Προς το περιεχόμενο

Γνώμη για συναγερμό Pandora


what30

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Αγόρασα ένα καινουργιο αρκετά ακριβό αυτοκίνητο και ψάχνομαι να το προστατέψω όσο καλύτερα μπορώ.

Κοιτάω για καλούς συναγερμούς κι έχω ψιλοκαταλήξει στον Pandora Elite αλλά επειδή είμαι ψιλοάσχετος θα ήθελα την γνώμη σας.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ειναι ο καλυτερος αλλα μονο οσο αφορα αυτον που ειναι συνδεμένος με τους σέρβερ της Pandora και το αυτοκίνητο εχει σύνδεση μόνιμα με το app.

Καλος βεβαια ειναι και αυτος που εχει ειδοποίηση στο ασύρματο κοντρολ αλλά προϋποθέτει να είσαι πάντα εντος εμβέλειας αλλιώς δεν εχει νόημα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, what30 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Αγόρασα ένα καινουργιο αρκετά ακριβό αυτοκίνητο και ψάχνομαι να το προστατέψω όσο καλύτερα μπορώ.

Κοιτάω για καλούς συναγερμούς κι έχω ψιλοκαταλήξει στον Pandora Elite αλλά επειδή είμαι ψιλοάσχετος θα ήθελα την γνώμη σας.

Ευχαριστώ

αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα, βαλε pandora.

δεν ειναι απαραιτητο να πας στην πιο ακριβη εκδοση παντως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια είναι η πιο οικονομική έκδοση?

Εγώ είπα να πάω στην πιο ακριβή για να είμαι σίγουρος γιατί το αυτοκίνητο είναι αρκετά ακριβό και ψάχνω όσο το δυνατόν το καλύτερο. 

Επεξ/σία από what30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 η μεση (ακριβη) λυση στα μοντελα που ερχονται ελλαδα ειναι ο SMART PRO V3.

εδω οι συγκρισεις μεταξυ τους.

https://invetec.eu/wp-content/uploads/2022/09/PandoraProductsCompatibilityTable-GR-10-22_compressed.pdf

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πριν κατι μήνες έφαγαν ακριβή μηχανή 30κ με φουλ εξτρα πανδορα(εννοω τους εξτρα αισθητηρες).τοποθετηση στην αντ.πεια.. με jammer τελειώνουν όλα...

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε