Προς το περιεχόμενο

Εγγυηση Και προβλημα με καταστημα.


venuets

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγορά Λαπτοπ για συγγενικό μου πρόσωπο (HP 255 G8 15.6" IPS FHD (Ryzen 3-3250U/8GB/256GB SSD/No OS) (GR Keyboard)  HP 255 G8 15.6" IPS FHD (Ryzen 3-3250U/8GB/256GB SSD/No OS) (GR Keyboard)) από γνωστή αλυσίδα.
Αγορά 19/08/2021 Παρουσίασε πρόβλημα στο Δίσκο (35 μέρες χρήση , Υγεία δίσκου 41%)
30/01/2023 Τηλεφωνικά μου λένε να πάρω στην HP να ενημερώσω και να μου δώσουν αριθμό υπόθεσης.
Το κάνω κανονικά δίνω τα στοιχεία στέλνω και τα σχετικά email και παίρνω κανονικά αριθμό υπόθεσης.
31/01/2023 το πάω στο κατάστημα και ενημερώνω για το θέμα και παίρνω απάντηση ότι έχει ένα έτος εγγύηση.
Ζητάω να μου δώσουν γραπτώς για να προχωρήσω σε καταγγελία (λένε ότι δεν γίνετε κάτι τέτοιο) και με τα πολλά το παραλαμβάνουν.

Τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση ;
Έχω ήδη κάνει καταγγελία για το συμβάν στην προστασία καταναλωτή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συνεχεια απο το συμβαν σημεραimage.png.86947a9100ac2804636f623eadbe5d73.png παρελαβα το λαπτοπ με αλλαγμενο δισκο. (Εβαλαν μεταχειρισμενο δισκο αντι για καινουργιο)
στην παραλαβη δεν μ εκοψαν καποιο αποδεικτικο για την επισκευη και μου ειπαν να το ζητησω ηλεκτρονικα.

Εχω μια ελαφρα υποψια οτι ειναι λιγο παρανομο αυτο που γινεται εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

συνήθως τα ανταλλακτικά για service υπολογιστών είναι refurbished.  δεν λέω αν είναι σωστό ή όχι, αλλά έτσι ειναι

Επεξ/σία από smpt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/2/2023 στις 10:54 ΠΜ, venuets είπε

Τηλεφωνικά μου λένε να πάρω στην HP να ενημερώσω και να μου δώσουν αριθμό υπόθεσης.

το έκανες? πήρες αριθμό υπόθεσης?

το ΗΡ σου , κοντά στο serial number, από την κάτω μεριά έχει και 3 στοιχεία, πχ 1Y/1Y/1Y , ΚΛΠ

τι λέει εκεί? 

επίσης, βάσει νομοθεσίας ΕΕ, με μανούρα κυνηγάς από την ΗΡ τη 2ετή εγγύηση 

αν πήρες αριθμό υπόθεσης , τότε το ανταλλακτικό το έστειλε η ΗΡ σφραγισμένο κ θα πρέπει να είναι ΝΕΟ για δίσκους. Αν δεν πήρες, μπορεί το κατάστημα για να σε ξεπεταξει να έβαλε έναν δικό του, έστω κ μετ/νο κ να ανοιξαν αυτοί βλάβη στην ΗΡ κ να καβατζώσουν τον νέο δίσκο

Επεξ/σία από Kthulhou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εβγαλα ακρη!
Γραφω προς ενημερωση και τον υπολοιπον. Η HP αναφερει οτι για το πρωτο ετος της συσκευης η εγγυηση δινετε απο την HP και ο δευτερος απο το καταστημα αγορας.
Μετα απο ενημερωση απο την προστασια καταναλωτη σας λεω οτι προιοντα οπως δισκος-ραμ-οθονη που αντικαθισταντε αποκτουν και παλι την πληρη εγγυηση .

Στις 9/2/2023 στις 9:39 ΜΜ, lector είπε

Πληρωσες κατι; Αν οχι, τι αποδεικτικο να σου δωσουν;

απο την στιγμη που εγινε επισκευη-αντικατασταση επρεπε να κοπει αποδεικτικο που να αναγραφει τι εργασιες εγιναν και τι αλλαχτηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...