιμοτητα οποτε και θα του αποσταλει το προϊον, ειτε θα χρειαστει να ζητησει τα χρηματα του πισω απο την πλατφορμα, κατι το οποιο δεν πραγματοποιειται αμεσα. Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα.

Αν δε αυτη η πρακτικη δεν οφειλεται σε σφαλμα, ειναι σχετικα συστηματικη και μιλαμε για ενα σεβαστο πληθος πελατων που αντιμετωπιζει αυτο το θεμα, θα μπορουσε να υποθεσει καποιος οτι προκειται για εναν ογκο χρηματος ο οποιος δανειζεται για καποιο χρονικο διαστημα ατοκως.

Αναφέρεσαι στην πλατφόρμα του Skroutz, δεν είναι κακό να γίνεται αναφορά στο πώς λειτουργεί μια πλατφόρμα.

Το πρόβλημα λοιπόν που αναφέρεις, έγκειται στο ότι το Marketplace του Skroutz (το αγορά μέσω της πλατφόρμας δηλαδή) δεν μπορεί να διασυνδεθεί με τα συστήματα της αποθήκης (ERP) του εκάστοτε e-shop (προς το παρόν, λογικά αργά ή γρήγορα θα υπάρξει κάποια σχετική δυνατότητα). Αυτό σημαίνει πως αν εσύ είσαι το eshop Χ και έχεις απόθεμα 1 τεμάχιο από το προϊόν Ψ, μπορεί το ίδιο προϊόν να το παραγγείλουν περισσότεροι μέχρι να ανανεωθεί το feed του eshop στο Skroutz (συν ότι αυτό το 1 τεμάχιο μπορεί να το αγοράσει και ένας χρήστης του eshop από άλλο κανάλι, όχι του Skroutz). Άρα εν τέλει το εκάστοτε eshop έχει 1 τεμάχιο και περισσότερες παραγγελίες για αυτό, με αποτέλεσμα είτε να το ψάχνει/παραγγέλνει και να καθυστερεί τους υπόλοιπους είτε να ακυρώνει τις παραγγελίες των υπολοίπων.

Δεν είναι λοιπόν πρόθεση της πλατφόρμας να κρατήσει τα χρήματα μας ως πελάτες για ρευστότητα, από την άλλη σίγουρα δεν είναι ευθύνη των eshops οι ακυρώσεις παραγγελιών (σε αυτές τις περιπτώσεις που περιγράφω, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και περιπτώσεις που απλά το eshop έχει λάθος καταγραφή του στοκ του).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Allan-Wake είπε

το λαθος ειναι 100% δικο σου. Οταν θελεις να παρεις κατι θα κοιτας την διαθεσιμοτητα. ΑΝ δεν γραφει, θα τους παιρνεις τηλεφωνο, το εχετε το ταδε ή οχι??

Μετα θα πληρωνετε με καρτα ή αντικαταβολη.

Ειδικα τα μικρα μαγαζακια δεν εχουν στοκ, περιμενουν πρωτα να πληρωσει ο πελατης και μετα να το παραγγείλουν απο τον προμηθευτη τους.

Στη συγκεκριμενη πλατφορμα που αναφερομαι, εμφανιζονται μονο καταστηματα που (υποτιθεται οτι) εχουν διαθεσιμοτητα οποτε δε στεκει αυτο που λες. Αν δεν υπηρχε διαθεσιμοτητα, το καταστημα δεν επρεπε να εμφανιστει καν, οποτε δε θα μπορουσε να τοποθετηθει παραγγελια. 

1 ώρα πριν, thanosbrt είπε

Αναφέρεσαι στην πλατφόρμα του Skroutz, δεν είναι κακό να γίνεται αναφορά στο πώς λειτουργεί μια πλατφόρμα.

Το πρόβλημα λοιπόν που αναφέρεις, έγκειται στο ότι το Marketplace του Skroutz (το αγορά μέσω της πλατφόρμας δηλαδή) δεν μπορεί να διασυνδεθεί με τα συστήματα της αποθήκης (ERP) του εκάστοτε e-shop (προς το παρόν, λογικά αργά ή γρήγορα θα υπάρξει κάποια σχετική δυνατότητα). Αυτό σημαίνει πως αν εσύ είσαι το eshop Χ και έχεις απόθεμα 1 τεμάχιο από το προϊόν Ψ, μπορεί το ίδιο προϊόν να το παραγγείλουν περισσότεροι μέχρι να ανανεωθεί το feed του eshop στο Skroutz (συν ότι αυτό το 1 τεμάχιο μπορεί να το αγοράσει και ένας χρήστης του eshop από άλλο κανάλι, όχι του Skroutz). Άρα εν τέλει το εκάστοτε eshop έχει 1 τεμάχιο και περισσότερες παραγγελίες για αυτό, με αποτέλεσμα είτε να το ψάχνει/παραγγέλνει και να καθυστερεί τους υπόλοιπους είτε να ακυρώνει τις παραγγελίες των υπολοίπων.

Δεν είναι λοιπόν πρόθεση της πλατφόρμας να κρατήσει τα χρήματα μας ως πελάτες για ρευστότητα, από την άλλη σίγουρα δεν είναι ευθύνη των eshops οι ακυρώσεις παραγγελιών (σε αυτές τις περιπτώσεις που περιγράφω, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και περιπτώσεις που απλά το eshop έχει λάθος καταγραφή του στοκ του).

Δεν ανεφερα συγκεκριμενα το skroutz και μπορει να μη μιλαω για αυτο αλλα για καποιο αλλο.

Η λογικη που περιγραφεις ευσταθει εαν υπηρχε διαθεσιμοτητα εστω 1-2-5 τεμαχιων στο προϊον Ψ και συμπτωματικα επεσαν αρκετες παραγγελιες οποτε εξαντληθηκε πριν ενημερωθουν τα XML και οι πλατφορμες. Μαζι σου. 

