Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άρα ή ήταν bug του λογισμικού τους (που το εύχομαι) , ή ανάμεσα στους φαντάζομαι χιλιάδες μπλοκαρισμένους υπήρχαν αρκετοί με πολλές αγορές και είδαν πως δεν συμφέρει να τους αποκλείσουν . 
Αν ισχύει αυτό σίγουρα θα βρουν τρόπο για ξεσκαρτάρισμα και θα επιστρέψει το ban .

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λοιπόν,

είχα λάβει και εγώ το email. Προσπάθησα (ακόμα και προχθές) να μπω στο Prime app από κινητό ή ΤV και δεν με άφηνε. Δοκίμασα να ξαναβάλω user/pass αλλά τίποτα. Δεν έδωσα σημασία το άφησα.

Διαβάζοντας τώρα όσα έχουν γραφτεί, δοκίμασα να μπω από το PC στο amazon.eg. Εκεί μπήκε κανονικά με το αποθηκευμένο account. Πήγα στο Prime του Amazon και είδα ότι η συνδρομή είναι ενεργή (έχω πληρώσει για έναν χρόνο).

Μπήκα από το link στο Prime Video, ζήτησε κωδικό, τον έβαλα και μπήκε. Μου έγραψε ότι είμαι σε roaming, απάντησα «ναι» και είδα ταινία κανονικά.

Ξαναπέρασα τα user/pass στο app του κινητού και έπαιξε κανονικά.  Πιάσ’ το αυγό και κούρευ’ το.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...