Τι γινεται ομως οταν το καταστημα Χ δεν ειχε ποτε διαθεσιμο το προϊον Ψ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, lector είπε

Δεν ανεφερα συγκεκριμενα το skroutz και μπορει να μη μιλαω για αυτο αλλα για καποιο αλλο.

Η λογικη που περιγραφεις ευσταθει εαν υπηρχε διαθεσιμοτητα εστω 1-2-5 τεμαχιων στο προϊον Ψ και συμπτωματικα επεσαν αρκετες παραγγελιες οποτε εξαντληθηκε πριν ενημερωθουν τα XML και οι πλατφορμες. Μαζι σου. 

Τι γινεται ομως οταν το καταστημα Χ δεν ειχε ποτε διαθεσιμο το προϊον Ψ;

Στην συγκεκριμένη πλατφόρμα το συγκεκριμένο σκέλος λειτουργεί έτσι, με αποτέλεσμα αυτό που περιγράφεις να μην συμβαίνει ιδιαίτερα σπάνια - ιδίως σε αρκετά κινήσιμα προϊόντα - για αυτό και το αναφέρω.

Από εκεί και πέρα αν μιλάς για άλλη πλατφόρμα, μπορεί να μη γνωρίζω πως λειτουργεί, αλλά ιδίως αν δεν την αναφέρεις σίγουρα δεν μπορώ να έχω άποψη.

Πάντως σε γενικές γραμμές, όταν πληρώνετε μια παραγγελία και εν τέλει την ακυρώνετε, τα eshops "πονάνε" πολύ περισσότερο από εσάς, ενώ το διαχειριστικό κόστος και ο κακός αντίκτυπος είναι σίγουρα χειρότερα από την όποια ρευστότητα μπορεί να κερδίσει ένα eshop από κάποιες επιπλέον παραγγελίες. Ιδίως αν βάλει σκοπίμως ψευδώς διαθέσιμο ένα προϊόν που δεν έχει για να πάρει παραγγελίες και μετά επιστρέψει τις πληρωμές, απλά για να πάρει ρευστότητα για μια εβδομάδα. Αλλά μετά μπαίνουμε σε υποθέσεις, που δεν έχει ιδιαίτερη ουσία έτσι και αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thanosbrt είπε

Πάντως σε γενικές γραμμές, όταν πληρώνετε μια παραγγελία και εν τέλει την ακυρώνετε, τα eshops "πονάνε" πολύ περισσότερο από εσάς, ενώ το διαχειριστικό κόστος και ο κακός αντίκτυπος είναι σίγουρα χειρότερα από την όποια ρευστότητα μπορεί να κερδίσει ένα eshop από κάποιες επιπλέον παραγγελίες. Ιδίως αν βάλει σκοπίμως ψευδώς διαθέσιμο ένα προϊόν που δεν έχει για να πάρει παραγγελίες και μετά επιστρέψει τις πληρωμές, απλά για να πάρει ρευστότητα για μια εβδομάδα. Αλλά μετά μπαίνουμε σε υποθέσεις, που δεν έχει ιδιαίτερη ουσία έτσι και αλλιώς.

Εγραψα παραπανω το εξης, αλλα μαλλον σου διεφυγε:

Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thanosbrt είπε

 

Από εκεί και πέρα αν μιλάς για άλλη πλατφόρμα, μπορεί να μη γνωρίζω πως λειτουργεί, αλλά ιδίως αν δεν την αναφέρεις σίγουρα δεν μπορώ να έχω άποψη.

 

Ε για κανα Skroutz η κανα bestprice. Σιγά και τα πολλά γνωστά που έχει :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lector είπε

Εγραψα παραπανω το εξης, αλλα μαλλον σου διεφυγε:

Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα.

Δεν μου διέφυγε κάτι. Προφανώς η πληρωμή δεν γίνεται στο κατάστημα αλλά στην πλατφόρμα, έτσι δουλεύει το marktplace. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν "πέφτει" η παραγγελία στο εκάστοτε eshop και συνεπώς υπάρχει κανονικά και το διαχειριστικό κόστος και ο αντίκτυπος σε περίπτωση ακύρωσης. Από εκεί και πέρα δεν θα συμμετέχω άλλο στο κρυφτό του ποια πλατφόρμα έχεις στο μυαλό σου και τι σε προβληματίζει.

33 λεπτά πριν, HateMe είπε

Ε για κανα Skroutz η κανα bestprice. Σιγά και τα πολλά γνωστά που έχει :P 

Η λειτουργία αυτή υπάρχει στο Skroutz με τον τρόπο αυτό και με παρόμοιο τρόπο σε ένα βαθμό στο Shopflix και το Public, από τα γνωστά. Στο Bestprice δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, σε άλλο μικρότερα όπως της Γενικης φαντάζομαι δεν γίνεται αναφορά, ούτε και σε άλλου τύπου marketplaces όπως efood, ex-beat κλπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πριν δυο μέρες έκανα παραγγελία 500+ ευρώ ,

πήραν ( δέσμευσαν ) αμέσως χωρίς να είναι διαθέσιμα σε εμένα τα δικά μου χρήματα,

και σε μισή ώρα μου έστειλαν μήνυμα ότι έγινε λάθος ,

και θα μου επιστρέψουν τα δικά μου χρήματα που προπλήρωσα για κάτι λανθασμένα άμεσα διαθέσιμο μέσα σε 5-7 εργάσιμες.

Αυτό κι αν είναι Απάτη.

μόνο αντικαταβολή ξανά .

Επεξ/σία από makis269
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...